ναι,
έτσι θυμάμαι και τότε που το έψαχνα σε μία λίστα, μου έκανε εντύπωση διότι μόλις είχαμε πρωτοαγορασει το actyon στην οικογένεια (περυσι κάπου τέτοια εποχή Γιώργο)
δε θυμάμαι αν βγαίνει και σε ψηλότερο setup, στο jimny μετά τους 5 πόντους θες και panar, και μπράτσα, αλλά στο ssangyong ίσως δε χρειάζεται κάτι περισσότερο και για παραπάνω από 5 πόντους.
Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι...ένα πρόβλημα...φαινομενικά αθώο...αλλά μερικές φορές το σκέφτομαι και τρομάζω:
όταν τη περάσαμε την Ο.Μ.Ε, κρεμασμένοι οι τροχοί όπως ήτανε, στρίψαμε αριστερά να βάλουμε στη θέση του το σωληνάκι φρένων αλλά μετά κλείδωσε στο ρυθμιστικό της μπάρας τιμονιού η βάση η δεξιά της ζανφόρ!!
Μου λέει ο μάστορας "μην ανησυχείς..όταν πατάει δε θα συμβεί ποτέ αυτό!
Αλλά...λέω...αν...σε άλμα έχω στριμμένο το τιμόνι...(και επιβιώσω και δε ντουμπάρω στο πέσιμο
)...δε θα μείνω στιγμιαία με τέρμα τιμόνι αριστερά μέχρι να πατήσει κάτω;
στο jimny-club...το αναφέρει ένας και το έλυσε οριστικά με φτιαχτές προσθήκες λαμάκια στις βάσεις της ζανφορ που την έφερε 2 πόντους κάτω.
Στο actyon...δεν έχουμε τέτοιο θέμα διότι μπροστά εχει ψαλίδια και δε μετακινείται λόγω της παναρ όλος ο άξονας αριστερά-δεξιά κατά τη συμπίεση-αποσυμπίεση της ανάρτησης.
Αλλά...ίσως με το σήκωμα...ξεζυγίζουμε τις αρθώσεις και δουλεύουν σε λάθος γωνία...με φθορές στο μέλλον.
Δε ξέρω...πάντως...αξίζει να το ψάξετε λίγο σε έτοιμο κιτ, προσθήκες και τέτοια δε μου πολυαρέσουν σαν ιδέα αν μπορεί να αποφευχθεί.
Παρατήρησα επίσης κάτι άλλο ενοχλητικό...
ναι μεν τα ελλατήρια είναι μακρύτερα μαζί με τα αμορτισέρ, αλλά...επειδή μεγάλωσε όπως είναι φυσικό η άρθρωση μέσω των διαδρομών του αμορτισέρ...όταν ξετυλίγεται εντελώς το ένα ελατήριο πίσω (πχ. ο ένας τροχός μόνο πάνω σε βουναλάκι)...παραχαλαρώνει...και βλέπω τη σπείρα πάνω-πάνω...να ετοιμάζεται να βγει.
Μάλιστα ακούω και ένα "ντανννν" όταν ξανακάθεται σωστά...
οπότε...ίσως...τελικά να θέλει κάτι να συγκρατεί το ελατήριο στη θέση του άψογα...ακόμη και ξετυλιγμένο.
Φυσικά...εγώ δε το πάω σε ακραίες καταστάσεις..αλλά...2-3 φορές...το έχω ακούσει το ntannnn αυτό και ψάχτηκα να δω από που ακούγεται.
Δηλαδή...το γεγονός παραμένει ότι..και στη πιο αθώα...μοντίφα....κάτι...ψιλό...θα αντιμετωπίσεις τελικα όταν ξεφεύγεις από το εργοστασιακό setup.