Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post Reply
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by stavrosd »

Συγνώμη αλλά η θέση οτι αγωνιζόμενος δεν θα πρέπει να εμπλέκεται στα κέντρα αποφάσεων δεν αφορά μόνο τον Dista αλλά όλους.

Προσωπικά συμφωνώ να μην είναι "ενεργός" αγωνιζόμενος (να διεκδικεί κύπελλα, έπαθλα και βέβαια πρωταθλήματα) αλλά θα ΠΡΕΠΕΙ να αγωνίζεται σε κάποιους αγώνες για να μην χάνει και την επαφή του.
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Nicolas »

mbg wrote:Απ οσο ξερω ο DISTA γνωριζει Ελληνικα και μπορει να απαντησει ο ιδιος.
Σταράτα είπαμε και πάλι μου ξεγλυστράς ;)
Η ερώτησή μου απευθύνεται σε σένα που αφήνεις αιχμές και προβληματίζεσαι, και όχι στον dista ο οποίος προφανώς δεν έχεις τις ίδιες ανησυχίες.

Χωρίς να αφήνω αιχμές και με κάθε καλή διάθεση, θα ήθελα να ακούσω τους προβληματισμούς σου
και να μπορέσω να αποκτήσω και εγώ αλλά και οι υπόλοιποι που μας διαβάζουν άποψη του πως μπορεί να δημιουργηθεί
πρόβλημα από την ενεργό αγωνιστική συμμετοχή κάποιου που ανακατεύεται με τους κανονισμούς...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
mbg
Posts: 188
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:37

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by mbg »

Nicolas wrote:
mbg wrote:Απ οσο ξερω ο DISTA γνωριζει Ελληνικα και μπορει να απαντησει ο ιδιος.
Σταράτα είπαμε και πάλι μου ξεγλυστράς ;)
Η ερώτησή μου απευθύνεται σε σένα που αφήνεις αιχμές και προβληματίζεσαι, και όχι στον dista ο οποίος προφανώς δεν έχεις τις ίδιες ανησυχίες.

Χωρίς να αφήνω αιχμές και με κάθε καλή διάθεση, θα ήθελα να ακούσω τους προβληματισμούς σου
και να μπορέσω να αποκτήσω και εγώ αλλά και οι υπόλοιποι που μας διαβάζουν άποψη του πως μπορεί να δημιουργηθεί
πρόβλημα από την ενεργό αγωνιστική συμμετοχή κάποιου που ανακατεύεται με τους κανονισμούς...

Καμια αιχμη. Ειμαι σαφεστατος. Δεν μπορει ο συντακτης ενος κανονισμου να ειναι και αγωνιζομενος. Για να το εξηγησω με ποδοσφαιρικους ορους ειναι σαν να γραφει τον κανονισμο του ποδοσφαιρου ο Παναθηναικος η ο Ολυμπιακος κλπ. Περιμενω λοιπον την απαντηση του DISTA για να βγει μια ακρη με τον κανονισμο αυτο καθεαυτο και να μην πλατιαζουμε με αλλα θεματα. Ξεκαθαριζω οτι αναφερομαι στον κανονισμο TROPHY και WILD TERRAIN.
User avatar
ΒαλαντηςΧ4
Posts: 176
Joined: Fri Jun 19, 2009 18:45
Location: Κομοτηνή

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by ΒαλαντηςΧ4 »

Dista wrote: Ενημερωτικά και μόνο, χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης από μέρους μου και για να μαθαίνουν και όσοι μας διαβάζουν.
Οι αλλαγές στον Κανονισμό των Trophy του 2010, που είναι ουσιαστικά 2 και αφορούν τις παλαιές Απλές Διαδρομές και το θέμα της κορδέλας, έχουν συζητηθεί και αποφασιστεί από τη 10μελή επιτροπή πολύ καιρό πριν (από τον Ιανουάριο του 2009, σε κάποιο άλλο ποστ σε αυτό το φόρουμ έχω βάλει και απόκομμα από τα πρακτικά της συνάντησης), έχοντας τις απόψεις και των 3 κύριων, μέχρι τότε, Οργανωτών τέτοιων αγώνων (Ορεστιάδας, Θεσσαλονίκης και Εκάλης) καθώς και των περισσότερων παλαιών αγωνιζόμενων. Άρα όπως καταλαβαίνεις η Λέσχη της Κομοτηνής δεν ρωτήθηκε τότε μιας και δεν είχε κάνει τέτοιο αγώνα. .
Οι ανακρίβειες είναι τόσες πολλές που πραγματικά δεν ξέρω από που να αρχίσω. Ας κάνω μια προσπάθεια . . .
Πρώτον τον Ιανουάριο του 2009 η Λέσχη 4Χ4 Κομοτηνής είχε ήδη ανακοινώσει τον ΔΕΥΤΕΡΟ αγώνα Wild Terrain μια ιδέα αναβίωσης των παλιών αγώνων mud Challenge .
Άρα θα έπρεπε να ερωτηθεί , είχε προηγηθεί ο αγώνας του 2008 που έγινε με νέο κανονισμό που συνέταξε η Λέσχη 4Χ4 Κομοτηνής με την βοήθεια του κ.Γώγου .
Dista wrote: Οι αποφάσεις δε αυτές πάρθηκαν με βάση τις απόψεις τις συντριπτικής πλειοψηφίας των εμπλεκομένων στους αγώνες αυτούς.
.
!!!! :shock: με ποιά διαδικασία ?????? πότε ??? που ???? απο ποιούς ????
Σημειώνω ότι το 2009 επιχείρησες εσύ να αλλάξεις κομμάτια του κανονισμού πρίν τον αγώνα της Καβάλας . . . αλλά φαντάζομαι ότι ως συνήθως θα ρώτησες την πλειοψηφία η οποία ‘’αυθορμήτως’’ συμφώνησε !! .
Dista wrote:
Μαζί σου δεν μίλησα για «σκέψεις» δικές μου για αλλαγές στον Κανονισμό αλλά ότι σαν Επιτροπή, η νέα που είχε αποφασισθεί πριν μερικές μέρες από την ΕΘΕΑ, σκεπτόμαστε αν προλάβουμε να συντάξουμε τον κανονισμό, με τις αλλαγές όπως τις ανέφερα παραπάνω, και να τον περάσουμε από την ΕθΕΑ, να τον βγάλουμε για να προλάβουμε, έστω και καθυστερημένα την χρονιά (το γιατί άργησαν τόσο πολύ τα πράγματα, καταλαβαίνεις ότι δεν εξαρτιόταν από μένα και την υπόλοιπη Επιτροπή)..
Μαζί μου ΜΟΝΟ για σκέψεις μίλησες .
Εδώ εγώ δεν θα μπω στις λεπτομέρειες του κανονισμού άλλωστε το θέμα δεν είναι αυτό κατά την γνώμη μου αλλά οι μεθοδεύσεις που γίνονται για τις όποιες αλλαγές σε κανονισμούς πρόσωπα ή ότι άλλο δεν μας βολεύει . . .
Ένα σχόλιο μόνο , για τις κορδέλες . . . άστες καλύτερα κάνουν ΤΖΙΖ . . . (Μήπως μου θυμίζουν κάτι . . ., και όχι μόνο σε εμένα !! . . .Θεσσαλονίκη ας πούμε !!)
Dista wrote: Αποδείχτηκε ότι και αυτό δεν ήταν ικανοποίησε οργανωτές και τους περισσότερους αγωνιζόμενους. Μετά από πολλές συζητήσεις με τους οργανωτές (μιλάω πάντα για αυτούς με τη μεγαλύτερη εμπειρία, που έκαναν τους μεγάλους αγώνες μέχρι και πέρυσι) και με τους περισσότερους σταθερούς αγωνιζόμενους, η πλειοψηφία έκρινε ότι η φιλοσοφία των Trophy και Wild Terrain είναι να περάσεις τα εμπόδια με κάθε τρόπο, αρκεί να μη παρακάμψεις τη δυσκολία. Ότι η κορδέλα οριοθετεί τη διέλευση και αν βγεις να μπορείς να προσπαθήσεις όσες φορές χρειαστεί για να περάσεις. Έκριναν επίσης ότι οι αγώνες αυτοί δεν είναι δεξιοτεχνίες, όπως ένα Trial, αλλά αγώνες περιπέτειας κόντρα στο χρόνο. Άρα ο πιο καλός θα περάσει με τη μία και άρα καλύτερο χρόνο ενώ αυτός που θα κάνει το λάθος θα προσπαθήσει ξανά και ξανά με ποινή το χρόνο που καθυστερεί. Σε κανένα αγώνα που γίνεται κόντρα στο χρονόμετρο δεν χάνει τη διαδρομή κάποιος που «βγαίνει». Είναι σα να λέμε ότι αν σε ένα ραλλύ κάποιος βγει από το δρόμο, σε μια πίστα βγει στη στροφή, πατήσει το κερμπ κλπ τότε σταματάει τον αγώνα. Φυσικά και υπάρχουν και αυτοί που πιστεύουν ότι οι αγώνες αυτοί πρέπει να είναι δεξιοτεχνίες όπως ένα Trial. Είναι σεβαστή σίγουρα η γνώμη τους αλλά σαν επιτροπή πρέπει να αποφασίζουμε με βάση την πλειοψηφία..

Αποδείχθηκε :shock: :shock: :shock: ?????? πως ? πότε ? που ?
Dista wrote: Διαφωνείς και για τα μέτρα ασφαλείας? Πρέπει δηλαδή να κάνουμε διάλογο και για τα αυτονόητα? Και το ξαναθέτεις το θέμα μετά και το τελευταίο ατύχημα? Δηλαδή τι άλλο πρέπει να γίνει για να καταλάβουμε όλοι ότι πλέον δεν είναι παιχνίδι αυτοί οι αγώνες?
Όχι δεν διαφωνώ με τα μέτρα ασφαλείας , διαφωνώ με την λογική του τύπου :΄΄ Δεν είναι δυνατόν να συνταχθεί δικός μας τεχνικός κανονισμός γιατί κανείς δεν βάζει το κεφάλι του στον τουρβά, επομένως τρέχουμε με τον τεχνικό κανονισμό της FIA και άρα είμαστε όλοι καλά ‘’
Αυτό δεν το έβγαλα από το μυαλό μου γνωρίζεις νομίζω . . .
Και συνεχίζω να αναρωτιέμαι ποιοι θα τρέξουν την νέα χρονιά ?
Και θα εκτιμούσα μια απάντηση ,είπαμε είμαστε δεν είμαστε πενήντα.
Και για να κλείσω εγώ δεν έχω προσωπικά με κανέναν πολύ περισσότερο η Λέσχη απλώς δεν θα ήθελα αυτά που με τόσο κόπο κάποιοι άλλοι πριν από εμάς άρχισαν και εξέλιξαν , κάποιοι άλλοι , που αν θες να προσπαθήσω να καταλάβω ότι το κάνουν από αγάπη?, αλλά πάντως οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε μαρασμό.
Προσπάθησε να απαντήσεις στην πιο πάνω ερώτηση ΠΟΙΟΙ ?και ίσως καταλάβεις τι θέλω να πω .
Go Hard Or Go Home
Βραχνίδης Γιάννης
Jimny RULICON Vercion
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Γιάννης Αθανασίου

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Dista wrote: θα σου πω ότι καμιά Επιτροπή δεν μπορεί να φτιάξει Τεχνικό γιατί δεν έχει το δικαίωμα αλλά ούτε και τις τεχνικές γνώσεις να το κάνει. Η Επιτροπή κάνει προτάσεις στη Τεχνική Επιτροπή η οποία και φτιάχνει το Κανονισμό. Οι προτάσεις αυτές φυσικά και έγιναν με όσα είχαμε συζητήσει στη 10μελή.
ΟΚ! Και έχει Δημήτρη τις τεχνικές γνώσεις ο προϊστάμενος των Τεχνικών Εφόρων Αλέξης Μαρατζίδης που δεν έχει δει ποτέ αγώνα 4Χ4, αυτοκίνητο 4Χ4 και δεν έχει μιλήσει ποτέ με οργανωτή 4Χ4 και αγωνιζόμενο 4Χ4; Πλάκα μας κάνεις,. έτσι δεν είναι; Ιδίως τη στιγμή που μέσα στη 10μελή υπήρχαν δύο πτυχιούχοι μηχανολόγοι μηχανικοί!

Και φυσικά, κανένας απο τους κανονισμούς που βγήκαν πρόσφατα στον αέρα δεν έχει σχέση με τις προτάσεις της 10μελούς. Άλλα αντ' άλλων είναι. π.χ.
1. Συζήτησε ποτέ η 10μελής για κορδέλες και εξόδους απο αυτές;
2. Συζήτησε ποτέ η 10μελής για φορτηγά στους αγώνες αντοχής;
3. Συζήτησε ποτέ η 10μελής για ομολογκέ ζώνες και καθίσματα; Μήπως ζητούσε το αντίθετο;
Και άλλα τόσα...

Ας μην μπλέκουμε τη 10μελή, ας μην της χρεώνουμε λάθη. Το μόνο της λάθος ήταν ότι ανέχτηκε κάποια πράγματα και δε βγήκε να τα πει στον αέρα. ΜΟΝΟ αυτό...

Και βέβαια για κοιτάξτε τί σχέση έχουν οι "εγχώριοι" κανονισμοί όλων των χωρών με αυτούς της FIA που θέλετε να επιβάλεται: ΚΑΜΙΑ!!! Ακόμη και σε χώρες με αγώνες των διεθνών κυπέλλων της FIA, της διεθνούς ομοσπονδίας, όπως η Ρωσία, οι κανόνες στα εσωτερικά έπαθλα είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ. Και στην Ελλάδα θέλετε να μας κάνετε αντάξιους των παγκοσμίων... Έλεος...

ΥΓ. Αλήθεια, γιατί η Επιτροπή Προβολής των Αγώνων της ΕΘΕΑ δεν αναφέρθηκε καν στους αγώνες 4Χ4; Τόσο του πεταμού μας έχουν; Κρίμα, γιατί 370 αγωνιζόμενους δεν έχει κανένας άλλος τύπος αγώνων στην Ελλάδα!
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by stavrosd »

mbg wrote: Καμια αιχμη. Ειμαι σαφεστατος. Δεν μπορει ο συντακτης ενος κανονισμου να ειναι και αγωνιζομενος. Για να το εξηγησω με ποδοσφαιρικους ορους ειναι σαν να γραφει τον κανονισμο του ποδοσφαιρου ο Παναθηναικος η ο Ολυμπιακος κλπ. Περιμενω λοιπον την απαντηση του DISTA για να βγει μια ακρη με τον κανονισμο αυτο καθεαυτο και να μην πλατιαζουμε με αλλα θεματα. Ξεκαθαριζω οτι αναφερομαι στον κανονισμο TROPHY και WILD TERRAIN.
Ατυχές παράδειγμα!
Εγώ θα το έθετα αλλιώς.
Πρέπει ή δε πρέπει να έχει ιδία γνώμη και άποψη ο συντάκτης του κανονισμού?
Εγώ θεωρώ οτι πρέπει αλλιώς ας φέρουμε τους κανονισμούς της FIA αυτούσιους και τελείωσε!

και χάριν παραδείγματος... πρέπει ή δε πρέπει αυτός που φτιάχνει αυτοκίνητα , να οδηγάει? :P
πρέπει ή δε πρέπει αυτός που συντάσσει τον ΚΟΚ να κυκλοφορεί στο δρόμο? κ.α :P

και στην τελική όπως λέει και ο Νικόλας, ας μας πει κάποιος ποιές είναι οι σκοπιμότητες και τα συμφέροντα!!να ξέρουμε απο που να φυλαχτούμε βρε αδελφε!?
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Dista »

Γιάννης Αθανασίου wrote:

Και φυσικά, κανένας απο τους κανονισμούς που βγήκαν πρόσφατα στον αέρα δεν έχει σχέση με τις προτάσεις της 10μελούς. Άλλα αντ' άλλων είναι. π.χ.
1. Συζήτησε ποτέ η 10μελής για κορδέλες και εξόδους απο αυτές;
2. Συζήτησε ποτέ η 10μελής για φορτηγά στους αγώνες αντοχής;
3. Συζήτησε ποτέ η 10μελής για ομολογκέ ζώνες και καθίσματα; Μήπως ζητούσε το αντίθετο;
Και άλλα τόσα...

Ας μην μπλέκουμε τη 10μελή, ας μην της χρεώνουμε λάθη. Το μόνο της λάθος ήταν ότι ανέχτηκε κάποια πράγματα και δε βγήκε να τα πει στον αέρα. ΜΟΝΟ αυτό...
Γιάννη εσείς στο τέλος θα με βγάλετε και τρελό. Είπαμε γέρασα, αλλά όχι και τόσο.
Το ξαναλέω για πολλοστή φορά και ξαναβάζω τα ΔΙΚΑ ΣΟΥ πρακτικά της συνάντησης, COPY PASTE όπως ΕΣΥ μας τα μοίρασες:
4. Περιπέτειας
4.1. Και τα Trophy και τα Wild Terrain, πέντε αγώνες.
4.2. Συντελεστής 2 στα trophy, 1 στα Wild Terrain.
4.3. Βαθμολογία οδηγών και όχι ομάδων.
4.4. Έπαθλο συνοδηγών.
4.5. Υποχρεωτικό το roll cage.
4.6. Υποχρεωτικά τα κράνη και στα δύο μέλη του πληρώματος όταν κινείται το αυτοκίνητο.
4.7. Αυτοκίνητο που βγαίνει εκτός διαδρομής, με οποιονδήποτε τρόπο, σε ειδική, πρέπει να ξαναμπεί πάλι από το ίδιο σημείο στη διαδρομή.
4.8. Ελάχιστοι εκκινούντες για να μετρήσει ένα trophy είναι οι 8 ομάδες.
4.9. Δοκιμασίες, ειδικές και απλές.

Δηλαδή τι άλλο να πω. Σίγουρα τα έχεις, δές τα και βγες και πές αν δεν είναι αυτά.

Για ομολογκέ συμφωνήσαμε όλοι, ότι δεν γίνετε διαφορετικά και είπαμε μόνο να μπορεί να είναι ληγμένα. Η Τεχνική Επιτροπή δεν συμφώνησε με τα ληγμένα και είπαμε ότι θα είμαστε στο θέμα ελαστικοί αν το μόνο πρόβλημα είναι με την ημερομηνία.
Πες μου, λέω και σε αυτό ψέματα????

Για τα φορτηγά δεν βλέπω γιατί έχεις πρόβλημα. Το είχε από χρόνια ένας οργανωτής στο κανονισμό του, ζήτησε να συμπεριλάβουμε την κατηγορία και στο καινούργιο και το κάναμε. Πού είναι το πρόβλημα, σε όλους τους αγώνες του είδους έξω τρέχουν και φορτηγά. Αν ένας μαζέψει και 5-6 φορτηγά με προδιαγραφές που λέει ο κανονισμός και τα βάλει να τρέχουν πίσω από τους υπόλοιπους τι πρόβλημα έχεις?
Γιάννης Αθανασίου wrote: ΟΚ! Και έχει Δημήτρη τις τεχνικές γνώσεις ο προϊστάμενος των Τεχνικών Εφόρων Αλέξης Μαρατζίδης που δεν έχει δει ποτέ αγώνα 4Χ4, αυτοκίνητο 4Χ4 και δεν έχει μιλήσει ποτέ με οργανωτή 4Χ4 και αγωνιζόμενο 4Χ4; Πλάκα μας κάνεις,. έτσι δεν είναι; Ιδίως τη στιγμή που μέσα στη 10μελή υπήρχαν δύο πτυχιούχοι μηχανολόγοι μηχανικοί!
Δηλαδή ρε Γιάννη τι θέλεις, να φτιάχναμε εσύ και γω τους κανονισμούς ασφαλείας των αγώνων? Να βγάζαμε προδιαγραφές για το πως θα φτιαχτεί ένα cage? Θα πρέπει κάποιος να ξέρει από αγώνες 4Χ4 για να βάλει τις προδιαγραφές αυτές?
Από την άλλη, για τις κατηγορίες κλπ ότι του ζητήσαμε το έκανε. Προς τι λοιπόν αυτό τώρα?
Γιάννης Αθανασίου wrote: Και βέβαια για κοιτάξτε τί σχέση έχουν οι "εγχώριοι" κανονισμοί όλων των χωρών με αυτούς της FIA που θέλετε να επιβάλεται: ΚΑΜΙΑ!!! Ακόμη και σε χώρες με αγώνες των διεθνών κυπέλλων της FIA, της διεθνούς ομοσπονδίας, όπως η Ρωσία, οι κανόνες στα εσωτερικά έπαθλα είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ. Και στην Ελλάδα θέλετε να μας κάνετε αντάξιους των παγκοσμίων... Έλεος...
Δηλαδή επειδή στη Ρωσία μπορούν να πάνε χύμα πρέπει να το κάνουμε και εμείς εδώ? Εσύ τόσα χρόνια έλεγες για τα Rally Raid του Κατσιμαλή ότι εδώ δεν είναι Αφρική και Μαυρυτανία. Τώρα λές το αντίθετο?
Γιάννης Αθανασίου wrote: ΥΓ. Αλήθεια, γιατί η Επιτροπή Προβολής των Αγώνων της ΕΘΕΑ δεν αναφέρθηκε καν στους αγώνες 4Χ4; Τόσο του πεταμού μας έχουν; Κρίμα, γιατί 370 αγωνιζόμενους δεν έχει κανένας άλλος τύπος αγώνων στην Ελλάδα!
Αν θες τη γνώμη μου, δεν θα έχουμε αγωνιζόμενους αν συνεχίσετε να τους τρελαίνεται με όλα αυτά τα αντιφατικά. Στα Χανιά το ΣΚ στον αγώνα με ρωτούσαν όλο αγωνία αν θα έχουν πρόβλημα με τους κινητήρες. Στο ξανάπα. Μπορούν να κάνουν ότι θέλουν, στις κατηγορίες που επιτρέπετε, με τον κινητήρα. Δεν μας ενδιαφέρει αν είναι νόμιμοι ή παράνομοι αρκεί να συμμετέχουν στη κατηγορία που ανήκουν.
kostas654
Posts: 948
Joined: Thu Jun 18, 2009 20:37
Location: ΝΑΥΠΛΙΟ

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by kostas654 »

Εχω κατσει εδω και αρκετες μερες και διαβαζω ολα αυτα που γραφετε...τα οποια ειναι ιδια με αυτα που γραφατε και πριν 2 χρονια και που λεγατε πριν ακομα περισσοτερα χρονια...


Προσωπικα εμενα η εμπειρια μου στο θεμα των αγωνων ειναι μικρη σαν αγωνιζομενος οπως και η εμπειρια μου στην διοργανωση τους,μιας και εχω τα μισα χρονια απο πολλους απο εσας,δεν παυει ομως η αγαπη μου να ειναι πολυ μεγαλη για το σπορ.

Νομιζω οτι εχετε χασει το παιχνιδι καπου μιας και κοιτατε σε λαθος κατευθυνση....
Αντι να τσακωνεστε γιατι να βαλουμε εκεινο και γιατι το αλλο στο αυτοκινητο επειδη ανεβαινει το κοστος(πρεπει ομως να μπουνε για την ασφαλεια των αγωνιζομενων).
και γιατι λεει αυτα ο κανονισμος κλπ κλπ κλπ κλπ

Γιατι δεν κοιτατε λιγο πιο εξω πχ Αμερικη και να αναρωτηθειτε γιατι ολοι αυτοι σπανε τα αυτοκινητα τους ετσι για πλακα χωρις να τους νοιαζει, με μονο στοχο να προσφερουν θεαμα για να προσελκησουν θεατες...(δεν ειναι υποχρεωτικο το σπασιμο..παραδειγμα ηταν και μην ξεκινησετε να καταπιανεστε και απο το κομμα που βαζω)

Ξερετε τι μας λειπει τελικα....ΧΟΡΗΓΙΕΣ

Και πως θα μπορεσουμε να τους προσελκυσουμε ολους αυτους....αφου πρωτα ερθει ο κοσμος για να δει αυτο που κανουμε.....και πως θα ερθει ο κοσμος.....με την διαφημιση....

Αρα ειναι μια καλη αρχη οταν καποιους μηνες νωριτερα εχει αναλαβει μια λεσχη να οργανωσει εναν αγωνα...να αναλαβουν 2 ατομα να γραψουν την διαδρομη και οι υπολοιποι να βρουν χορηγους και να αναλαβουν την προβολη του αγωνα και δεν εννοω μονο τα 2-3 περιοδικα που κυκλοφορουν που στην τελικη τα διαβαζουμε οι ιδιοι και οι ιδιοι,
αλλα κατι παραπερα τηλεοραση,ραδιοφωνα κλπ

αν βρεθουν χορηγοι
-και το κοστος του αγωνα για τον αγωνιζομενο μειωνεται(αν φυσικα ο σκοπος της λεσχης δεν ειναι να πλουτισει)
-και η τσεπη του αγωνιζομενου θα ελαφρυνει ωστε να μπορεσει να στησει το αυτοκινητο του για να τρεξει στην κατηγορια που θελει
-και θα ειναι περισσοτερες και οι συμμετοχες.

Ελπιζω να μην κουρασα και να μην με κυνηγησετε...

Υπαρχει ομως και η αλλη περιπτωση και πρεπει να την σκεφτειτε και αυτη...

Μηπως εχετε μεγαλωσει αρκετα ολοι σας και εχετε ψιλιβαρεθει και αντι να κανετε κατι προτιματε να μπαινεται στο ιντερνετ να γραφετε μια κουταμαρα να περασει η ωρα και αντε παλι απο την αρχη :D

Αν κοιταξετε λιγο καλυτερα εκει που πρεπει ειμαι σιγουρος οτι θα βρειτε ατομα με πολυ ορεξη που αν τους ζητησετε κατι θα το φερουν εις περας αψογα και με το παραπανω!

φιλικα παντα
Κώστας Γκιαούρης
mbg
Posts: 188
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:37

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by mbg »

stavrosd wrote:
mbg wrote: Καμια αιχμη. Ειμαι σαφεστατος. Δεν μπορει ο συντακτης ενος κανονισμου να ειναι και αγωνιζομενος. Για να το εξηγησω με ποδοσφαιρικους ορους ειναι σαν να γραφει τον κανονισμο του ποδοσφαιρου ο Παναθηναικος η ο Ολυμπιακος κλπ. Περιμενω λοιπον την απαντηση του DISTA για να βγει μια ακρη με τον κανονισμο αυτο καθεαυτο και να μην πλατιαζουμε με αλλα θεματα. Ξεκαθαριζω οτι αναφερομαι στον κανονισμο TROPHY και WILD TERRAIN.
Ατυχές παράδειγμα!
Εγώ θα το έθετα αλλιώς.
Πρέπει ή δε πρέπει να έχει ιδία γνώμη και άποψη ο συντάκτης του κανονισμού?
Εγώ θεωρώ οτι πρέπει αλλιώς ας φέρουμε τους κανονισμούς της FIA αυτούσιους και τελείωσε!

και χάριν παραδείγματος... πρέπει ή δε πρέπει αυτός που φτιάχνει αυτοκίνητα , να οδηγάει? :P
πρέπει ή δε πρέπει αυτός που συντάσσει τον ΚΟΚ να κυκλοφορεί στο δρόμο? κ.α :P

και στην τελική όπως λέει και ο Νικόλας, ας μας πει κάποιος ποιές είναι οι σκοπιμότητες και τα συμφέροντα!!να ξέρουμε απο που να φυλαχτούμε βρε αδελφε!?


Αναγκαζομαι να απαντησω σε σενα γιατι οπως κι εσυ θα καταλαβες ο φιλος μου ο DISTA κανει τον κινεζο. Αν διαβασεις αυτα που γραφω παραπανω θα δεις οτι την αγωνιστικη εμπειρια την εχω σαν προαπαιτουμενο. Ο DISTA λοιπον εχει πολυ μεγαλη αγωνιστικη εμπειρια που του δινει τις γνωσεις να συνταξει κανονισμο(εφοσον παρει και την γνωμη των υπολοιπων εμπλεκομενων)χωρις να ειναι και ο ιδιος αγωνιζομενος. Οσον αφορα τις σκοπιμοτητες σου προτεινω να διαβασεις το κειμενο του Βαλαντηχ4 στο σημειο που αναφερεται στις κορδελες και που παλι ο DISTA απεφυγε να απαντησει. Δεν σου προκαλει καμια εντυπωση το γεγονος οτι ο αμεσα ενδιαφερομενος δεν λεει κουβεντα?
Περιμενω Α Κ Ο Μ Α να παρει θεση ο Δημητρης και να ξεκαθαρισει το τοπιο γιατι πλησιαζει η εποχη της ντοματας και οταν ειναι ωριμη αφηνει λεκεδες που δεν βγαινουν.
Γιάννης Αθανασίου

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Δημήτρη

ΟΚ για την κορδέλα... Οχι για τα υπόλοιπα!!! Οπότε 3 -1 και βάλε...

Όταν λέω για μη ομολογκέ μιλάω για ληγμένα. Αυτό απορρίφθηκε, ένας θέος ξέρει γιατί. Και σε καμία περίπτωση δε μίλησε η επιτροπή για πυροσβέσεις, διακόπτες και ένα σωρό άλλα μέ κόστος κάποιες χιλιάδες ευρώ, έτσι για να μιλάμε με νούμερα.

Και δεν είναι το θέμα των φορτηγών. Είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ το θέμα ότι οι προτάσεις της επιτροπής πήγαν στο βρόντο, προς όφελος ενός κανονισμού που έχει βγει το 2005 και έχει αφήσει δύο έπαθλα ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ. Αυτό είναι...

Άλλο Μαυριτανία, άλλο Ρωσία, άλλο Ουγγαρία, άλλο Ισπανία... Το να μην είμαστε Αφρική και να μην περνάμε με χίλια μέσα από χωριά - όπως κάναμε κάποτε - είναι τελείως διαφορετικό από το να εισάγουμε κανονισμούς FIA στους αγώνες 4Χ4 που ΣΑΣ άφησαν με ελάχιστες συμμετοχές στο Ναύπλιο... Να κάνουμε λοιπόν τα αυτοκίνητα να στοιχίζουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, επειδή εδώ έχουμε και στη Ρωσία δεν έχουν!

Τώρα όσον αφορά την Επιτροπή Προβολής των Αγώνων, κανένα σχόλιο. Πέταξες την μπάλα εκτός. Τί να κάνεις όμως; Σε καταλαβαίνω. Έρμαιο σε όσα συμβαίνουν στην ΕΘΕΑ σε έχουν κάνει. Να τους στηρίξεις οικονομικά θέλουν και αδιαφορούν για σένα. Όπως έκαναν πάντα. Που να ζητήσεις λοιπόν προβολή και λοιπά; Ή μάλλον αν ζήταγες δεν θα ήσουν εκεί που είσαι. Όργανα, άβουλα, θέλουν. Όχι σκεπτόμενους...

Όσον αφορά το Μαρατζίδη τί να πω; Αν θες εσύ να υποβιβάζεις τον εαυτό σου ΟΚ! Ο Αλέξης δεν ξέρει να κάνει τίποτε άλλο απο το να εφαρμόζει κατά γράμμα τους κανονισμούς της FIA. Το απέδειξε με το θέμα των εξωτερικών cage και βέβαια με το γενικότερο θέμα των κανονισμών για το 4Χ4. Αν εσύ θέλεις να τον βλέπεις θεό, πρόβλημά σου.
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”