Συμφωνώ και επαυξάνω οτι έτσι θα έπρεπε να γίνοντα τα πράγματα!Nicolas wrote:Τελικά το θέμα είναι ένα.
Όπου λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει.
Κατά την ταπεινή μου άποψη ο ρόλος των οργανωτών θα έπρεπε να είναι απλά συμβουλευτικός έτσι ώστε το σώμα τεχνικών εφόρων να έχει γνώση του πού πατάει σε σχέση με την ελληνική πραγματικότητα, και να μην συμμετέχουν καθόλου σε οποιαδήποτε διαδικασία έκδοσης κανονισμών.....
....
Άρα, έχε υπόψιν Σταύρο μου, οτι το πλαίσιο στο οποίο πρέπει να κινούμαστε, είναι πως εμείς (σαν αγωνιζόμενοι και οργανωτές) θα πρέπει απλά να προτείνουμε εναλλακτικές που να συμβαδίζουν με την πραγματικότητα του χώρου μας (την οποία μόνο εμείς γνωρίζουμε) και όχι ολοκληρωμένους κανονισμούς και προτάσεις. Αυτά είναι δουλειά των τεχνικών εφόρων. Αμιγώς τεχνικών εφόρων.
Έκαστος στο είδος του!
Αλλά επειδή όπως λές και εσύ
Όσο πιο ολοκληρωμένες και σαφής είναι οι συμβουλές τόσο πιο καλό το αποτέλεσμα.Nicolas wrote:Ο λόγος που υποθέτω οτι ο Μαραντζίδης δέχτηκε να ανακατευτούν και τρίτοι στην έκδοση κανονισμών είναι το γεγονός οτι στην Ελλάδα το 4χ4 δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλές με φυσική συνέπεια αν οι κανονισμοί ήταν επιπέδου rally να μην μπορούσε κανένας να τρέξει λόγω κόστους, έλλειψης χορηγών κλπ.
Σαφώς και τον τελευταίο λόγο θα τον έχει η ΕΘΕΑ που στην τελική έχει και την ευθύνη!
Απλά έχω μάθει να βγάζω τη δουλειά σε πέρας και να μην βρίσκω δικαιολογίες.
Αυτό θα το έκανα αν απο τη μεριά μας είχαμε κάνει το καλύτερο δυνατό αλλά απέχουμε πολύ απο αυτό.
Και ξαναλέω το θέμα των τεχνικών κανονισμών (το τι ακριβώς λένε!)το θεωρώ δευτερεύων. Πρόβλημα που πληγώνει το χώρο αλλά δευτερεύον!
Το αν θα μπεί cage ή όχι είναι πάρα πολύ σημαντικό και καθοριστικό αλλά το ξέραμε απο το Δεκέμβριο. Αν θα έπεπε να πάμε κατεθείαν εκεί ή όχι είναι άλλο θέμα (ειδικά με αυτά που γνωρίζω τώρα

Προσωπικά θεωρώ πολύ χειρότερο το γεγονός οτι υπο αυτές τις συνθήκες μπήκε στο πρόγραμμα ο αγώνας της Μακεδονίας με μόλις 15 μέρες αέρα.
Θεωρώ πολύ χειρότερο να πάμε στο Ναύπλιο και οι ειδικέςνα μην έχουν ξεκάθαρη σήμανση/κορδέλιασμα ή οι χρονομετρήσεις να γίνονται με το μάτι.
Θεωρώ πολύ χειρότερο στο Ναυπλιο ο πρώτος με τον 10ο να έχει 4'' διαφορά και να αναγκαζόμαστε να σπάμε τα αυτοκίνητα χωρις να ευχαριστιόμαστε τίποτα!
(Το Ναύπλιο είναι πάράδειγμα... αλλά ελπίζω να διαβάζουν κιόλας

Νομίζω οτι άρχισα να γκρινιάζω πάλι
