Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial
Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial
Θελω να ρωτησω αν τα σωληνωτα αυτοκινητα η τα αυτοκινητα με τιμονι στον πισω αξονα μπορουν να συμμετασχουν στο πρωταθλημα trial? και αν οχι που διευκρινιζεται αυτο στον Τεχνικό κανονισμό trial!!!
Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial
εννοιεις να καταργησεις το τιμονι απο τους μπροστινους τροχους και να κανεις να στριβουν οι πισω. Οι κατευθηντιριοι τροχοι να ειναι παντα 2?
Καλα καταλαβα?
Αν ναι κοιτα το 7α.
7 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΩΝ (Κ2)
Στην ομάδα βελτιωμένων (Κ2) μπορούν να συμμετέχουν αυτοκίνητα παραγωγής βελτιωμένα με κίνηση στους τέσσερις τροχούς μόνιμη ή κατ’ επιλογήν, με βοηθητικό κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού σχέσεων («αργά» – «γρήγορα»).
Σε αυτή την κατηγορία, το αμάξωμα, το σασί και τα μηχανικά μέρη μπορούν να τροποποιηθούν ελεύθερα, εκτός των παρακάτω, που απαγορεύονται:
α. Η τοποθέτηση συστήματος διεύθυνσης στους πίσω τροχούς.
το οποιο κολλάει με αυτο: ( το bold )
8 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ (Κ3)
Στην ομάδα πρωτοτύπων (Κ3) εντάσσονται τα αυτοκίνητα που πληρούν τις προϋποθέσεις των ομάδων Παραγωγής (Κ1) ή Βελτιωμένων (Κ2), συμφωνούν με τους κανονισμούς ασφαλείας της ομάδας Κ3 και επιπλέον έχουν έστω και ένα από τα παρακάτω:
α. Πάνω από τριάντα πέντε ίντσες διάμετρο (35”) ελαστικά, σύμφωνα με τα ανάγλυφα στοιχεία που αναφέρει ο κατασκευαστής στο ελαστικό.
β. Μετατροπή της ανάρτησης από σούστες σε ελατήρια ή το αντίστροφο.
γ. Μετατροπή της ανάρτησης από ελατήρια σε ελατήρια πάνω στο αμορτισέρ (coil over).
δ. Ανάρτηση τύπου “Quarter Elliptical” ή “¾ Elliptical”.
ε. Μετατροπή από ανεξάρτητη ανάρτηση σε άκαμπτους άξονες ή το αντίθετο.
Καλα καταλαβα?
Αν ναι κοιτα το 7α.
7 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΩΝ (Κ2)
Στην ομάδα βελτιωμένων (Κ2) μπορούν να συμμετέχουν αυτοκίνητα παραγωγής βελτιωμένα με κίνηση στους τέσσερις τροχούς μόνιμη ή κατ’ επιλογήν, με βοηθητικό κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού σχέσεων («αργά» – «γρήγορα»).
Σε αυτή την κατηγορία, το αμάξωμα, το σασί και τα μηχανικά μέρη μπορούν να τροποποιηθούν ελεύθερα, εκτός των παρακάτω, που απαγορεύονται:
α. Η τοποθέτηση συστήματος διεύθυνσης στους πίσω τροχούς.
το οποιο κολλάει με αυτο: ( το bold )
8 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ (Κ3)
Στην ομάδα πρωτοτύπων (Κ3) εντάσσονται τα αυτοκίνητα που πληρούν τις προϋποθέσεις των ομάδων Παραγωγής (Κ1) ή Βελτιωμένων (Κ2), συμφωνούν με τους κανονισμούς ασφαλείας της ομάδας Κ3 και επιπλέον έχουν έστω και ένα από τα παρακάτω:
α. Πάνω από τριάντα πέντε ίντσες διάμετρο (35”) ελαστικά, σύμφωνα με τα ανάγλυφα στοιχεία που αναφέρει ο κατασκευαστής στο ελαστικό.
β. Μετατροπή της ανάρτησης από σούστες σε ελατήρια ή το αντίστροφο.
γ. Μετατροπή της ανάρτησης από ελατήρια σε ελατήρια πάνω στο αμορτισέρ (coil over).
δ. Ανάρτηση τύπου “Quarter Elliptical” ή “¾ Elliptical”.
ε. Μετατροπή από ανεξάρτητη ανάρτηση σε άκαμπτους άξονες ή το αντίθετο.
Last edited by Φωκίων on Tue Jul 07, 2009 14:49, edited 1 time in total.
Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial
Για το θεμα του σωληνωτου πλαισίου εχω μια απαντηση αλλα δεν ειμαι 100% σιγουρος οποτε επιφυλασομαι προς το παρον..
Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial
Το σωληνωτό είναι πρωτότυπο και μπαίνει K3
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial
Παιζοντας με τις λεξεις θα ελεγα προσοχη στην λεξη "τροποποιηση"..
Αυτο εμενα μου φαιρνει στο μυαλο οτι καποιο κομμάτι του αρχικου πλαισιου πρεπει να υπαρχει..
Τουλαχιστον ικανο κομμάτι ωστε να εχει τον αριθμό πλαισίου
ωστε αστεια αστεια να συμβαδιζει και με το "εχει πινακιδες" στην αρχη του κανονισμου, και να μπορει να υπαρξει καποιου ειδους ταυτοποιηση.
αρα αν ( λεμε ) αν δεν κανεις κατι απο τα κατωτερω ( μην το πεις, το καταλαβαινω - ποιος ο λογος να κανεις σωληνοτο αν δεν) θα μπορουσε να ειναι και Κ2...
α. Πάνω από τριάντα πέντε ίντσες διάμετρο (35”) ελαστικά, σύμφωνα με τα ανάγλυφα στοιχεία που αναφέρει ο κατασκευαστής στο ελαστικό.
β. Μετατροπή της ανάρτησης από σούστες σε ελατήρια ή το αντίστροφο.
γ. Μετατροπή της ανάρτησης από ελατήρια σε ελατήρια πάνω στο αμορτισέρ (coil over).
δ. Ανάρτηση τύπου “Quarter Elliptical” ή “¾ Elliptical”.
ε. Μετατροπή από ανεξάρτητη ανάρτηση σε άκαμπτους άξονες ή το αντίθετο.
Αυτο εμενα μου φαιρνει στο μυαλο οτι καποιο κομμάτι του αρχικου πλαισιου πρεπει να υπαρχει..
Τουλαχιστον ικανο κομμάτι ωστε να εχει τον αριθμό πλαισίου






αρα αν ( λεμε ) αν δεν κανεις κατι απο τα κατωτερω ( μην το πεις, το καταλαβαινω - ποιος ο λογος να κανεις σωληνοτο αν δεν) θα μπορουσε να ειναι και Κ2...
α. Πάνω από τριάντα πέντε ίντσες διάμετρο (35”) ελαστικά, σύμφωνα με τα ανάγλυφα στοιχεία που αναφέρει ο κατασκευαστής στο ελαστικό.
β. Μετατροπή της ανάρτησης από σούστες σε ελατήρια ή το αντίστροφο.
γ. Μετατροπή της ανάρτησης από ελατήρια σε ελατήρια πάνω στο αμορτισέρ (coil over).
δ. Ανάρτηση τύπου “Quarter Elliptical” ή “¾ Elliptical”.
ε. Μετατροπή από ανεξάρτητη ανάρτηση σε άκαμπτους άξονες ή το αντίθετο.
Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial
Ενα αυτοκινητο εντελως σωληνωτο με τιμονι και στους δυο αξονες εμπρος πισω ανηκει στην κατ κ3?
Και το σιγουρο ειναι οτι δεν θα εχει πινακιδες.
Και το σιγουρο ειναι οτι δεν θα εχει πινακιδες.
Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial
Διαβασε προσεκτικά τους κανονισμους
ροδες που στριβουν πισω απαγορευονται σε οποιαδηποτε κατηγορια
για το σωληνοτο σου ειπα την γνωμη μου, και εχει να κανει με την λεξη "τροποποιηση"
ροδες που στριβουν πισω απαγορευονται σε οποιαδηποτε κατηγορια
για το σωληνοτο σου ειπα την γνωμη μου, και εχει να κανει με την λεξη "τροποποιηση"
Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial
Το σιγουρο ειναι οτι εχεις τοτε προβλημα με αυτοsouzouk wrote:Και το σιγουρο ειναι οτι δεν θα εχει πινακιδες.
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ TRIAL ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ
1 ΟΡΙΣΜΟΙ
Οι αγώνες Τrial εκτός δρόμου δέχονται συμμετοχές αυτοκινήτων εκτός δρόμου, με άδεια κυκλοφορίας ή πινακίδες ΕΘΕΑ.
Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial
Οι κανονισμοι δεν γραφουν πουθενα οτι απαγορευεται να στριβει ο πισω αξονας. εξαλου και αυτο ειναι και το νοημα των προτοτυπων αυτοκινητων να ειναι εντελως διαφορετικα απο τα αλλα νομιζω? αρα γιατι να απαγορευονται?
Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial
συγνωμη κι ολας, αλλα το 7α που σου εγραψα παραπανω τι λεει ?????