@ JohnVor γι αυτο ειπα η μετρηση "απο που" 5 εκατοστα γιατι αλλα τα 5 εκατοστα στην σκαλα πχ αλλο στο μαρσπιε
τελος παντων καθε κανονισμός θελει και τις εξηγησεις του κι εδω απλά ειχαμε μια προταση
@ stavrosd Σταυρο... καλή η ερωτηση σου κι εδω γινεται ολος ο "καυγας"
ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Μαλλον πουθενα δεν θα τρεχει.Αφου στην open θα θελει κλουβι, και στην entry θα παιζουν οι οδηγοι χωρις προηγουμενη εμπειρια!!!Διευκρινιζω πως ετσι το αντιλαμβανομαι εγω το ολο θεμα.Αν ισχυει κατι αλλο παρακαλω ας μας ενημερωσουν οι αρμοδιοι.stavrosd wrote:Το παράδειγμά μου έχει να κάνει με το οτι στην entry και στη normal θα πρέπει να μπορούν να παίξουν και "επισκέπτες"!
Σαφώς το αυτοκίνητο του παραδείγματος θεωρείτε βελτιωμένο αλλά εφόσον δεν έχει roll cage, απο το 2010 δε θα μπορεί να τρέξει στην Open άρα....πού?
- electrocar
- Posts: 7
- Joined: Mon Jul 27, 2009 10:21
- Location: Γερακας
- Contact:
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Ο καθε ενας που τρεχει η θελει να τρεξει πρεπει να εχει διαβασει τον τεχνικο κανονισμο και μετα να δηλωση το οχημα του στην κατηγορια που προβλεπετε.stavrosd wrote:Το παράδειγμά μου έχει να κάνει με το οτι στην entry και στη normal θα πρέπει να μπορούν να παίξουν και "επισκέπτες"!
Σαφώς το αυτοκίνητο του παραδείγματος θεωρείτε βελτιωμένο αλλά εφόσον δεν έχει roll cage, απο το 2010 δε θα μπορεί να τρέξει στην Open άρα....πού?
Οσο για το παραδειγμα που αναφερες με τα σημερινα δεδομενα παει open.
Οταν βγει ο καινουργιος κανονισμος τοτε θα πρεπει να τον μελετηση και να το δηλωσει αντιστοιχα με τις διαταξεις.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
electrocar wrote: Ο καθε ενας που τρεχει η θελει να τρεξει πρεπει να εχει διαβασει τον τεχνικο κανονισμο και μετα να δηλωση το οχημα του στην κατηγορια που προβλεπετε.
Κι οχι μόνο δηλωσει αλλα και..... "στησει αναλλογα"
Δηλ ΠΡΙΝ φτιαξει το αυτοκινητο να εχει διαβασει τους κανονισμους κι οχι να φτιαχνει το αυτοκινητο οπως του ερθει και μετα να απωρει γιατι..
αυτο βεβαια απο την αλλη προυποθετει
Κανονισμοι Ε Γ Κ Α Ι Ρ Α!!
Κανονισμοι "με διαρκεια" κι οχι ενα... εξαμηνο..
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Αν θέλετε τη δική μου άποψη αυτή είναι:
1. Τα open με συστήματα ασφαλείας.
2. Τα "normal" χωρίς ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ συστήματα ασφαλείας και μικρότερη μέση.
3. Η entry χωρίς υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας, χωρίς regularite, με πολύ μικρή μέση.
Δηλαδή: με οποιοδήποτε αυτοκίνητο τρέχεις παντού, μια και συμφωνώ με το Σταύρο ότι το αυτοκίνητο, ακόμη, παίζει πολύ λίγο ρόλο.
Σήμερα; Με τον υπάρχοντα κανονισμό δε βγάζω άκρη. Ας μιλήσουν οι τεχνικοί έφοροι...
Τώρα για το θέμα των κανονισμών, αυτό είναι μια ΜΕΓΑΛΗ κουβέντα.
1. Τα open με συστήματα ασφαλείας.
2. Τα "normal" χωρίς ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ συστήματα ασφαλείας και μικρότερη μέση.
3. Η entry χωρίς υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας, χωρίς regularite, με πολύ μικρή μέση.
Δηλαδή: με οποιοδήποτε αυτοκίνητο τρέχεις παντού, μια και συμφωνώ με το Σταύρο ότι το αυτοκίνητο, ακόμη, παίζει πολύ λίγο ρόλο.
Σήμερα; Με τον υπάρχοντα κανονισμό δε βγάζω άκρη. Ας μιλήσουν οι τεχνικοί έφοροι...
Τώρα για το θέμα των κανονισμών, αυτό είναι μια ΜΕΓΑΛΗ κουβέντα.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
An milame MONO apo anarthseiw trexei normal στο πρωταθλημα καθοτι
• Eλικοειδή ελατήρια: Το μήκος, ο αριθμός των σπειρών, η διάμετρος του σύρματος, η εξωτερική διάμετρος, ο τύπος του ελατηρίου (προοδευτικό ή μη) και η μορφή των εδράσεων είναι ελεύθερα. Ο αριθμός των ελατηρίων και των βάσεών τους είναι ελεύθερος, αρκεί τα ελατήρια να τοποθετούνται εν σειρά.
• Eλατήρια με λάμες (σούστες): Tο μήκος, το φάρδος, το πάχος και η καμπυλότης τους σε κάθετο επίπεδο, είναι ελεύθερα.
• Pάβδοι στρέψης: H διάμετρός τους είναι ελεύθερη.
κοιταω και το body
• Eλικοειδή ελατήρια: Το μήκος, ο αριθμός των σπειρών, η διάμετρος του σύρματος, η εξωτερική διάμετρος, ο τύπος του ελατηρίου (προοδευτικό ή μη) και η μορφή των εδράσεων είναι ελεύθερα. Ο αριθμός των ελατηρίων και των βάσεών τους είναι ελεύθερος, αρκεί τα ελατήρια να τοποθετούνται εν σειρά.
• Eλατήρια με λάμες (σούστες): Tο μήκος, το φάρδος, το πάχος και η καμπυλότης τους σε κάθετο επίπεδο, είναι ελεύθερα.
• Pάβδοι στρέψης: H διάμετρός τους είναι ελεύθερη.
κοιταω και το body
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Θεωρωντας το bodylift ως " μετατροπή στο αμαξωμα" παει open με οτι αυτο συνεπαγεται..
και βεβαια αυτα που λεω ειναι για τον κανονισμό του Πρωταθληματος 4χ4 ετσι??
oxi trailride οχι trial - wild..
και βεβαια αυτα που λεω ειναι για τον κανονισμό του Πρωταθληματος 4χ4 ετσι??
oxi trailride οχι trial - wild..
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
δε μου λετε συντροφοι απο αυτη την προταση τι συμπερασμα βγαζετε???
Για τις ομάδες Open-A1 και Φορτηγών-F, επιτρέπεται η τοποθέτηση κλωβού ασφάλειας (roll cage), σύμφωνα με το άρθρο 283.8 του Παραρτήματος J του ΔΑΚ.
Για τις ομάδες Open-A1 και Φορτηγών-F, επιτρέπεται η τοποθέτηση κλωβού ασφάλειας (roll cage), σύμφωνα με το άρθρο 283.8 του Παραρτήματος J του ΔΑΚ.
Last edited by Φωκίων on Tue Sep 22, 2009 12:40, edited 1 time in total.
-
- Posts: 20
- Joined: Fri Jul 03, 2009 12:06
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
1. Τα open με συστήματα ασφαλείας.
2. Τα "normal" χωρίς ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ συστήματα ασφαλείας και μικρότερη μέση.
3. Η entry χωρίς υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας, χωρίς regularite, με πολύ μικρή μέση.
Δηλαδή: με οποιοδήποτε αυτοκίνητο τρέχεις παντού, μια και συμφωνώ με το Σταύρο ότι το αυτοκίνητο, ακόμη, παίζει πολύ λίγο ρόλο.
Αυτό δεν ήταν σε ισχύ εως σήμερα
2. Τα "normal" χωρίς ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ συστήματα ασφαλείας και μικρότερη μέση.
3. Η entry χωρίς υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας, χωρίς regularite, με πολύ μικρή μέση.
Δηλαδή: με οποιοδήποτε αυτοκίνητο τρέχεις παντού, μια και συμφωνώ με το Σταύρο ότι το αυτοκίνητο, ακόμη, παίζει πολύ λίγο ρόλο.
Αυτό δεν ήταν σε ισχύ εως σήμερα

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Αυτό λέω και εγώ οτι έτσι όπως διαμορφώνεται το πράγμα η πλειοψηφία των τετρακίνητων εκδρομέων που έχουν κάνει διάφορες μετατροπές στα αυτοκίνητά τους αλλά δεν θέλουν να εντρυφήσουν στους αγώνες θα μείνουν έξω απο το παιχνίδι, εφόσον στη μεν Open δε θα μπορούν να μπουν λόγω ελλείψεων στα μέτρα ασφαλείας, στην entry δε θα μπορούν να τρέξουν αφού προορίζεται για τους τελείως μαμά και στην normal δε θα μπορούν γιατί θα είναι πολύ βελτιωμένα.JOHNVOR wrote:Μαλλον πουθενα δεν θα τρεχει.Αφου στην open θα θελει κλουβι, και στην entry θα παιζουν οι οδηγοι χωρις προηγουμενη εμπειρια!!!Διευκρινιζω πως ετσι το αντιλαμβανομαι εγω το ολο θεμα.Αν ισχυει κατι αλλο παρακαλω ας μας ενημερωσουν οι αρμοδιοι.stavrosd wrote:Το παράδειγμά μου έχει να κάνει με το οτι στην entry και στη normal θα πρέπει να μπορούν να παίξουν και "επισκέπτες"!
Σαφώς το αυτοκίνητο του παραδείγματος θεωρείτε βελτιωμένο αλλά εφόσον δεν έχει roll cage, απο το 2010 δε θα μπορεί να τρέξει στην Open άρα....πού?
Η μόνη λύση που βλέπω είναι όπως λέει και ο Γιάννης η normal να είναι ανοιχτή σε μετατροπές για να τους χωράει όλους
Αυτά προϋποθέτουν οτι θα έχει αποφασίσει απο νωρίς οτι θα συμμετέχει με συνέπεια και συνέχεια σε πολλούς αγώνες.Φωκίων wrote: Κι οχι μόνο δηλωσει αλλα και..... "στησει αναλλογα"
Δηλ ΠΡΙΝ φτιαξει το αυτοκινητο να εχει διαβασει τους κανονισμους κι οχι να φτιαχνει το αυτοκινητο οπως του ερθει και μετα να απωρει γιατι..
αυτο βεβαια απο την αλλη προυποθετει
Κανονισμοι Ε Γ Κ Α Ι Ρ Α!!
Κανονισμοι "με διαρκεια" κι οχι ενα... εξαμηνο..
Η πλειοψηφία όμως είναι άνθρωποι που συμμετέχουν σε ενδ-δύο αγώνες τον χρόνο αν του βγαίνουν τα κουκιά για τον χαβαλέ, δε πρόκειται ποτέ αυτοί να μπουν σε αυτή τη διαδικασία!
Εδώ οι αποφασισμένοι και δεν ακολουθούν αυτή τη λογική!
Το οτι θα πρέπει βέβαια οι κανονισμοί να οριστικοποιηθούν έγκαιρα και να έχουν μία διάρκεια είναι αυτονόητο και απαραίτητο!
Δημητριάδης Σταύρος