24 Ώρες 4Χ4 2009
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Γιάννη. είδα το dvd του Μιχάλη, γενικό και απλό . Εντάξει περιμένω το δικό σου πολύ καλύτερο.
Τώρα κατάλαβα γιατί απαντάς σε όλους από εδώ και όχι στο site.
Η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν έχουμε δει σε κανάλια σχεδόν τίποτα από τον αγώνα.
Για εμάς (360) ήταν ο ποιό καλός αγώνας. Τα έχουμε πει κατιδίαν και γνωρίζεις την άποψή μας.
Εκείνο που θα ήθελα να δεις είναι το πως μπορεί κάποιος να χάνεται μπροστά σου στην ίδια τουλίπα, εσύ να μην χαθείς πουθενά μέχρι το τέλος του ΣΕΧ και ο συγκεκριμένος να είναι με καλύτερο χρόνο. Προφανώς ήξερε κάποιο μονοπάτι (παρακάμτοντας) και βγήκε που δεν το ξέραμε εμείς. Αυτό το πράγμα πως μπορείς να το εξασφαλίσεις? Εάν μπορείς βέβαια.
Άντε που είναι το dvd???????????????????????????????????????
Κώστας Νικολακόπουλος - Γιώργος Τσατάλας
Τώρα κατάλαβα γιατί απαντάς σε όλους από εδώ και όχι στο site.
Η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν έχουμε δει σε κανάλια σχεδόν τίποτα από τον αγώνα.
Για εμάς (360) ήταν ο ποιό καλός αγώνας. Τα έχουμε πει κατιδίαν και γνωρίζεις την άποψή μας.
Εκείνο που θα ήθελα να δεις είναι το πως μπορεί κάποιος να χάνεται μπροστά σου στην ίδια τουλίπα, εσύ να μην χαθείς πουθενά μέχρι το τέλος του ΣΕΧ και ο συγκεκριμένος να είναι με καλύτερο χρόνο. Προφανώς ήξερε κάποιο μονοπάτι (παρακάμτοντας) και βγήκε που δεν το ξέραμε εμείς. Αυτό το πράγμα πως μπορείς να το εξασφαλίσεις? Εάν μπορείς βέβαια.
Άντε που είναι το dvd???????????????????????????????????????
Κώστας Νικολακόπουλος - Γιώργος Τσατάλας
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
4. To δευτερο καλυτερο φορουμ σε αναγνωσιμότητα ηταν...... το ΚΙΑ-CLUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Γιάννης Αθανασίου wrote: Θα παρατηρήσετε ότι στα δύο γραφήματα, που είναι ουσιαστικά τα ίδια, απλά έχουν άλλη οπτική ότι:
1. Το Cooper 24 Ώρες 4Χ4 2009 είχε μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα απο ότι όλοι οι άλλοι αγώνες μαζί.
2. Σε όλες τις περιπτώσεις, εκτός απο μίας, έχει τη μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα ανα forum.
3. Στην περίπτωση εκείνη που δεν έχει τη μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα - Off-Road - υπάρχει εμπάργκο στον αγώνα.








( OK κανουμε και λιγο χιουμορ - γιορτες ειναι...)
-
- Posts: 48
- Joined: Wed Dec 16, 2009 03:03
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Επιτελους, τωρα που ηρεμησαν λιγο τα πραγματα -μετα απο τοσες σελιδες φασαριας και γαβ-γαβ-
να γραψω και εγω την πρωτη δημοσιευση μου...
Ειμαι ο Αλεξανδρος, το δευτερο μελος του πληρωματος 501 (subamaniacs) που τερματισαμε τριτη θεση στην suv.
Πρωτα απ ολα ενα μεγαλο μπραβο στην διοργανωση!!!(υπηρχε μεγαλη σοβαροτητα σε ολους τους τομεις και αυτο φαινοτανε σε ολη την διαρκεια του αγωνα....)
τωρα 2-3 ατοπηματακια που υπηρξανε, αν ειχες καλη διαθεση, τα λες και αλατοπιπερο ρε παιδι μου....
Ας πουμε ενα παραδειγμα: εμενα στο επιθετο με λενε Ταση.Ε, απο την πρωτη μερα μεχρι και τον τερματισμο,παρ ολο που το ειπαμε 2-3 φορες, λαθος το εχει γραψει η διοργανωση προσθετοντας ενα Τ ακομα, δηλαδη Τατση.
Δεν σπαζομαι γιατι εχω καλη διαθεση, και να, το καινουριο παρατσουκλι.... τωρα ολοι με λενε τατσ μι (touch me).
Τωρα απο αγωνιστικης αποψης, οδηγησα το κομματι της ευβοιας, (ψιλογνωστο σε μενα λογω κυνηγετικων εξορμησεων),απλα φοβερη διαδρομη, που αν ειχε βρεξει καποιοι θα ηταν ακομα εκει και να ψαχνονται....
Ο τερματισμος απ την αλλη ηταν μια καποια κουραση στον πειραια...(καπου στα βορεια προαστια σιγουρα καλυτερα).
Το dvd του Μιχαλη ψιλοελλιπες χωρις παρεξηγηση, καλο ομως απο τεχνικης αποψης.
Αυτα απο μενα,
του χρονου κατεβαζω και το δικο μου forester, και ετσι παμε στις 3 συμμετοχες απο subamaniacs.(μαλλον σε αλλη κατηγορια ομως)
Υ.Γ.Θα ηταν παραλειψη να μην ευχαριστησουμε θερμα την SUBARU MOTORS HELLAS, για την υποστηριξη και την χορηγια στα δυο αυτοκινητα, απο τις σπανιες φορες που κεντρικη αντιπροσωπεια στηριζει μη επαγγελματικη ομαδα, και club.
Επισης τις ευχαριστιες μας στην INCTEK-ΓΚΕΚΑΣ,
στο ανδρικο κομμωτηριο RN BARBER SHOP,
στην φανοπειια Ραπατα,
και κυριως,στις οικογενοιες μας, που μας ανεχονται αδιαμαρτυρητα..?!
Ευχαριστω,
Αλεξανδρος (touch me) Τασης
να γραψω και εγω την πρωτη δημοσιευση μου...
Ειμαι ο Αλεξανδρος, το δευτερο μελος του πληρωματος 501 (subamaniacs) που τερματισαμε τριτη θεση στην suv.
Πρωτα απ ολα ενα μεγαλο μπραβο στην διοργανωση!!!(υπηρχε μεγαλη σοβαροτητα σε ολους τους τομεις και αυτο φαινοτανε σε ολη την διαρκεια του αγωνα....)
τωρα 2-3 ατοπηματακια που υπηρξανε, αν ειχες καλη διαθεση, τα λες και αλατοπιπερο ρε παιδι μου....
Ας πουμε ενα παραδειγμα: εμενα στο επιθετο με λενε Ταση.Ε, απο την πρωτη μερα μεχρι και τον τερματισμο,παρ ολο που το ειπαμε 2-3 φορες, λαθος το εχει γραψει η διοργανωση προσθετοντας ενα Τ ακομα, δηλαδη Τατση.
Δεν σπαζομαι γιατι εχω καλη διαθεση, και να, το καινουριο παρατσουκλι.... τωρα ολοι με λενε τατσ μι (touch me).
Τωρα απο αγωνιστικης αποψης, οδηγησα το κομματι της ευβοιας, (ψιλογνωστο σε μενα λογω κυνηγετικων εξορμησεων),απλα φοβερη διαδρομη, που αν ειχε βρεξει καποιοι θα ηταν ακομα εκει και να ψαχνονται....
Ο τερματισμος απ την αλλη ηταν μια καποια κουραση στον πειραια...(καπου στα βορεια προαστια σιγουρα καλυτερα).
Το dvd του Μιχαλη ψιλοελλιπες χωρις παρεξηγηση, καλο ομως απο τεχνικης αποψης.
Αυτα απο μενα,
του χρονου κατεβαζω και το δικο μου forester, και ετσι παμε στις 3 συμμετοχες απο subamaniacs.(μαλλον σε αλλη κατηγορια ομως)

Υ.Γ.Θα ηταν παραλειψη να μην ευχαριστησουμε θερμα την SUBARU MOTORS HELLAS, για την υποστηριξη και την χορηγια στα δυο αυτοκινητα, απο τις σπανιες φορες που κεντρικη αντιπροσωπεια στηριζει μη επαγγελματικη ομαδα, και club.
Επισης τις ευχαριστιες μας στην INCTEK-ΓΚΕΚΑΣ,
στο ανδρικο κομμωτηριο RN BARBER SHOP,
στην φανοπειια Ραπατα,
και κυριως,στις οικογενοιες μας, που μας ανεχονται αδιαμαρτυρητα..?!
Ευχαριστω,
Αλεξανδρος (touch me) Τασης
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Αυτό με την αντιπροσωπεία πραγματικά είναι για πολλά μπράβο της
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
και εμείς ακόμα δεν μπορούμε να το πιστέψουμε ότι μας έδωσαν σημασία, στέλνοντας ενα e-mailkankou wrote:Αυτό με την αντιπροσωπεία πραγματικά είναι για πολλά μπράβο της



ΤΑΣΟΣ SUBARU IMPREZA Sti spec c type RA, SUBARU FORESTER 2.0X, SUBARU VIVIO RxR


Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Μήπως είχε νούμερο 400+ ή 500+; Αυτοί είχαν άλλη διαδρομή!kankou wrote:Εκείνο που θα ήθελα να δεις είναι το πως μπορεί κάποιος να χάνεται μπροστά σου στην ίδια τουλίπα, εσύ να μην χαθείς πουθενά μέχρι το τέλος του ΣΕΧ και ο συγκεκριμένος να είναι με καλύτερο χρόνο. Προφανώς ήξερε κάποιο μονοπάτι (παρακάμτοντας) και βγήκε που δεν το ξέραμε εμείς. Αυτό το πράγμα πως μπορείς να το εξασφαλίσεις? Εάν μπορείς βέβαια.
Άντε που είναι το dvd???????????????????????????????????????
Κώστας Νικολακόπουλος - Γιώργος Τσατάλας
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Προς stakyr
μας έβαλες σε πολύ κόπο. Κάποιοι λοιπόν πήγαν στην Εύβοια το weekend που μας πέρασε για να δουν τα όσα αναφέρεις.
Πάμε λοιπόν στην τουλίπα 30 της ειδικής 5. Εκεί έστριψες πριν την ταμπέλα, έκανες έναν μεγάαααααααλο κύκλο και έφτασες από αλλού στην επόμενη τουλίπα, οπότε λογικά είχες απόκλιση!
Στο θέμα με τα νεροφαγώματα; Στην τουλίπα 27 της ειδικής 7 πήγες ευθεία! Και έτσι βρέθηκες στα νεροφαγώματα! Παραλίγο να "χάσουμε" τον πλοηγό μας εκεί... Και έτσι τα μέτρα δε έβγαιναν, αφού ήσουν σε άλλη διαδρομή. Βρέθηκες στην άσφαλτο, που ταιριάζει και στις δύο περιπτώσεις, αφού βγαίνουν στο ίδιο σημείο. Πηγαίνοντας ευθεία βγήκες στην 29 τουλίπα από αριστερά, οπότε είδες την τουλίπα ανάποδα!
Ένα μικρό μυστικό; Αυτό δεν το έκανες στον αγώνα! Πήγες κανονικά. Γι΄αυτό και σου φάνηκε τόσο χαλασμένος ο δρόμος στη βόλτα.
Για το GPS τώρα
όλα όσα λέτε ΙΣΧΥΑΝ και δεν ισχύουν πλέον. Σήμερα υπάρχουν συστήματα που κάνουν τοπογραφία με GPS, οπότε μιλάμε για ακρίβεια εκατοστών. Το δικό μου GPS πιάνει 9-12 δορυφόρους κάθε στιγμή, που του δίνει ακρίβεια 3-4 μέτρα, στη χειρότερη περίπτωση. Και παίρνει σήμα κάθε ένα milisecond, δηλαδή κάθε κάθε 1,5-2 εκατοστά του μέτρου με ταχύτητα 60 χλμ./ώρα! Φανταστείτε ότι το terratrip δίνει ένα σήμα κάθε περιστροφή του "ματιού", στην καλύτερη δηλαδή περίπτωση 4-5 στροφές σε κάθε στροφή του τροχού - αν το μάτι είναι στον κεντρικό άξονα, δηλαδή κάπου στα 40- 80 εκατοστά, ανάλογα με τον τροχό! Οπότε ας μη μιλάμε για ακρίβεια του GPS.
Σκεφτείτε ότι πλέον στα περιοδικά αυτοκινήτου οι μετρήσεις γίνονται με συστήματα που βασίζονται στο GPS! Και τα οποία έχουν μεγαλύτερη ακρίβεια απο εκείνα που μετρούσαν το "έδαφος", ακόμη και με ηλεκτροπτικά μέσα.
H ακρίβεια του GPS έχει να κάνει με σημεία όπου υπάρχει μεγάλη υψομετρική διαφορά, μια και μετρά στην επίπεδη προβολή του δρόμου στην επιφάνεια της θάλασσας. Τί σημαίνει αυτό; Ότι αν ανεβαίνεις κάθετα το GPS θα δείξει πως είσαι στάσιμος! Το χάσιμο όμως είναι μικρό, αφού σε μία κλίση 20%, ΠΟΛΥ μεγάλη κλίση, η ακρίβεια είναι 98% ή καλύτερα στα 1000 μέτρα θα μετρήσει 980.
Όποιος στα 1000 μέτρα ψάχνει τα 20, είναι χαμένος από χέρι! Ακριβώς γιατί κανένα, μα κανένα, σύστημα δεν έχει αυτή την ακρίβεια. Σκεφτείτε ότι με ταχύτητα 60 χλμ./ώρα, κάθε δευτερόλεπτο κάνετε 16 μέτρα. Οπότε αν ανασάνετε πριν πατήσετε το κουμπί μηδενισμού χάνετε καμιά 10αριά μέτρα!
Σκεφτείτε ότι πλέον και στα πολιτικά αεροπλάνα, που ανεβαίνουν με κλίσεις που αγγίζουν το 50%, οι μετρήσεις απόστασης γίνονται πλέον με GPS!
μας έβαλες σε πολύ κόπο. Κάποιοι λοιπόν πήγαν στην Εύβοια το weekend που μας πέρασε για να δουν τα όσα αναφέρεις.
Πάμε λοιπόν στην τουλίπα 30 της ειδικής 5. Εκεί έστριψες πριν την ταμπέλα, έκανες έναν μεγάαααααααλο κύκλο και έφτασες από αλλού στην επόμενη τουλίπα, οπότε λογικά είχες απόκλιση!
Στο θέμα με τα νεροφαγώματα; Στην τουλίπα 27 της ειδικής 7 πήγες ευθεία! Και έτσι βρέθηκες στα νεροφαγώματα! Παραλίγο να "χάσουμε" τον πλοηγό μας εκεί... Και έτσι τα μέτρα δε έβγαιναν, αφού ήσουν σε άλλη διαδρομή. Βρέθηκες στην άσφαλτο, που ταιριάζει και στις δύο περιπτώσεις, αφού βγαίνουν στο ίδιο σημείο. Πηγαίνοντας ευθεία βγήκες στην 29 τουλίπα από αριστερά, οπότε είδες την τουλίπα ανάποδα!
Ένα μικρό μυστικό; Αυτό δεν το έκανες στον αγώνα! Πήγες κανονικά. Γι΄αυτό και σου φάνηκε τόσο χαλασμένος ο δρόμος στη βόλτα.
Για το GPS τώρα
όλα όσα λέτε ΙΣΧΥΑΝ και δεν ισχύουν πλέον. Σήμερα υπάρχουν συστήματα που κάνουν τοπογραφία με GPS, οπότε μιλάμε για ακρίβεια εκατοστών. Το δικό μου GPS πιάνει 9-12 δορυφόρους κάθε στιγμή, που του δίνει ακρίβεια 3-4 μέτρα, στη χειρότερη περίπτωση. Και παίρνει σήμα κάθε ένα milisecond, δηλαδή κάθε κάθε 1,5-2 εκατοστά του μέτρου με ταχύτητα 60 χλμ./ώρα! Φανταστείτε ότι το terratrip δίνει ένα σήμα κάθε περιστροφή του "ματιού", στην καλύτερη δηλαδή περίπτωση 4-5 στροφές σε κάθε στροφή του τροχού - αν το μάτι είναι στον κεντρικό άξονα, δηλαδή κάπου στα 40- 80 εκατοστά, ανάλογα με τον τροχό! Οπότε ας μη μιλάμε για ακρίβεια του GPS.
Σκεφτείτε ότι πλέον στα περιοδικά αυτοκινήτου οι μετρήσεις γίνονται με συστήματα που βασίζονται στο GPS! Και τα οποία έχουν μεγαλύτερη ακρίβεια απο εκείνα που μετρούσαν το "έδαφος", ακόμη και με ηλεκτροπτικά μέσα.
H ακρίβεια του GPS έχει να κάνει με σημεία όπου υπάρχει μεγάλη υψομετρική διαφορά, μια και μετρά στην επίπεδη προβολή του δρόμου στην επιφάνεια της θάλασσας. Τί σημαίνει αυτό; Ότι αν ανεβαίνεις κάθετα το GPS θα δείξει πως είσαι στάσιμος! Το χάσιμο όμως είναι μικρό, αφού σε μία κλίση 20%, ΠΟΛΥ μεγάλη κλίση, η ακρίβεια είναι 98% ή καλύτερα στα 1000 μέτρα θα μετρήσει 980.
Όποιος στα 1000 μέτρα ψάχνει τα 20, είναι χαμένος από χέρι! Ακριβώς γιατί κανένα, μα κανένα, σύστημα δεν έχει αυτή την ακρίβεια. Σκεφτείτε ότι με ταχύτητα 60 χλμ./ώρα, κάθε δευτερόλεπτο κάνετε 16 μέτρα. Οπότε αν ανασάνετε πριν πατήσετε το κουμπί μηδενισμού χάνετε καμιά 10αριά μέτρα!
Σκεφτείτε ότι πλέον και στα πολιτικά αεροπλάνα, που ανεβαίνουν με κλίσεις που αγγίζουν το 50%, οι μετρήσεις απόστασης γίνονται πλέον με GPS!
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
SS 5 τουλιπα 30+31+32 !!! 2ο ΒΑΤΕΡΛΟ !!! εδω εχασε η μανα το παιδι και το παιδι την μανα !!!20-25 αυτοκινητα να ψαχνουμε γυρω-γυρω !!!
η σχεδιαση στην 30 σωστη !!!Αλλα σε οδηγουσε σε δασος που ουτε πεζος δεν θα παιρνουσες !!
και ερχοτανε η 31 για τσεκαρισμα !! ΠΟΥ ΕΙΔΑΤΕ ΔΡΟΜΟ ΕΚΕΙ , ΩΡΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ?????? Στα 400 (απο 320) εβλεπες ενα ξεφωτο και αυτο αν ηταν και ξεφωτο !!! και προχωραγες για την 32 ......που ηταν στα 750(απο 520) !! Μετα εκανες τον σταυρο σου που δεν σε φαγανε οι αρκουδες και συνεχιζες !!!
Προς Γιαννη Αθανασιου !!Προς stakyr
μας έβαλες σε πολύ κόπο. Κάποιοι λοιπόν πήγαν στην Εύβοια το weekend που μας πέρασε για να δουν τα όσα αναφέρεις.
Πάμε λοιπόν στην τουλίπα 30 της ειδικής 5. Εκεί έστριψες πριν την ταμπέλα, έκανες έναν μεγάαααααααλο κύκλο και έφτασες από αλλού στην επόμενη τουλίπα, οπότε λογικά είχες απόκλιση!
Επειδη ειμαι στην δουλεια μου και δεν εχω το rb μαζι μου ,δεν θα σας απαντησω ως προς το δευτερο σκελος σας ,για την ss7 !! Αυτο θα το κανω το βραδυ που θα επιστρεψω........



Τωρα ,ως προς την τουλιπα 30 της ss5 !!
Ευτυχως ,ακομα, δεν πασχω απο αλσχαϊμερ !!


EKEI , ΕΣΤΡΙΨΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ , ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ 20αρια ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ !! Τον μεγαααααααλο κυκλο που λετε ........ουδεποτε τον ειδα , γιατι επεσα κατευθειαν στην 32 !!! Αν ομως τον εχετε αποτυπωσει στο i-track ,πολυ θα ηθελα να τον εβλεπα !!!





Κυριε Αθανασιου .........αυτο που κανετε , λεγετε στα M.M.E που υπηρετητε, αρνητικη διαφημιση !!!


Προσπαθητε , με ποικιλους τροπους , να κρατατε στην επικαιροτητα το θεμα των 24ωρων !!!
Για δικους σας , επαγγελματικους λογους !!!!







Εγω , περα απο το γεγονος οτι το βραδυ θα τσεκαρω το σημειο στην ειδικη 7 που αναφερετε ,και θα σας απαντησω αν εχετε δικιο ή οχι ( εγω ΔΕΝ εχω κανενα κομπλεξ να σας απαντησω οτι εχετε δικιο !!


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ....ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ !!!!!
Όταν είναι να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτε. Theodore Roosvelt
-
- Posts: 107
- Joined: Wed Jun 17, 2009 08:25
- Location: Βουλα - Αττικη
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Απολυτα σωστο, οσον αφορα τις συνθηκες αγωνα.Γιάννης Αθανασίου wrote: Όποιος στα 1000 μέτρα ψάχνει τα 20, είναι χαμένος από χέρι! Ακριβώς γιατί κανένα, μα κανένα, σύστημα δεν έχει αυτή την ακρίβεια. Σκεφτείτε ότι με ταχύτητα 60 χλμ./ώρα, κάθε δευτερόλεπτο κάνετε 16 μέτρα. Οπότε αν ανασάνετε πριν πατήσετε το κουμπί μηδενισμού χάνετε καμιά 10αριά μέτρα!
Οταν ομως θελω να καλιμπραρω πηγαινω σιγα και προσπαθω να πιασω την μεγιστη ακριβεια, ή αλλιως την ελαχιστη αποκλιση.
Ηλιας Νικολαου
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009
Επίσης καλές γιορτές, αλλά δεν καταλαβαίνω, ειλικρινά, το μένος. Απλά σου απάντησα σε όσα είπες και μάλιστα the hard way, με κάποιον να πηγαίνει επι τόπου. Ποιό το κακό σε αυτό; Θα ήταν καλύτερο να σε "γράψω" και να πω "τί με νοιάζει;".stakyr wrote:ΔΕΝ θα συμμετεχω αλλο σε αυτο το παιχνιδι που παιζετε !! Και παρακαλω και εσας .....να μην αναφερεστε αλλο ,σε προσωπικο επιπεδο , στο ατομο μου !!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ....ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ !!!!!