ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Σταύρο
διαφορές ανάμεσα σε Normal, Entry και SUV
1. Η normal είναι με regularite για αυτοκίνητα ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ - δες τον κανονισμό.
2. Η entry είναι για τους πρωτάριδες, με αυτοκίνητα ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, χωρίς regularite.
3. Η SUV αφορά τα SUV που σίγουρα δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν στα ίσια τα καθαρόαιμα - ξέχνα τον Δηλέ, αυτός με καθαρόαιμο θα μας έπινε το αίμα.
Γιατί 5 αγώνες; Γιατί οι αγώνες αυτοί πρέπει να γίνονται χειμώνα, για να μπορούμε να έχουμε συναγωνισμό, χωρίς μεγάλες μέσες ταχύτητες. Οπότε σε καλύπτω και για τις μέσες ταχύτητες. Ταυτόχρονα ο κόσμος είναι κλεισμένος στα σπίτια και δεν τον ενοχλούμε. Το καλοκαίρι είναι ακριβώς αντίθετα: μεγάλες μέσες σε στεγνό δρόμο και σκόνη που δημιουργούν αντιδράσεις απο τον κόσμο που βρίσκεται σε χωράφια και εξοχικά. Και μέσα σε 6-7 μήνες δεν μπορούν να γίνουν περισσότεροι απο 5 αγώνες. Αν προσέξεις και φέτος οι αγώνες, εκτός από δύο Enduro, στην ίδια περίοδο επικεντρώθηκαν.
Δεν θεωρώ ότι το παράβολο είναι το πρόβλημα. Ο χρόνος είναι. Αλλά αν δεν αλλάξουν και τα δύο, θεωρώ ότι το 24ωρο θα "βαρύνει" πολύ τους αγωνιζόμενους.
Μελέτη
δεν μιλάω για αλλαγές, αλλά για εφαρμογή των κανονισμών, όσον αφορά τους αγώνες αντοχής. Και στα υπόλοιπα σε αυτό το πνεύμα θα είμαι.
Και όσον αφορά τη συζήτηση, έχεις δίκιο. Αλλά δε νομίζω ότι έχουμε την πολυτέλεια να αφήσουμε να περάσουν ευκαιρίες σαν την αυριανή.
Φωκίωνα
έχει προταθεί και αυτό, αλλά δεν πέρασε. Τώρα για το πριμ, το βρίσκω ανεδαφικό. Η ασφάλεια δεν έχει τιμή. Το κάνεις για σένα.
διαφορές ανάμεσα σε Normal, Entry και SUV
1. Η normal είναι με regularite για αυτοκίνητα ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ - δες τον κανονισμό.
2. Η entry είναι για τους πρωτάριδες, με αυτοκίνητα ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, χωρίς regularite.
3. Η SUV αφορά τα SUV που σίγουρα δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν στα ίσια τα καθαρόαιμα - ξέχνα τον Δηλέ, αυτός με καθαρόαιμο θα μας έπινε το αίμα.
Γιατί 5 αγώνες; Γιατί οι αγώνες αυτοί πρέπει να γίνονται χειμώνα, για να μπορούμε να έχουμε συναγωνισμό, χωρίς μεγάλες μέσες ταχύτητες. Οπότε σε καλύπτω και για τις μέσες ταχύτητες. Ταυτόχρονα ο κόσμος είναι κλεισμένος στα σπίτια και δεν τον ενοχλούμε. Το καλοκαίρι είναι ακριβώς αντίθετα: μεγάλες μέσες σε στεγνό δρόμο και σκόνη που δημιουργούν αντιδράσεις απο τον κόσμο που βρίσκεται σε χωράφια και εξοχικά. Και μέσα σε 6-7 μήνες δεν μπορούν να γίνουν περισσότεροι απο 5 αγώνες. Αν προσέξεις και φέτος οι αγώνες, εκτός από δύο Enduro, στην ίδια περίοδο επικεντρώθηκαν.
Δεν θεωρώ ότι το παράβολο είναι το πρόβλημα. Ο χρόνος είναι. Αλλά αν δεν αλλάξουν και τα δύο, θεωρώ ότι το 24ωρο θα "βαρύνει" πολύ τους αγωνιζόμενους.
Μελέτη
δεν μιλάω για αλλαγές, αλλά για εφαρμογή των κανονισμών, όσον αφορά τους αγώνες αντοχής. Και στα υπόλοιπα σε αυτό το πνεύμα θα είμαι.
Και όσον αφορά τη συζήτηση, έχεις δίκιο. Αλλά δε νομίζω ότι έχουμε την πολυτέλεια να αφήσουμε να περάσουν ευκαιρίες σαν την αυριανή.
Φωκίωνα
έχει προταθεί και αυτό, αλλά δεν πέρασε. Τώρα για το πριμ, το βρίσκω ανεδαφικό. Η ασφάλεια δεν έχει τιμή. Το κάνεις για σένα.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
δεν θα το ελεγα ανεδαφικό...
"σπρωχνεις" καποια πραγματα προς τα κει που θες δειχνοντας παραλληλα και μια αναγνωριση - εκτιμηση
ασε δε που φιλας και τα δικα σου "νωτα" ως οργανωτης στην περιπτωση της στραβης οτι θα μεινει ιδανικά σε υλικές ζημιες, που αυτο σε τελικη αναλυση ειναι και ο στόχος, και δεν θα εχεις αλλες ταραχες.
τελος παντων ειναι ενα θεμα που δεν εχω πληρη αποψη οποτε δεν μπορω να επιμηνω, ή τελος πατων να το αναπτυξω παραπανω γραπτα.
Για το θεμα της εμπειριας των οδηγων ισως να πρεπει να ξανατεθει μια που ολα ξεκινανε "απο λευκό χαρτι" και οι συνθηκες απο τοτε που συζητηθηκε ισως να εχουν αλλαξει..
"σπρωχνεις" καποια πραγματα προς τα κει που θες δειχνοντας παραλληλα και μια αναγνωριση - εκτιμηση
ασε δε που φιλας και τα δικα σου "νωτα" ως οργανωτης στην περιπτωση της στραβης οτι θα μεινει ιδανικά σε υλικές ζημιες, που αυτο σε τελικη αναλυση ειναι και ο στόχος, και δεν θα εχεις αλλες ταραχες.
τελος παντων ειναι ενα θεμα που δεν εχω πληρη αποψη οποτε δεν μπορω να επιμηνω, ή τελος πατων να το αναπτυξω παραπανω γραπτα.
Για το θεμα της εμπειριας των οδηγων ισως να πρεπει να ξανατεθει μια που ολα ξεκινανε "απο λευκό χαρτι" και οι συνθηκες απο τοτε που συζητηθηκε ισως να εχουν αλλαξει..
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
+1000000Γιάννης Αθανασίου wrote:.....Η ασφάλεια δεν έχει τιμή. Το κάνεις για σένα.
εν εισαι νόμιμος και σωστος στον ΤΕ σου, δενε χεις να φοβηθείς τπτ....Φωκίων wrote:.....ασε δε που φιλας και τα δικα σου "νωτα" ως οργανωτης στην περιπτωση της στραβης....
εγω βλέπω οτι εχουμε αρχίσει τα "αν" και "αν".... ωραια ρε φωκ αυτά που λές, αλλα τα πολλλλλλλλα "αν" ειναι σαν τα κοκκόρια... οπου λαλούν πολλά...... ξερεις...
ΑΠΛΟΙ και ΒΑΣΙΚΟΙ κανονισμοί χρειάζονται!
Ο Σταυρος λέει μερικα πολύ ωραία πράγματα, αλλα φίλε μου Σταυρο, δεν θελω να ειμαι απαισιόδοξος αλλα......
Live free or die
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Θα βαθμολογούνται στο πρωτάθλημα? Αυτή τη στιγμή Normal και Open είναι ένα και το αυτό βαθμολογικά! Θα αλλάξει κάτι?Γιάννης Αθανασίου wrote:Σταύρο
διαφορές ανάμεσα σε Normal, Entry και SUV
1. Η normal είναι με regularite για αυτοκίνητα ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ - δες τον κανονισμό.
2. Η entry είναι για τους πρωτάριδες, με αυτοκίνητα ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, χωρίς regularite.
3. Η SUV αφορά τα SUV που σίγουρα δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν στα ίσια τα καθαρόαιμα - ξέχνα τον Δηλέ, αυτός με καθαρόαιμο θα μας έπινε το αίμα.
Διάβασε και εδώ viewtopic.php?f=31&t=157&start=40 αυτά που γράφουμε ο Πετρος και εγώ.
Προσωπικά δε με χάλασε το φετινό πρόγραμμα! Με χάλασε η σειρά και το είδος αλλά όχι το πλήθος και η περίοδος! Σίγουρα το χειμώνα μας είναι πιό ευχάριστοι οι αγώνες και πιθανόν πιο "ανώδυνοι" για του κατοίκους των περιοχών, αλλά είναι πιό δύσκολοι απο άποψη οργάνωσης και για θεατές ... .Γιάννης Αθανασίου wrote:Γιατί 5 αγώνες; Γιατί οι αγώνες αυτοί πρέπει να γίνονται χειμώνα, για να μπορούμε να έχουμε συναγωνισμό, χωρίς μεγάλες μέσες ταχύτητες. Οπότε σε καλύπτω και για τις μέσες ταχύτητες. Ταυτόχρονα ο κόσμος είναι κλεισμένος στα σπίτια και δεν τον ενοχλούμε. Το καλοκαίρι είναι ακριβώς αντίθετα: μεγάλες μέσες σε στεγνό δρόμο και σκόνη που δημιουργούν αντιδράσεις απο τον κόσμο που βρίσκεται σε χωράφια και εξοχικά. Και μέσα σε 6-7 μήνες δεν μπορούν να γίνουν περισσότεροι απο 5 αγώνες. Αν προσέξεις και φέτος οι αγώνες, εκτός από δύο Enduro, στην ίδια περίοδο επικεντρώθηκαν.
Οπότε όλες οι περίοδοι έχουν τα συν και τα πλήν. (ασε που πιστεύω οτι αν οργανώσεις εσύ τον "καλοκαιρινό" δε θα υπάρχει κανένα πρόβλημα


Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Θωδορη εχεις πιασει λαθος το νοημα... δεν το εννοουσα με αυτο τον τροπο..
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Σταύρο
δεκτά τα επιχειρήματά σου. Απλά δεν νομίζω ότι είμαστε ακόμη έτοιμοι για το θέμα των θεατών. Όχι πως δεν τους θέλουμε βέβαια.
Τώρα για τις κατηγορίες με βάση τα κυβικά, μάλλον διαφωνώ, αφού σε τελική ανάλυση στους περισσότερους αγώνες είναι τα μικρά που κυριαρχούν. Ενώ με βάση τις μετατροπές; Normal σχεδόν σε όλα = Normal. Με μετατροπές = Open. Και βέβαια διαφορά στις μέσες ταχύτητες. Αν θες να πας γρήγορα, πήγαινε Open. Αλλιώς Normal, που είναι ουσιαστικά ένα βήμα πάνω από την Entry, για όσους θέλουν να συμμετάσχουν με το καθημερινό τους αυτοκίνητο.
δεκτά τα επιχειρήματά σου. Απλά δεν νομίζω ότι είμαστε ακόμη έτοιμοι για το θέμα των θεατών. Όχι πως δεν τους θέλουμε βέβαια.
Τώρα για τις κατηγορίες με βάση τα κυβικά, μάλλον διαφωνώ, αφού σε τελική ανάλυση στους περισσότερους αγώνες είναι τα μικρά που κυριαρχούν. Ενώ με βάση τις μετατροπές; Normal σχεδόν σε όλα = Normal. Με μετατροπές = Open. Και βέβαια διαφορά στις μέσες ταχύτητες. Αν θες να πας γρήγορα, πήγαινε Open. Αλλιώς Normal, που είναι ουσιαστικά ένα βήμα πάνω από την Entry, για όσους θέλουν να συμμετάσχουν με το καθημερινό τους αυτοκίνητο.
-
- Posts: 105
- Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Αυτό το νορμαλ καθημερινό αυτοκίνητο θα είναι με μπάκετ ή χωρις;Γιάννης Αθανασίου wrote:Σταύρο
δεκτά τα επιχειρήματά σου. Απλά δεν νομίζω ότι είμαστε ακόμη έτοιμοι για το θέμα των θεατών. Όχι πως δεν τους θέλουμε βέβαια.
Τώρα για τις κατηγορίες με βάση τα κυβικά, μάλλον διαφωνώ, αφού σε τελική ανάλυση στους περισσότερους αγώνες είναι τα μικρά που κυριαρχούν. Ενώ με βάση τις μετατροπές; Normal σχεδόν σε όλα = Normal. Με μετατροπές = Open. Και βέβαια διαφορά στις μέσες ταχύτητες. Αν θες να πας γρήγορα, πήγαινε Open. Αλλιώς Normal, που είναι ουσιαστικά ένα βήμα πάνω από την Entry, για όσους θέλουν να συμμετάσχουν με το καθημερινό τους αυτοκίνητο.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τα μπακετ, οι ζώνες και τα roll cage δεν μπορούν να διαχωρίζουν κατηγορίες. Είναι θέματα ασφαλείας.
Μόνο στην Ελλάδα υπάρχουν κάποιοι που υποστηρίζουν ότι ένα Normal αυτοκίνητο δεν πρέπει να έχει συστήματα ασφαλείας, αν το επιθυμεί ο οδηγός. Και αυτό είναι, τουλάχιστον, παράλογο.
Μόνο στην Ελλάδα υπάρχουν κάποιοι που υποστηρίζουν ότι ένα Normal αυτοκίνητο δεν πρέπει να έχει συστήματα ασφαλείας, αν το επιθυμεί ο οδηγός. Και αυτό είναι, τουλάχιστον, παράλογο.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Το θέμα των θεατών σαφώς και είναι δευτερεύον αλλά καλό είναι να το βάζετε στην ατζέντα σας.Γιάννης Αθανασίου wrote:Σταύρο
δεκτά τα επιχειρήματά σου. Απλά δεν νομίζω ότι είμαστε ακόμη έτοιμοι για το θέμα των θεατών. Όχι πως δεν τους θέλουμε βέβαια.
Τώρα για τις κατηγορίες με βάση τα κυβικά, μάλλον διαφωνώ, αφού σε τελική ανάλυση στους περισσότερους αγώνες είναι τα μικρά που κυριαρχούν. Ενώ με βάση τις μετατροπές; Normal σχεδόν σε όλα = Normal. Με μετατροπές = Open. Και βέβαια διαφορά στις μέσες ταχύτητες. Αν θες να πας γρήγορα, πήγαινε Open. Αλλιώς Normal, που είναι ουσιαστικά ένα βήμα πάνω από την Entry, για όσους θέλουν να συμμετάσχουν με το καθημερινό τους αυτοκίνητο.
Απλά θεωρώ τους 5 αγώνες λίγους για μια ολόκληρη χρονιά

Το δικό μου το όχημα που το ξέρεις που το κατατάσσεις Normal ή Open με δεδομένο οτι αυξάνονται οι ελευθερίες σε θέματα ασφαλείας?
Αν δεν υπάρχει θέμα κατηγοριών στο πρωτάθλημα θα μπορούσατε κάλλιστα να χωρίσετε τα αυτοκίνητα σε δύο κατηγορίες:
Κατηγορία που βαθμολογείτε στο πρωτάθλημα(ονομάστε τη Open) με αυστηρούς κανόνες ασφαλείας (μη τα κάνουμε και RALLY) αλλά και δύσκολες ΜΩΤ.
Και στην Entry που θα συμμετέχουν με τη λογική παιδείας με χαλαρούς ρυθμούς, οπου μπορείτε να τη χωρίσετε σε υποκατηγορίες (Εντελώς εργοστασιακά, έστω και λίγο βελτιωμένα, μάρκας, κυβικών, χρώματος και ότι άλλο για να διασκεδάζει ο κόσμος)

Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
To δικό σου αυτοκίνητο είναι σαφώς normal.
Η Entry είναι για τους άπειρους, για όσους έχουν κάνει το πόλυ έναν αγώνα τα τελευταία τρία χρόνια. Μπαίνουν και δοκιμάζουν, με ισάξιους αντιπάλους. Αν τους αρέσει και θέλουν να μείνουν, τη δεύτερη χρονιά πάνε στην Normal, χωρίς να αλλάξουν τίποτε στο αυτοκίνητο, οπότε τονώνονται και οι δύο κατηγορίες.
H Open είναι ακριβώς όπως την σκέπτεσαι. Όποιος θέλει, με όποιο επίπεδο μετατροπών, αρκεί να έχει τα απαραίτητα μέτρα ασφάλειας. Κέρδος; Η μεγαλύτερη μέση. Έτσι τονώνεται και αυτή η κατηγορία: οι γρήγοροι θα έλθουν εδώ.
Αλήθεια με αυτό το διαχωρισμό εσύ που θα έτρεχες; Open ή Normal;
Το πρωτάθλημα;
α. Με σύστημα πολυνίκους. Όποιος μαζέψει περισσότερους βαθμούς στην κατηγορία του. Όποια και αν είναι αυτή, αρκεί να μαζεύει Χ αριθμό συμμετοχών σε κάθε αγώνα - υψηλό π.χ. 10+ αυτοκίνητα.
ή
β. Με σύστημα γενικής, αλλά με υπο0λογισμό της ποινής ανάλογα με την κατηγορία, δηλαδή με άλλη μέση open και normal και με τη συνολική καθυστέρηση η entry. Βλέποντας 7 χρόνια 24ωρα αποτελέσματα, μπορώ να σου πώ ότι είναι ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΑΤΟ.
Τώρα για τον αριθμό των αγώνων; Βγάλε έξω Γενάρη- κακώς, μισό Απρίλη λόγω Πάσχα, Ιούλιο, Αύγουστο, μισό Σεπτέμβρη και μισό Δεκέμβρη και έχουμε 7,5 καθαρούς αγωνιστικούς μήνες. Με 7 αγώνες έχουμε τα φετεινά, σχεδόν έναν αγώνα το μήνα. Με 6 ωριακά καλύτερα, αλλά πάλι πιεσμένα, με απαίτηση για συνεργασία των οργανωτών - τί λέω τώρα; Με 5, με απόσταση σχεδόν 1,5 μήνα από αγώνα σε αγώνα υπάρχει χρόνος να καλυφθεί η στραβή, να ξεκουραστείς και να μην κουράσεις την οικογένεια. Άσε που με λιγότερους αγώνες θα έχουμε περισσότερες συμμετοχές στον καθένα, όχι αναλογικά, αλλά σίγουρα περισσότερες.
ΥΓ. Σκέψου ότι ακόμη και το κύπελλο Rally χώματος έχει μόλις 5 αγώνες, ενώ και για το πρωτάθλημα, το μεγαλύτερο στη χώρα μας, μπορείς να μετρήσεις 6 αγώνες το πολύ. Και εκεί μιλάμε για αγωνιζόμενους με ΤΕΡΑΣΤΙΑ εμπλοκή.
ΥΓ2. Για τις κατηγορίες. Έτσι καλύπτουμε όλες τις ανάγκες. Το νέο που θέλει να ξεκινήσει με κάτι απλό. Τον... ρομαντικό που γουστάρει να συμμετέχει αλλά δεν θέλει ή δε μπορεί, οικονομικά, να αντέξει απαιτητικούς αγώνες και τον "πυροβολημένο" που θέλει κατι συναρπαστικό και θα βαριόταν αν έκανε ότι και η normal.
Η Entry είναι για τους άπειρους, για όσους έχουν κάνει το πόλυ έναν αγώνα τα τελευταία τρία χρόνια. Μπαίνουν και δοκιμάζουν, με ισάξιους αντιπάλους. Αν τους αρέσει και θέλουν να μείνουν, τη δεύτερη χρονιά πάνε στην Normal, χωρίς να αλλάξουν τίποτε στο αυτοκίνητο, οπότε τονώνονται και οι δύο κατηγορίες.
H Open είναι ακριβώς όπως την σκέπτεσαι. Όποιος θέλει, με όποιο επίπεδο μετατροπών, αρκεί να έχει τα απαραίτητα μέτρα ασφάλειας. Κέρδος; Η μεγαλύτερη μέση. Έτσι τονώνεται και αυτή η κατηγορία: οι γρήγοροι θα έλθουν εδώ.
Αλήθεια με αυτό το διαχωρισμό εσύ που θα έτρεχες; Open ή Normal;
Το πρωτάθλημα;
α. Με σύστημα πολυνίκους. Όποιος μαζέψει περισσότερους βαθμούς στην κατηγορία του. Όποια και αν είναι αυτή, αρκεί να μαζεύει Χ αριθμό συμμετοχών σε κάθε αγώνα - υψηλό π.χ. 10+ αυτοκίνητα.
ή
β. Με σύστημα γενικής, αλλά με υπο0λογισμό της ποινής ανάλογα με την κατηγορία, δηλαδή με άλλη μέση open και normal και με τη συνολική καθυστέρηση η entry. Βλέποντας 7 χρόνια 24ωρα αποτελέσματα, μπορώ να σου πώ ότι είναι ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΑΤΟ.
Τώρα για τον αριθμό των αγώνων; Βγάλε έξω Γενάρη- κακώς, μισό Απρίλη λόγω Πάσχα, Ιούλιο, Αύγουστο, μισό Σεπτέμβρη και μισό Δεκέμβρη και έχουμε 7,5 καθαρούς αγωνιστικούς μήνες. Με 7 αγώνες έχουμε τα φετεινά, σχεδόν έναν αγώνα το μήνα. Με 6 ωριακά καλύτερα, αλλά πάλι πιεσμένα, με απαίτηση για συνεργασία των οργανωτών - τί λέω τώρα; Με 5, με απόσταση σχεδόν 1,5 μήνα από αγώνα σε αγώνα υπάρχει χρόνος να καλυφθεί η στραβή, να ξεκουραστείς και να μην κουράσεις την οικογένεια. Άσε που με λιγότερους αγώνες θα έχουμε περισσότερες συμμετοχές στον καθένα, όχι αναλογικά, αλλά σίγουρα περισσότερες.
ΥΓ. Σκέψου ότι ακόμη και το κύπελλο Rally χώματος έχει μόλις 5 αγώνες, ενώ και για το πρωτάθλημα, το μεγαλύτερο στη χώρα μας, μπορείς να μετρήσεις 6 αγώνες το πολύ. Και εκεί μιλάμε για αγωνιζόμενους με ΤΕΡΑΣΤΙΑ εμπλοκή.
ΥΓ2. Για τις κατηγορίες. Έτσι καλύπτουμε όλες τις ανάγκες. Το νέο που θέλει να ξεκινήσει με κάτι απλό. Τον... ρομαντικό που γουστάρει να συμμετέχει αλλά δεν θέλει ή δε μπορεί, οικονομικά, να αντέξει απαιτητικούς αγώνες και τον "πυροβολημένο" που θέλει κατι συναρπαστικό και θα βαριόταν αν έκανε ότι και η normal.