Ok είναι μία αρχή!...ελπίζω όχι το τέλος
5.2.3. Υποχρεωτικά ένα τουλάχιστον τετρακίνητο «ασθενοφόρο», για χρήση μέχρι την πιο κοντινή άσφαλτο. Και γιατρό μαζί.
5.2.4. Υποχρεωτικά όχημα απεγκλωβισμού μεγάλου μεγέθους (FIV). Να χρησιμοποιείται από εξειδικευμένο προσωπικό (διασώστες, πυροσβέστες κλπ.).
δεν θα πρέπει να υπάρχει κάποια σχέση μεταξύ αριθμού συμμετοχών/μέγεθος αγώνα.
Αντιλαμβάνομαι οτι μπορεί να κάνει κάποιους αγώνες πιο δύσκολους οργανωτικά (Γιάννη μη βαράς

) αλλά...
5.4.6. Κοινός αγώνας, με κοινή διαδρομή, αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας δεν θα ξαναγίνει (απόφαση της ΕΘΕΑ).
Καλά αυτό θέλει σίγουρα πολλές εξηγήσεις
5.4.7. Αγώνες αντοχής:
5.4.7.1. Κάποιες ειδικές τύπου regularity
5.4.7.2. Περιορισμός ταχύτητας στις απλές στα δύσκολα, επικίνδυνα και πολυσύχναστα σημεία.
5.4.7.3. Κατηγορίες
5.4.7.3.1. Entry, απλή βόλτα, τα SUV σαν κλάση της, έπαθλο πρωτελατών.
5.4.7.3.2. Normal, regularity, μικρή μέση, έπαθλο κατηγορίας.
5.4.7.3.3. Open, με συστήματα ασφαλείας, regularity, μεγάλη μέση, πρωτάθλημα.
Οι μέγιστες για τα επικίνδυνα σημεία θα είναι ίδιες για όλες της κατηγορίες?
5.4.7.4. Θα οριστεί ανώτατο ύψος παραβόλων και μέγιστη διάρκεια αγώνα (maximum ημερών). Οι έξτρα παροχές δεν μπορεί να είναι υποχρεωτικές.
Θεωρώ οτι κάποιες παροχές θα πρέπει να είναι υποχρεωτικές, και εννοώ προβολή αγώνα(κάποια ελάχιστα), σημεία εκκίνησης τερματισμού (βάση κάποιον ποιοτικών κριτηρίων), για να ανέβει λίγο το επίπεδο!
5.4.7.7. Καθίσματα και ζώνες ομολογκέ έστω και ληγμένα στην open. Κράνη ομολογκέ ή CE (?). Γενικό διακόπτη. Ρεζερβουάρ: αν δεν είναι το normal πρέπει να είναι ομολογκέ.
Τελικά cage?
Τώρα υπάρχουν και άλλα που θα ήθελα να δώ να θεσμοθετούνται όπως:
Ασφάλεια
1. Ομάδες άμεσης επέμβασης σε ακτίνα μικρότερη των 35 χιλιομέτρων σε όλο το μήκος των διαδρομών.
2. Φωτοτυπία ασφαλιστικών καλύψεων σε όλους τους αγωνιζόμενους.
3. Λίστα τηλεφώνων επαφής με τη οργάνωση, σκούπες, διασώστες κτλ.
4. Σήμανση σε όλες τις κεντρικές εισόδους στα τμήματα της διαδρομής
5. Ενημέρωση όλων των χωριών, συνοικισμών κτλ που βρίσκονται σε ακτίνα 10 χλμ από τη διαδρομή του αγώνα για το ωράριο διεξαγωγής αυτού.
Μετρήσεις
1. Ενιαίο ποινολόγιο παραβάσεων (με την μέθοδο παρακολούθησης των νέων συστημάτων).Και "κανονικοποίηση" των νέων συστημάτων(κυρίως πως θα αποτυπώνονται στα RB).
2. Ενιαίο ποινολόγιο μετρήσεων.