ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

@ JohnVor γι αυτο ειπα η μετρηση "απο που" 5 εκατοστα γιατι αλλα τα 5 εκατοστα στην σκαλα πχ αλλο στο μαρσπιε

τελος παντων καθε κανονισμός θελει και τις εξηγησεις του κι εδω απλά ειχαμε μια προταση

@ stavrosd Σταυρο... καλή η ερωτηση σου κι εδω γινεται ολος ο "καυγας"
JOHNVOR
Posts: 117
Joined: Wed Jun 24, 2009 17:41

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by JOHNVOR »

stavrosd wrote:Το παράδειγμά μου έχει να κάνει με το οτι στην entry και στη normal θα πρέπει να μπορούν να παίξουν και "επισκέπτες"!
Σαφώς το αυτοκίνητο του παραδείγματος θεωρείτε βελτιωμένο αλλά εφόσον δεν έχει roll cage, απο το 2010 δε θα μπορεί να τρέξει στην Open άρα....πού?
Μαλλον πουθενα δεν θα τρεχει.Αφου στην open θα θελει κλουβι, και στην entry θα παιζουν οι οδηγοι χωρις προηγουμενη εμπειρια!!!Διευκρινιζω πως ετσι το αντιλαμβανομαι εγω το ολο θεμα.Αν ισχυει κατι αλλο παρακαλω ας μας ενημερωσουν οι αρμοδιοι.
User avatar
electrocar
Posts: 7
Joined: Mon Jul 27, 2009 10:21
Location: Γερακας
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by electrocar »

stavrosd wrote:Το παράδειγμά μου έχει να κάνει με το οτι στην entry και στη normal θα πρέπει να μπορούν να παίξουν και "επισκέπτες"!
Σαφώς το αυτοκίνητο του παραδείγματος θεωρείτε βελτιωμένο αλλά εφόσον δεν έχει roll cage, απο το 2010 δε θα μπορεί να τρέξει στην Open άρα....πού?
Ο καθε ενας που τρεχει η θελει να τρεξει πρεπει να εχει διαβασει τον τεχνικο κανονισμο και μετα να δηλωση το οχημα του στην κατηγορια που προβλεπετε.
Οσο για το παραδειγμα που αναφερες με τα σημερινα δεδομενα παει open.
Οταν βγει ο καινουργιος κανονισμος τοτε θα πρεπει να τον μελετηση και να το δηλωσει αντιστοιχα με τις διαταξεις.
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

electrocar wrote: Ο καθε ενας που τρεχει η θελει να τρεξει πρεπει να εχει διαβασει τον τεχνικο κανονισμο και μετα να δηλωση το οχημα του στην κατηγορια που προβλεπετε.

Κι οχι μόνο δηλωσει αλλα και..... "στησει αναλλογα"
Δηλ ΠΡΙΝ φτιαξει το αυτοκινητο να εχει διαβασει τους κανονισμους κι οχι να φτιαχνει το αυτοκινητο οπως του ερθει και μετα να απωρει γιατι..

αυτο βεβαια απο την αλλη προυποθετει

Κανονισμοι Ε Γ Κ Α Ι Ρ Α!!
Κανονισμοι "με διαρκεια" κι οχι ενα... εξαμηνο..
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Αν θέλετε τη δική μου άποψη αυτή είναι:

1. Τα open με συστήματα ασφαλείας.
2. Τα "normal" χωρίς ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ συστήματα ασφαλείας και μικρότερη μέση.
3. Η entry χωρίς υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας, χωρίς regularite, με πολύ μικρή μέση.

Δηλαδή: με οποιοδήποτε αυτοκίνητο τρέχεις παντού, μια και συμφωνώ με το Σταύρο ότι το αυτοκίνητο, ακόμη, παίζει πολύ λίγο ρόλο.

Σήμερα; Με τον υπάρχοντα κανονισμό δε βγάζω άκρη. Ας μιλήσουν οι τεχνικοί έφοροι...

Τώρα για το θέμα των κανονισμών, αυτό είναι μια ΜΕΓΑΛΗ κουβέντα.
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

An milame MONO apo anarthseiw trexei normal στο πρωταθλημα καθοτι

• Eλικοειδή ελατήρια: Το μήκος, ο αριθμός των σπειρών, η διάμετρος του σύρματος, η εξωτερική διάμετρος, ο τύπος του ελατηρίου (προοδευτικό ή μη) και η μορφή των εδράσεων είναι ελεύθερα. Ο αριθμός των ελατηρίων και των βάσεών τους είναι ελεύθερος, αρκεί τα ελατήρια να τοποθετούνται εν σειρά.
• Eλατήρια με λάμες (σούστες): Tο μήκος, το φάρδος, το πάχος και η καμπυλότης τους σε κάθετο επίπεδο, είναι ελεύθερα.
• Pάβδοι στρέψης: H διάμετρός τους είναι ελεύθερη.

κοιταω και το body
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Θεωρωντας το bodylift ως " μετατροπή στο αμαξωμα" παει open με οτι αυτο συνεπαγεται..


και βεβαια αυτα που λεω ειναι για τον κανονισμό του Πρωταθληματος 4χ4 ετσι??

oxi trailride οχι trial - wild..
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

δε μου λετε συντροφοι απο αυτη την προταση τι συμπερασμα βγαζετε???

Για τις ομάδες Open-A1 και Φορτηγών-F, επιτρέπεται η τοποθέτηση κλωβού ασφάλειας (roll cage), σύμφωνα με το άρθρο 283.8 του Παραρτήματος J του ΔΑΚ.
Last edited by Φωκίων on Tue Sep 22, 2009 12:40, edited 1 time in total.
Isidoros Dedes
Posts: 20
Joined: Fri Jul 03, 2009 12:06

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Isidoros Dedes »

1. Τα open με συστήματα ασφαλείας.
2. Τα "normal" χωρίς ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ συστήματα ασφαλείας και μικρότερη μέση.
3. Η entry χωρίς υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας, χωρίς regularite, με πολύ μικρή μέση.

Δηλαδή: με οποιοδήποτε αυτοκίνητο τρέχεις παντού, μια και συμφωνώ με το Σταύρο ότι το αυτοκίνητο, ακόμη, παίζει πολύ λίγο ρόλο.

Αυτό δεν ήταν σε ισχύ εως σήμερα :?:
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

JOHNVOR wrote:
stavrosd wrote:Το παράδειγμά μου έχει να κάνει με το οτι στην entry και στη normal θα πρέπει να μπορούν να παίξουν και "επισκέπτες"!
Σαφώς το αυτοκίνητο του παραδείγματος θεωρείτε βελτιωμένο αλλά εφόσον δεν έχει roll cage, απο το 2010 δε θα μπορεί να τρέξει στην Open άρα....πού?
Μαλλον πουθενα δεν θα τρεχει.Αφου στην open θα θελει κλουβι, και στην entry θα παιζουν οι οδηγοι χωρις προηγουμενη εμπειρια!!!Διευκρινιζω πως ετσι το αντιλαμβανομαι εγω το ολο θεμα.Αν ισχυει κατι αλλο παρακαλω ας μας ενημερωσουν οι αρμοδιοι.
Αυτό λέω και εγώ οτι έτσι όπως διαμορφώνεται το πράγμα η πλειοψηφία των τετρακίνητων εκδρομέων που έχουν κάνει διάφορες μετατροπές στα αυτοκίνητά τους αλλά δεν θέλουν να εντρυφήσουν στους αγώνες θα μείνουν έξω απο το παιχνίδι, εφόσον στη μεν Open δε θα μπορούν να μπουν λόγω ελλείψεων στα μέτρα ασφαλείας, στην entry δε θα μπορούν να τρέξουν αφού προορίζεται για τους τελείως μαμά και στην normal δε θα μπορούν γιατί θα είναι πολύ βελτιωμένα.
Η μόνη λύση που βλέπω είναι όπως λέει και ο Γιάννης η normal να είναι ανοιχτή σε μετατροπές για να τους χωράει όλους
Φωκίων wrote: Κι οχι μόνο δηλωσει αλλα και..... "στησει αναλλογα"
Δηλ ΠΡΙΝ φτιαξει το αυτοκινητο να εχει διαβασει τους κανονισμους κι οχι να φτιαχνει το αυτοκινητο οπως του ερθει και μετα να απωρει γιατι..

αυτο βεβαια απο την αλλη προυποθετει

Κανονισμοι Ε Γ Κ Α Ι Ρ Α!!
Κανονισμοι "με διαρκεια" κι οχι ενα... εξαμηνο..
Αυτά προϋποθέτουν οτι θα έχει αποφασίσει απο νωρίς οτι θα συμμετέχει με συνέπεια και συνέχεια σε πολλούς αγώνες.
Η πλειοψηφία όμως είναι άνθρωποι που συμμετέχουν σε ενδ-δύο αγώνες τον χρόνο αν του βγαίνουν τα κουκιά για τον χαβαλέ, δε πρόκειται ποτέ αυτοί να μπουν σε αυτή τη διαδικασία!
Εδώ οι αποφασισμένοι και δεν ακολουθούν αυτή τη λογική!
Το οτι θα πρέπει βέβαια οι κανονισμοί να οριστικοποιηθούν έγκαιρα και να έχουν μία διάρκεια είναι αυτονόητο και απαραίτητο!
Δημητριάδης Σταύρος
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”