+1000friar wrote:Πολύ ωραία
Εχουμε λοιπόν την επιθυμία συμμετοχής σε αγώνα
εκεί φτιάχνουμε μια Αίτηση συμμετοχής που μέσα λέει
ΔΗΛΩΣΗ
Επιθυμώ την συμμετοχή μου στον ανωτέρω αγώνα. Δηλώνω υπεύθυνα ότι γνωρίζω το ειδικό κανονισμό του αγώνα και τις διατάξεις του Ε.Α.Κ.
Εφοσον λοιπόν θέλουμε να λάβουμε μέρος στο παιχνίδι θα παίξουμε με τους κανόνες του
Επίσημοι η φιλικοί δεν έχουν καμία διαφορά πέραν της προσμέτρησης των αποτελεσμάτων του επίσημου σε ένα έπαθλο κύπελο η πρωτάθλημα. Και οι δύο αγώνες είναι.
Στην περίπτωση της ανδρικής βόλτας κανένας δεν σε εμποδίζει να το κάνεις η μόνος η με παρέα (το κάνουμε όλοι μας συχνά πυκνά) προσέχοντας φυσικά μην παραβιάσετε το 12-8 του ΚΟΚ και μην με ρωτήσεις τι λέει, έπρεπε να το γνώριζες από την στιγμή που έχεις άδεια οδήγησης.
Το όφελος από την συμμετοχή, έχει απαντηθεί εδώ και χρόνια.
αν το ύφος σε ξενίζει, συγνώμη, να ξέρεις ότι σας λέω είναι πάντα με απόλυτα φιλική διάθεση.
Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Πιτσα - Μπαλα και Καρατε
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Καποιος αναβει λαμπαδα στον ( οπως ο ιδιος τον ειπε) "Αγιο Νινο"...
Ενας αλλος αναβει λαμπαδα στον κατασκευαστη του κρανους του ( με μηχανη αυτος... )
αλλα να ρωτησω και κατι.... Αν λεω αν γινει ενα ασκημο μπαμ... κι οταν λεω ασκημο εννοω ΠΟΛΥ ασκημο, πιστευεται οτι αυτο ΔΕΝ θα ειναι Η ταφοπλακα????????
Ξεχοριστε στο μυαλο σας κατι βασικό..
Στην "αντρικη" λαμβανετε μερος "ιδιαν ευθυνην" για ΟΤΙ σας συμβει..
Στον αγωνα ο ΤΕ ο Αλυταρχης και η οργανωση εχουν την ευθυνη για να λαβετε μερος.... κι ολοι αυτοι δεν εχουν ΚΑΜΙΑ ορεξη να βρεθουν με χειροπεδες επειδη η ασφαλιστικη της ΕΘΕΑ δεν "αναλλαμβανει" το συμβαν να το αποζημιωσει επειδη το αυτοκινητο δεν συμβαδιζε με τα μετρα που θελει να αποδεχτει τον κινδυνο.
Αντιληπτό τωρα????????????????????
Ενας αλλος αναβει λαμπαδα στον κατασκευαστη του κρανους του ( με μηχανη αυτος... )
αλλα να ρωτησω και κατι.... Αν λεω αν γινει ενα ασκημο μπαμ... κι οταν λεω ασκημο εννοω ΠΟΛΥ ασκημο, πιστευεται οτι αυτο ΔΕΝ θα ειναι Η ταφοπλακα????????
Ξεχοριστε στο μυαλο σας κατι βασικό..
Στην "αντρικη" λαμβανετε μερος "ιδιαν ευθυνην" για ΟΤΙ σας συμβει..
Στον αγωνα ο ΤΕ ο Αλυταρχης και η οργανωση εχουν την ευθυνη για να λαβετε μερος.... κι ολοι αυτοι δεν εχουν ΚΑΜΙΑ ορεξη να βρεθουν με χειροπεδες επειδη η ασφαλιστικη της ΕΘΕΑ δεν "αναλλαμβανει" το συμβαν να το αποζημιωσει επειδη το αυτοκινητο δεν συμβαδιζε με τα μετρα που θελει να αποδεχτει τον κινδυνο.
Αντιληπτό τωρα????????????????????
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Μακρυά το πήγες
απλά θέλουμε να γυρίσουμε όλοι σπίτι μας.
τίποτε άλλο.
απλά θέλουμε να γυρίσουμε όλοι σπίτι μας.
τίποτε άλλο.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Συνεχίστε σε αυτό το ρυθμό και σε λίγο καιρό οι αγωνιζόμενοι δε θα γεμίζουν ταξί! Θα τους έχουμε φοβίσει όλους 

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Το ιδανικότερο θα ήταν να τα κάνουμε προδιαγραφών wrc να γυρνάμε τριάντα τούμπες και να μην καταλαβαίνουμε τίποτα, ΑΛΛΑ ας είμαστε ρεαλιστές!!
Τόση ασφάλεια (αγωνιστικά)όση είχε το Ναύπλιο δεν υπήρξε σε κανέναν αγώνα μέχρι τώρα!
Τα όρια απο μόνα τους αλλάξαν το παιχνίδι άρδην!
Αν το θέμα είναι απλά η κάλυψη της ασφαλιστικής δε νομίζω οτι υπάρχει θέμα απο τη στιγμή που γίνεται βάση τεχνικών κανονισμών της ΕΘΕΑ.
Εδώ ίσως είναι και μία ακόμα παγίδα που μπορούμε να πέσουμε.
Όσο πιο πολλές οι απαιτήσεις (ζώνες, κράνοι κτλ)τόσο περισσότερες ευκαιρίες έχει η όποια ασφαλιστική να βρεί δικαιολογίες για να μην αποζημιώσει
Τόση ασφάλεια (αγωνιστικά)όση είχε το Ναύπλιο δεν υπήρξε σε κανέναν αγώνα μέχρι τώρα!
Τα όρια απο μόνα τους αλλάξαν το παιχνίδι άρδην!
Αν το θέμα είναι απλά η κάλυψη της ασφαλιστικής δε νομίζω οτι υπάρχει θέμα απο τη στιγμή που γίνεται βάση τεχνικών κανονισμών της ΕΘΕΑ.
Εδώ ίσως είναι και μία ακόμα παγίδα που μπορούμε να πέσουμε.
Όσο πιο πολλές οι απαιτήσεις (ζώνες, κράνοι κτλ)τόσο περισσότερες ευκαιρίες έχει η όποια ασφαλιστική να βρεί δικαιολογίες για να μην αποζημιώσει

Δημητριάδης Σταύρος
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Σας είπα απλά να γυρίσουμε όλοι σπίτι μας τίποτε άλλο.
Χωρίς να θέλω να τρομάξω κανένα γιατί θέλω να γεμίζουμε τραίνα ολόκληρα, σας δείχνω εδώ δύο φωτό από μία απλή αθώα πλευρική που ο ουρανός ακούμπησε σε δένδρο απαλά απαλά


Χωρίς να θέλω να τρομάξω κανένα γιατί θέλω να γεμίζουμε τραίνα ολόκληρα, σας δείχνω εδώ δύο φωτό από μία απλή αθώα πλευρική που ο ουρανός ακούμπησε σε δένδρο απαλά απαλά


"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Καμία ασφαλιστική δεν ψάχνει (απαραίτητα) να βρεί δικαιολογίες χωρίς αυτό να σημαίνει ότι εμείς μπορούμε να είμαστε προκλητικοί.stavrosd wrote:Αν το θέμα είναι απλά η κάλυψη της ασφαλιστικής δε νομίζω οτι υπάρχει θέμα απο τη στιγμή που γίνεται βάση τεχνικών κανονισμών της ΕΘΕΑ.
Εδώ ίσως είναι και μία ακόμα παγίδα που μπορούμε να πέσουμε.
Όσο πιο πολλές οι απαιτήσεις (ζώνες, κράνοι κτλ)τόσο περισσότερες ευκαιρίες έχει η όποια ασφαλιστική να βρεί δικαιολογίες για να μην αποζημιώσει
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Δεν νομίζω οτι υπάρχει άνθρωπος σε αυτό το forum αλλά και γενικά στο χώρο που δεν ξέρει την αξία ενός καλού cage!!
Απλά υπάρχουν πολλά στάδια εξέλιξης πριν φτάσουμε στο τελευταίο!
Είπαμε όχι χύμα αλλά(ειδικά απο του χρόνου) γίναμε rally!
Καταλαβαίνω το επιχείρημα δεν χρειάζεται να πηγαίνεις με τα χίλια για να γίνει η στραβή και γιαυτό και ήμουν υπέρ του cage αλλά βλέπω οτι θα το κλείσουμε το μαγαζί και βασικότερο οτι με τα συνεχή όρια και τη σωστή χάραξη το παιχνίδι έχει γίνει πλέον πολύ ασφαλέστερο απο πρίν!
Ναι υπάρχουν περιθώρια για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια αλλά όπα!
Στα καρτ είναι πιο επικίνδυνα και τρέχουν δεκάχρονα!
Στο δρόμο για να πάμε στον αγώνα κινδυνεύουμε περισσότερο!
Δεν παίζουμε τάβλι! (αν και ξέρω περιπτώσεις παικτών που το κάνουν extreme sport
)

Απλά υπάρχουν πολλά στάδια εξέλιξης πριν φτάσουμε στο τελευταίο!
Είπαμε όχι χύμα αλλά(ειδικά απο του χρόνου) γίναμε rally!
Καταλαβαίνω το επιχείρημα δεν χρειάζεται να πηγαίνεις με τα χίλια για να γίνει η στραβή και γιαυτό και ήμουν υπέρ του cage αλλά βλέπω οτι θα το κλείσουμε το μαγαζί και βασικότερο οτι με τα συνεχή όρια και τη σωστή χάραξη το παιχνίδι έχει γίνει πλέον πολύ ασφαλέστερο απο πρίν!
Ναι υπάρχουν περιθώρια για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια αλλά όπα!
Στα καρτ είναι πιο επικίνδυνα και τρέχουν δεκάχρονα!
Στο δρόμο για να πάμε στον αγώνα κινδυνεύουμε περισσότερο!
Δεν παίζουμε τάβλι! (αν και ξέρω περιπτώσεις παικτών που το κάνουν extreme sport

Λέω ΑΝ βρε αδελφεfriar wrote:Καμία ασφαλιστική δεν ψάχνει (απαραίτητα) να βρεί δικαιολογίες χωρίς αυτό να σημαίνει ότι εμείς μπορούμε να είμαστε προκλητικοί.

Δημητριάδης Σταύρος
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Ρε παλικαρια, μια αθωα ερωτηση και μην πεσετε να με φατε!!
Αν καποιος που δεν εχει την οικονομικη η οποια δυνατοτητα να πληρωσει ολα αυτα που πρεπει κ δεν μπορει/δεν θελει/ δεν προλαβαινει να βαλει ολο τον εξοπλισμο στο αμαξι του, γιατι πολυ απλα δεν συμμετεχει στην Ζ2 (πρωην Normal κ τωρα Open) οπως καναμε κ εμεις???
Κοστιζει 60 ευρω η ετησια licence (εναντι 20ημερας που πληρωναμε - οποτε θεωρω οτι καποιος που θα τρεξει 3 αγωνιστικες μερες η και παραπανω ειναι κερδισμενος) και τπτ αλλο!!!!
Το μονο ειναι που με τοση συζητηση καναμε τα πραγματα περιπλοκα κ τρομαζει ο κοσμος που δεν ξερει (μαζι ειχαμε τρομαξει κι εμεις αλλα την βρηκαμε την ακρη) οποτε δεν πιστευω οτι εχει λογο κανεις να μην συμμετεχει σε αγωνα για οικονομικους λογους, απλα ισως φετος (η του χρονου) να μην μπορεσει να συμμετασχει στην Ζ1.....
Αν καποιος που δεν εχει την οικονομικη η οποια δυνατοτητα να πληρωσει ολα αυτα που πρεπει κ δεν μπορει/δεν θελει/ δεν προλαβαινει να βαλει ολο τον εξοπλισμο στο αμαξι του, γιατι πολυ απλα δεν συμμετεχει στην Ζ2 (πρωην Normal κ τωρα Open) οπως καναμε κ εμεις???
Κοστιζει 60 ευρω η ετησια licence (εναντι 20ημερας που πληρωναμε - οποτε θεωρω οτι καποιος που θα τρεξει 3 αγωνιστικες μερες η και παραπανω ειναι κερδισμενος) και τπτ αλλο!!!!
Το μονο ειναι που με τοση συζητηση καναμε τα πραγματα περιπλοκα κ τρομαζει ο κοσμος που δεν ξερει (μαζι ειχαμε τρομαξει κι εμεις αλλα την βρηκαμε την ακρη) οποτε δεν πιστευω οτι εχει λογο κανεις να μην συμμετεχει σε αγωνα για οικονομικους λογους, απλα ισως φετος (η του χρονου) να μην μπορεσει να συμμετασχει στην Ζ1.....
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Χρυσόστομε !!!!
Η βασική διαφορά στο κόστος της licence είναι À la carte η Table d'hοte
Η βασική διαφορά στο κόστος της licence είναι À la carte η Table d'hοte
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...