Κυριε Αλεκο δειτε αυτο
http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=361&id=&tid=361#8
ειναι οι απαιτησεις για ΚΤΕΟ
διαβαστε τον πρωτο πρωτο πινακα
Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
K.Aθανασιου κ Φωκιωνα.Γιάννης Αθανασίου wrote:Πού ακριβώς το εννοεί, να το εννοήσουμε και εμείς.mitsos wrote: ο νεος κανονισμος αφηνει σαφως να εννοηθει οτι "επιτρεπται αλλαγη κινητηρα γενικα"
?
Αφηνεται να εννοηθει κ τα αντιστοιχα ποστ υπαρχουνε αρκετες σελιδες ποιο πριν.
Σας το ειπε κ ο εκπροσωπος των κανονισμων.
Αφου δε παρατηρηθηκε η ασαφεια,
σε εχει καλυψει ΗΔΗ ο ανθρωπος κ σε αυτο κ εχει πει:Φωκιων wrote:Αν θελετε να παιξουμε με τις λεξεις ειναι πολυ ευκολο
το θεμα ειναι - ειναι ΤΟΣΟ δυσκολο να βγει μια διευκρινιστικη εγγυκλιος???
ακόμα για να καλυψουμε και την περιπτωση του κακοβουλου ή και ηλιθιου?
Για τα σαζμαν των σαξοραλλων πως βγηκε πχ...
Οποτε που ειναι το προβλημα δεν βλεπω!Dista wrote:Επειδή λοιπόν είναι θέμα ερμηνείας θα βγάλουμε διευκρινιστική να το ξεκαθαρίσουμε. Το σταματάμε τώρα να μη μπερδεύουμε άλλο τους αγωνιζόμενους?
Κολλησατε κ δεν λετε να ξεκολλησετε.... αυτο εχει εξαντληθει μεχρι θανατου.... μπορουμε να παμε παρακατω??
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Εσυ Δημητρα αν δεν κανω λαθος το επανεφερες
Εγω προσωπικά εχω καλυφθει απο χτες το βραδυ απο την απαντηση του distα και το σχολιο του shaka
Κυριε Αλεκο
Καλυτερα εδω
http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340
Εγω προσωπικά εχω καλυφθει απο χτες το βραδυ απο την απαντηση του distα και το σχολιο του shaka
Κυριε Αλεκο
Καλυτερα εδω
http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Εγω ζητησα απο ενδιαφερον να μαθω ποιες προτασεις "αγνοηθηκαν" οπως ανεφερε ο κ.Αθανασιου.Φωκίων wrote:????? να ξαναγινουν σε καποιον που... τις εχει ηδη????
Μα ηδη χτες το βραδυ ο ιδιος ειπε οτι το θεμα των κινητηρων θα διευκρινιστει με τον τροπο που η προταση αυτη ελεγε, το περιφημο 30% +
Αντ'αυτου εσυ ανεφερες το θεμα του κινητηρα που εχει ηδη συμπεριληφθει κ εξαντληθει απο συζητηση.
Anyway μετα τους κινητηρες τι καμια αλλη προταση?
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Γιάννης Αθανασίου wrote: Το ότι παραβιάστηκε κατάφορα ο κανονισμός με το ότι του επιτράπηκε να τρέξει δεν έχει να κάνει με τη διοργάνωση - όπως λέγατε και εσείς πέρσι - αλλά με τους άρχοντες του αγώνα για τους οποίους δεν είναι υπεύθυνη η λέσχη. Άρα δε χτυπάνε οι κρίσεις μου το Ναύπλιο, τη λέσχη, αλλά όποιον υπέγραψε να τρέξει το αυτοκίνητο.
Γιάννη, το γεγονός οτι επετράπη στο αυτοκίνητο να τρέξει είναι μέσα στα πλαίσια που είπαμε πως θα λειτουργήσουμε ως
τεχνικοί έφοροι τουλάχιστον για το 2010.
Θα βγουν ΔΤΤ, θα σημειωθούν οι όποιες παρατηρήσεις και θα δοθεί χρόνος να διορθωθούν.
Ενημερώσαμε ουκ ολίγες φορές για τις προθέσεις μας και πώς σκοπεύουμε να αυξήσουμε την αυστηρότητα των ελέγχων
χωρίς να χάσουμε τους αγωνιζόμενους. Θα δώσουμε χρόνο διασφαλίζοντας παράλληλα την παρατήρηση με μορφή ΔΤΤ.
Το κλουβί του Navara, απ' ότι ενημερώθηκα κρίθηκε στοιβαρό μεν (και γι αυτό του επετράπει να συνεχίσει), παράτυπο δε.
Αν δεν έτρεχε καθόλου, και εσύ θα φώναζες οτι απέκλεισαν έναν από τους ελάχιστους χορηγούς που δίνουν αυτοκίνητο
μόνο και μόνο επειδή τον έφερες εσύ αλλά και εμείς (σαν τεχνικοί έφοροι) θα είμασταν υπόλογοι στους αγωνιζόμενους
αφού είπαμε πως θα δοθεί χρόνος να διορθωθούν οι παρατυπίες.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Δημητρα
Link γι αυτη την προταση κανονισμών εχει μπει εκατομμυρια φορες ψαξτο λιγο
αν δεν το βρεις στειλε μου το μαιλ σου με ενα πμ να στο στειλω
προταση λοιπον υπαρχει.
κακη ψυχρη αναποδη, στραβη λαθος αχρηστη - αλλα υπαρχει.
Καλυφθηκες?
Link γι αυτη την προταση κανονισμών εχει μπει εκατομμυρια φορες ψαξτο λιγο
αν δεν το βρεις στειλε μου το μαιλ σου με ενα πμ να στο στειλω
προταση λοιπον υπαρχει.
κακη ψυχρη αναποδη, στραβη λαθος αχρηστη - αλλα υπαρχει.
Καλυφθηκες?
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Τα είπα και εγώ πιο πριν με τη μορφή ερώτησης, αφου δεν έχω ουτε την αρμοδιότητα ούτε και τις γνώσεις αλλά δε λέει να το ακούσει ... επιμένει για αισχρή παραβίαση των κανονισμώνNicolas wrote:Γιάννης Αθανασίου wrote: Το ότι παραβιάστηκε κατάφορα ο κανονισμός με το ότι του επιτράπηκε να τρέξει δεν έχει να κάνει με τη διοργάνωση - όπως λέγατε και εσείς πέρσι - αλλά με τους άρχοντες του αγώνα για τους οποίους δεν είναι υπεύθυνη η λέσχη. Άρα δε χτυπάνε οι κρίσεις μου το Ναύπλιο, τη λέσχη, αλλά όποιον υπέγραψε να τρέξει το αυτοκίνητο.
Γιάννη, το γεγονός οτι επετράπη στο αυτοκίνητο να τρέξει είναι μέσα στα πλαίσια που είπαμε πως θα λειτουργήσουμε ως
τεχνικοί έφοροι τουλάχιστον για το 2010.
Θα βγουν ΔΤΤ, θα σημειωθούν οι όποιες παρατηρήσεις και θα δοθεί χρόνος να διορθωθούν.
Ενημερώσαμε ουκ ολίγες φορές για τις προθέσεις μας και πώς σκοπεύουμε να αυξήσουμε την αυστηρότητα των ελέγχων
χωρίς να χάσουμε τους αγωνιζόμενους. Θα δώσουμε χρόνο διασφαλίζοντας παράλληλα την παρατήρηση με μορφή ΔΤΤ.
Το κλουβί του Navara, απ' ότι ενημερώθηκα κρίθηκε στοιβαρό μεν (και γι αυτό του επετράπει να συνεχίσει), παράτυπο δε.
...

Δημητριάδης Σταύρος
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
καλησπέρα και από εμένα..........
Μία ερώτηση μόνο......... η συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη θα είναι για όλους τους αγωνιζόμενους και όλους τους οργανωτές........;;; γιατί άκουσα ότι δεν θέλουμε να γίνει χαμός.... (και αυτό είναι πολύ σωστό ) θα πρότεινα λοιπόν να έχουνε δικαίωμα συμμετοχής μόνο όσοι ήταν παρών στους τρεις από τους πέντε τελευταίους αγώνες...... (για να έχουν και μία άποψη βρε αδερφέ...).....
Μία ερώτηση μόνο......... η συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη θα είναι για όλους τους αγωνιζόμενους και όλους τους οργανωτές........;;; γιατί άκουσα ότι δεν θέλουμε να γίνει χαμός.... (και αυτό είναι πολύ σωστό ) θα πρότεινα λοιπόν να έχουνε δικαίωμα συμμετοχής μόνο όσοι ήταν παρών στους τρεις από τους πέντε τελευταίους αγώνες...... (για να έχουν και μία άποψη βρε αδερφέ...).....
όποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται........
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Λοιπόν, θα τα ξαναπώ για τελευταία φορά. Όποιος καταλάβει κατάλαβε.
Η ΠΡΟΤΑΣΗ Κανονισμού που κατατέθηκε από τον κ.Αθανασίου δεν ψηφίστηκε ποτέ (Γιάννη ρώτα όποιον θες από τη 10μελή). Θα ήταν η βάση πάνω στην οποία θα συζητούσαμε και θα αποφασίζαμε. Αυτό δεν έγινε ποτέ γιατί πάντα οι διαφωνίες για τον 24ωρο δεν το επέτρεψαν.
Από κεί και πέρα η νέα επιτροπή εφάρμοσε στον κανονισμό τα περισσότερα από αυτά. Ένα από αυτά που δεν εφάρμοσε είναι με το περιορισμό μέχρι 30% στην αλλαγή κινητήρα και την απαγόρευση για υπερτροφοδότηση. Έκρινε πως στη παρούσα φάση δεν χρειάζεται να «κόψει» κάποια αυτοκίνητα από τα λίγα που έχουμε σε αυτούς τους αγώνες, στηριζόμενη και στις απόψεις του κ Αθανασίου αλλά και άλλων ότι σε αυτούς τους αγώνες, προς το παρόν, δεν μετράει τόσο το αυτοκίνητο. Όταν και αν παρουσιαστεί η ανάγκη για απαγόρευση ή περιορισμό θα το ξαναδούμε τη δεδομένη στιγμή.
Τον ΚΟΚ και το υπουργείο αφήστε τα απ’ έξω και μην ανασκαλεύετε το θέμα γιατί μόνο κακό θα κάνει στο χώρο.
Για τα υπόλοιπα που αναφέρονται περί αδειών κλπ δεν έχει λόγο η επιτροπή. Οι λόγοι αναφέρθηκαν από διάφορους εδώ μέσα. Κρατήστε όποιον σας βολεύει.
Για τον Τεχνικό Κανονισμό έχω και σε αυτό ξανά απαντήσει. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ, ΛΕΣΧΗ Τ.Κ. Υπάρχουν ειδικοί,που είναι η Τεχνική Επιτροπή, που το κάνουν. Τους δώσαμε τι θέλουμε και τον έφτιαξαν. Εμείς ζητήσαμε τα μέτρα ασφαλείας, τις κατηγορίες, το πως θα παίζεται το παιχνίδι και αυτοί τα εφάρμοσαν στο Τεχνικό Κανονισμό.
Το πόσο ελαστικοί θα ήμαστε, από την άλλη, θα το δούμε και θα το κρίνουμε στη επιτροπή και σε συνεργασία με την ΕΘΕΑ θα αποφασίσουμε.
Αυτό που έχω να πω εγώ είναι ότι μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας.
Όσο για προτάσεις, το ξαναλέω, συζητήστε, αποφασίστε ΟΛΟΙ μαζί και φέρτε τες να τις δούμε. Προτάσεις όμως και όχι γκρίνιες. Διαφορετικά δεν βγαίνει άκρη.
ΥΓ. Φαντάζομαι δεν χρειάζεται να ξανά αναφερθώ στην αλλαγή κινητήρα.
Η ΠΡΟΤΑΣΗ Κανονισμού που κατατέθηκε από τον κ.Αθανασίου δεν ψηφίστηκε ποτέ (Γιάννη ρώτα όποιον θες από τη 10μελή). Θα ήταν η βάση πάνω στην οποία θα συζητούσαμε και θα αποφασίζαμε. Αυτό δεν έγινε ποτέ γιατί πάντα οι διαφωνίες για τον 24ωρο δεν το επέτρεψαν.
Από κεί και πέρα η νέα επιτροπή εφάρμοσε στον κανονισμό τα περισσότερα από αυτά. Ένα από αυτά που δεν εφάρμοσε είναι με το περιορισμό μέχρι 30% στην αλλαγή κινητήρα και την απαγόρευση για υπερτροφοδότηση. Έκρινε πως στη παρούσα φάση δεν χρειάζεται να «κόψει» κάποια αυτοκίνητα από τα λίγα που έχουμε σε αυτούς τους αγώνες, στηριζόμενη και στις απόψεις του κ Αθανασίου αλλά και άλλων ότι σε αυτούς τους αγώνες, προς το παρόν, δεν μετράει τόσο το αυτοκίνητο. Όταν και αν παρουσιαστεί η ανάγκη για απαγόρευση ή περιορισμό θα το ξαναδούμε τη δεδομένη στιγμή.
Τον ΚΟΚ και το υπουργείο αφήστε τα απ’ έξω και μην ανασκαλεύετε το θέμα γιατί μόνο κακό θα κάνει στο χώρο.
Για τα υπόλοιπα που αναφέρονται περί αδειών κλπ δεν έχει λόγο η επιτροπή. Οι λόγοι αναφέρθηκαν από διάφορους εδώ μέσα. Κρατήστε όποιον σας βολεύει.
Για τον Τεχνικό Κανονισμό έχω και σε αυτό ξανά απαντήσει. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ, ΛΕΣΧΗ Τ.Κ. Υπάρχουν ειδικοί,που είναι η Τεχνική Επιτροπή, που το κάνουν. Τους δώσαμε τι θέλουμε και τον έφτιαξαν. Εμείς ζητήσαμε τα μέτρα ασφαλείας, τις κατηγορίες, το πως θα παίζεται το παιχνίδι και αυτοί τα εφάρμοσαν στο Τεχνικό Κανονισμό.
Το πόσο ελαστικοί θα ήμαστε, από την άλλη, θα το δούμε και θα το κρίνουμε στη επιτροπή και σε συνεργασία με την ΕΘΕΑ θα αποφασίσουμε.
Αυτό που έχω να πω εγώ είναι ότι μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας.
Όσο για προτάσεις, το ξαναλέω, συζητήστε, αποφασίστε ΟΛΟΙ μαζί και φέρτε τες να τις δούμε. Προτάσεις όμως και όχι γκρίνιες. Διαφορετικά δεν βγαίνει άκρη.
ΥΓ. Φαντάζομαι δεν χρειάζεται να ξανά αναφερθώ στην αλλαγή κινητήρα.
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Κύριε Αθανασίου μας πρήξατε με τα προσωπικά σας. Σας το λένε όλοι εδώ μέσα. Δεν το καταλαβαίνετε πια. ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ. ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ ΑΛΛΟΥ ΜΟΝΟΣ ΣΑΣ.
Σας αρέσει δεν σας αρέσει όλοι είναι οργανωτές και πρέπει να συνεργαστείτε μεταξύ σας. Αν εσείς δεν μπορείτε μείνετε εκτός και ασχοληθείτε μόνο με τη κριτική για τους άλλους που τόσο καλά γνωρίζετε.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ. ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΚΑΝΕΤΕ.
Δεν βλέπετε ότι ήδη κάποιες λέσχες δεν σας θέλουν ούτε καν στη ομοσπονδία που θέλετε να φτιάξετε?
Σας αρέσει δεν σας αρέσει όλοι είναι οργανωτές και πρέπει να συνεργαστείτε μεταξύ σας. Αν εσείς δεν μπορείτε μείνετε εκτός και ασχοληθείτε μόνο με τη κριτική για τους άλλους που τόσο καλά γνωρίζετε.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ. ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΚΑΝΕΤΕ.
Δεν βλέπετε ότι ήδη κάποιες λέσχες δεν σας θέλουν ούτε καν στη ομοσπονδία που θέλετε να φτιάξετε?