**ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jun 24, 2009 11:02
- Location: Βιέννη
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Συμφωνώ απόλυτα Νικόλα.
Το θέμα είναι ότι αυτό πρέπει να το καταλάβουν οι αγωνιζόμενοι που "παίζουν τα κεφάλια" τους, και όχι εμείς οι 5-10 που κοιτάμε για το καλό τους.
Αν κάποιος δεν έχει 40 € για ΔΤΤ, αλλά έχει λεφτά για να φτιάξει-εξελίξει ένα τετρακίνητο και να πληρώνει συμμετοχές και καύσιμα για αγώνες, να πάει μόνος του σε ένα βουνό και ας κάνει του κεφαλιού του. Το άθλημα δεν του φταίει σε τίποτα.
Το θέμα είναι ότι αυτό πρέπει να το καταλάβουν οι αγωνιζόμενοι που "παίζουν τα κεφάλια" τους, και όχι εμείς οι 5-10 που κοιτάμε για το καλό τους.
Αν κάποιος δεν έχει 40 € για ΔΤΤ, αλλά έχει λεφτά για να φτιάξει-εξελίξει ένα τετρακίνητο και να πληρώνει συμμετοχές και καύσιμα για αγώνες, να πάει μόνος του σε ένα βουνό και ας κάνει του κεφαλιού του. Το άθλημα δεν του φταίει σε τίποτα.
Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Σαράντη ρώτησα
Το 40αρι σαν ποσό δεν είναι το πρόβλημα (για κάποιους ίσως) το πρόβλημα είναι οτι βγαίνουν συνεχώς έξτρα πράγματα που όχι μόνο δεν βοηθούν στο πρόβλημα του χώρου αλλά το επιβαρύνουν!!
Και να ξαναεπαναλάβω το πρόβλημα είναι οι ΛΙΓΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ και όχι τα 5' παραπάνω που θα χρειαστεί ο τεχνικός έλεγχος ή το αν κάτι (προφανώς όχι πολύ σοβαρό) το είχαμε επισυμάνει στον προηγούμενο αγώνα και ο ουρανοκατέβατος ΤΕ δεν ξέρει τίποτα !
Σαφώς δεν λέμε να γίνουν εκπτώσεις σε θέματα ασφαλείας αλλά σε κάποια επουσιώδη...
Αν το πρόβλημα του πυροσβεστήρα, του προφυλακτήρα ή δε ξέρω εγω είναι τόσο ουσιώδες ωστε θα πρέπει να μη μας ξεφύγει και δευτερη ή τρίτη φορά τότε κακός τον αφήνουμε να τρέξει έστω και μία.
Όσο αφορά το παράδειγμα του Άρη σε τί θα με προστατεύσει το ΔΤΤ?
Αφού πρέπει πρώτα να το φτιάξω και μετά να το δεί ο ΤΕ.
Αλλά δεν είναι το πρόβλημα για εμένα τον Αρη καια άλλους άρρωστους, το πρόβλημα είναι για τις "μικρές κατηγορίες"
Και μου απάντησανstavrosd wrote:Να κάνω μερικές ερώτησεις?
Τα ΔΤΤ τα ζήτησε η ΕΛΠΑ?
Θα ισχύουν για όλες τις κατηγορίες (Entry, normal,open, k1 κτλ)?
Και επαναλάμβάνω.Nicolas wrote:Όχι τα ΔΤΤ δεν τα ζήτησε η ΕΛΠΑ, είναι κάτι που συζητάμε αρκετό καιρό να εφαρμόσουμε....
Τώρα να σου πώ και γιατί σε όλες τις κατηγορίες.
Επειδή ακόμα και αν έχεις μαμά αυτοκίνητο και τρέχεις στην entry θα πρέπει τουλάχιστον να έχεις έναν πυροσβεστήρα. Και επειδή είδα μερικούς πυροσβεστήρες να πετάνε μέσα στο αμάξι κατά καιρούς, θα ήθελα ανεξαρτήτως κατηγορίας να υπάρχουν μεταλικά στέρκια με άγκιστρα ταχείας απασφάλισης....
Το 40αρι σαν ποσό δεν είναι το πρόβλημα (για κάποιους ίσως) το πρόβλημα είναι οτι βγαίνουν συνεχώς έξτρα πράγματα που όχι μόνο δεν βοηθούν στο πρόβλημα του χώρου αλλά το επιβαρύνουν!!
Και να ξαναεπαναλάβω το πρόβλημα είναι οι ΛΙΓΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ και όχι τα 5' παραπάνω που θα χρειαστεί ο τεχνικός έλεγχος ή το αν κάτι (προφανώς όχι πολύ σοβαρό) το είχαμε επισυμάνει στον προηγούμενο αγώνα και ο ουρανοκατέβατος ΤΕ δεν ξέρει τίποτα !
Σαφώς δεν λέμε να γίνουν εκπτώσεις σε θέματα ασφαλείας αλλά σε κάποια επουσιώδη...
Αν το πρόβλημα του πυροσβεστήρα, του προφυλακτήρα ή δε ξέρω εγω είναι τόσο ουσιώδες ωστε θα πρέπει να μη μας ξεφύγει και δευτερη ή τρίτη φορά τότε κακός τον αφήνουμε να τρέξει έστω και μία.
Καταρχήν συγνώμη αν το ύφος μου πείραξε, δεν ήταν σκοπός μου να σας προβληματίσει το ύφος αλλά το νόημα!Nicolas wrote:Θεωρώ απαράδεκτο να μου μιλάς εμένα για κόστη και με αυτό το ύφος.
Ιδίως εσύ που έχεις αναλάβει το κόστος της σωστής ασφάλειας. Τί σε ενοχλέι δηλαδή? Το να δώσεις 40 ευρώ ανα τετραετία που λήγει το ΔΤΤ?
Ποιός σου έφτιαξε το κλουβί? Γιατί θα πρέπει εγώ να θεωρήσω τον Νίνο και κάθε Νίνο περισσότερο ειδικό από μένα? Ήρθε μήπως σε κανένα σεμινάριο ΤΕ και δεν το κατάλαβα?
Είναι δυνατόν να αφήνουμε και πάλι επαγγελματίες να ανακατεύονται και να τους αφήνουμε χωρίς έλεγχο? Την ιστορία με τα κλουβιά του στρατηγού της ξέρεις? Ποιός του τα είπε αυτά του στρατηγού και εκείνος θεωρόντας πως κάνει το καλύτερο που μπορεί το έκανε? Ποιός πληρώνει τα σπασμένα?
Και τί κόστος έχουν αυτά τα σπάσμένα? Πολύ περισσότερο από 40 ευρώ...
Όσο αφορά το παράδειγμα του Άρη σε τί θα με προστατεύσει το ΔΤΤ?
Αφού πρέπει πρώτα να το φτιάξω και μετά να το δεί ο ΤΕ.
Αλλά δεν είναι το πρόβλημα για εμένα τον Αρη καια άλλους άρρωστους, το πρόβλημα είναι για τις "μικρές κατηγορίες"
Δημητριάδης Σταύρος
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Γιατί δεν το κάνετε μόνο για την Open?
Μας έχει φύγει ο κ@λος ούτως ή άλλως, όσοι τελικά μείνουμε μπορεί να σας βρίσουμε λίγο
αλλά πίσω δε θα κάνουμε 
Μας έχει φύγει ο κ@λος ούτως ή άλλως, όσοι τελικά μείνουμε μπορεί να σας βρίσουμε λίγο



Δημητριάδης Σταύρος
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Έχεις απόλυτο δίκιο, στο οτι βγαίνουν συνεχώς έξτρα πράγματα όμως λάβε υπόψιν πως ΔΤΤ τουλάχιστον στις μεγάλες κατηγορίες έπρεπε ήδη να υπάρχουν. Το οτι κάποιος ή κάποιοι δεν το έκαναν τόσα χρόνια ο καθένας για τους λόγους του δεν σημαίνει πως κάποια στιγμή δεν θα πρέπει να γίνουμε σωστοί. Και όχι δεν το επιβαρύνουν αντίθετα το διορθώνουν. Αν κάποιος δεν ήταν σύννομος και έτρεχε ή θα το φτιάξει ή δεν θα τρέξει. Δεν υπάρχει άλλο νερό για το κρασί...stavrosd wrote:
Και επαναλάμβάνω.
Το 40αρι σαν ποσό δεν είναι το πρόβλημα (για κάποιους ίσως) το πρόβλημα είναι οτι βγαίνουν συνεχώς έξτρα πράγματα που όχι μόνο δεν βοηθούν στο πρόβλημα του χώρου αλλά το επιβαρύνουν!!
Μιλάμε για ασφάλεια.
Σχετικά με τις μικρές κατηγορίες, σας ανέφερα την πρότασή μας και εξηγώ τους λόγους που το πρότεινα, και όχι την απόφαση της τεχνικής επιτροπής. Σε τελική ανάλυση ας βγάλουν όλα τα μεγάλα ΔΤΤ που υπάρχουν πολύ σοβαρότερα προβλήματα και βλέπουμε με τα μικρά.
Μπορούμε λοιπόν για αρχή να τελειώσουμε με τις λίστες για τις μεγάλες κατηγορίες?
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Προταση.
Σε εκδοση ΔΤΤ να υποβληθουν οσα εκ του κανονισμου επιβαλλεται να εχουν αυξημενα μετρα ασφαλειας ( Cage καθισματα ζωνες ) αλλα και οσα ναι μεν δεν τους επιβαλλεται αλλα οι οδηγοι τους επελεξαν να τα τοποθετησουν για την προσωπικη τους ασφαλεια, διασφαλίζοντας ετσι οτι ειναι οντως χρησιμα και οχι επικυνδυνα,
Σε εκδοση ΔΤΤ να υποβληθουν οσα εκ του κανονισμου επιβαλλεται να εχουν αυξημενα μετρα ασφαλειας ( Cage καθισματα ζωνες ) αλλα και οσα ναι μεν δεν τους επιβαλλεται αλλα οι οδηγοι τους επελεξαν να τα τοποθετησουν για την προσωπικη τους ασφαλεια, διασφαλίζοντας ετσι οτι ειναι οντως χρησιμα και οχι επικυνδυνα,
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jun 24, 2009 11:02
- Location: Βιέννη
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Σταύρο, δεν ξέρω αν το ΔΤΤ είναι για όλα τα αυτοκίνητα, αυτό που ειπώθηκε είναι για τα αγωνιστικά και σε αυτό έγινε το θέμα.
Ο προφυλακτήρας, ο πυροσβεστήρας τα αυτιά μας τα πέτσινα είναι απλά παραδειγματα. Στην Entry όπως προείπα δεν θεωρώ απαραίτητη την ύπαρξη ΔΤΤ ειδικά αν το αυτοκίνητο αποτελεί τουριστική συμμετοχή. Θες να την πώ Κ0 το ίδιο. Δεν μπορώ όμως να πιστέψω όμως ότι σε ένα αυτοκίνητο με Cage θα φορά ο άλλος ζώνες τριών σημείων και κράνος των 50 €. Πόσο μάλλον να τσιγκουνευτεί τα 40 € να βγάλει ένα ΔΤΤ που στο κάτω-κάτω τον διασφαλίζει κιόλας ότι έχει ένα σωστό αυτοκίνητο και να μην ακούει τον κάθε ένα που θα του λέει το μακρύ του και το κοντό του. Σε Trial της Δυτ. Ελλάδας αγωνιζόμενος που είχε roll-bar από νεροσωλήνα μου είπε ότι στον προηγούμενο αγώνα του είπαν ότι ήταν ΟΚ να τρέξει στην Κ2 με ανοιχτό Samurai, και τι έλεγα εγώ τώρα το άκουγε βερεσέ...
Υ.Γ. Δεν βάλω εναντίον σου Σταύρο απλά σε εσένα μπορώ να απευθηνθώ.
Ο προφυλακτήρας, ο πυροσβεστήρας τα αυτιά μας τα πέτσινα είναι απλά παραδειγματα. Στην Entry όπως προείπα δεν θεωρώ απαραίτητη την ύπαρξη ΔΤΤ ειδικά αν το αυτοκίνητο αποτελεί τουριστική συμμετοχή. Θες να την πώ Κ0 το ίδιο. Δεν μπορώ όμως να πιστέψω όμως ότι σε ένα αυτοκίνητο με Cage θα φορά ο άλλος ζώνες τριών σημείων και κράνος των 50 €. Πόσο μάλλον να τσιγκουνευτεί τα 40 € να βγάλει ένα ΔΤΤ που στο κάτω-κάτω τον διασφαλίζει κιόλας ότι έχει ένα σωστό αυτοκίνητο και να μην ακούει τον κάθε ένα που θα του λέει το μακρύ του και το κοντό του. Σε Trial της Δυτ. Ελλάδας αγωνιζόμενος που είχε roll-bar από νεροσωλήνα μου είπε ότι στον προηγούμενο αγώνα του είπαν ότι ήταν ΟΚ να τρέξει στην Κ2 με ανοιχτό Samurai, και τι έλεγα εγώ τώρα το άκουγε βερεσέ...
Υ.Γ. Δεν βάλω εναντίον σου Σταύρο απλά σε εσένα μπορώ να απευθηνθώ.
Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Και να συμπληρώσω τον Σαράντη,
samurai που τρέχει στην entry αλλά είναι ανοιχτό και ο κανονισμός του επιβάλλει τουλάχιστον roll bar
θα ελεγχθεί? Είπαμε ΔΤΤ να έχουν υποχρεωτικά όσα έχουν πρόσθετα μέτρα ασφαλείας-τα μεγάλα.
Τα σαμι της entry, θα πρέπει να έχει ΔΤΤ ή όχι? Μήπως επειδή είναι entry θα μπορεί να τρέχει με roll bar που ούτε για σχάρα δεν κάνει?
samurai που τρέχει στην entry αλλά είναι ανοιχτό και ο κανονισμός του επιβάλλει τουλάχιστον roll bar
θα ελεγχθεί? Είπαμε ΔΤΤ να έχουν υποχρεωτικά όσα έχουν πρόσθετα μέτρα ασφαλείας-τα μεγάλα.
Τα σαμι της entry, θα πρέπει να έχει ΔΤΤ ή όχι? Μήπως επειδή είναι entry θα μπορεί να τρέχει με roll bar που ούτε για σχάρα δεν κάνει?
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Πάντω μου κάνει εντύπωση η τόση σημασία που δίνουμε σε αυτό.
Θέλω να πώ οτι απο όλους τους αγώνες που έχω συμμετάσχει δεν έπεσε στην υπόληψή μου κάτι παράλογο απο την μεριά τόσο τον ΤΕ όσο και των αγωνιζόμενων .Υπήξρξαν κάποιες εξαιρέσεις τύπου "Με αυτόν τον προφυλακτήρα (πολιορκητικό κριό) πέρασα ΚΤΕΟ εσυ γιατί δε με αφήνεις " αλλά ήταν απο τουριστικές συμμετοχές και απλά κόπηκαν (ή οι συμμετοχές ή οι προφυλακτήρες).
Τεσπα εγώ δεν έχω πρόβλημα και θα στείλω στον Στάθη τα στοιχεία μου απλά θεωρώ οτι για πολλούς είναι το κερασάκι (περισσότερο ψυχολογικό) στη τούρτα, γι' αυτό γκρινιάζω!
Στους άλλους αγώνες πάλι, δεν ξέρω τί γίνεται αλλά συμφωνώ οτι για κάποια πράγματα, που μπορεί να υπάρχει διχογνωμία για την ποιότητα της κατασκευής και σε ένα ενδεχόμενο έλεγχο στο πόδι που γίνεται πριν τους αγώνες να μη μπορεί να στοιχειοθετηθεί η θέση ούτε του ΤΕ αλλά ούτε του αγωνιζόμενου, να υπάρχει μία κάποια πιστοποίηση με τη μορφή ΔΤΤ.
ΌΧΙ όμως για τις μικρές κατηγορίες! Ας το αφήσετε στην ευχέρεια του αγωνιζόμενου! Αν αυτός το θέλει για να μην του τα πρήζουν οι ΤΕ ας βγάλει! Αλλιώς οτι πεί ο εκάστοτε ΤΕ
Θέλω να πώ οτι απο όλους τους αγώνες που έχω συμμετάσχει δεν έπεσε στην υπόληψή μου κάτι παράλογο απο την μεριά τόσο τον ΤΕ όσο και των αγωνιζόμενων .Υπήξρξαν κάποιες εξαιρέσεις τύπου "Με αυτόν τον προφυλακτήρα (πολιορκητικό κριό) πέρασα ΚΤΕΟ εσυ γιατί δε με αφήνεις " αλλά ήταν απο τουριστικές συμμετοχές και απλά κόπηκαν (ή οι συμμετοχές ή οι προφυλακτήρες).
Τεσπα εγώ δεν έχω πρόβλημα και θα στείλω στον Στάθη τα στοιχεία μου απλά θεωρώ οτι για πολλούς είναι το κερασάκι (περισσότερο ψυχολογικό) στη τούρτα, γι' αυτό γκρινιάζω!
Στους άλλους αγώνες πάλι, δεν ξέρω τί γίνεται αλλά συμφωνώ οτι για κάποια πράγματα, που μπορεί να υπάρχει διχογνωμία για την ποιότητα της κατασκευής και σε ένα ενδεχόμενο έλεγχο στο πόδι που γίνεται πριν τους αγώνες να μη μπορεί να στοιχειοθετηθεί η θέση ούτε του ΤΕ αλλά ούτε του αγωνιζόμενου, να υπάρχει μία κάποια πιστοποίηση με τη μορφή ΔΤΤ.
ΌΧΙ όμως για τις μικρές κατηγορίες! Ας το αφήσετε στην ευχέρεια του αγωνιζόμενου! Αν αυτός το θέλει για να μην του τα πρήζουν οι ΤΕ ας βγάλει! Αλλιώς οτι πεί ο εκάστοτε ΤΕ

Δημητριάδης Σταύρος
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Το δικό σου αυτοκίνητο Σταυρο είναι υπόδειγμα προς μιμηση.
Re: **ΕΠΕΙΓΟΝ**Μητρώο Αυτοκινήτων και Δελτία Τεχνικής Ταυτότητας
Aν την εποχή του internet και της δορυφορικής επικοινωνίας χρειαζόμαστε ΓΡΑΠΤΕΣ ταυτότητες αυτοκινήτων, είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Τί άλλο να πούμε;
Τί άλλο να πούμε;