Αγαπητέ Σταύρο η διαδρομή δεν θα είναι καθόλου τουριστική , αν και ο νομός Αργολίδας προσφέρετε για τουρισμό .
Προσπαθούμε χωρίς να κάνουμε παραχωρήσεις στα θέματα ασφάλειας να ικανοποιήσουμε και τους πλέων απαιτητικούς , σχεδιάζουμε ένα αγώνα σχετικά εύκολο για τους Ζ3 , ποιο ανταγωνιστικό για τους Ζ2 και αρκετά ποιο απαιτητικό για τους Ζ1 .
Το ερχόμενο Σάββατο – Κυριακή θα γίνει τελικός έλεγχος της διαδρομής και θα έχετε όλες τις λεπτομέρειες .
Τα άτομα που θα αναλάβουν την διαιτησία του αγώνα καθώς και την έκδοση των αποτελεσμάτων είμαι σίγουρος ότι γνωρίζουν πολύ καλά αυτό που θα κάνουν και θα δώσουν το καλύτερο τους εαυτό …
Από τηλέφωνα που έχω λάβει υπάρχουν πολλοί αγωνιζόμενοι που δείχνουν ενδιαφέρον για τον αγώνα και τους διαβεβαιώνουμε ότι έχουμε βάλει τα δυνατά μας να ικανοποιήσουμε και να σεβαστούμε τις προσδοκίες κάθε κατηγορίας Ζ1, Ζ2 και Ζ3 .
Εμείς θα κάνουμε το καθήκον μας , ας μα βοηθήσουν και αυτοί που δηλώνουν τόσο καιρό ότι ενδιαφέρονται για τους αγώνες ο κάθε ένας με τον τρόπο που μπορεί ….
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ !!!!!
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟ 13-14/3/2010
Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟ 13-14/3/2010
Nα δούμε πότε θα μας πεις ονόματα Χρίστο!pc4x4n wrote: Τα άτομα που θα αναλάβουν την διαιτησία του αγώνα καθώς και την έκδοση των αποτελεσμάτων είμαι σίγουρος ότι γνωρίζουν πολύ καλά αυτό που θα κάνουν και θα δώσουν το καλύτερο τους εαυτό …
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟ 13-14/3/2010
Δεν βλέπω γιατί τέτοια αγωνία.
Αλυτάρχης θα είναι ο κος Μήλας, παραδοσιακά.
Αγωνοδίκη και Παρατηρητή σύμφωνα με το Πλαίσιο θα διορίσει η ΕΘΕΑ καθώς και Τεχνικό Εφορο αν κριθεί απαραίτητο.
Προσωπικά έχω τεθεί στην διάθεση της οργάνωσης και απομένει η έγκριση του Ειδικού Κανονισμού από την ΕΘΕΑ.
΄
Για τον τεχνικό κανονισμό, δεν προβλέπονται κοσμογονικές αλλαγές.
Πάρτε του 2009 προσθέστε το Πλαίσιο και τέλος.
Και αν έχετε φτιάξει ότι βρίσκαμε στραβό πέρσι τότε... καλό αγώνα.
Αλυτάρχης θα είναι ο κος Μήλας, παραδοσιακά.
Αγωνοδίκη και Παρατηρητή σύμφωνα με το Πλαίσιο θα διορίσει η ΕΘΕΑ καθώς και Τεχνικό Εφορο αν κριθεί απαραίτητο.
Προσωπικά έχω τεθεί στην διάθεση της οργάνωσης και απομένει η έγκριση του Ειδικού Κανονισμού από την ΕΘΕΑ.
΄
Για τον τεχνικό κανονισμό, δεν προβλέπονται κοσμογονικές αλλαγές.
Πάρτε του 2009 προσθέστε το Πλαίσιο και τέλος.
Και αν έχετε φτιάξει ότι βρίσκαμε στραβό πέρσι τότε... καλό αγώνα.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟ 13-14/3/2010
Δε θα έπρεπε να έχει σταλεί ήδη ο ειδικός κανονισμός στην ΕΘΕΑ; Είμαστε λιγότερο απο ένα μήνα πριν τον αγώνα.
Δε θα έπρεπε σε αυτόν να υπάρχουν τα ονόματα των αρχόντων του αγώνα;
Δε θα έπρεπε να ξέρουμε πώς ακριβώς λειτουργούν τα πράγματα; Είτε σαν αγωνιζόμενοι, είτε σαν οργανωτές, είτε, τέλος πάντων, σαν δημοσιογράφοι; Ή υπάρχει κάτι που πρέπει να κρυφτεί;
Δε θα έπρεπε σε αυτόν να υπάρχουν τα ονόματα των αρχόντων του αγώνα;
Δε θα έπρεπε να ξέρουμε πώς ακριβώς λειτουργούν τα πράγματα; Είτε σαν αγωνιζόμενοι, είτε σαν οργανωτές, είτε, τέλος πάντων, σαν δημοσιογράφοι; Ή υπάρχει κάτι που πρέπει να κρυφτεί;
Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟ 13-14/3/2010
Στάθη σε ευχαριστούμε η απάντηση σου μας έχει καλύψει .
Η παρουσία και η προσφορά σου είναι τιμή για το Ναύπλιο.
Πιστεύουμε ότι την ερχόμενη Πέμπτη θα ανακοινώσουμε τον ειδικό κανονισμό καθώς και την δήλωση συμμετοχής και άλλα νεότερα.
Η παρουσία και η προσφορά σου είναι τιμή για το Ναύπλιο.
Πιστεύουμε ότι την ερχόμενη Πέμπτη θα ανακοινώσουμε τον ειδικό κανονισμό καθώς και την δήλωση συμμετοχής και άλλα νεότερα.
Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟ 13-14/3/2010
Γιάννη , δεν έχεις άδικο αλλά περιμένουμε κάποιες λεπτομέρειες .
Ο ειδικός κανονισμός είναι έτοιμος και δεν θα είναι πολύ διαφορετικός από του 2009 .
Μετά από την αυριανή συνάντηση που θα έχουμε για τις λεπτομέρειες του αγώνα θα είμαστε σε θέση να τον ανακοινώσουμε επίσημα .
Να είσαι βέβαιος ότι προσπαθούμε για το καλό των αγώνων και του πρωταθλήματος …..
Ο ειδικός κανονισμός είναι έτοιμος και δεν θα είναι πολύ διαφορετικός από του 2009 .
Μετά από την αυριανή συνάντηση που θα έχουμε για τις λεπτομέρειες του αγώνα θα είμαστε σε θέση να τον ανακοινώσουμε επίσημα .
Να είσαι βέβαιος ότι προσπαθούμε για το καλό των αγώνων και του πρωταθλήματος …..
Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟ 13-14/3/2010
Ο Ειδικός Κανονισμός και η δήλωση συμμετοχής:
http://rapidshare.com/files/352262673/_ ... 10__2_.doc
http://rapidshare.com/files/352262674/_ ... O_2010.xls
Δήλωση συμμετοχής και εδώ
http://to4x4.gr/photogallery/albums/use ... O_2010.xls
Ειδικός Κανονισμός
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 4Χ4 2010
3ο ENDURO 4X4 Ναυπλίου 13-14 Μαρτίου 2010
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Έναρξη εγγραφών συμμετοχής 18/02/2010
Λήξη εγγραφών συμμετοχής 10/03/2010
Ενημερώσεις αγωνιζομένων 1ης : 13/03/2010 12:15 μ.μ.
2ης : 14/03/2010 08:30 π.μ.
Διανομή Δρομοβιβλίου (Road Book) και ενημέρωση : μισή ώρα πριν την εκκίνηση κάθε μέρας
Διανομή εντύπων και αριθμών συμμετοχής στους συμμετέχοντες και τεχνικός έλεγχος
13/03/2010 9:00-11:30 π.μ. Στη γραμματεία και στον τεχνικό έλεγχο
Δημοσίευση πίνακα εκκινούντων:
13/03/2010 11:30 π.μ. στη γραμματεία του αγώνα στην πατεία Φιλελλήνων και στο http://www.4X4nafplio.gr
Εκκίνηση 1ου αυτοκινήτου 1ης μέρας : 13/03/2010 01:00 μ.μ. Πλατεία Φιλελλήνων Ναύπλιο.
Τερματισμός 1ου αυτοκινήτου 1ης μέρας : 13/03/2010 05:30 μ.μ. Πλατεία Φιλελλήνων Ναύπλιο
Εκκίνηση 1ου αυτοκινήτου 2ης μέρας : 14/03/2010 09:00 π.μ. Πλατεία Φιλελλήνων Ναύπλιο.
Τερματισμός 1ου αυτοκινήτου 2ης μέρας : 14/03/2010 03:00 μ.μ. Πλατεία Φιλελλήνων Ναύπλιο
Δημοσίευση προσωρινών αποτελεσμάτων 1ης μέρας μία ώρα μετά τον τερματισμό και του τελευταίου αυτοκινήτου στο χώρο της γραμματείας.
Δημοσίευση προσωρινών αποτελεσμάτων 2ης μέρας μία ώρα μετά τον τερματισμό και του τελευταίου αυτοκινήτου στο χώρο της γραμματείας.
Τελικά αποτελέσματα μισή ώρα μετά την ανακοίνωση των προσωρινών αποτελεσμάτων.
Απονομή επάθλων 14/03/2010 06:00 μ.μ. στην πλατεία Φιλελλήνων.
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Η γραμματεία του αγώνα θα βρίσκεται έως 12/03/2010 20:00 στα γραφεία της λέσχης 4Χ4 Ναύπλιο, Φλούδα και Αριστοτέλους στο Ναύπλιο.
Από 13/03/2010 από 09:00 π.μ. έως 11:30 π.μ. στο χώρο του Τεχνικού Ελέγχου και από 13/03/2010 11:30 π.μ. έως και 14/03/2010 07:00 μ.μ. στη Πλατεία Φιλελλήνων Ναύπλιο
Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών.
ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ
Στη γραμματεία του αγώνα
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στη γραμματεία του αγώνα
ΑΡΘΡΟ 1: ΟΡΙΣΜΟΣ
Το 4Χ4 Sport Club Ναυπλίου, μετά από έγκριση της ΕΘΕΑ, διοργανώνουν το 3ο Enduro 4Χ4 2010 τo οποίο θα διεξαχθεί στις 13 και 14/03/2010, στο Νομό Αργολίδας και προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 4Χ4 με ενιαία βαθμολόγηση. Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις: ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΑΓΩΝΩΝ ΑΝΤΟΧΗΣ 4Χ4, του παρόντος ειδικού κανονισμού και της προκήρυξης του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ 4Χ4 2010.
Οι γενικοί κανονισμοί και τα παραρτήματα αυτών, υπάρχουν στο επίσημο site της οργάνωσης:
http://www.4x4nafplio.gr
1.2. ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Οργανωτική Επιτροπή:
Πρόεδρος: Πενταράς Χριστόδουλος
Μέλη: Αποστολίδης Α., Μήλας Π., Παναγής Π., Μώρος Γ., Ιωαννίδης Γ.
Αλυτάρχης: Μήλας Π.
Αγωνοδίκης : Αποστολίδης Α.
Υπεύθυνοι ασφαλείας: Κατσιαβός Γρ., Παιβανάς Α.
Γραμματεία της οργάνωσης: Ρεκούμης Ι., Ιωαννίδης Γ., Παναγής Π.
Υπεύθυνος Αποτελεσμάτων: Σταθάκος Δημήτριος
Υπεύθυνος Μετρήσεων: Σταθάκος Δημήτριος
Επικεφαλής Τ.Ε.: Μανιάτης Στάθης
Υπεύθυνος διαδρομής : Πενταράς Χ., Μώρος Γ.
Υπεύθυνοι τύπου : Πενταράς Χ., Αργυρόπουλος Β.
Επικεφαλής Ιατρός: Αργυρόπουλος Ν., Κογιαντής Α., Σαββίδης Α.
Εθελοντές Σαμαρείτες του Ερυθρού Σταυρού
Παρατηρητής αγώνα : Αποστολίδης Α.
ΑΡΘΡΟ 2: ΓΕΝΙΚΑ
Ο αγώνας του 3ου ENDURO 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟΥ είναι ένας αγώνας που διεξάγεται σύμφωνα με τον γενικό κανονισμό για τους αγώνες αντοχής 4Χ4 της ΕΘΕΑ.
ΑΡΘΡΟ 3: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
3.1 Μήκος διαδρομής του αγώνα: 1η μέρα : 125 χλμ.
2η μέρα : 170 χλμ.
3.2 Το συνολικό ποσοστό διαδρομής σε άσφαλτο είναι <15%.
3.4 Η διαδρομή αποτελείται από δύσβατους δασικούς, βοηθητικούς αγροτικούς δρόμους και σε κάποια σημεία κινείται εντελώς εκτός δρόμου.
3.5 Περιλαμβάνει για κάθε μέρα ΄σο αφορά στη Ζ1 (open) 3 κλειστές κορδελιασμένες ειδικές διαδρομές μήκους 1000μ. έως 2500μ., 2 διαδρομές regularity σε δρόμους ανοικτούς για την κυκλοφορία και 4 απλές διαδρομές. Για την Ζ2 (normal) 2 ειδικές regularity για κάθε μέρα και 4 απλές διαδρομές με μέση ωριαία κάτω των 38 χλμ. την ώρα και τέλος για την Ζ3 (entry) 2 ειδικές regularity για κάθε μέρα και 4 απλές διαδρομές με μέση ωριαία κάτω των 33 χλμ.
O αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τον Κανονοσμό sporting – regylarity ιστορικών αυτοκινήτων.
ΑΡΘΡΟ 4: ΔΕΚΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ
Για τον αγώνα του Enduro 4X4 Ναυπλίου είναι δεκτά αυτοκίνητα της κατηγορίας Ζ1 (Open), Ζ2 (Normal) και Ζ3 (entry), σύμφωνα με την προκύρηξη των πρωταθλημάτων 4Χ4 ΕΘΕΑ.
ΑΡΘΡΟ 5: ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Στον αγώνα γίνεται δεκτό κάθε φυσικό πρόσωπο που έχει εν ισχύει άδεια οδήγησης του Υπουργείου Συγκοινωνιών και έγκυρη αγωνιστική άδεια της ΕΘΕΑ και το οποίο δεν εκτίει ποινή αργίας ή έκπτωσης ή άλλη ποινή η οποία μπορεί να του έχει επιβληθεί από τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα της ΕΘΕΑ.
Όποιος δεν είναι κάτοχος αγωνιστικής αδείας μπορεί να βγάλει ετήσια άδεια τύπου C, για τις κατηγορίες Normal και Entry στη Γραμματεία του αγώνα, προσκομίζοντας το δίπλωμα του και μία φωτοτυπία του, με παράβολο υπέρ της ΕΛΠΑ €60. Για την κατηγορία Open πρέπει να εκδοθεί ετήσια άδεια τύπου Β από την ΕΘΕΑ.
Όποιος θέλει να λάβει μέρος, οφείλει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής να καταθέσει το ποσό που αντιστοιχεί στην κατηγορία του ζητώντας να αναγραφεί το όνομα του στο καταθετήριο στις παρατηρήσεις και να τη στείλει με fax στο 2752021214, ΜΑΖΙ με την απόδειξη κατάθεσης του παραβόλου συμμετοχής.
Περισσότερες πληροφορίες στο http://www.4X4nafplio.gr
Αυτή η δήλωση, για να γίνει δεκτή πρέπει να συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής. H πρωτότυπη πρέπει να φτάσει στον οργανωτή το αργότερο μέχρι τον διοικητικό έλεγχο.
Τα στοιχεία που αφορούν τον (τους) συνοδηγό (συνοδηγούς) μπορούν να δηλωθούν μέχρι τις 10/03/2010 20:00.
Ο οργανωτής έχει δικαίωμα να μην δεχθεί πάνω από 50 συμμετοχές.
Ο οργανωτής έχει δικαίωμα να μην πραγματοποιήσει τον αγώνα, εφόσον υπάρχουν λιγότερες από 20 συμμετοχές. Σε αυτή την περίπτωση το παράβολο συμμετοχής θα επιστραφεί στους δικαιούχους, άτοκα.
ΑΡΘΡΟ 6: ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ
Τα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται ως εξής:
Για τον αγώνα του : ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 4Χ4 2010 200€.
Η ΕΛΠΑ, η διοργανώτρια Λέσχη, η Οργανωτική Επιτροπή, το 4Χ4 Sport Club Ναυπλίου, τα στελέχη, οι κριτές, οι χορηγοί, οι διαφημιζόμενοι, οι διαφημιστές καθώς και οι οδηγοί του αγώνα, δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες.
Οι συμμετέχοντες γνωρίζουν ότι οι ειδικές διεξάγονται σε δρόμους: 1ον: Χρονομετρημένες τύπου sporting σε κλειστές κορδελιασμένες διαδρομές και 2ον: regularity σε ανοικτούς στην κυκλοφορία δρόμους. Οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να τηρούν τον ΚΟΚ σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Ασφαλιστική κάλυψη:
Η ασφαλιστική κάλυψη και τα ποσά είναι αυτά που αναφέρονται στην Εγκύκλιο της ΕΘΕΑ.
ΑΡΘΡΟ 7: ΑΓΩΝΑΣ
7.1 ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΓΩΝΑ
Η εκκίνηση θα δίδεται, με τη σειρά που θα αποφασίσει ο Αλυτάρχης και σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό.
7.2 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
Ο αγώνας θα γίνει σε δρόμους ανοικτούς στην κυκλοφορία. Οι συμμετέχοντες υποχρεούνται σε όλη τη διάρκεια του αγώνα να τηρούν τον ΚΟΚ και τις μέγιστες επιτρεπτές ταχύτητες που ορίζει αυτός, ενώ θα πρέπει να δείχνουν την δέουσα προσοχή προς τους κανονικούς χρηστές του δρόμου. Ειδικά για τη διέλευση
των οχημάτων μέσα από κατοικημένες περιοχές, ορίζεται μέγιστο όριο ταχύτητας αυτό που ορίζει ο οργανωτής στο roadbook, εκτός αν η τοπική σήμανση ορίζει μικρότερο όριο.
Σε κάθε περίπτωση οι ποινές μπορεί να φθάσουν μέχρι και τον αποκλεισμό από τον αγώνα.
O οργανωτής για λόγους ασφαλείας μπορεί να ελέγχει την ταχύτητα και να επιβάλλει ανάλογες ποινές έως και τον αποκλεισμό (παρ. 7.5).
7.3 ΑΦΙΞΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Τα οχήματα πρέπει να παρουσιασθούν στον χώρο της αφετηρίας μία ώρα πριν την εκκίνηση αλλιώς ο οργανωτής μπορεί να συμπληρώσει τη θέση του πληρώματος με άλλο που θα υπάρχει στο χώρο της Γραμματείας και να μην επιτρέψει την εκκίνηση. Σε αυτή την περίπτωση θεωρείται ότι το πλήρωμα δεν εμφανίσθηκε στην εκκίνηση
και μπορεί να αποκλειστεί από τον αγώνα.
7.4 ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
Οι ειδικές διαδρομές για το Enduro 4Χ4 είναι εντελώς εκτός δρόμου, κορδελιασμένες και κλειστές προς την κυκλοφορία οχημάτων. Στις regulariry ειδικές διαδρομές που θα πραγματοποιηθούν σε δρόμους ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ στην κυκλοφορία τα όρια ταχύτητας που ορίζει ο ΚΟΚ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ, ακόμα και αν η ΜΩΤ που έχει ορίσει ο οργανωτής είναι μεγαλύτερη.
Τα πληρώματα πρέπει να τερματίσουν τη regularity ειδική διαδρομή, χωρίς να σταματήσουν (εξαιρούνται περιπτώσεις ανωτέρας βίας), ακολουθώντας την Μ.Ω.Τ. που όρισε ο οργανωτής. Ο οργανωτής, κατά την κρίση του, θα ορίσει ενδιάμεσα σημεία χρονομέτρησης σε οποιοδήποτε σημείο, μιας regulatiry ειδικής. Σε κάθε regularity ειδική, θα υπάρχει τουλάχιστον ένα σημείο χρονομέτρησης.
Οι συμμετέχοντες υποχρεούνται σε όλη τη διάρκεια του αγώνα να τηρούν τον ΚΟΚ και τις μέγιστες
επιτρεπτές ταχύτητες που ορίζει αυτός.
Η μέση ωριαία για τις χρονομετρημένες διαδρομές ακριβείας, θα ανακοινωθεί πριν την εκκίνηση.
7.5 ΠΟΙΝΕΣ
Καθορισμένη ποινή:
Η καθορισμένη ποινή ορίζεται στη 1 ώρα για κάθε παράβαση. Η ποινή μπορεί να αλλάξει με απόφαση του Αλυτάρχη
Άλλες ποινές (ΣΕ. κ.α.):
Ο αλυτάρχης λαμβάνοντας υπόψη του, τον πίνακα ποινών του γενικού κανονισμού Enduro 4X4 ή του πίνακα ποινών του γενικού κανονισμού αντοχής, μπορεί να επιβάλει ποινές που μπορεί να φτάσουν μέχρι τον αποκλεισμό. Για τα ΣΕΔ, αναλόγως της βαρύτητας του κάθε ΣΕ. της διαδρομής, θα υπάρχει και η αντίστοιχη
ποινή η οποία δεν μπορεί να είναι μικρότερη από 30’ για κάθε (χαμένο) ΣΕΔ.
Ποινές για παράβαση ορίου ταχύτητας:
Η οργάνωση με ηλεκτρονικά συστήματα τύπυ itrac θα παρακολουθεί την ταχύτητα και την διαδρομή των οχημάτων.
Σε περίπτωση πρώτης παράβασης η ποινή είναι ποινή χρόνου, και αντιστοιχεί σε 30’’ για κάθε 1km/h υπέρβασης του ορίου (από 1 έως 10km/h παράβασης). Σε περίπτωση παράβασης από 11 έως 20km/h για κάθε 1km ένα λεπτό ποινής, και σε περίπτωση παράβασης μεγαλύτερη των 21km για κάθε 1km 10 λεπτά ποινής. Σε περίπτωση δεύτερης παράβασης η ποινή είναι ποινή χρόνου όπως παραπάνω αναφέρεται ΚΑΙ χρηματική ποινή, και αντιστοιχεί σε 30’’ για κάθε 1km/h υπέρβασης του ορίου και 200€ χρηματικό πρόστιμο. Σε περίπτωση τρίτης παράβασης, η ποινή είναι αποκλεισμός.
Foreiture (ποινή εγκατάλειψης 1ης μέρας) : Σε περίπτωση που ένα όχημα εγκαταλείψει την 1η μέρα δικαιούται να επανεκκινήσει την 2η μέρα του αγώνα με τις εξής ποινές : Τους χρόνους των ειδικών που έχει πετύχει σύν τους χρόνους του τελευταίου σε κατάταξη στην κατηγορία του συν 40’ ποινή.
7.6 ΧΡΟΝΟΣ ΘΕΣΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΓΩΝΑ
Ο χρόνος θέσης εκτός αγώνα ορίζεται στα 60’ για όλα τα οχήματα για κάθε μία μέρα και συνολικά για όλη την διάρκεια του αγώνα 120’. Σε περίπτωση που αγωνιζόμενος καθυστερήσει παραπάνω από αυτόν σε σχέση με την ιδανική ώρα σε κάποιο ΣΕ. ή ΣΕΧ, θεωρείται αυτόματα εκτός αγώνα. Ο χρόνος για θέση εκτός αγώνα μπορεί να τροποποιηθεί από
την οργάνωση οποιαδήποτε στιγμή, ύστερα από πρόταση του αλυτάρχη.
7.7 ΟΡΓΑΝΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Η καταγραφή της διαδρομής έγινε με αυτοκίνητο και όργανο Terratrip 303, με ακρίβεια 10 μέτρων. Σημείο καλιμπραρίσματος υπάρχει εμπρός από το χώρο του διοικητικού ελέγχου και στο road book της 1ης μέρας.
7.8 ΠΡΟΑΦΙΞΗ
Επιτρέπεται η προάφιξη, στον τερματισμό του αγώνα.
ΑΡΘΡΟ 8: ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πέραν από τις διαφημίσεις που βρίσκονται πάνω και κάτω από τους αριθμούς συμμετοχής, είναι υποχρεωτική
η τοποθέτηση των διαφημίσεων των χορηγών του αγώνα στα σημεία που θα υποδείξει ο οργανωτής.
Σε περίπτωση που συμμετέχων δε θέλει να τοποθετήσει την προαιρετική διαφήμιση του οργανωτή, οφείλει
να πληρώσει παράβολο συμμετοχής της ομάδας του προσαυξημένο 100%.
ΑΡΘΡΟ 9: ΕΠΑΘΛΑ
Στους τρεις πρώτους κάθε κατηγορίας θα απονεμηθούν κύπελλα.
Ο αλυτάρχης έχει δικαίωμα να απονείμει επιπλέον κύπελλα, εφόσον το επιθυμεί τα οποία μπορεί να ανακοινώσει στην απονομή.
Για το Πρωτάθλημα 4Χ4 2009 θα απονεμηθούν επίσης Κύπελλα.
Σε όλους τους τερματίσαντες θα απονεμηθούν μετάλλια.
ΑΡΘΡΟ 10: ΑΠΟΝΟΜΗ
Η απονομή των επάθλων θα γίνει στο χώρο του τερματισμού το απόγευμα σε τελετή της οργάνωσης.
Για ότι νεότερο προκύψει η οργάνωση θα ενημερώνει τους αγωνιζομένους με ανάλογα δελτία τύπου στο 4Χ4Nafplio.gr και στη γραμματεία του αγώνα.
http://rapidshare.com/files/352262673/_ ... 10__2_.doc
http://rapidshare.com/files/352262674/_ ... O_2010.xls
Δήλωση συμμετοχής και εδώ
http://to4x4.gr/photogallery/albums/use ... O_2010.xls
Ειδικός Κανονισμός
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 4Χ4 2010
3ο ENDURO 4X4 Ναυπλίου 13-14 Μαρτίου 2010
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Έναρξη εγγραφών συμμετοχής 18/02/2010
Λήξη εγγραφών συμμετοχής 10/03/2010
Ενημερώσεις αγωνιζομένων 1ης : 13/03/2010 12:15 μ.μ.
2ης : 14/03/2010 08:30 π.μ.
Διανομή Δρομοβιβλίου (Road Book) και ενημέρωση : μισή ώρα πριν την εκκίνηση κάθε μέρας
Διανομή εντύπων και αριθμών συμμετοχής στους συμμετέχοντες και τεχνικός έλεγχος
13/03/2010 9:00-11:30 π.μ. Στη γραμματεία και στον τεχνικό έλεγχο
Δημοσίευση πίνακα εκκινούντων:
13/03/2010 11:30 π.μ. στη γραμματεία του αγώνα στην πατεία Φιλελλήνων και στο http://www.4X4nafplio.gr
Εκκίνηση 1ου αυτοκινήτου 1ης μέρας : 13/03/2010 01:00 μ.μ. Πλατεία Φιλελλήνων Ναύπλιο.
Τερματισμός 1ου αυτοκινήτου 1ης μέρας : 13/03/2010 05:30 μ.μ. Πλατεία Φιλελλήνων Ναύπλιο
Εκκίνηση 1ου αυτοκινήτου 2ης μέρας : 14/03/2010 09:00 π.μ. Πλατεία Φιλελλήνων Ναύπλιο.
Τερματισμός 1ου αυτοκινήτου 2ης μέρας : 14/03/2010 03:00 μ.μ. Πλατεία Φιλελλήνων Ναύπλιο
Δημοσίευση προσωρινών αποτελεσμάτων 1ης μέρας μία ώρα μετά τον τερματισμό και του τελευταίου αυτοκινήτου στο χώρο της γραμματείας.
Δημοσίευση προσωρινών αποτελεσμάτων 2ης μέρας μία ώρα μετά τον τερματισμό και του τελευταίου αυτοκινήτου στο χώρο της γραμματείας.
Τελικά αποτελέσματα μισή ώρα μετά την ανακοίνωση των προσωρινών αποτελεσμάτων.
Απονομή επάθλων 14/03/2010 06:00 μ.μ. στην πλατεία Φιλελλήνων.
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Η γραμματεία του αγώνα θα βρίσκεται έως 12/03/2010 20:00 στα γραφεία της λέσχης 4Χ4 Ναύπλιο, Φλούδα και Αριστοτέλους στο Ναύπλιο.
Από 13/03/2010 από 09:00 π.μ. έως 11:30 π.μ. στο χώρο του Τεχνικού Ελέγχου και από 13/03/2010 11:30 π.μ. έως και 14/03/2010 07:00 μ.μ. στη Πλατεία Φιλελλήνων Ναύπλιο
Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών.
ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ
Στη γραμματεία του αγώνα
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στη γραμματεία του αγώνα
ΑΡΘΡΟ 1: ΟΡΙΣΜΟΣ
Το 4Χ4 Sport Club Ναυπλίου, μετά από έγκριση της ΕΘΕΑ, διοργανώνουν το 3ο Enduro 4Χ4 2010 τo οποίο θα διεξαχθεί στις 13 και 14/03/2010, στο Νομό Αργολίδας και προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 4Χ4 με ενιαία βαθμολόγηση. Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις: ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΑΓΩΝΩΝ ΑΝΤΟΧΗΣ 4Χ4, του παρόντος ειδικού κανονισμού και της προκήρυξης του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ 4Χ4 2010.
Οι γενικοί κανονισμοί και τα παραρτήματα αυτών, υπάρχουν στο επίσημο site της οργάνωσης:
http://www.4x4nafplio.gr
1.2. ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Οργανωτική Επιτροπή:
Πρόεδρος: Πενταράς Χριστόδουλος
Μέλη: Αποστολίδης Α., Μήλας Π., Παναγής Π., Μώρος Γ., Ιωαννίδης Γ.
Αλυτάρχης: Μήλας Π.
Αγωνοδίκης : Αποστολίδης Α.
Υπεύθυνοι ασφαλείας: Κατσιαβός Γρ., Παιβανάς Α.
Γραμματεία της οργάνωσης: Ρεκούμης Ι., Ιωαννίδης Γ., Παναγής Π.
Υπεύθυνος Αποτελεσμάτων: Σταθάκος Δημήτριος
Υπεύθυνος Μετρήσεων: Σταθάκος Δημήτριος
Επικεφαλής Τ.Ε.: Μανιάτης Στάθης
Υπεύθυνος διαδρομής : Πενταράς Χ., Μώρος Γ.
Υπεύθυνοι τύπου : Πενταράς Χ., Αργυρόπουλος Β.
Επικεφαλής Ιατρός: Αργυρόπουλος Ν., Κογιαντής Α., Σαββίδης Α.
Εθελοντές Σαμαρείτες του Ερυθρού Σταυρού
Παρατηρητής αγώνα : Αποστολίδης Α.
ΑΡΘΡΟ 2: ΓΕΝΙΚΑ
Ο αγώνας του 3ου ENDURO 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟΥ είναι ένας αγώνας που διεξάγεται σύμφωνα με τον γενικό κανονισμό για τους αγώνες αντοχής 4Χ4 της ΕΘΕΑ.
ΑΡΘΡΟ 3: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
3.1 Μήκος διαδρομής του αγώνα: 1η μέρα : 125 χλμ.
2η μέρα : 170 χλμ.
3.2 Το συνολικό ποσοστό διαδρομής σε άσφαλτο είναι <15%.
3.4 Η διαδρομή αποτελείται από δύσβατους δασικούς, βοηθητικούς αγροτικούς δρόμους και σε κάποια σημεία κινείται εντελώς εκτός δρόμου.
3.5 Περιλαμβάνει για κάθε μέρα ΄σο αφορά στη Ζ1 (open) 3 κλειστές κορδελιασμένες ειδικές διαδρομές μήκους 1000μ. έως 2500μ., 2 διαδρομές regularity σε δρόμους ανοικτούς για την κυκλοφορία και 4 απλές διαδρομές. Για την Ζ2 (normal) 2 ειδικές regularity για κάθε μέρα και 4 απλές διαδρομές με μέση ωριαία κάτω των 38 χλμ. την ώρα και τέλος για την Ζ3 (entry) 2 ειδικές regularity για κάθε μέρα και 4 απλές διαδρομές με μέση ωριαία κάτω των 33 χλμ.
O αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τον Κανονοσμό sporting – regylarity ιστορικών αυτοκινήτων.
ΑΡΘΡΟ 4: ΔΕΚΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ
Για τον αγώνα του Enduro 4X4 Ναυπλίου είναι δεκτά αυτοκίνητα της κατηγορίας Ζ1 (Open), Ζ2 (Normal) και Ζ3 (entry), σύμφωνα με την προκύρηξη των πρωταθλημάτων 4Χ4 ΕΘΕΑ.
ΑΡΘΡΟ 5: ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Στον αγώνα γίνεται δεκτό κάθε φυσικό πρόσωπο που έχει εν ισχύει άδεια οδήγησης του Υπουργείου Συγκοινωνιών και έγκυρη αγωνιστική άδεια της ΕΘΕΑ και το οποίο δεν εκτίει ποινή αργίας ή έκπτωσης ή άλλη ποινή η οποία μπορεί να του έχει επιβληθεί από τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα της ΕΘΕΑ.
Όποιος δεν είναι κάτοχος αγωνιστικής αδείας μπορεί να βγάλει ετήσια άδεια τύπου C, για τις κατηγορίες Normal και Entry στη Γραμματεία του αγώνα, προσκομίζοντας το δίπλωμα του και μία φωτοτυπία του, με παράβολο υπέρ της ΕΛΠΑ €60. Για την κατηγορία Open πρέπει να εκδοθεί ετήσια άδεια τύπου Β από την ΕΘΕΑ.
Όποιος θέλει να λάβει μέρος, οφείλει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής να καταθέσει το ποσό που αντιστοιχεί στην κατηγορία του ζητώντας να αναγραφεί το όνομα του στο καταθετήριο στις παρατηρήσεις και να τη στείλει με fax στο 2752021214, ΜΑΖΙ με την απόδειξη κατάθεσης του παραβόλου συμμετοχής.
Περισσότερες πληροφορίες στο http://www.4X4nafplio.gr
Αυτή η δήλωση, για να γίνει δεκτή πρέπει να συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής. H πρωτότυπη πρέπει να φτάσει στον οργανωτή το αργότερο μέχρι τον διοικητικό έλεγχο.
Τα στοιχεία που αφορούν τον (τους) συνοδηγό (συνοδηγούς) μπορούν να δηλωθούν μέχρι τις 10/03/2010 20:00.
Ο οργανωτής έχει δικαίωμα να μην δεχθεί πάνω από 50 συμμετοχές.
Ο οργανωτής έχει δικαίωμα να μην πραγματοποιήσει τον αγώνα, εφόσον υπάρχουν λιγότερες από 20 συμμετοχές. Σε αυτή την περίπτωση το παράβολο συμμετοχής θα επιστραφεί στους δικαιούχους, άτοκα.
ΑΡΘΡΟ 6: ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ
Τα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται ως εξής:
Για τον αγώνα του : ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 4Χ4 2010 200€.
Η ΕΛΠΑ, η διοργανώτρια Λέσχη, η Οργανωτική Επιτροπή, το 4Χ4 Sport Club Ναυπλίου, τα στελέχη, οι κριτές, οι χορηγοί, οι διαφημιζόμενοι, οι διαφημιστές καθώς και οι οδηγοί του αγώνα, δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες.
Οι συμμετέχοντες γνωρίζουν ότι οι ειδικές διεξάγονται σε δρόμους: 1ον: Χρονομετρημένες τύπου sporting σε κλειστές κορδελιασμένες διαδρομές και 2ον: regularity σε ανοικτούς στην κυκλοφορία δρόμους. Οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να τηρούν τον ΚΟΚ σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Ασφαλιστική κάλυψη:
Η ασφαλιστική κάλυψη και τα ποσά είναι αυτά που αναφέρονται στην Εγκύκλιο της ΕΘΕΑ.
ΑΡΘΡΟ 7: ΑΓΩΝΑΣ
7.1 ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΓΩΝΑ
Η εκκίνηση θα δίδεται, με τη σειρά που θα αποφασίσει ο Αλυτάρχης και σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό.
7.2 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
Ο αγώνας θα γίνει σε δρόμους ανοικτούς στην κυκλοφορία. Οι συμμετέχοντες υποχρεούνται σε όλη τη διάρκεια του αγώνα να τηρούν τον ΚΟΚ και τις μέγιστες επιτρεπτές ταχύτητες που ορίζει αυτός, ενώ θα πρέπει να δείχνουν την δέουσα προσοχή προς τους κανονικούς χρηστές του δρόμου. Ειδικά για τη διέλευση
των οχημάτων μέσα από κατοικημένες περιοχές, ορίζεται μέγιστο όριο ταχύτητας αυτό που ορίζει ο οργανωτής στο roadbook, εκτός αν η τοπική σήμανση ορίζει μικρότερο όριο.
Σε κάθε περίπτωση οι ποινές μπορεί να φθάσουν μέχρι και τον αποκλεισμό από τον αγώνα.
O οργανωτής για λόγους ασφαλείας μπορεί να ελέγχει την ταχύτητα και να επιβάλλει ανάλογες ποινές έως και τον αποκλεισμό (παρ. 7.5).
7.3 ΑΦΙΞΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Τα οχήματα πρέπει να παρουσιασθούν στον χώρο της αφετηρίας μία ώρα πριν την εκκίνηση αλλιώς ο οργανωτής μπορεί να συμπληρώσει τη θέση του πληρώματος με άλλο που θα υπάρχει στο χώρο της Γραμματείας και να μην επιτρέψει την εκκίνηση. Σε αυτή την περίπτωση θεωρείται ότι το πλήρωμα δεν εμφανίσθηκε στην εκκίνηση
και μπορεί να αποκλειστεί από τον αγώνα.
7.4 ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
Οι ειδικές διαδρομές για το Enduro 4Χ4 είναι εντελώς εκτός δρόμου, κορδελιασμένες και κλειστές προς την κυκλοφορία οχημάτων. Στις regulariry ειδικές διαδρομές που θα πραγματοποιηθούν σε δρόμους ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ στην κυκλοφορία τα όρια ταχύτητας που ορίζει ο ΚΟΚ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ, ακόμα και αν η ΜΩΤ που έχει ορίσει ο οργανωτής είναι μεγαλύτερη.
Τα πληρώματα πρέπει να τερματίσουν τη regularity ειδική διαδρομή, χωρίς να σταματήσουν (εξαιρούνται περιπτώσεις ανωτέρας βίας), ακολουθώντας την Μ.Ω.Τ. που όρισε ο οργανωτής. Ο οργανωτής, κατά την κρίση του, θα ορίσει ενδιάμεσα σημεία χρονομέτρησης σε οποιοδήποτε σημείο, μιας regulatiry ειδικής. Σε κάθε regularity ειδική, θα υπάρχει τουλάχιστον ένα σημείο χρονομέτρησης.
Οι συμμετέχοντες υποχρεούνται σε όλη τη διάρκεια του αγώνα να τηρούν τον ΚΟΚ και τις μέγιστες
επιτρεπτές ταχύτητες που ορίζει αυτός.
Η μέση ωριαία για τις χρονομετρημένες διαδρομές ακριβείας, θα ανακοινωθεί πριν την εκκίνηση.
7.5 ΠΟΙΝΕΣ
Καθορισμένη ποινή:
Η καθορισμένη ποινή ορίζεται στη 1 ώρα για κάθε παράβαση. Η ποινή μπορεί να αλλάξει με απόφαση του Αλυτάρχη
Άλλες ποινές (ΣΕ. κ.α.):
Ο αλυτάρχης λαμβάνοντας υπόψη του, τον πίνακα ποινών του γενικού κανονισμού Enduro 4X4 ή του πίνακα ποινών του γενικού κανονισμού αντοχής, μπορεί να επιβάλει ποινές που μπορεί να φτάσουν μέχρι τον αποκλεισμό. Για τα ΣΕΔ, αναλόγως της βαρύτητας του κάθε ΣΕ. της διαδρομής, θα υπάρχει και η αντίστοιχη
ποινή η οποία δεν μπορεί να είναι μικρότερη από 30’ για κάθε (χαμένο) ΣΕΔ.
Ποινές για παράβαση ορίου ταχύτητας:
Η οργάνωση με ηλεκτρονικά συστήματα τύπυ itrac θα παρακολουθεί την ταχύτητα και την διαδρομή των οχημάτων.
Σε περίπτωση πρώτης παράβασης η ποινή είναι ποινή χρόνου, και αντιστοιχεί σε 30’’ για κάθε 1km/h υπέρβασης του ορίου (από 1 έως 10km/h παράβασης). Σε περίπτωση παράβασης από 11 έως 20km/h για κάθε 1km ένα λεπτό ποινής, και σε περίπτωση παράβασης μεγαλύτερη των 21km για κάθε 1km 10 λεπτά ποινής. Σε περίπτωση δεύτερης παράβασης η ποινή είναι ποινή χρόνου όπως παραπάνω αναφέρεται ΚΑΙ χρηματική ποινή, και αντιστοιχεί σε 30’’ για κάθε 1km/h υπέρβασης του ορίου και 200€ χρηματικό πρόστιμο. Σε περίπτωση τρίτης παράβασης, η ποινή είναι αποκλεισμός.
Foreiture (ποινή εγκατάλειψης 1ης μέρας) : Σε περίπτωση που ένα όχημα εγκαταλείψει την 1η μέρα δικαιούται να επανεκκινήσει την 2η μέρα του αγώνα με τις εξής ποινές : Τους χρόνους των ειδικών που έχει πετύχει σύν τους χρόνους του τελευταίου σε κατάταξη στην κατηγορία του συν 40’ ποινή.
7.6 ΧΡΟΝΟΣ ΘΕΣΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΓΩΝΑ
Ο χρόνος θέσης εκτός αγώνα ορίζεται στα 60’ για όλα τα οχήματα για κάθε μία μέρα και συνολικά για όλη την διάρκεια του αγώνα 120’. Σε περίπτωση που αγωνιζόμενος καθυστερήσει παραπάνω από αυτόν σε σχέση με την ιδανική ώρα σε κάποιο ΣΕ. ή ΣΕΧ, θεωρείται αυτόματα εκτός αγώνα. Ο χρόνος για θέση εκτός αγώνα μπορεί να τροποποιηθεί από
την οργάνωση οποιαδήποτε στιγμή, ύστερα από πρόταση του αλυτάρχη.
7.7 ΟΡΓΑΝΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Η καταγραφή της διαδρομής έγινε με αυτοκίνητο και όργανο Terratrip 303, με ακρίβεια 10 μέτρων. Σημείο καλιμπραρίσματος υπάρχει εμπρός από το χώρο του διοικητικού ελέγχου και στο road book της 1ης μέρας.
7.8 ΠΡΟΑΦΙΞΗ
Επιτρέπεται η προάφιξη, στον τερματισμό του αγώνα.
ΑΡΘΡΟ 8: ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πέραν από τις διαφημίσεις που βρίσκονται πάνω και κάτω από τους αριθμούς συμμετοχής, είναι υποχρεωτική
η τοποθέτηση των διαφημίσεων των χορηγών του αγώνα στα σημεία που θα υποδείξει ο οργανωτής.
Σε περίπτωση που συμμετέχων δε θέλει να τοποθετήσει την προαιρετική διαφήμιση του οργανωτή, οφείλει
να πληρώσει παράβολο συμμετοχής της ομάδας του προσαυξημένο 100%.
ΑΡΘΡΟ 9: ΕΠΑΘΛΑ
Στους τρεις πρώτους κάθε κατηγορίας θα απονεμηθούν κύπελλα.
Ο αλυτάρχης έχει δικαίωμα να απονείμει επιπλέον κύπελλα, εφόσον το επιθυμεί τα οποία μπορεί να ανακοινώσει στην απονομή.
Για το Πρωτάθλημα 4Χ4 2009 θα απονεμηθούν επίσης Κύπελλα.
Σε όλους τους τερματίσαντες θα απονεμηθούν μετάλλια.
ΑΡΘΡΟ 10: ΑΠΟΝΟΜΗ
Η απονομή των επάθλων θα γίνει στο χώρο του τερματισμού το απόγευμα σε τελετή της οργάνωσης.
Για ότι νεότερο προκύψει η οργάνωση θα ενημερώνει τους αγωνιζομένους με ανάλογα δελτία τύπου στο 4Χ4Nafplio.gr και στη γραμματεία του αγώνα.
Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟ 13-14/3/2010
4X4sc wrote:Ο Ειδικός Κανονισμός και η δήλωση συμμετοχής:
http://rapidshare.com/files/352262673/_ ... 10__2_.doc
http://rapidshare.com/files/352262674/_ ... O_2010.xls
κάτι γίνεται με το αρχείο του κανονισμού και δεν ανοίγει, στο off-road.gr έχει ανέβει 2 φορές η συμμετοχή,
Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟ 13-14/3/2010
Σας διαβεβαιώνουμε ότι όλοι όσοι ασχολούνται με την προετοιμασία του αγώνα αλλά και αυτοί που θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους κατά την διάρκεια του , θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους .
Βάζουμε ψηλά τον πήχη για μας και δεν διστάζουμε να κάνουμε παρά τις δυσκολίες , ένα μεγάλο άλμα για το καλό του θεσμού .
Θέλω να ευχαριστήσω έκτων προτέρων αυτούς που πιστεύουν στην προσπάθεια μας και μας βοηθούν , παράγοντες , χορηγούς , αγωνιζόμενους , αρχές…
Είμαστε σίγουροι ότι ετοιμάζουμε έναν πραγματικά σπουδαίο αγώνα προσαρμοσμένο στις σύγχρονες απαιτήσεις κάθε κατηγορίας….
Ξεκινήστε την προετοιμασία για να προλάβετε , οι συμμετοχές άνοιξαν .
Βάζουμε ψηλά τον πήχη για μας και δεν διστάζουμε να κάνουμε παρά τις δυσκολίες , ένα μεγάλο άλμα για το καλό του θεσμού .
Θέλω να ευχαριστήσω έκτων προτέρων αυτούς που πιστεύουν στην προσπάθεια μας και μας βοηθούν , παράγοντες , χορηγούς , αγωνιζόμενους , αρχές…
Είμαστε σίγουροι ότι ετοιμάζουμε έναν πραγματικά σπουδαίο αγώνα προσαρμοσμένο στις σύγχρονες απαιτήσεις κάθε κατηγορίας….
Ξεκινήστε την προετοιμασία για να προλάβετε , οι συμμετοχές άνοιξαν .
Re: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟ 13-14/3/2010
Μπραβο Χριστοδουλε !!!!!pc4x4n wrote: Είμαστε σίγουροι ότι ετοιμάζουμε έναν πραγματικά σπουδαίο αγώνα προσαρμοσμένο στις σύγχρονες απαιτήσεις κάθε κατηγορίας….
Σιγουρα θα κανετε το καλυτερο δυνατον και συγχαρητηρια για την πρασαρμοστικοτητα σας ,στις συγχρονες απαιτησεις !!!!
Όταν είναι να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτε. Theodore Roosvelt