Ναι βρε Μελέτη, εγώ μιλάω για το χρόνο που υπολογίζουμε βάση μέσης ωριαίας.....δε μπορεί να ισχύουν οι ίδιοι χρόνοι στη δεύτερη ειδική με τη πρώτη απο τη στιγμή που έχεις κάποια ποινή και ξεκινάει το επόμενο σκέλος με νέα χρονομέτρηση. Ο αγώνας δεν είναι μονοκόματος, είναι χωρισμένος σε κομμάτια...Κάνω κάποιο λάθος...???meletis wrote:Δεν προσθέτεις ούτε αφαιρείς τίποτα η λογική in-out με προπορεία ή αργοπορεία είναι μία εδώ και χρόνια σε όλα τα είδη αγώνων είτε Rally είτε regularite.
Δεν κάνουμε τίποτα πρωτότυπο, απλά έχουμε κρυφές τις μετρήσεις μη δηλωμένες στο RB)
Κύπελλο Trail Ride 2009, 5 και 6 Δεκεμβρίου
Re: Κύπελλο Trail Ride 2009, 5 και 6 Δεκεμβρίου
Re: Κύπελλο Trail Ride 2009, 5 και 6 Δεκεμβρίου
Απο DOC http://www.trailride.gr/forum/viewthrea ... ead_id=778
"Σχετικά με τις μετρήσεις:
Κατά την διάρκεια της διαδρομής υπάρχουν σημεία ελέγχου διέλευσης, ενώ ορισμένα από αυτά λειτουργούν και ως σημεία ελέγχου χρόνου.
Εκεί μετριέται ο χρόνος και βάση της Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας, υπολογίζονται οι βαθμοί ποινής μέχρι το συγκεκριμένο σημείο.
Ο ίδιος χρόνος θεωρείται και "αφετηρία" του επόμενου κομματιού της ειδικής, και ανάλογα με τις μετρήσεις θα υπάρχουν δηλαδή και οι ανάλογες ειδικές! Ο χρόνος του κάθε τμήματος - ειδικής δηλαδή, υπολογίζεται από το τέλος της προηγούμενης μέτρησης μέχρι το τέλος της συγκεκριμένης και ούτω καθεξής.
Στο τέλος, προστίθονται όλες οι ποινές από τα τμήματα - ειδικές που επιλέγει ο οργανωτής, για να βγει το τελικό αποτέλεσμα. Αυτό μας διασφαλίζει ΚΑΙ από την ακύρωση ενός κομματιού, αφαιρώντας το συγκεκριμένο κομμάτι από τις μετρήσεις.
Αν δηλαδή έχετε υπολογίσει να βρίσκεστε σε συγκεκριμένο χρόνο στην τουλίπα της μέτρησης, και φτάσετε με 5 λεπτά καθυστέρησης, αυτά τα 5 λεπτά θα πρέπει να τα προσθέτετε σε ΟΛΕΣ τις επόμενες μετρήσεις και σε ΟΛΟΥΣ τους υπολογισμούς σας!
Μην προσπαθήσετε να τα καλύψετε γιατί έτσι θα χρεωθείτε προπορεία!
Αυτό είχε συζητηθεί και συμφωνηθεί στην αρχή της χρονιάς στην συνάντηση στην ΜΑΚΑΝ, και αποφασίστηκε για λόγους ασφαλείας! Αν λοιπόν σας τύχει μια αβαρεία, η καθυστέρηση χρεώνεται στο συγκεκριμένο κομμάτι που έγινε η αβαρεία, και ΔΕΝ μεταφέρεται στις επόμενες μετρήσεις - ειδικές. Μην προσπαθήσετε λοιπόν να καλύψετε τρέχοντας μια καθυστέρηση ειδικά μετά την μέτρηση! Δεν έχει νόημα!
Τα σημεία των μετρήσεων θα είναι κρυφά, ενώ τα πληρώματα θα είναι τα μόνα υπεύθυνα για την παρακολούθηση των χρόνων τους!
Κάποιος λοιπόν μπορεί να έχει καθυστέρηση στην πρώτη ειδική λόγω λάστιχου, κανονικές αφίξεις στις 2 επόμενες, προπορεία στην 4η, καθυστέρηση στην 5η, και τέλος προπορεία στην τελευταία, και πάλι να τερματίσει στην ώρα που είχε υπολογίσει από την αρχή!"
"Σχετικά με τις μετρήσεις:
Κατά την διάρκεια της διαδρομής υπάρχουν σημεία ελέγχου διέλευσης, ενώ ορισμένα από αυτά λειτουργούν και ως σημεία ελέγχου χρόνου.
Εκεί μετριέται ο χρόνος και βάση της Μέσης Ωριαίας Ταχύτητας, υπολογίζονται οι βαθμοί ποινής μέχρι το συγκεκριμένο σημείο.
Ο ίδιος χρόνος θεωρείται και "αφετηρία" του επόμενου κομματιού της ειδικής, και ανάλογα με τις μετρήσεις θα υπάρχουν δηλαδή και οι ανάλογες ειδικές! Ο χρόνος του κάθε τμήματος - ειδικής δηλαδή, υπολογίζεται από το τέλος της προηγούμενης μέτρησης μέχρι το τέλος της συγκεκριμένης και ούτω καθεξής.
Στο τέλος, προστίθονται όλες οι ποινές από τα τμήματα - ειδικές που επιλέγει ο οργανωτής, για να βγει το τελικό αποτέλεσμα. Αυτό μας διασφαλίζει ΚΑΙ από την ακύρωση ενός κομματιού, αφαιρώντας το συγκεκριμένο κομμάτι από τις μετρήσεις.
Αν δηλαδή έχετε υπολογίσει να βρίσκεστε σε συγκεκριμένο χρόνο στην τουλίπα της μέτρησης, και φτάσετε με 5 λεπτά καθυστέρησης, αυτά τα 5 λεπτά θα πρέπει να τα προσθέτετε σε ΟΛΕΣ τις επόμενες μετρήσεις και σε ΟΛΟΥΣ τους υπολογισμούς σας!
Μην προσπαθήσετε να τα καλύψετε γιατί έτσι θα χρεωθείτε προπορεία!
Αυτό είχε συζητηθεί και συμφωνηθεί στην αρχή της χρονιάς στην συνάντηση στην ΜΑΚΑΝ, και αποφασίστηκε για λόγους ασφαλείας! Αν λοιπόν σας τύχει μια αβαρεία, η καθυστέρηση χρεώνεται στο συγκεκριμένο κομμάτι που έγινε η αβαρεία, και ΔΕΝ μεταφέρεται στις επόμενες μετρήσεις - ειδικές. Μην προσπαθήσετε λοιπόν να καλύψετε τρέχοντας μια καθυστέρηση ειδικά μετά την μέτρηση! Δεν έχει νόημα!
Τα σημεία των μετρήσεων θα είναι κρυφά, ενώ τα πληρώματα θα είναι τα μόνα υπεύθυνα για την παρακολούθηση των χρόνων τους!
Κάποιος λοιπόν μπορεί να έχει καθυστέρηση στην πρώτη ειδική λόγω λάστιχου, κανονικές αφίξεις στις 2 επόμενες, προπορεία στην 4η, καθυστέρηση στην 5η, και τέλος προπορεία στην τελευταία, και πάλι να τερματίσει στην ώρα που είχε υπολογίσει από την αρχή!"
Re: Κύπελλο Trail Ride 2009, 5 και 6 Δεκεμβρίου
Παιδιά ευχαριστώ πολύ. Με κατατοπίσατε 100%.



ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/
Re: Κύπελλο Trail Ride 2009, 5 και 6 Δεκεμβρίου
Είναι προφανές ότι λέμε το ίδιο πράγμα αλλά με άλλα λόγια...........PANIAIN wrote:Ναι βρε Μελέτη, εγώ μιλάω για το χρόνο που υπολογίζουμε βάση μέσης ωριαίας.....δε μπορεί να ισχύουν οι ίδιοι χρόνοι στη δεύτερη ειδική με τη πρώτη απο τη στιγμή που έχεις κάποια ποινή και ξεκινάει το επόμενο σκέλος με νέα χρονομέτρηση. Ο αγώνας δεν είναι μονοκόματος, είναι χωρισμένος σε κομμάτια...Κάνω κάποιο λάθος...???meletis wrote:Δεν προσθέτεις ούτε αφαιρείς τίποτα η λογική in-out με προπορεία ή αργοπορεία είναι μία εδώ και χρόνια σε όλα τα είδη αγώνων είτε Rally είτε regularite.
Δεν κάνουμε τίποτα πρωτότυπο, απλά έχουμε κρυφές τις μετρήσεις μη δηλωμένες στο RB)
Re: Κύπελλο Trail Ride 2009, 5 και 6 Δεκεμβρίου
Έλληνες δεν είμαστε?meletis wrote:Είναι προφανές ότι λέμε το ίδιο πράγμα αλλά με άλλα λόγια...........PANIAIN wrote:Ναι βρε Μελέτη, εγώ μιλάω για το χρόνο που υπολογίζουμε βάση μέσης ωριαίας.....δε μπορεί να ισχύουν οι ίδιοι χρόνοι στη δεύτερη ειδική με τη πρώτη απο τη στιγμή που έχεις κάποια ποινή και ξεκινάει το επόμενο σκέλος με νέα χρονομέτρηση. Ο αγώνας δεν είναι μονοκόματος, είναι χωρισμένος σε κομμάτια...Κάνω κάποιο λάθος...???meletis wrote:Δεν προσθέτεις ούτε αφαιρείς τίποτα η λογική in-out με προπορεία ή αργοπορεία είναι μία εδώ και χρόνια σε όλα τα είδη αγώνων είτε Rally είτε regularite.
Δεν κάνουμε τίποτα πρωτότυπο, απλά έχουμε κρυφές τις μετρήσεις μη δηλωμένες στο RB)



- superspiounos
- Posts: 168
- Joined: Tue Nov 10, 2009 15:16
Re: Κύπελλο Trail Ride 2009, 5 και 6 Δεκεμβρίου
meletis wrote:Αν έχεις μία μέτρηση στην διαδρομή σου, πχ στο 25 άρα 25χλμ σε 30 λεπτά, τότε άν στο πρώτο κομμάτι κάνεις +5 λεπτά έχεις συνολο 1.05 να ολοκληρώσεις, άν έχεις -5 λεπτά τότε έχεις 55 λεπτά να ολοκληρώσεις.
Με λίγα λόγια άν η μέτρηση στο 25 μας κάνει δύο κομμάτια των 25 χλμ με ΜΩΤ50 μας κάνει 30 λεπτά το κομμάτι ιδανικο χρόνο.
Ασχετα με το τι έκανες στο πρώτο για το 2ο πάλι 30 λεπτά πρέπει να κάνεις
meletis wrote:Δεν κάνουμε τίποτα πρωτότυπο, απλά έχουμε κρυφές τις μετρήσεις μη δηλωμένες στο RB)
Δεν μπορεί να δουλέψει αυτό γιατί εφόσον ο αγωνιζόμενος δεν γνωρίζει πότε ξεκίνησε η νέα μέτρηση δεν μπορεί να γνωρίζει με πιο ρυθμό θα οδηγήσει.
meletis wrote:Δεν προσθέτεις ούτε αφαιρείς τίποτα η λογική in-out με προπορεία ή αργοπορεία είναι μία εδώ και χρόνια σε όλα τα είδη αγώνων είτε Rally είτε regularite.
Σίγουρα όχι στα Rally με κρυφές μετρήσεις. Αλλά και στα regularite η βασική ιδέα είναι ότι με τη δοθείσα ΜΩΤ του οργανωτή, σε όποιο σημείο γίνει η μέτρηση θα πρέπει ο αγωνιζόμενος να έχει την ΜΩΤ. Απο εκεί και πέρα σαφώς μια κρυφή μέτρηση δεν μπορεί να αλλάζει την εκκίνηση του σημείου με βάση νέο χρόνο γιατί τότε ο αγωνιζόμενος θα πρέπει να αλλάξει προς άγνωστο ρυθμό αφού δε γνωρίζει από που ξεκινά η νέα μέτρηση. Εκτός αν μεσολαβεί ΣΕΧ όπου ο αγωνιζόνενος ενημερώνεται αλλά τότε μιλαμε για νεα διαδρομή

Αυτό που συνηθίζεται στα regularity είναι να ξεκινά μια διαδρομή (γνωστή αρχή και τέλος) με μια δοθείσα ΜΩΤ (η ΜΩΤ μπορεί να αλλάζει και μέσα σε αυτή σε καθορισμένο σημείο γνωστό στον αγωνιζόμενο) αλλά η εκκίνηση της μέτρησης καθώς και ο τερματισμός να είναι κρυφός. Επίσης μπορεί να υπάρχουν πολλές μετρήσεις.
Όμως ο αγωνιζόμενος κινείται με γνωστό ρυθμό. Σε κάθε μέτρο της διαδρομής θα πρέπει να έχει περάσει σε συγκεκριμένο χρόνο ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ της διαδρομής με βάση την ΜΩΤ (ή τις ΜΩΤ).
Φυσικά ο οργανωτής μπορεί να ορίσει νέους κανόνες σε ένα καινούργιο παιχνίδι, καλυτερά όμως είναι να μην βασίζεται στην τύχη.
Re: Κύπελλο Trail Ride 2009, 5 και 6 Δεκεμβρίου
Στάθη!!!!!!!! κοίτα τι κατάφερα ρε......
Λοιπόν, πάλι τα ίδια λέμε απλά με άλλα λόγια, ναι μεν τα Rally έχουν καταφάνερες μετρήσεις και τα TR κρυφές αλλά ο υπολογισμός προπορείας-αργοπορείας είναι ο ίδιος.
Απλα η κρυφή μέτρηση σε κρατάει σε εγρήγορση να μην ξεφύγεις της μέσης ωραίας πουθενά, βέβαια τα ΣΕΧ τα βλέπεις απο πρίν......
Τέλος ας μου θυμίσει κάποιος πότε έγινε αγώνας Rally Raid στην Ελλάδα που δεν ήταν regularite?????
Λοιπόν, πάλι τα ίδια λέμε απλά με άλλα λόγια, ναι μεν τα Rally έχουν καταφάνερες μετρήσεις και τα TR κρυφές αλλά ο υπολογισμός προπορείας-αργοπορείας είναι ο ίδιος.
Απλα η κρυφή μέτρηση σε κρατάει σε εγρήγορση να μην ξεφύγεις της μέσης ωραίας πουθενά, βέβαια τα ΣΕΧ τα βλέπεις απο πρίν......
Τέλος ας μου θυμίσει κάποιος πότε έγινε αγώνας Rally Raid στην Ελλάδα που δεν ήταν regularite?????
Re: Κύπελλο Trail Ride 2009, 5 και 6 Δεκεμβρίου
superspy wrote:Αλλά και στα regularite η βασική ιδέα είναι ότι με τη δοθείσα ΜΩΤ του οργανωτή, σε όποιο σημείο γίνει η μέτρηση θα πρέπει ο αγωνιζόμενος να έχει την ΜΩΤ. Απο εκεί και πέρα σαφώς μια κρυφή μέτρηση δεν μπορεί να αλλάζει την εκκίνηση του σημείου με βάση νέο χρόνο γιατί τότε ο αγωνιζόμενος θα πρέπει να αλλάξει προς άγνωστο ρυθμό αφού δε γνωρίζει από που ξεκινά η νέα μέτρηση. Εκτός αν μεσολαβεί ΣΕΧ όπου ο αγωνιζόνενος ενημερώνεται αλλά τότε μιλαμε για νεα διαδρομή
Δεν νομίζω οτι είναι το ίδιο αυτό που λέτε!meletis wrote:Λοιπόν, πάλι τα ίδια λέμε απλά με άλλα λόγια, ναι μεν τα Rally έχουν καταφάνερες μετρήσεις και τα TR κρυφές αλλά ο υπολογισμός προπορείας-αργοπορείας είναι ο ίδιος.
Απλα η κρυφή μέτρηση σε κρατάει σε εγρήγορση να μην ξεφύγεις της μέσης ωραίας πουθενά, βέβαια τα ΣΕΧ τα βλέπεις απο πρίν......
Στην μία περίπτωση μιλάμε για ενδιάμεσες μετρήσεις και να δεν τηρείται η ΜΩΤ μέχρι αυτές μπαίνουν ποινές. Αλλά σε κάθε σημείο μετράτε η ΜΩΤ απο την αρχή της διαδρομής.
Ενω στην άλλη περίπτωση μιλάμε "κινούμενο" τέλος διαδρομής μέσα σε μία μεγαλύτερη που απο εκεί και πέρα μετράει σαν άλλο κομμάτι!
Είναι πολύ διαφορετικό το ένα με το άλλο!
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Κύπελλο Trail Ride 2009, 5 και 6 Δεκεμβρίου
Σταύρο θυμίσου Πευκί, επειδή δεν τα πάω καλά με τα γραπτά...........