24 Ώρες 4Χ4 2009

souki
Posts: 64
Joined: Fri Jul 31, 2009 14:55

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by souki »

Εχεις 2 ειδικες στο καπακι:
στην 1η μπαινεις κανονικα και βγαινεις στο χρονο σου= 0 ποινη
Αυτο σηναινει οτι μπαινεις και στη δευτερη σωστα...
Αν στη 2η φας αργοπορεια=ποινη μονο για τη 2η
Το ιδιο και για την προπορεια

Αν καταλαβα τι ρωτας...
souki
Posts: 64
Joined: Fri Jul 31, 2009 14:55

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by souki »

ΠΡΟΣΟΧΗ
αυτο ισχυει για αυτον τον αγωνα,η καθε οργανωση εχει και δικο της στυλακι μετρησης
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by stavrosd »

Σωστό!
Αυτό ισχύει στις περιπτώσεις που μιλάμε για αρχή και τέλος διαδρομών(in & out)
Σε περίπτωση ενδιάμεσων μετρήσεων (που πλέον μόνο ο Κατσιμαλής κάνει) τότε αυτή η ενδιάμεση λειτουργεί ανεξάρτητα απο το χρόνο που απαιτείτε για το σύνολο της διαδρομής!
Σωστά Σούλα? ;)
Δημητριάδης Σταύρος
souki
Posts: 64
Joined: Fri Jul 31, 2009 14:55

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by souki »

Σωστα...οπως επισης τα πραγματα αλλαζουν στου doc αφου εκει εχεις μετρησεις τυπου rally kai κανεις προσθαφαιρεσεις στα ΣΕΧ

ΣΤΑ ENDURO δε,κανεις τις απλες στον ιδανικο χρονο και τις ειδικες τις κερδιζει ο πιο γρηγορος

Ελπιζω να μην σας μπερδεψα...παντως επειδη παλι ειμαστε εκτος θεματος....αν θελει καποιος μπορει να ανοιξει ενα topic για rb -πλοηγηση-χρονους και οσο μπορουμε θα βοηθησουμε...
DiKouv
Posts: 26
Joined: Wed Dec 02, 2009 02:05

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by DiKouv »

Σαφέσταστοι και οι δύο και ευχαριστώ.
Η ερώτηση ήταν όντως κάπως περίεργη αλλά νομίζω πήρα την απάντηση μου.

Θα αναφέρω ένα υποθετικό παράδειγμα για να μην δημιουργηθούν παρανοήσεις.

Έστω το πλήρωμα 999 και έστω οι SS5 & SS6 οι κολλητές ειδικές του αγώνα. Με βάση τα αποτελέσματα, το πλήρωμα μετά την SS5 έχει συνολικό χρόνο 02:35:55.
Κάνει την SS6 στον ιδανικό χρόνο (0:00:00) και εμφανίζεται μετά και την SS6 να έχει συνολικό χρόνο 03:05:55.
Δηλαδή φαίνεται απο κάπου να έχει προστεθεί ένα "καπέλο" 00:30:00.
Δεδομένου ότι τυχόν προπορεία ή αργοπορεία στην SS6 θα είχε φανεί στον χρόνο της SS6, απο που μπορεί να έχει προέλθει αυτός ο χρόνος;


Και η souki δεν έχει άδικο, δεν θα ήταν άσχημα να υπάρχει ειδικό thread περί τα της πλοήγησης. Σίγουρα πολλοί συνοδηγοί, νέοι και παλαιοί θα ωφεληθούν.
Everyone has the right to be stupid, some just abuse the privilege...
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by stavrosd »

Πιθανόν απο παραβίαση ορίου!?
Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο αν δεν έχω όλα τα στοιχεία.
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by stavrosd »

Α! Μπορεί και απο λάθος ;)
Δημητριάδης Σταύρος
DiKouv
Posts: 26
Joined: Wed Dec 02, 2009 02:05

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by DiKouv »

stavrosd wrote:Πιθανόν απο παραβίαση ορίου!?
Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο αν δεν έχω όλα τα στοιχεία.
Απο όσο κατάλαβα όλες οι ποινές απο παραβιάσεις των ορίων προστέθηκαν αθροιστικά στο τέλος, και όχι στις επιμέρους ειδικές και απλές.
Thanx πάντως.
stavrosd wrote:Α! Μπορεί και απο λάθος ;)
Αυτό φοβάμαι :oops: .
Everyone has the right to be stupid, some just abuse the privilege...
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by stavrosd »

Αν είναι λάθος (που είναι ανθρώπινο!) μπορεί να στο ξεκαθαρίσει μόνο ο οργανωτής.
Δημητριάδης Σταύρος
LIAKO
Posts: 5
Joined: Tue Dec 01, 2009 10:45

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2009

Post by LIAKO »

O κ.Αθανασίου, ανέφερε οτι:
Ιχνηλάτης wrote:
Κανονισμός άρθρο 16.4 wrote:Τα πληρώµατα είναι υποχρεωµένα, µε ποινή που µπορεί να φτάσει µέχρι τον αποκλεισµό, να σφραγίσουν το καρνέ τους σε όλους τους σταθµούς ελέγχου που αναγράφονται σ’ αυτό και µε την καθορισµένη σειρά. Η απουσία µιας σφραγίδας ή η µη παρουσίαση του καρνέ σε οποιονδήποτε σταθµό ελέγχου θα επιφέρει ποινή που µπορεί να φτάσει µέχρι τον αποκλεισµό.
Και στο τέλος στον πίνακα συνολικών ποινών αναφέρεται πως χάσιμο ΣΕΧ σημαίνει αποκλεισμό. Η γνώση του κανονισμού είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του πληρώματος.
Image

Θα έπρεπε όμως να γνωρίζετε ότι χάνοντας ένα ΣΕΧ σημαίνει, αυτόματα, ΘΕΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΓΩΝΑ.
Με βάση λοιπόν το παραπάνω και τις δύο εικόνες που ανακάλυψα ψάχνοντας τις διαδρομές όλων μας στο i-track, μπορεί ο κ.Αθανασίου να μου πει, ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ αυτά τα δυο οχήματα να έχουνε τερματίσει κανονικά χωρίς ποινές??

Ο ένας γύρισε απο άσφαλτο,
Image

Και ο αλλος με το...... πλοιο!!!!!!!!!!
Image
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”