ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by St. Tselios »

antonisxj wrote:
antonisxj wrote:όχι.
ξαναδοκίμασε.
θα σου απαντήσω αύριο λέμεεεεε.
μπορείς να σκεφτείς κάτι άλλο και θα σου απαντήσω αύριο. :mrgreen:
μπορώ λοιπόν τώρα να σου απαντήσω.
γενικότερα υπάρχουν διάφοροι τρόποι να καταλάβεις ποιό μπουζί δεν δουλεύει.
ένας ακόμα τρόπος υπάρχει.
η διαδικασία είναι απλή.
αφήνεις τον κινητήρα να δουλεύει μέχρι να ζεσταθούν οι εξαγωγές της εξάτμισης.
όταν ζεσταθούν, ψεκάζεις με λίγο νεράκι ή ακόμα καλύτερα με λίγο WD40 πάνω στην κάθε εξαγωγή εναλάξ και παρατηρούμε ότι όταν το υγρό εξατμίζεται αμέσως... το μπουζί δουλεύει. όταν το υγρό καθυστερεί να εξατμιστεί σημαίνει ότι το μπουζί δεν δουλεύει και η εξαγωγή έχει ζεσταθεί λόγω της μεταδιδόμενης θερμότητας απο τις διπλανές εξαγωγές.
ευχαριστώ που με ακούσατε.
αντίο.
Ναι ρε Καγκουρα...σωστο και αυτο που λες...
Αλλα αν γινεται της πουτ@ν@ς απο καλωδια και αλλα του κινητηρα που θα βρεις χωρο για να ψεκασεις???...ε?
Image
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by antonisxj »

St. Tselios wrote:
antonisxj wrote:
antonisxj wrote:όχι.
ξαναδοκίμασε.
θα σου απαντήσω αύριο λέμεεεεε.
μπορείς να σκεφτείς κάτι άλλο και θα σου απαντήσω αύριο. :mrgreen:
μπορώ λοιπόν τώρα να σου απαντήσω.
γενικότερα υπάρχουν διάφοροι τρόποι να καταλάβεις ποιό μπουζί δεν δουλεύει.
ένας ακόμα τρόπος υπάρχει.
η διαδικασία είναι απλή.
αφήνεις τον κινητήρα να δουλεύει μέχρι να ζεσταθούν οι εξαγωγές της εξάτμισης.
όταν ζεσταθούν, ψεκάζεις με λίγο νεράκι ή ακόμα καλύτερα με λίγο WD40 πάνω στην κάθε εξαγωγή εναλάξ και παρατηρούμε ότι όταν το υγρό εξατμίζεται αμέσως... το μπουζί δουλεύει. όταν το υγρό καθυστερεί να εξατμιστεί σημαίνει ότι το μπουζί δεν δουλεύει και η εξαγωγή έχει ζεσταθεί λόγω της μεταδιδόμενης θερμότητας απο τις διπλανές εξαγωγές.
ευχαριστώ που με ακούσατε.
αντίο.
Ναι ρε Καγκουρα...σωστο και αυτο που λες...
Αλλα αν γινεται της πουτ@ν@ς απο καλωδια και αλλα του κινητηρα που θα βρεις χωρο για να ψεκασεις???...ε?
άρα δεν βλέπεις τις εξαγωγές τις εξάτμισης.
άρα δεν μπορείς να φτάσεις εύκολα στα μουζί.
μα τι λές τώρα. στον κινητήρα σου δεν βλέπεις τις εξαγωγές?
μόνο σε πολύ καινούριου ή πολύ compact και σκεπασμένους με καλύματα κινητήρες δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. και όποιος έχει τέτοιο κινητήρα δεν ασχολείται με τα μπουζί, έχει σοβαρότερα προβλήματα να λύσει :mrgreen:
if it doesn't break, fix it until it does
St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by St. Tselios »

Ναι ρε Καγκουρα...δεν ειναι ομως και η πιο αξιοπιστη διαγνωση...
Περιμενα να παρουσιασεις μια πιο ''τρελη'' διαγνωστικη πατεντα... :( :oops:
Image
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by antonisxj »

St. Tselios wrote:Ναι ρε Καγκουρα...δεν ειναι ομως και η πιο αξιοπιστη διαγνωση...
Περιμενα να παρουσιασεις μια πιο ''τρελη'' διαγνωστικη πατεντα... :( :oops:
τι τρελό ήθελες δηλαδή?
δεν σου κάνει αυτό?
βρίσκεις το χαλασμένο μποζί χωρίς να βγάλεις ούτε καλώδιο, χωρίς να ξεβιδώσεις μπουζί, χωρίς τίποτα.
και μου τη λές κιόλας? αχάρηστε. εγώ για σάς δουλέυω, εσείς έχετε μπουζί. εγώ τελικά δεν έχω.
if it doesn't break, fix it until it does
St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by St. Tselios »

antonisxj wrote:
St. Tselios wrote:Ναι ρε Καγκουρα...δεν ειναι ομως και η πιο αξιοπιστη διαγνωση...
Περιμενα να παρουσιασεις μια πιο ''τρελη'' διαγνωστικη πατεντα... :( :oops:
τι τρελό ήθελες δηλαδή?
δεν σου κάνει αυτό?
βρίσκεις το χαλασμένο μποζί χωρίς να βγάλεις ούτε καλώδιο, χωρίς να ξεβιδώσεις μπουζί, χωρίς τίποτα.
και μου τη λές κιόλας? αχάρηστε. εγώ για σάς δουλέυω, εσείς έχετε μπουζί. εγώ τελικά δεν έχω.
Εχεις και εσυ ενα μπουζι......κατω απο το καθισμα του οδηγου....... :lol:
Image
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by antonisxj »

ΟΧΙ!!!
το άλλαξα.
έβαλα μπεκάκι πολλαπλού ψεκασμού. :shock:
if it doesn't break, fix it until it does
St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by St. Tselios »

Εννοω ρε Καγκουρα πως μ'αυτα που κανεις και γ@μ@ς το αυτοκινητο σου...μια εξηγηση υπαρχει...
Σε χτυπαει το ρευμα της αναφλεξης απο το μπουζι που εχεις βαλει κατω απο το καθισμα και μετα...αρχιζουν οι Καγκουριες... :lol:
Image
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by antonisxj »

εγώ φιλαράκι, το αμάξι μου δεν το γ@μ@ω.
του φέρομαι μια χαρά. όπως του πρέπει.
δεν νομίζω ποτέ να έκανα μαλακίες, ούτε και προσπάθησα ποτέ να το σπάσω. κάνω τα απολύτως λογικά και σκευτόμενος πάντα την απόλαυση στην οδήγηση.
(οι αγώνες αποτελούν εξαίρεση. εκεί κλειδώνω και δεν καταλαβαίνω τίποτα :mrgreen: )
απου μπορεί κι'απάνωτου.
if it doesn't break, fix it until it does
St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by St. Tselios »

antonisxj wrote:...εγώ φιλαράκι, το αμάξι μου δεν το γ@μ@ω.
του φέρομαι μια χαρά. όπως του πρέπει.
δεν νομίζω ποτέ να έκανα μαλακίες...
Πλακα μας κανεις.......?........!... :lol:
Εχεις βαλει ενα εξτρα διανομεα και τον εχεις συνδεσει με το μπουζι...
Οταν βαζεις τα αργα ενεργοποιείται και περναει απο το σωμα σου ρευμα χιλιαδων βολτ...και γινεται μετα...το ελα να δεις... :lol:
Image
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by antonisxj »

τελικά, είμαι πολύ παρεξηγημένο άτομο. :(
δεν έπρεπε να πικρένεται έτσι :(
εγώ δεν κάνω τίποτα κακό :(
τ'αμάξι δεν έχει τελικές τροποποιήσεις για να μ'αντέξει :roll:
if it doesn't break, fix it until it does
Post Reply

Return to “ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ”