Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Μπορούμε να συμμετάσχουμε σαν παρατηρητές και οι οργανωτές;
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Οι οργανωτες trophy και wild επιβαλεται ναι ειναι εκει για να μας ακουσουν και να τους ακουσουμε .
Σκοπος δεν είναι να δημιουργησουμε χαβρα , θελουμε την γνωμη και τις προτασεις των αγωνιζομενων , ιδιαιτερα των παλιων . θελουμε να ακουσουμε τα προβληματα-παραπονα των οργανωτων και θελουμε τον dista ως ενδιαμεσο κρικο με την ΕΘΕΑ .
Σκοπος δεν είναι να δημιουργησουμε χαβρα , θελουμε την γνωμη και τις προτασεις των αγωνιζομενων , ιδιαιτερα των παλιων . θελουμε να ακουσουμε τα προβληματα-παραπονα των οργανωτων και θελουμε τον dista ως ενδιαμεσο κρικο με την ΕΘΕΑ .
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Γιάννης Αθανασίου wrote:Θα συμφωνήσω με τον Mitso - αμάν! Οτιδήποτε πρέπει να κρίνεται από την αποτελεσματικότητά του και όχι το ποιός το έγραψε.
Ο αγωνιζόμενος από την πλευρά του Νικόλα, κοιτάει τί τον συμφέρει. π.χ. ο αγαπητός και φίλος Dista πέρασε το θέμα με την κορδέλα - μπες, βγες κλπ.- γιατί συμμετέχει με ένα Wrangler που δε χωράει εύκολα μέσα στις κορδέλες!
Γιάννη, τι μια λες έτσι την άλλη αλλιώς.Γιάννης Αθανασίου wrote: Δυστυχώς πουθενά το όλοι έξω δεν παίζει! Ακόμη και στη FIA. Δεν υπάρχουν, κάλώς ή κακώς, άνθρωποι κατάλληλοι για να διαθέσεις κάποιους.
Μόνο διαδικασίες δημοκρατικές, με πολλούς εμπλεκόμενους, μπορεί να αποτρέψουν τα όποια φαινόμενα. Σην ΕΘΕΑ στην Επιτροπή 4Χ4 αυτό λειτουργούσε. Αλλά από την επιτροπή μέχρι την ανακοίνωση των κανονισμών υπήρχαν ΠΟΛΛΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ παράγοντες. Και αυτοί μας οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση.
Ανοιχτές διαδικασίες, δημοκρατικές διαδικασίες, δημοσιότητα, διαφάνεια είναι το σύνολο των ενεργειών που θα μας ξελασπώσει. Αν ο καθένας έχει το θάρρος και την ευθύνη της άποψής του, όλα θα αλλάξουν. Εδώ άλλα λέμε μπροστά και άλλα πίσω, οπότε επικρατεί μία χάβρα.
Υποστηρίζεις ότι ένα Wrangler είναι μεγάλο αυτοκίνητο στα Trophy? Τι να πουν δηλαδή τα μεγάλα. Αλλά και πάλι, πες ότι έτρεχα με ένα μεγάλο, θα πρέπει το μέγεθος να κρίνει έναν αγώνα? Γιατί αυτό μόλις μας είπες. Άλλα μου έλεγες στον Έβρο. Θυμάσαι, τότε με το 110. Τότε που φωνάζαμε και ωρυόμασταν όλοι με τα μεγάλα αυτοκίνητα που δεν χώραγαν πουθενά. Ο Έβρος το κατάλαβε και το διόρθωσε. Η Θεσσαλονίκη όταν τουμπάραμε μας δικαίωσε. Αυτό όμως δημιούργησε προστριβές ανάμεσα στους αγωνιζόμενους. Το πρόβλημα έπρεπε να λυθεί. Στην απόφαση συμφώνησαν όλοι οι τότε οργανωτές των αγώνων Trophy, και η πλειοψηφία των Wild Terrain. Συμφώνησε η πλειοψηφία των αγωνιζόμενων, το συζητήσαμε στη 10μελη επιτροπή και η συντριπτική πλειοψηφία της το δέχτηκε ψηφίζοντας. Τι άλλο θέλεις δηλαδή. Να εφαρμόσουμε κάτι που ήθελαν ελάχιστοι, επειδή τους βολεύει? Παραπάνω λες για δημοκρατία και δημοκρατικές διαδικασίες. Που βλέπεις κάτι αντιδημοκρατικό?
Με σκάσατε με αυτές τις κορδέλες. Λες και έχω κάνει συμβόλαιο ότι θα τουμπάρω σε κάθε αγώνα και το έκανα για μένα. Τόση λάσπη πια επειδή δεν πέρασε κάποιων το πείσμα????
Παρακάτω λες για αποφάσεις της επιτροπής που δεν πέρασαν. Πες τέλος πάντων ποιες είναι αυτές να τις συζητήσουμε αν θες. ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ που ψηφίστηκαν όμως και όχι προτάσεις και απόψεις. Αν αναφέρεσαι πάντως στον αγώνα σου να σου θυμίσω ότι ΕΣΥ ποτέ δεν άφησες να γίνει κουβέντα γι’ αυτόν. Με το που ξεκίναγε κάποιος να μιλήσει γι’ αυτόν δεν δεχόσουν κουβέντα. Θεωρούσες και θεωρείς, όπως φαίνετε, ότι όποιος δεν συμφωνεί μαζί σου είναι εχθρός σου και θέλει να σε καταστρέψει. Πως μπορούμε να βρούμε άκρη αν δεν μπορούμε ούτε να συζητήσουμε? Πες μου ΜΙΑ συζήτηση που άρχισε για τον 24ωρο και που απλά συνεχίστηκε, γιατί για να τελειώσει ούτε λόγος. Όταν κάποιοι δεν μπορούν ούτε να συζητήσουν καν τότε κάποιος τρίτος έρχεται και αποφασίζει και τελειώνει το θέμα. Έτσι γίνεται παντού και πάντα. Το έχω ξαναπεί πολλές φορές, πότε θα το καταλάβετε, εμείς οι ίδιοι δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε, δεν μας φταίει κανένας άλλος. Όλα τα άλλα είναι για να έχουμε δικαιολογίες.
Μη βλέπεις παντού φαντάσματα. Δεν υπάρχουν και τόσα πολλά.
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
ΟΚ! Ενημερώστε μας για ώρα και τόπο...
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Δημήτρη
οι αποφάσεις τις επιτροπής για τις κατηγορίες έλεγαν για
Ζ1 ελεύθερα όλα, κινητήρες +30% χωρητικότητα και roll cage.
Z2 ελεύθερα ολα, κινητήρες +30% χωρητικότητα, όχι υποχρεωτικό roll cage και χαμηλότερη μέση
Ζ3 normal αυτοκίνητα, καινούριοι οδηγοί.
τί απο αυτά πέρασε; Ούτε αλλαγή κινητήρα επιτρέπεται, ούτε body lift στη Ζ2 επιτρέπεται και πολλά άλλα. Και μη μου πεις ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ, γιατί οι κανονισμοί είναι ξεκάθαροι ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Το μόνο που ξεκαθαρίστηκε είναι ότι δεν πρέπει να γίνονται νυχτερινοί αγώνες.
Αλήθεια, το Navara στο Ναύπλιο γιατί έτρεξε παρόλο που δεν είχε σωστό cage; Γιατί πέρσι δεν το άφηναν να τρέξει, το ίδιο αυτοκίνητο, αν δε βάζαμε τον προφυλακτήρα; Είναι πιό επικίνδυνο ένα αυτοκίνητο χωρίς ΠΙΣΩ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ απο ένα αυτοκίνητο με λάθος cage;
Η μόνη συζήτηση που έγινε για τον 24ωρο ήταν αυτή στην οποία ο κύριος Δουκέρης, που δεν πλησίασε ούτε στα 100 χιλιόμετρα από τον αγώνα, κατέδωσε πως ο αγώνας δεν είχε γιατρό νοσοκομειακό και FIV, παρόλο που είχε το γιατρό του Ακρόπολις Νίκο Παππά παρόντα, το τετρακίνητο ασθενοφόρο της ΕΛΠΑ, δύο Pick ups με διασώστες του Ερυθρού Σταυρού και της Ελληνικής ομάδας διάσωσης και δύο FIV της Ομάδας Αντιμετώπισης Καταστροφών, πλήρως εξοπλισμένα για την περίπτωση. Αν θυμάμαι καλα δεν πήρες θέση, παρόλο που έτρεχες στον αγώνα. Μόνο ο Τσέτσος είπε πως τα λεγόμενα του κυρίου Δαυκέρη ήταν ψέματα.
Είτε σου αρέσει, είτε όχι - εμένα δε μου αρέσει γιατί σε θεωρώ φίλο - εξυπηρετείς συγκεκριμένα συμφέροντα αυτή τη στιγμή. Συμφέροντα που μόνο το καλό των αγώνων δεν έχουν κατά νου.
Μην παίζεις λοιπόν με τη νοημοσύνη μου. Ξέρω καλά τί λέω.
οι αποφάσεις τις επιτροπής για τις κατηγορίες έλεγαν για
Ζ1 ελεύθερα όλα, κινητήρες +30% χωρητικότητα και roll cage.
Z2 ελεύθερα ολα, κινητήρες +30% χωρητικότητα, όχι υποχρεωτικό roll cage και χαμηλότερη μέση
Ζ3 normal αυτοκίνητα, καινούριοι οδηγοί.
τί απο αυτά πέρασε; Ούτε αλλαγή κινητήρα επιτρέπεται, ούτε body lift στη Ζ2 επιτρέπεται και πολλά άλλα. Και μη μου πεις ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ, γιατί οι κανονισμοί είναι ξεκάθαροι ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Το μόνο που ξεκαθαρίστηκε είναι ότι δεν πρέπει να γίνονται νυχτερινοί αγώνες.
Αλήθεια, το Navara στο Ναύπλιο γιατί έτρεξε παρόλο που δεν είχε σωστό cage; Γιατί πέρσι δεν το άφηναν να τρέξει, το ίδιο αυτοκίνητο, αν δε βάζαμε τον προφυλακτήρα; Είναι πιό επικίνδυνο ένα αυτοκίνητο χωρίς ΠΙΣΩ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ απο ένα αυτοκίνητο με λάθος cage;
Η μόνη συζήτηση που έγινε για τον 24ωρο ήταν αυτή στην οποία ο κύριος Δουκέρης, που δεν πλησίασε ούτε στα 100 χιλιόμετρα από τον αγώνα, κατέδωσε πως ο αγώνας δεν είχε γιατρό νοσοκομειακό και FIV, παρόλο που είχε το γιατρό του Ακρόπολις Νίκο Παππά παρόντα, το τετρακίνητο ασθενοφόρο της ΕΛΠΑ, δύο Pick ups με διασώστες του Ερυθρού Σταυρού και της Ελληνικής ομάδας διάσωσης και δύο FIV της Ομάδας Αντιμετώπισης Καταστροφών, πλήρως εξοπλισμένα για την περίπτωση. Αν θυμάμαι καλα δεν πήρες θέση, παρόλο που έτρεχες στον αγώνα. Μόνο ο Τσέτσος είπε πως τα λεγόμενα του κυρίου Δαυκέρη ήταν ψέματα.
Είτε σου αρέσει, είτε όχι - εμένα δε μου αρέσει γιατί σε θεωρώ φίλο - εξυπηρετείς συγκεκριμένα συμφέροντα αυτή τη στιγμή. Συμφέροντα που μόνο το καλό των αγώνων δεν έχουν κατά νου.
Μην παίζεις λοιπόν με τη νοημοσύνη μου. Ξέρω καλά τί λέω.
Last edited by Γιάννης Αθανασίου on Thu Mar 25, 2010 20:57, edited 1 time in total.
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
......mbg wrote:mbg wrote:Οπα ρε μεγαλε. Σιγα θα το πατησεις. Δειξτο ρε συ στην Μερκελ μηπως σκιαχτει και μας δωσει κανα ευρω.…
Γεια σας και παλι. Νομιζατε οτι χαθηκα.










Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Για τα δίχτυα έχω ήδη απαντήσει. ΘΑ ΤΟ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΟΥΜΕ!!!! Τι άλλο να πω?Και όποιος δεν τρέχει και δεν οργανώνει δεν ξέρει τα προβλήματα, οπότε μιλάει για δίχτυα στα παράθυρα όπως ο κύριος Μαρατζίδης.
Το Μαρατζίδη τι τον εμπλέκεις πάλι? Ξεκόλλα ρε Γιάννη και πάμε στην ουσία. Μη τους βλέπεις όλους σαν εχθρούς σου επειδή δεν έχουν την ίδια άποψη με εσένα.
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
ΓιαννηΓιάννης Αθανασίου wrote:ΟΚ! Ενημερώστε μας για ώρα και τόπο...
Αν ο σκοπος της επισκεψης σου , ως αγωνιζομενος φανταζομαι , είναι καλοπροαιρετος οσο και η μορφη της συναντησης εισαι φυσικα καλοδεχουμενος !
Καλοπροαιρετος δεν συμαινει πρεπει υποχρεωτικα ότι πρεπει καποιος να συμφωνει με όλα ,απλα δεν θελουμε χαβρα και φασαριες . Τον λογο θα εχουν κατά βαση οι οργανωτες οι παλιοι αγωνιζομενοι και ο Dista , οι υπολοιποι απλα θα ψηφιζουμε τις προτασεις .
- superspiounos
- Posts: 168
- Joined: Tue Nov 10, 2009 15:16
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Αλλαγή κινητήρα τόσο στην open όσο και στην Sporting επιτρέπεται.Γιάννης Αθανασίου wrote:...
Ούτε αλλαγή κινητήρα επιτρέπεται, ούτε body lift στη Ζ2 επιτρέπεται και πολλά άλλα. Και μη μου πεις ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ, γιατί οι κανονισμοί είναι ξεκάθαροι ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ.
Ουσιαστικά σε σχέση με τον περσινό κανονισμό δεν άλλαξε τίποτα πέρα από ονόματα κατηγοριών (γιατί να αλλάξουν τα ονόματα άραγε) και την προσθήκη της Sporting με τα μέτρα ασφαλείας. (Που ελάχιστα διαφέρουν από ένα Τ1.)
Μην μπερδευεις άλλο τους αγωνιζόμενους.
Επίσης αυτή η μανία σου εδώ και χρόνια να κοπούν τα τουρπάτα ευτυχώς δεν έπιασε. Δύο - τρία αυτοκίνητα είδαμε έπρεπε να κοπούν και αυτά;
Δε γνωρίζω τι έγινε στο Ναυπλιο φέτος μια και δεν ήμουν, αλλά πέρσι το αυτοκίνητο φόρεσε τον προφυλακτήρα του και έτρεξε σύμφωνα με τους κανονισμούς. Εσύ πρώτος έπρεπε να φροντίζεις το αυτοκίνητο της ομάδας "σου" να είναι άρτιο. Νισάφι πια!Γιάννης Αθανασίου wrote:...
Αλήθεια, το Navara στο Ναύπλιο γιατί έτρεξε παρόλο που δεν είχε σωστό cage; Γιατί πέρσι δεν το άφηναν να τρέξει, το ίδιο αυτοκίνητο, αν δε βάζαμε τον προφυλακτήρα;

Last edited by superspiounos on Thu Mar 25, 2010 21:09, edited 1 time in total.
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Αν θέλουμε να βγει άκρη (γιατί είμαι και εγώ ένας από τους ενδιαφερόμενους αγωνιζόμενους) στη συνάντηση θα πρέπει να συμετέχουν ΜΟΝΟ, ΜΟΝΟ οι αγωνιζόμενοι και οι οργανωτές των Trophy και Wild Terrain.GENERAL LEE wrote:Οι οργανωτες trophy και wild επιβαλεται ναι ειναι εκει για να μας ακουσουν και να τους ακουσουμε .
Σκοπος δεν είναι να δημιουργησουμε χαβρα , θελουμε την γνωμη και τις προτασεις των αγωνιζομενων , ιδιαιτερα των παλιων . θελουμε να ακουσουμε τα προβληματα-παραπονα των οργανωτων και θελουμε τον dista ως ενδιαμεσο κρικο με την ΕΘΕΑ .
Οποιοσδήποτε άλλος εμφανιστεί, θα αποσυντονίσει την κουβέντα, θα αποδιοργανώσει αυτή τη σωτή κίνηση.
Σκέψου το φίλε, για να μην πάει στο βρόντο ακόμα μία συνάντηση οδηγών. (Δεν ξέρω αν ήσουν πριν μερικά χρόνια στου Αττάρτ, που συναντηθήκαμε οι οδηγοί και τελικά μαέστρικα καπελλώθηκε και έσβησε η όλη κίνηση).