Άσε μην την ψάχνεις.
Καλό είπαμε το LC αλλά ο Λουμίδης στους καφέδες.
Το LC του Τσουμάνη, ναι, είναι άξιο τετρακίνητο.
Το 150 θέλετε δεν θέλετε είναι suv.
Μόντες στην ανάρτηση δεν παίρνει και αν βρείς χωμάτινο σε 18άρα σφύρα μου.
Μικρότερη ζάντα δεν παίρνει γιατί δεν χωράνε τα φρένα οπότε θα μείνεις με το pilot.
Τώρα αν θέλετε να δείτε πως είναι τα σωστά ηλεκτρονικά, το JK παίρνει παραμετρικά κάθε μετατροπή που του κάνεις και προσαρμόζει ABS, EBD, e-lockers και όλες τις μαλακίες που έχει στα νέα δεδομένα.
Έβαλες 35άρια και το ABS δεν δουλεύει καλά?
Μπαίνεις στο σύστημα, του λες οτι έβαλες 35άρια και τέλος.
Δεν δουλεύει σωστά το αυτόματο επειδή άλλαξες κωρονοπήνια?
Μπαίνεις στο σύστημα του λες το βήμα και τέλος.
Για δοκίμασε να βάλεις μικρότερο λάστιχο στο LC 150 (μεγαλύτερο δεν παίρνει έτσι και αλλιώς) και αν κουνηθεί βήμα, ξανασφύρα μου
Είπαμε ο Αθανασίου έχει δίκιο να εντυπωσιάζεται διότι για το είδος του το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο. Για το είδος του όμως. Για να συγκριθεί με κανένα RR, Χ5, ML, GL ή κανένα Pajero.
Είπαμε... ψαλίδια. Και οχι ευμεγέθη τύπου dakar.
Και από πότε βρε καγκουρίδηδες συγχέετε τα αυτοκίνητά σας με το dakar?
Στο Dakar μαμάει και το touareg. Έχει καμία σχέση με το touareg που θα πάρεις από την VW?
Ενώ όσον αφορά τα αμερικλάνικα, άντε μια αναρτησούλα, άντε και κανένα αξονάκι και αυτά στο μαμά σασι και μαμάνε σε κάθε αγώνα που βγαίνουν.
Πω πω πω, βαιλικότερος του βασιλέως έγινα

"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".