ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Φωκίων wrote:
Γιάννης Αθανασίου wrote:Υπάρχει και πιό καλή λύση. Black box που πρέπει να αγοράσει είτε ο οργανωτής, είτε ο αγωνιζόμενος. Καταγράφει τα πάντα και μπορεί μέχρι να τα μεταδίδει on-line.
Κόστος?????????
Μηπως εχει η ΕΛΠΑ??? και μπορει να τα "νοικιαζει" στον εκαστοτε οργανωτη οπως πχ τα vhf???

Παρεπιπτοντως
Στο Πευκι εκτός απο την τιμη να ειναι Βοηθος τεχνικός εφορος, είχα και την χαρα να ειμαι συμοδηγός με τον Μελέτη κουβαλώντας μαζι ενα φορητο ρανταρ ταχυτητας, την υπαρξη και χρηση του οποιου, με ολες τις συνεπειες ειχε φροντισει να κανει γνωστη η οργανωση απο την ενημερωση των οδηγων.

Το αποτελεσμα ηταν απο αποψη σεβασμου των οριων, ικανοποιητικό.
Κατι σαν το "ο φοβος φυλαει τα ερημα"

Μπορουμε ομως να συνοψισουμε λιγο τις προτασεις??
Τριαλ

Κ3 = cage
k2 = Υποχρεωτικο rollbar - Συνησταται cage - Υποχρεοτικο cage απο 20..... (?????)
Κ1 = Συνισταται (????) η υπαρξη rollbar - ευκολοτερα εμποδια
Κ0 = ???????? εξω ???????

Trailride - enduro - Rally Raid ( Δηλ. το πρωταθλημα )
Ενοποιηση κανονισμών ( ????? )
SUV = χαμηλες μεσες
Νορμαλ = Συνισταται (????) το rollbar - Υποχρεοτικο απο 20... αυτο που θα βαλετε να μπορει να "επεκταθει" σε cage αν χρειαστει στο μελλον - πχ αλλαγη κατηγορίας, αν υπαρχει cage ηδη ειναι αποδεκτο χωρις να σε αλλαζει κατηγορια
Οπεν = Υποχρεωτικη (?????) η χρηση rollbar - Υποχρεωτικη η χρηση cage apo 20......
Ελεγχος ταχυτητας με χρηση φορητου radar χειρος ή/και καταγραφη με GPS και ελεγχος μετά ή/και "μαυρου κουτιου"
"ελεγχος" ταχυτητας με χρηση "σφιχτοτερων" διαδρομων

( Οτι δεν αναφερεται υποθετουμε οτι ικανοποιει οπως ειναι προς το παρον - παντα για θεματα ασφαλειας)
(αν εχω ξεχασει ή γραψει λαθος προφανως και το διορθωνετε)
Φωκίωνα, υποτίθεται πως όλα αυτά συζητήθηκαν στη Λάρισα και ανέλαβε η επιτροπή να υα υλοποιήσει σε κανονισμούς. Υπάρχουν προτάσεις που καλύπτουν όλα αυτά, υπάρχουν ημερομηνίες εφαρμογής. Και ατυτόχρονα υπάρχουν κανονισμοί που τα έχουν γράψει όλα αυτά στα παλαιότερα των... υποδημάτων τους. Απλά και σταράτα...
GENERAL LEE

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by GENERAL LEE »

GENERAL LEE wrote: Gamo το Ναύπλιο , gamo την επιτροπή και gamo τον Κατσιμαλή μου μέσα !!!!!

Η ποιο πάνω πρόταση δεν έχει σκοπό να θίξει πρόσωπα και πόλεις αλλά εκφράζει την αγανάκτηση μου στην εμμονή του Γιάννη να τους αναφέρει στα γραπτά του … :!: :!: :!:
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Pet4x4 »

Σπύρο, Γιάννη, Doc, στο ζουμί κύριοι.....

Έχετε κύριοι πραγματικά την διάθεση να κάνετε κάτι για να αλλάξει η κατάσταση και να γίνει αυτό που θα έπρεπε να είχε γίνει χρόνια τώρα? Να μπεί επιτέλους τάξη στούς αγώνες, στους κανονισμούς, στις ημερομηνίες και στα θέματα ασφαλείας απο ανθρώπους που ξέρουν τον χώρο?

Ναί ή Όχι??? Αφήστε τα παλιά και αν πραγματικα έχετε την διάθεση, δεσμευτείτε δημόσιος!



Υ.Γ. Doc, σε τιμά η στάση σου να δηλώνεις δημόσια πως θα αποδεχθείς τις όποιες αποφάσεις, ανεξαρτήτου κόστους, γιατί ξέρεις πως μακροπρόθεσμα, θα είναι για το καλό του χώρου. Μπορεί να μήν είσαι μέλος της επιτροπής, σίγουρα όμως έχεις και εσύ την πολύτιμη εμπειρία που σου επιτρέπει να προτίνεις και να επιμένεις - πιέσεις ίσως για λύσεις!
S.Doukeris
Posts: 105
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by S.Doukeris »

Γιάννης Αθανασίου wrote:OK! Μαθήματα ιστορίας λοιπόν αφού το θέλεις.


Επικοινώνησα με το τηλέφωνο που μου έδωσες δύο φορές και περίμενα να με πάρουν. Τζίφος.
Τι θα πει τζίφος; Αν δεν μπορούσες ας το έλεγες.

Για την Κ2 και τα roll Cage είπα πως το ζήτησες στη Λάρισα. Ποτέ όμως μετά. Το Δεκέμβρη μάλιστα ζήτησες να μην αλλάξει τίποτε. Ψέματα και αυτό;

Από τα συνηθισμένα σου. Είπα ότι η άποψη μου ήταν να μην αλλάξει κάτι στις κατηγορίες. Για τα θέματα ασφαλείας και για το αν συζητήσαμε για τα κέητζ μπορείς μα ένα τηλέφωνο να μάθεις από τους άλλους. Θα τους χάσουμε όλους είπαμε αν βάλουμε κέητζ στην Κ2 και το αφήσαμε.

Μήπως είναι ψέματα, ότι σε αντίθεση με τα όσα αποφάσισε η επιτροπή και ειπώθηκαν στη Λάρισα, ζήτησες να μην υπάρχει κατηγορία Κ0 στην κεντρική Ελλάδα;
Αυτό είναι αλήθεια. Κ0 δεν πρόκειται να δεις ποτέ στους αγώνες μας.

Αν εσύ αλλάζεις κάθε μέρα θέσεις, δεν είναι δικό μου θέμα. Εσύ κρίνεσαι.

Χθες έγραψες ότι τελικά έχω δίκιο. Πόση ώρα σου πήρε να αλλάξεις γνώμη και να το σβήσεις;

Τώρα αν θες να πάμε πιό πίσω, ΟΚ!

Να μιλήσω για τα δύο έπαθλα το 2005; Για τη θέση σου τότε; Για την κοροϊδία μέχρι την τελευταία στιγμή; Για το ότι, μαζί με τους φίλους σου βάλατε μία ωρολογιακή βόμβα στους αγώνες αντοχής, που τους παιδεύει μέχρι και σήμερα; Απλά για να πατάς και στις δύο όχθες, μήπως και δεν πάει καλά κάτι;

Μέχρι πριν λίγο καιρό μας θεωρούσες υπεύθυνους γιατί αφήσαμε όπως έλεγες το δίδυμο Κατσιμαλή Αθανασουλόπουλο να βάλουν πόδι στους αγώνες αυτοκινήτου. Τώρα λες ότι απλά θέλαμε να είμαστε στις δύο όχθες;

Ή μήπως να θυμηθούν οι αγωνιζόμενοι την αρνητική στάση σου, μαζί με του Κατσιμαλή και και Αποστολίδη στη συνάντηση στου Αττάρτ; Δεν ήσουν μέλος του ΔΣ της λέσχης που κατάθεσε πρόγραμμα για να προλάβει μην φτάσουν στην ΕΛΠΑ οι θέσεις των αγωνιζομένων;

Σενάρια έχεις φτιάξει χιλιάδες κατα καιρούς. Σου είπα απλά ότι αν δεν συμφωνήσω υπογραφή δεν βάζω γιατί αν θυμάσαι τις υπογραφές τις έπαιρνες προκαταβολικα.

Ή να φτάσουμε στη Λάρισα; Εκεί ψήφισες, εσύ και αρκετοί άλλοι, μία επιτροπή. Και στην πρώτη ευκαιρία βρέθηκες να την... "συμπληρώνεις", αμφισβητώντας όλη τη διαδικασία της Λάρισας. Γιατί δεν έβαλες υποψηφιότητα στη Λάρισα; Γιατί δέχτηκες μετά τη θέση, αν και εφόσον σε εκπροσωπούσε η ψήφος σου στη Λάρισα; Ή απλά, όπως και το 2005, μας κορόιδευες και πάλι, ξέροντας τη συνέχεια και το τί θα γίνει με την επιτροπή της ΕΘΕΑ;

Άντε πες ότι κακώς τη δέχτηκα και εννοείται πως αν ήξερα τη συνέχεια δεν θα δεχόμουν. Αλήθεια, εσύ τότε γιατί δεν διαμαρτυρήθηκες; Τι άλλαξε;

Όταν κάποιοι έπιασαν 62 χλμ./ώρα στην ΑΠΛΗ, εισηγήθηκα στον Αλυτάρχη να βγουν εκτός αγώνα. Δεν το έκανε, γιατί δεν το προέβλεπε ο κανονισμός. Ό ένας απο αυτούς είναι ο δικηγόρος μου, ο άλλος κολλητός μου φίλος. Αλλά τί να σου πουν εσένα αυτά;

Τι έκανες πριν για να είναι ο αγώνας ασφαλής λέω. Μετά πως θα τους πέταγε έξω; Και τι σημασία έχει ποιοι ήταν; Ο καθένας στη θέση τους τέζα θα πήγαινε. Όλοι οσο μπορούν δεν πάνε;

Ο αγωνιζόμενος δε χρειάζεται άλλη πίεση. Αρκετή δεν του έχουν επιβάλει οι "εξυπνοι" κανονισμοί που επέβαλες μαζί με τον Κατσιμαλή, σε μία νύχτα, σε αντίθεση με όσα είχε αποφασίσει η επιτροπή; Είναι άλλωστε πιό σημαντικοί οι προφυλακτήρες από τα roll cage. Όπως και τα καθίσματα με τις ζώνες που σε κάνουν να πηγαίνεις πιό γρήγορα - αν θυμάσαι το υποστήριξες και εσύ. Να θυμίσω ότι και πάλι κορόιδευες μετά το 1ο enduro του πρωταθλήματος, όταν έλεγες ότι θα ρυθμιστούν τα αποτελέσματα σύμφωνα με τους κανονισμούς της επιτροπής;

Είπαμε ότι αν αλλάξει ο κανονισμός θα αλλάξουν και τα αποτελέσματα. Ή μήπως δεν είπαμε έτσι;

Να θυμίσω και τη συνάντηση στην Εκάλη το Δεκέμβρη του 07; Να θυμίσω τη θέση σου ότι θα πρέπει οι αγώνες να είναι λίγοι, αλλά πώς να το πεις στους υπόλοιπους της λέσχης; Ή να μιλήσουμε και για όλα τα ναυάγια στα οποία έχει οδηγήσει η στάση σου να λες άλλα στον έναν και άλλα στον άλλο; Είπαμε, δε σε σώζει πλέον το χιούμορ σου. Προσωπικά, τουλάχιστον, σε κατάλαβα. Όχι άλλο πιά.

Τι εννοείς "Τι να πω στους υπολοίπους"; Μπας και τα έχεις μπερδέψει; Σου είπα ότι έχουμε χορηγία για τα εντούρο και δεν μπορούμε να κάνουμε λιγότερους. Αθανασουλόπουλος και Κατσιμαλής ήταν εκεί και άκουγαν.

Μπορείς να προσπαθείς να μας κοροϊδέψεις όσο θέλεις. Μπορείς να προσπαθείς, εσύ και οι παρατρεχάμενοί σου, να βάλεις τρικλοποδιές στους αγώνες 4Χ4. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να με, μας, αναγκάσεις να δεχθούμε όλα αυτά. Στο κάτω - κάτω, κάποιοι έχουν το θάρρος να βγαίνουν και να εκφράζουν φανερά τη γνώμη τους και να μην προσπαθούν να την επιβάλουν με συζητήσεις κατ΄ιδίαν - βλέπε κανονισμούς πρωταθλήματος.

Όσον αφορά τη θέση μου για το επίμαχο θέμα, την έχω εκφράσει ξεκάθαρα. ΝΑΙ στην ασφάλεια, από τη στιγμή που την επιβάλλουμε όπως πρέπει και όταν πρέπει και όχι με δικτατορικούς τρόπους και κινδυνολογία.

ΥΓ. Αλήθεια, δε σε είδα να λες τίποτε για την συνάντηση που όλοι πιστεύουν ότι πρέπει να γίνει. Της επιτροπής μιλάω. Πάλι στα μουλωχτά πάμε να περάσουμε τις όποιες αλλαγές; Δεν έχετε βάλει μυαλό πλέον; Τα ίδια και τα ίδια συνέχεια;

Και όταν θα γίνει δεν ξέρω αν θα έρθω. Κουράστηκα πια.
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

ΟΚ! Μου απάντησες! Όταν διαμαρτύρομαι γιατί διαμαρτύρομαι και όταν όχι, γιατί δεν διαμαρτυρήθηκα - για τη Λάρισα λέω. Σου απαντάω λοιπόν γιατί δεν διαμαρτυρήθηκα: γιατί σαν ευκολόπιστος ΒΛΑΚΑΣ, πίστεψα ότι αυτή τη φορά έχεις αλλάξει... φευ...

Για τα υπόλοιπα, ας αφήσουμε τους άλλους να κρίνουν. Και περισσότερο για όσα δεν ήξεραν και επιβεβαίωσες.

Σε τελική ανάλυση μου φαίνεται πως η πιθανή αποτυχία της επιτροπής σου ταιριάζει γάντι. Εσύ προσπάθησες, αλλά, ξέρετε... οι άλλοι. Εσύ έκανες ότι μπορούσες - τί άραγε; - αλλά ξέρετε... οι άλλοι. Εσύ διαφωνούσες, αλλά, ξέρετε... οι άλλοι. Εσύ αλήθεια, τί έκανες; Πέρα από τις ιδιαίτερες συναντήσεις...
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Γιάννης Αθανασίου wrote: Φωκίωνα, υποτίθεται πως όλα αυτά συζητήθηκαν στη Λάρισα και ανέλαβε η επιτροπή να υα υλοποιήσει σε κανονισμούς. Υπάρχουν προτάσεις που καλύπτουν όλα αυτά, υπάρχουν ημερομηνίες εφαρμογής. Και ατυτόχρονα υπάρχουν κανονισμοί που τα έχουν γράψει όλα αυτά στα παλαιότερα των... υποδημάτων τους. Απλά και σταράτα...
Επειδή διαβάζω οτι η επιτροπή είχε κάνει αρκετή δουλειά σε πολλούς τομείς, υπάρχουν κάπου όλες αυτές οι προτάσεις που τελικά δεν εγκρίθηκαν ή τέλος πάντων αλλοιώθηκαν?
Προσωπικά (και θεωρώ οτι παρακολουθώ αρκετά τα τεκταινόμενα του χώρου) δε τις είδα πουθενά!
Δεν είναι μεγάλη παράλειψή σας(όλων και κυρίως των "θιγόμενων")?
Δε καταλαβαίνω γιατί πρέπει να τα μαθαίνουμε (αν τα μάθουμε τελικά) με τόση καθυστέρηση!
Είναι εξοργιστικό και επιεικώς απαράδεκτο :evil:
Δημητριάδης Σταύρος
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Σταύρο

Επειδή χάθηκε μαζί με τα υπόλοιπα, παραθέτω το τελικό ψήφισμα από τη Λάρισα. Τονισμένα όσα αφορούν τους αγώνες.

Δώστε προσοχή στα άρθρα 7, 8, 10 και 11
Συζήτηση θεμάτων 4Χ4, Λάρισα 30 & 31 Αυγούστου 2008

Με πρόταση του Θωμά Γώγου (Action Off Road Club) και αποδοχή από τις παρακάτω λέσχες και ομάδες 4Χ4
1. 4X4 Sports Club Ναύπλιο
2. 4X4Fun.gr
3. Action Off Road Club
4. Off Road Club Kαβάλας
5. Εξερευνητική Λέσχη 4Χ4 Ροδου
6. Λέσχη 4Χ4 Αράκυνθου Αιτωλοακαρνανίας
7. Λέσχη 4Χ4 Γρεβενών
8. Λέσχη 4Χ4 Έβρου
9. Λέσχη 4Χ4 Ηρακλείου Κρήτης
10. Λέσχη 4Χ4 Θεσπρωτίας
11. Λέσχη 4Χ4 Ιωαννίνων
12. Λέσχη 4Χ4 Καρδίτσας
13. Λέσχη 4Χ4 Καστοριάς
14. Λέσχη 4Χ4 Κέρκυρας
15. Λέσχη 4Χ4 Κομοτηνής
16. Λέσχη 4Χ4 Κόνιτσας
17. Λέσχη 4Χ4 Κω
18. Λέσχη 4Χ4 Περιστερίου
19. Λέσχη 4Χ4 Πτολεμαίδας
20. Λέσχη 4Χ4 Χανίων
21. Λέσχη Εκάλη 4Χ4
22. Λέσχη Τετρακίνησης Κέρκυρας
23. Λέσχη Τετρακίνησης Μυτιλήνης
24. Λέσχη Τετρακίνησης Ξάνθης
25. ΛΕΤΕΚαβάλας
26. Περιηγητικη Λέσχη Ευριπου 4Χ4
27. ΣΤΕΒΕ
28. ΣΤΕΜαγνησίας
29. Braters
30. Crabers Club
31. Iron Team
32. Off Road Team
33. Skartaekato
34. to4X4.gr
35. Vitara Club
36. Βέροια
37. Ιχνηλάτης


πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα στις 30 και 31 Αυγούστου 2008 συνάντηση με θέμα «ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ 4Χ4 ΓΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2009».

Την συζήτηση διεύθυνε συντονιστική επιτροπή αποτελούμενη από τους

Βαξεβάνη Μπάμπη (Λέσχη Τετρακίνησης Λέσβου)
Βλασακίδη Φίλιππο (Λέσχη 4Χ4 Έβρου)
Γώγου Θωμά (Actιon Off Road Club)
Σιδέρη Παναγιώτη (Ironteam)
Σιδέρη Χρήστο (Λέσχη 4Χ4 Κω)


Συμμετέχοντες

Actιon Off Road Club
Α.Λ.Α.Καρπενησίου
Ironteam
Ιχνηλάτης
Λέσχη 4Χ4 Αράκυνθου Αιτωλοακαρνανίας
Λέσχη 4Χ4 Γρεβενών
Λέσχη 4Χ4 Θεσπρωτίας
Λέσχη 4Χ4 Καρδίτσας
Λέσχη 4Χ4 Καστοριάς
Λέσχη 4Χ4 Κέρκυρας
Λέσχη 4Χ4 Κομοτηνής
Λέσχη 4Χ4 Κω
Λέσχη 4Χ4 Λάρισας (υπό σύσταση)
Λέσχη Εκάλη 4Χ4
Λέσχη Τετρακίνησης Εύβοιας
Λέσχη Τετρακίνησης Λέσβου
Off Road Club Καβάλας
Off Road Team
Σ.ΤΕ.Β.Ε.
Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
ΕΛΠΑ (σαν παρατηρητής)




Αποφάσεις

1. Μυστική ή φανερή η ψηφοφορία; Με μία μόνο ψήφο κατά η ψηφοφορία αποφασίστηκε να είναι φανερή.

2. Να γίνουν δεκτές ψήφοι από αντιπρόσωπο; Με μία μόνο ψήφο κατά, αποφασίστηκε να μην γίνουν δεκτές ψήφοι από αντιπρόσωπο.

3. Να είναι δεσμευτική η κάθε απόφαση και για όσους διαφωνούν; Αποφασίστηκε ομόφωνα να είναι δεσμευτική.

4. Να είναι η ψήφος μία για κάθε συμμετέχοντα; Ψηφίστηκε ομόφωνα ναι.

5. Πώς να γίνει η διαχείριση του θέματος αγώνες; Με μία αποχή από τη ψηφοφορία ψηφίστηκε το εξής: δημιουργούμε επιτροπή και ζητάμε από την ΕΛΠΑ να την αποδεχθεί με δικό της προεδρεύοντα. Αν δεν την αποδεχθεί, τότε οι δύο επιτροπές, δική μας και της ΕΛΠΑ και να συνεργάζονται οι δύο επιτροπές.

6. Επιτροπές: με ψήφους 11 υπέρ και 4 κατά αποφασίστηκε να δημιουργηθεί μία 5μελής επιτροπή που θα διαχειρίζεται τα θέματα αγώνων 4Χ4 με παράσταση στην ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ. Με ομόφωνη απόφαση η επιτροπή αυτή αποτελείται από τα εξής άτομα
i. Αθανασίου Γιάννης (Ιχνηλάτης)
ii. Βλασακίδης Φίλιππος (Λέσχη 4Χ4 Έβρου)
iii. Γώγου Θωμάς (Action Off Road Club)
iv. Μήλας Παναγιώτης (Λέσχη Εκάλη 4Χ4)
v. Σιδέρης Χρήστος (Λέσχη 4Χ4 Κω)

7. Ισχύς κανονισμών: ομόφωνα αποφασίστηκε να μην αλλάζουν οι κανονισμοί αγώνων κατά τη διάρκεια της χρονιάς, ιδιαίτερα πριν τον αγώνα και περισσότερο στους τρόπους χρονομέτρησης.

8. Δημιουργία και αλλαγή κανονισμών: με δύο ψήφους κατά, αποφασίστηκε να το χειρίζεται η επιτροπή με ενημέρωση των αγωνιζομένων.

9. Κόστος συμμετοχής στους αγώνες: αποφασίστηκε ομόφωνα να μην μπει μπλαφόν στο παράβολο συμμετοχής.

10. Θέμα ασφαλείας, με κορδέλες ασφαλείας στα trial: αποφασίστηκε ομόφωνα να μπει υποχρεωτικά δίχτυ στις ειδικές trial, trophy και wild terrain στα 2 μέτρα από την ειδική. Όπου χρειάζεται στα trophy.

11. Υποχρεωτικό Roll Cage: ΄
i. αποφασίστηκε με 15 ψήφους υπέρ να γίνει υποχρεωτικό το roll cage σε αγώνες Trophy και Wild Terrain από το 2009.
ii. Στους αγώνες Enduro, Trail Ride και Αντοχής, με 12 ψήφους υπέρ, αποφασίστηκε να είναι υποχρεωτικό το roll cage στη μεγάλη κατηγορία από το 2010.
iii. Για τα trial η απόφαση αναβλήθηκε για να ενσωματωθεί με τους νέους κανονισμούς. Σίγουρα θα ενσωματωθεί με την Κ3, ίσως και με την Κ2.

12. Υποχρεωτική χρήση κράνους στους αγώνες με απλές: με 7 ψήφους υπέρ, ψηφίστηκε η υποχρεωτική χρήση κράνους σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, σε όλους τους τύπους αγώνων. 4 ψήφους έλαβε η πρόταση να είναι υποχρεωτικό μόνο στα trophy. 1 ψήφο έλαβε η πρόταση να είναι στη διακριτική ευχέρεια του οργανωτή.

13. Αγώνες και έπαθλα: με ομόφωνη απόφαση τη διαχείριση των επάθλων και του αριθμού των αγώνων έχει η επιτροπή.

14. «Φιλικοί» αγώνες: με ομόφωνη απόφαση όλοι οι φιλικοί αγώνες πρέπει να έχουν την άδεια της ΕΘΕΑ για λόγους ασφάλισης.

15. Χρηματικά βραβεία: με 9 ψήφους κατά και 3 υπέρ αποφασίστηκε να μην θεσμοθετηθούν χρηματικά βραβεία για τους αγώνες και τα έπαθλα.

16. Να υπάρχουν τεχνικοί (ηλεκτρολόγος, μηχανικός, λαστιχάς) με ευθύνη της οργάνωσης σε κάθε αγώνα: Ομόφωνα αποφασίστηκε να μην είναι υποχρεωτικό, αλλά θεμιτό και να παροτρυνθούν οι λέσχες να το εφαρμόσουν

17. Ενοποίηση επάθλων: αποφασίστηκε ομόφωνα να διαχειριστεί η επιτροπή την ενοποίηση των επάθλων enduro, trail ride και αντοχής σε συνεργασία με τους οργανωτές. Για τα trophy και τα wild terrain μετά τη διαμόρφωση του προγράμματος. Αποφασίστηκε παράλληλα να μην υπάρχει έπαθλο στο οποίο όλοι οι αγώνες θα γίνονται από έναν οργανωτή.


18. Πρόσβαση στα δάση, πετρελαιοκίνηση στα αστικά κέντρα: αποφασίστηκε ομόφωνα να το δούμε γενικά με παραστάσεις της επιτροπής, δημοσιοποίηση των ενεργειών μαζεύοντας τις δράσεις των λεσχών και να δείξουμε το καλό μας πρόσωπο με αναφορές και κείμενα αρκετές φορές τον χρόνο.

19. Εθνική ομάδα 4Χ4: αποφασίστηκε ομόφωνα να προσπαθούμε να είναι αντιπροσωπεία Ελλάδας οι συμμετέχοντες σε εκδηλώσεις και αγώνες 4Χ4 του εξωτερικού.

20. Τεχνικός κανονισμός trial: αποφασίστηκε ομόφωνα να ανατεθεί στην επιτροπή, η οποία έχει την υποχρέωση να τον γνωστοποιήσει στις λέσχες για αλλαγές.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Γιάννης Αθανασίου wrote: 7. Ισχύς κανονισμών: ομόφωνα αποφασίστηκε να μην αλλάζουν οι κανονισμοί αγώνων κατά τη διάρκεια της χρονιάς, ιδιαίτερα πριν τον αγώνα και περισσότερο στους τρόπους χρονομέτρησης.

8. Δημιουργία και αλλαγή κανονισμών: με δύο ψήφους κατά, αποφασίστηκε να το χειρίζεται η επιτροπή με ενημέρωση των αγωνιζομένων.

10. Θέμα ασφαλείας, με κορδέλες ασφαλείας στα trial: αποφασίστηκε ομόφωνα να μπει υποχρεωτικά δίχτυ στις ειδικές trial, trophy και wild terrain στα 2 μέτρα από την ειδική. Όπου χρειάζεται στα trophy.

11. Υποχρεωτικό Roll Cage: ΄
i. αποφασίστηκε με 15 ψήφους υπέρ να γίνει υποχρεωτικό το roll cage σε αγώνες Trophy και Wild Terrain από το 2009.
ii. Στους αγώνες Enduro, Trail Ride και Αντοχής, με 12 ψήφους υπέρ, αποφασίστηκε να είναι υποχρεωτικό το roll cage στη μεγάλη κατηγορία από το 2010.
iii. Για τα trial η απόφαση αναβλήθηκε για να ενσωματωθεί με τους νέους κανονισμούς. Σίγουρα θα ενσωματωθεί με την Κ3, ίσως και με την Κ2.

12. Υποχρεωτική χρήση κράνους στους αγώνες με απλές: με 7 ψήφους υπέρ, ψηφίστηκε η υποχρεωτική χρήση κράνους σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, σε όλους τους τύπους αγώνων. 4 ψήφους έλαβε η πρόταση να είναι υποχρεωτικό μόνο στα trophy. 1 ψήφο έλαβε η πρόταση να είναι στη διακριτική ευχέρεια του οργανωτή.

13. Αγώνες και έπαθλα: με ομόφωνη απόφαση τη διαχείριση των επάθλων και του αριθμού των αγώνων έχει η επιτροπή.

17. Ενοποίηση επάθλων: αποφασίστηκε ομόφωνα να διαχειριστεί η επιτροπή την ενοποίηση των επάθλων enduro, trail ride και αντοχής σε συνεργασία με τους οργανωτές. Για τα trophy και τα wild terrain μετά τη διαμόρφωση του προγράμματος. Αποφασίστηκε παράλληλα να μην υπάρχει έπαθλο στο οποίο όλοι οι αγώνες θα γίνονται από έναν οργανωτή.
:? Αυτά τα έχω δει!
Απλά νόμιζα έτσι όπως το αναφέρεις οτι είχε συνταχθεί κάτι πιο ξεκάθαρο!
Δηλαδή με όλες τις λεπτομέρειες

7.Ποιος είναι ο τρόπος χρονομέτρησης :?:
8.Πώς θα γίνεται η ενημέρωση απο την επιτροπή :?:
11. Οκ το 2010 είναι μπροστά μας
Trial αναβλήθηκε...
12.Σε όλους?! και στον 24ωρο?! :?:
13. Ποια είναι η πρόταση :?:
17.Κάτι πιο συγκεκριμένο :?:

:!: :?: :?
Δημητριάδης Σταύρος
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

7. Εννοεί ποινές κλπ. Και αποκλείει αυτό που ζητείται να γίνει στα trial.

8. Έλα μου ντε... Εδώ δεν ειδοποιείται η ίδια η επιτροπή!

12. Ναι

13. Ως έχει η προκύρηξη. Πρωτάθλημα, ΄κύπελλο trophy, τοπικά κύπελλα trial.

17. Αυτό που τελικά έγινε στο Πρωτάθλημα, αν και αρκετά μπασταρδεμένο.

Σημαντικό είναι και το άρθρο 3 που υποχρεώνει τους διαφωνούντες να πράξουν σύμφωνα με τις αποφάσεις της συνάντησης. Δες πως ψηφίστηκε ΟΜΟΦΩΝΑ. Οπότε; Κανείς δεν έχει το δικαίωμα, τουλάχιστον από τους παρευρισκόμενους, να πράξει διαφορετικά. Αν το συνδυάσω με τους κανονισμούς trial και αγώνων αντοχής και την παρουσία ατόμων που δε ψήφισε η Λάρισα στην επιτροπή της ΕΘΕΑ, τότε κάποιοι δεν σεβάστηκαν την ίδια τους την ψήφο.

Για τους αγώνες αντοχής έχει συνταχθεί και πιό επίσημο, το έχω εδώ, αλλά τελικά αγνοήθηκε λόγω των... μυστικών συναντήσεων.
aapo
Posts: 259
Joined: Tue Jun 23, 2009 16:05

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by aapo »

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Λόγια , λογια λόγια. Αποτέλεσμα ποιό :?: :?:
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”