Το λες και στους άλλους αυτό σε παρακαλούμε; Σε αυτούς που τα 10 μέτρα διαφορά στη μέτρηση είναι πρόβλημα;vspili wrote: Να υπάρχουν περισσότερα δύσκολα σημεία στο roadbook, να μετράει λίγο παραπάνω και η ικανότητα του πληρώματος να εντοπίζει την διαδρομή σε ασαφή σημεία.
Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010
Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010
Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010
Τρελός είσαι; θα με δείρουνε αν τους το πώ...Ιχνηλάτης wrote:Το λες και στους άλλους αυτό σε παρακαλούμε; Σε αυτούς που τα 10 μέτρα διαφορά στη μέτρηση είναι πρόβλημα;vspili wrote: Να υπάρχουν περισσότερα δύσκολα σημεία στο roadbook, να μετράει λίγο παραπάνω και η ικανότητα του πληρώματος να εντοπίζει την διαδρομή σε ασαφή σημεία.

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010
θα ελεγα πως το δρομοβιβλιο ηταν αρκετα καλο. με οδομετρο (μαμα) κ με αλλη διασταση λαστιχα κ δεν μας δημιουργησε καποιο ιδιαιτερο προβλημα... (και ας κοροιδευε ο Νικολας στην εκκινηση
του οποιου του χρωσταω...και ας με λεει παλιο γερο!)

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010
Οι ασάφειες (εσκεμμένες ή οχι) στο roadbook θεωρώ οτι είναι επικίνδυνες αφού θα φέρουν πολλά οχήματα να έρχονται ανάποδα καθώς και αν τελικά πρόκειται για ασάφεια και όχι δύσκολη τουλίπα τότε θα περάσει αλώβητο όχι το πιο ικανό αλλά το πιο τυχερό πλήρωμα 

Δημητριάδης Σταύρος
Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010
Γιατί τώρα δεν πετυχαίναμε άλλους αντίθετα στην διαδρομή; Δεν τρέχουμε σε κλειστή διαδρομή να πηγαίνουμε στα τυφλά, ανα πάσα στιγμή μπορεί να έρχεται άλλος από την αντίθετη κατεύθυνση. Όπως το κομβόι κυνηγών που πετύχαμε το ξημέρωμα της Κυριακής, ή άλλους χαμένους συναγωνιζόμενους που πετύχαμε σε διάφορα σημεία.stavrosd wrote:Οι ασάφειες (εσκεμμένες ή οχι) στο roadbook θεωρώ οτι είναι επικίνδυνες αφού θα φέρουν πολλά οχήματα να έρχονται ανάποδα καθώς και αν τελικά πρόκειται για ασάφεια και όχι δύσκολη τουλίπα τότε θα περάσει αλώβητο όχι το πιο ικανό αλλά το πιο τυχερό πλήρωμα
Και στο κάτω- κάτω, αν είναι να είναι μια σαφής διαδρομή και να μην έχει ψάξιμο τί το θέλουμε το RB, να έχουμε ένα track σε ένα navigator να ακολουθούμε να μην χάνεται κανένας.
Για να μην παρεξηγούμαι κιόλας σ΄αυτό που λέω, δεν λέω να είναι λάθος το road-book και να μας στέλνει στο γκρεμό ή να πέσουμε ο ένας πάνω στον άλλο, αλλά αν δείς και από το itrack, υπήρχαν 3-4 σημεία στάνταρ που σχεδόν όλοι ψαχνόμασταν. Αυτά τα σημεία δεν ξέρω αν κατα τύχη ήταν έτσι ή ήταν ψαγμένα, αλλά αν ήταν επίτηδες, θα μπορούσε να ήταν 10 ας πούμε αντί για 4.
Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010
O αγωνας αυτος ειναι αντοχης και λεγεται ετσι γιατι πρεπει μαζι με ολα να αντεξεις 24 ωρες.Απο μονο του αυτο ειναι δυσκολο....
Ο αγωνας ηταν οσο δυσκολος επρεπε να ηταν,κατα την γνωμη μου.....
Αλλωστε δειτε και μονοι σας πως οι καιρικες συνθηκες ηταν καλες και οι εξοδοι και οι τουμπες ηταν αρκετες...
Μην τα τραβαμε ολα στα ακρα....
Ηδη η τελευταια ειδικη ηταν too much με τοση κουραση που ειχαν τα πληρωματα.Φανταζεστε την ασχημη?Ποια θα ειναι η θεση του Γιαννη?
Το να δυσκολεψω το τερεν ειναι το μονο ευκολο!
Εξαλλου οι αγωνες αυτοι,ειναι αγωνες πλοηγησης και οχι τοσο αντοχης αυτ/του
Στο μονο πραγμα που μπορεις να επεμβεις με ασφαλεια και να μην καρδιοχτυπας για το αν θα σου γυρισουν ολοι πισω ειναι η πλοηγηση.Δεν κοστιζει,δεν χαλαει και επιπλεον δινει διακριση στο πληρωμα και οχι τοσο στο οχημα.
Βεβαιως να υπαρχουν δυσκολα περασματα....αλλα
θα πρεπει επιτελους να κατανοησετε οτι οσο δυσκολευει το τερεν τοσο μεγαλωνει ο διαχωρισμος απο οχημα σε οχημα.
Η πλοηγηση δεν κανει διακριση...ειναι ιδια για ολους... ;
Εγω προσωπικα προτεινω και κατι αλλο...μην τρομαξετε..
την επομενη φορα να απαγορεψουμε τα terratrip,gps,να χαλασουμε χιλιομετρητες και να παμε....εεεε?Σταυρο τι λες?

Ο αγωνας ηταν οσο δυσκολος επρεπε να ηταν,κατα την γνωμη μου.....
Αλλωστε δειτε και μονοι σας πως οι καιρικες συνθηκες ηταν καλες και οι εξοδοι και οι τουμπες ηταν αρκετες...
Μην τα τραβαμε ολα στα ακρα....
Ηδη η τελευταια ειδικη ηταν too much με τοση κουραση που ειχαν τα πληρωματα.Φανταζεστε την ασχημη?Ποια θα ειναι η θεση του Γιαννη?
Το να δυσκολεψω το τερεν ειναι το μονο ευκολο!
Εξαλλου οι αγωνες αυτοι,ειναι αγωνες πλοηγησης και οχι τοσο αντοχης αυτ/του
Στο μονο πραγμα που μπορεις να επεμβεις με ασφαλεια και να μην καρδιοχτυπας για το αν θα σου γυρισουν ολοι πισω ειναι η πλοηγηση.Δεν κοστιζει,δεν χαλαει και επιπλεον δινει διακριση στο πληρωμα και οχι τοσο στο οχημα.
Βεβαιως να υπαρχουν δυσκολα περασματα....αλλα
θα πρεπει επιτελους να κατανοησετε οτι οσο δυσκολευει το τερεν τοσο μεγαλωνει ο διαχωρισμος απο οχημα σε οχημα.
Η πλοηγηση δεν κανει διακριση...ειναι ιδια για ολους... ;
Εγω προσωπικα προτεινω και κατι αλλο...μην τρομαξετε..




την επομενη φορα να απαγορεψουμε τα terratrip,gps,να χαλασουμε χιλιομετρητες και να παμε....εεεε?Σταυρο τι λες?




- StruppiTeam
- Posts: 91
- Joined: Tue Dec 01, 2009 17:35
Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010
αυτο που εγινε ( αν και για ορισμενα σημεια η εντρυ - Suv πηγε απο αλλου αρα εν μερη εγινε ) ηταν και διαφορετικές οι απαιτησεις στο συγκεκριμενο κομάτι.
Πρώτον, πρέπει να ευχαριστίσω την γυναίκα μου (Verena) που με το γυρνώντας από το πασαλιμάνι και μετά τον
αγώνα μου είχε έτοιμα πάνω στο τραπέζι εκτυπωμένους τους χάρτες από την διαδρομή του αυτοκινήτου μας (Νο 422)
καθώς και όλο το αρχείο με τους χρόνους και τις αποστάσεις.
Πάνω σε αυτό,πρέπει να αναφέρω ότι είχε σώσει στο κομπούτερ όλα τα αρχεία από όλα τα αυτοκίνητα που ήτανε στην
κατηγορία μας (Entry) καθώς και τους χάρτες με τις διαδρομές τους.
Επι 3 μέρες αναλύω όλα αυτά τα αρχεία, χάρτες, διαδρομές και χρόνους από το iTrack.
Θέλω να αναφέρω ότι οι διαδρομές που έκαναν ΟΛΕΣ οι κατηγορίες ήτανε σχεδόν... λέω ΣΧΕΔΟΝ ίδιες
με μικρές αποκλείσεις σε συγκεκριμένες διαδρομές.
Προς παράδειγμα σας δείχνω με αυτά τα screen shots από τους χάρτες που έβγαλα από το iTrack.
Ο πρώτος χάρτης είναι από την διαδρομή που έκανε το αυτοκίνητο μας (Νο 422) στην κατηγορία Entry
στις 28/11/2009 μεταξύ 13:00μμ και 23:45μμ, ενώ ο δεύτερος χάρτης είναι από την διαδρομή που έκανε
αυτοκίνητο της Open κατηγορίας (δεν αναφέρω αριθμό αυτοκινήτου γιατι δεν υπάρχη λόγος. Απλώς θέλω
να δείξω ότι οι διαφορές είναι μηδαμηνές).
Επίσης να αναφέρω ότι το κομμάτι που δεν φαίνεται στο τέλος της διαδρομής μας από την πρώτη μέρα
είναι γιατί στις 23:45 βρισκόμασταν σε αυτό το σημείο. Το υπόλοιπο της διαδρομής φαίνεται στον χάρτη 3
που θα βάλω στο επόμενο post.
Περισότερες αναλύσης θα έρθουν.... λίαν συντόμος.

- StruppiTeam
- Posts: 91
- Joined: Tue Dec 01, 2009 17:35
Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010
Ο τρίτος χάρτης είναι και πάλι από την διαδρομή που έκανε το αυτοκίνητο μας (Νο 422) στην κατηγορία Entry
στις 29/11/2009 μεταξύ 00:00πμ και 13:30μμ, ενώ ο τέταρτος χάρτης είναι από την διαδρομή που έκανε
αυτοκίνητο της Open (το ίδιο αυτοκίνητο με τον χάρτη 2).
Περισσότερες πληροφορίες.... λίαν συντόμος.
στις 29/11/2009 μεταξύ 00:00πμ και 13:30μμ, ενώ ο τέταρτος χάρτης είναι από την διαδρομή που έκανε
αυτοκίνητο της Open (το ίδιο αυτοκίνητο με τον χάρτη 2).
Περισσότερες πληροφορίες.... λίαν συντόμος.

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010
Ξέρω πολύ καλά οτι τρέχουμε σε ανοικτούς δρόμους, όλο το πρωτάθλημα έτρεχα μπροστά, και έχω συναντήσει τα πάντα, αλλά είναι τελείως διαφορετικό να συναντηθείς με τον γεωργό , το τρακτέρ, τον κυνηγό, τον παππού που βγήκε για χόρτα που όλοι αυτοί κινούνται με max 30-40 χλμ/ωρα και άλλο να έρθεις φάτσα με κάποιον που πηγαίνει σαν εσένα. Δύο τρείς φορές μου έτυχε με "κεφάτους εκδρομείς" και ευτυχώς το jimny είναι μικρό και χωράει. Κακά τα ψέματα μπορεί να μη πηγαίνουμε σαν σε ραλλι αλλα τα ρίσκα μας τα παίρνουμε και αν καπελωνόμαστε επειδή χανόμαστε άστα να πάνε.Μία σφικτή πλοήγηση, δηλαδή μέρη που έχουν τουλίπες ανα 150 μέτρα, μονοπάτια που δε φαίνονται, κομμάτια τελείως offroad, ναι να έχουμε αλλά σαφέστατα γραμμένα. Ειδικά τα νυκτερινά κομμάτια που εξορισμού δυσκολεύεσαι να δεις τους κόμβους δε σηκώνουν στο περίπου τουλίπες γιατί εκτος απο τ θέμα ασφάλεια θα βγεί τελικά μπροστά αυτός που η μαντεψιά του ήταν πιο τυχερή ή αυτος που θυμάται το κομμάτιvspili wrote: Γιατί τώρα δεν πετυχαίναμε άλλους αντίθετα στην διαδρομή; Δεν τρέχουμε σε κλειστή διαδρομή να πηγαίνουμε στα τυφλά, ανα πάσα στιγμή μπορεί να έρχεται άλλος από την αντίθετη κατεύθυνση. Όπως το κομβόι κυνηγών που πετύχαμε το ξημέρωμα της Κυριακής, ή άλλους χαμένους συναγωνιζόμενους που πετύχαμε σε διάφορα σημεία.
Και στο κάτω- κάτω, αν είναι να είναι μια σαφής διαδρομή και να μην έχει ψάξιμο τί το θέλουμε το RB, να έχουμε ένα track σε ένα navigator να ακολουθούμε να μην χάνεται κανένας.
Για να μην παρεξηγούμαι κιόλας σ΄αυτό που λέω, δεν λέω να είναι λάθος το road-book και να μας στέλνει στο γκρεμό ή να πέσουμε ο ένας πάνω στον άλλο, αλλά αν δείς και από το itrack, υπήρχαν 3-4 σημεία στάνταρ που σχεδόν όλοι ψαχνόμασταν. Αυτά τα σημεία δεν ξέρω αν κατα τύχη ήταν έτσι ή ήταν ψαγμένα, αλλά αν ήταν επίτηδες, θα μπορούσε να ήταν 10 ας πούμε αντί για 4.

Πιθανόν αυτό να μπορεί να γίνει σαν ξεχωριστό παιχνίδι που ο χρόνος δεν είναι το ζητούμενο!
Να έχουμε πυξίδες και χάρτες, έναν εξάντα βρε αδελφέ ή να πηγαίνουμε μέχρι να βρούμε θάλασσαsouki wrote:Εγω προσωπικα προτεινω και κατι αλλο...μην τρομαξετε..![]()
![]()
![]()
την επομενη φορα να απαγορεψουμε τα terratrip,gps,να χαλασουμε χιλιομετρητες και να παμε....εεεε?Σταυρο τι λες?
![]()
![]()
![]()


Να ξέρω να πάρω και το ψυγείο με τα κεφτεδάκια μαζί


Δημητριάδης Σταύρος
Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010
http://www.gforce-motorsport.com/en/com ... sleslovije
απο τον Vladimir Damyanenko "VD - The race structure was difficult for understanding. It is very a pity that in advance have not explained all local features for us, only general phrases that a pier all as usually have simply been told. Actually here all rules are especial and are applicable only to this race. All these contactless starts-finishes, original system of time calculation - it was very difficult and nervously to understand all of it during the race. It is a pity that we did not understand it in advance. And a road book have given only at the start and we could not understand it at all in advance. Go and not to know by what rules you have to go - incorrectly. For example in a road book there were parts on the SS where speed limit in 30 kph has been specified and it was not clear where they operate - on this position or on all the following part. Whether we did not know is it the recommendation, or possible to have a penalty for infringement, we didn't know rules of this game."
με λίγα λόγια τα όρια ταχύτητας δεν ήταν σωστά γραμμένα και επίσης κανείς δεν τους είχε εξηγήσει με λεπτομέρεια τους κανονισμούς και τον τρόπο λειτουργίας της οργάνωσης...ο τρόπος λειτουργείας των ΣΕΧ με το μηχάνημα ήταν επίσης κάτι που τους μπέρδεψε.
Μιας και είναι λόγια κάποιου ποιο έμπειρου απο εμένα πιστεύω ότι μετράνε πιο πολύ.
Υ.Γ. παρατήρηση για τα ΣΕΧ....Αρχικά ή απόσταση ασφαλείας απο το μηχάνημα χρονομέτρησης που ειπωθηκε ήταν 5 με 10 μέτρα.....στο Νοσοκομείο Θήβας στη πρώτη ειδική μας πλησιάζει ένας κύριος, προφανώς της εταιρίας των μηχανημάτων και μας λέει 40 με 50 μέτρα.....άρα να η πρώτη ασυνενοησία. Επίσης αυτό που πρέπει να πώ είναι οτι κανένα μηχάνημα δεν αντικαθιστα το καλό και αξιόπιστο ΣΕΧ με χαρτί και μολύβι και έναν άνθρωπο να κάνει τη δουλειά...
απο τον Vladimir Damyanenko "VD - The race structure was difficult for understanding. It is very a pity that in advance have not explained all local features for us, only general phrases that a pier all as usually have simply been told. Actually here all rules are especial and are applicable only to this race. All these contactless starts-finishes, original system of time calculation - it was very difficult and nervously to understand all of it during the race. It is a pity that we did not understand it in advance. And a road book have given only at the start and we could not understand it at all in advance. Go and not to know by what rules you have to go - incorrectly. For example in a road book there were parts on the SS where speed limit in 30 kph has been specified and it was not clear where they operate - on this position or on all the following part. Whether we did not know is it the recommendation, or possible to have a penalty for infringement, we didn't know rules of this game."
με λίγα λόγια τα όρια ταχύτητας δεν ήταν σωστά γραμμένα και επίσης κανείς δεν τους είχε εξηγήσει με λεπτομέρεια τους κανονισμούς και τον τρόπο λειτουργίας της οργάνωσης...ο τρόπος λειτουργείας των ΣΕΧ με το μηχάνημα ήταν επίσης κάτι που τους μπέρδεψε.
Μιας και είναι λόγια κάποιου ποιο έμπειρου απο εμένα πιστεύω ότι μετράνε πιο πολύ.
Υ.Γ. παρατήρηση για τα ΣΕΧ....Αρχικά ή απόσταση ασφαλείας απο το μηχάνημα χρονομέτρησης που ειπωθηκε ήταν 5 με 10 μέτρα.....στο Νοσοκομείο Θήβας στη πρώτη ειδική μας πλησιάζει ένας κύριος, προφανώς της εταιρίας των μηχανημάτων και μας λέει 40 με 50 μέτρα.....άρα να η πρώτη ασυνενοησία. Επίσης αυτό που πρέπει να πώ είναι οτι κανένα μηχάνημα δεν αντικαθιστα το καλό και αξιόπιστο ΣΕΧ με χαρτί και μολύβι και έναν άνθρωπο να κάνει τη δουλειά...
