ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

LRD90
Posts: 74
Joined: Thu Jul 02, 2009 16:50

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by LRD90 »

Μια και η συζήτηση ήρθε και στα trophy στα οποία θεωρώ ότι έχω μια μκρή γνώση να πω και γώ την γνώμη μου.

Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε το θέμα της διάστασης των ελαστικών: η επιτροπή σκέφτεται να μην επιτρέπει πάνω απο 35’’ ‘οχι για λόγους αθέμιτου ανταγωνισμού με τα 33’’. Δεν τους ενδιαφέρει ποιός θα είναι στο βάθρο. Η σκέψη γίνεται καθαρά για λόγους !!!!!!οικολογικούς !!!!!!! και πρόληψης μελοντικών απαγορεύσεων που μπορεί να προκύψουν. Το έγραψε και ο Αρης παραπάνω αλλά μάλλον δεν έγινε κατανοητό και γι αυτό το ξαναγράφω. Και το λέω αφού το έχω συζητήσει με τον Μιχελακάκη και τον Σιδέρη.

Τώρα αν είναι ιδέα του ;) Κατσιμαλή ή όχι δεν ξέρω δεν φτάνει το παρασκήνιο μέχρι εδώ πάνω.

Το αν συμφωνώ ή όχι δεν θα το αναφέρω ακόμη γιατί δεν έχει νόημα να φτιάχνουμε γρύλους και να αναλωνώμαστε πρίν δουμε το τελικό αποτέλεσμα.

Πάνω σ αυτό το θέμα βέβαια να σχολιάσω κάτι ουσιαστικό. Θα μπορούσε κύριοι αγωνιζόμενοι ένα αυτοκίνητο σωληνωτό με τεπόζιτο 10 ή 20 λίτρων και κατανάλωση 50λίτρα/100χλμ να τρέξει σε ένα πραγματικό trophy. Σε ένα trophy που τα αυτοκιίνητα πρέπει να τρέχουν στο βουνό 7 με 8 ώρες, μέσα σε βροχή, λάσπη μέχρι το γόνατο, ποτάμια με 1 και 1,5 μέτρο νερό :?: :?: :?:

ΟΧΙ γιατί δεν θα του έφτανε το καύσιμο :!:

ΟΧΙ γιατί ο οδηγός και ο συνοδηγός θα γίνουν μούσκεμα στο πρώτο 10λεπτο και θα πρέπει να είναι μούσκεμα μεχρι το κόκκαλο όλη μέρα :!:

ΟΧΙ γιατί δεν προστατεύονται απο κλαδιά δένδρων και άλλα που μπορεί να τους χτυπήσουν στην πορεία τους μέσα στο δάσος η απο πέτρες που μπορεί να πετάξει το λάστιχο του μπροστά αυτοκινήτου
Εξάλου δεν θυμάμαι κανένα σωληνωτό να έτρεχε τα τελευταία χρόνια στα trophy(δεν αναφέρομαι στο EVIA TROPHY)

Για να μην παρεξηγηθώ όλα αυτά τα λέω όχι γιατί συμφωνώ με την πιθανή απόφαση της επιτροπής αλλά γιατί πρέπει επιτέλους στην Ελλάδα να διαχωρίσουμε τα είδη των αγώνων και τα αγωνιστικά που μπορούν και πρέπει να συμμετέχουν στο κάθε αγώνα.

Τα σωληνωτά είναι αγωνιστικά με απίστευτες δυνατότητες αλλα παντού στο κόσμο συμμετέχουν σε αγώνες επίδειξης, δηλαδή μεταφράζοντάς το στα ελληνικά WILD TERAIN & TRIAL.

Τα οχήματα που παίρνουν μέρος σε αγώνες περιπέτειας είναι διαφορετικά, απλά στην ελλάδα επειδή πρίν απο μερικά χρόνια έπρεπε να γίνει οποσδήποτε έπαθλο περιπέτειας και επειδή τα σωληνωτά δεν ήταν αρκετά για να δημιουργήσουν κατηγορία μόνα τους συνδιάστικαν τα 2 είδη αγώνων.

Να πώ και κάτι ακόμη γιατί σίγουρα κάποιοι ετοιμάζουν τα γιαταγάνια, σίγουρα μπορεί να υπάρχει αυτοκίνητο φτιαγμένο για trophy με 38’’ & 40’’ λάστιχο. Ενα τρανταχτό παράδειγμα είναι το αυτοκίνητο του Βασίλη του Ραφτόπουλου απο την Πάτρα και ήταν τον πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό στη συζήτηση με τους κυρίους της ΟΜΑΕ και τους το είπα φυσικά.

Η άποψη μου λοιπόν για να τελειώνω είναι ότι αν δημιουργηθεί μια μεγάλη κατηγορία στα TRIAL & μια στα WILD TERAIN θα λυθούν τα θέματα των μεγάλων αυτοκινήτων και του αθέμιτου ανταγωνισμού που έχει συζητηθεί πολλές φορές.

Στα TROPHY η κατηγορίες που πρέπει να γίνουν έχουν να κάνουν με την ασφάλεια. Στα TROPHY δεν κάνει διαφορά ούτε το λάστιχο ούτε ο κινητήρας. Τα σωστά σιδερωμένα αυτοκίνητα πάνε στην μεγάλη και τα υπόλοιπα στη μικρή.

ΥΓ. θα γράψω την γνώμη μου γενικά για τους αγώνες, τις επιτροπές,τις διοικήσεις, αλλά στο επόμενο post γιατί αυτό μεγάλωσε πολύ
Bogiatzis Cris
Two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe.
samisnow
Posts: 580
Joined: Tue Sep 29, 2009 15:34
Location: ΡΕΘΥΜΝΟ
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by samisnow »

LRD90 wrote:Μια και η συζήτηση ήρθε και στα trophy στα οποία θεωρώ ότι έχω μια μκρή γνώση να πω και γώ την γνώμη μου.

Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε το θέμα της διάστασης των ελαστικών: η επιτροπή σκέφτεται να μην επιτρέπει πάνω απο 35’’ ‘οχι για λόγους αθέμιτου ανταγωνισμού με τα 33’’. Δεν τους ενδιαφέρει ποιός θα είναι στο βάθρο. Η σκέψη γίνεται καθαρά για λόγους !!!!!!οικολογικούς !!!!!!! και πρόληψης μελοντικών απαγορεύσεων που μπορεί να προκύψουν. Το έγραψε και ο Αρης παραπάνω αλλά μάλλον δεν έγινε κατανοητό και γι αυτό το ξαναγράφω. Και το λέω αφού το έχω συζητήσει με τον Μιχελακάκη και τον Σιδέρη.

Τώρα αν είναι ιδέα του ;) Κατσιμαλή ή όχι δεν ξέρω δεν φτάνει το παρασκήνιο μέχρι εδώ πάνω.

Το αν συμφωνώ ή όχι δεν θα το αναφέρω ακόμη γιατί δεν έχει νόημα να φτιάχνουμε γρύλους και να αναλωνώμαστε πρίν δουμε το τελικό αποτέλεσμα.

Πάνω σ αυτό το θέμα βέβαια να σχολιάσω κάτι ουσιαστικό. Θα μπορούσε κύριοι αγωνιζόμενοι ένα αυτοκίνητο σωληνωτό με τεπόζιτο 10 ή 20 λίτρων και κατανάλωση 50λίτρα/100χλμ να τρέξει σε ένα πραγματικό trophy. Σε ένα trophy που τα αυτοκιίνητα πρέπει να τρέχουν στο βουνό 7 με 8 ώρες, μέσα σε βροχή, λάσπη μέχρι το γόνατο, ποτάμια με 1 και 1,5 μέτρο νερό :?: :?: :?:

ΟΧΙ γιατί δεν θα του έφτανε το καύσιμο :!:

ΟΧΙ γιατί ο οδηγός και ο συνοδηγός θα γίνουν μούσκεμα στο πρώτο 10λεπτο και θα πρέπει να είναι μούσκεμα μεχρι το κόκκαλο όλη μέρα :!:

ΟΧΙ γιατί δεν προστατεύονται απο κλαδιά δένδρων και άλλα που μπορεί να τους χτυπήσουν στην πορεία τους μέσα στο δάσος η απο πέτρες που μπορεί να πετάξει το λάστιχο του μπροστά αυτοκινήτου
Εξάλου δεν θυμάμαι κανένα σωληνωτό να έτρεχε τα τελευταία χρόνια στα trophy(δεν αναφέρομαι στο EVIA TROPHY)

Για να μην παρεξηγηθώ όλα αυτά τα λέω όχι γιατί συμφωνώ με την πιθανή απόφαση της επιτροπής αλλά γιατί πρέπει επιτέλους στην Ελλάδα να διαχωρίσουμε τα είδη των αγώνων και τα αγωνιστικά που μπορούν και πρέπει να συμμετέχουν στο κάθε αγώνα.

Τα σωληνωτά είναι αγωνιστικά με απίστευτες δυνατότητες αλλα παντού στο κόσμο συμμετέχουν σε αγώνες επίδειξης, δηλαδή μεταφράζοντάς το στα ελληνικά WILD TERAIN & TRIAL.

Τα οχήματα που παίρνουν μέρος σε αγώνες περιπέτειας είναι διαφορετικά, απλά στην ελλάδα επειδή πρίν απο μερικά χρόνια έπρεπε να γίνει οποσδήποτε έπαθλο περιπέτειας και επειδή τα σωληνωτά δεν ήταν αρκετά για να δημιουργήσουν κατηγορία μόνα τους συνδιάστικαν τα 2 είδη αγώνων.

Να πώ και κάτι ακόμη γιατί σίγουρα κάποιοι ετοιμάζουν τα γιαταγάνια, σίγουρα μπορεί να υπάρχει αυτοκίνητο φτιαγμένο για trophy με 38’’ & 40’’ λάστιχο. Ενα τρανταχτό παράδειγμα είναι το αυτοκίνητο του Βασίλη του Ραφτόπουλου απο την Πάτρα και ήταν τον πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό στη συζήτηση με τους κυρίους της ΟΜΑΕ και τους το είπα φυσικά.

Η άποψη μου λοιπόν για να τελειώνω είναι ότι αν δημιουργηθεί μια μεγάλη κατηγορία στα TRIAL & μια στα WILD TERAIN θα λυθούν τα θέματα των μεγάλων αυτοκινήτων και του αθέμιτου ανταγωνισμού που έχει συζητηθεί πολλές φορές.

Στα TROPHY η κατηγορίες που πρέπει να γίνουν έχουν να κάνουν με την ασφάλεια. Στα TROPHY δεν κάνει διαφορά ούτε το λάστιχο ούτε ο κινητήρας. Τα σωστά σιδερωμένα αυτοκίνητα πάνε στην μεγάλη και τα υπόλοιπα στη μικρή.

ΥΓ. θα γράψω την γνώμη μου γενικά για τους αγώνες, τις επιτροπές,τις διοικήσεις, αλλά στο επόμενο post γιατί αυτό μεγάλωσε πολύ
προσωπικα θα μιλησω και μονο γιατι ετυχε να εχω αγωνιστει και με διαφορα αυτοκινητα και σε αρκετους αγωνες....
οταν ξεκινησα να ετοιμαζω το σωληνωτο μου και επειδη λαμβανα μερος σε διαφορους τιπους αγωνων trial,trophy,wild κοιταξα να μπορεσω να το κανω ετσι ωστε να με βολεψει παντου....και σε πληρωτητα καυσιμου και σε θεμα ασφαλεις και σε θεμα βροχης κλπ....το αν φορεσω 40αρια η 44αρια σε ενα αγωνα οπως τα τροφυ ειναι προβλημα μου και σε συνεργασεια με την διοργανωση μπορω ισως και με τα δυο αφου το φαρδος μου με 40 η 44 δεν αλλαζει σημαντικα!
πηγα οπου γινοταν τροφυ απο μερακι δικο μου και της ομαδας μου..αλλου πηγαμε καλα αλλου κακα....μικρη σημασια εχει αυτο ομως...
για να κανω αυτο με το σωληνωτο μου ομως αγορασα στολη απο μηχανη και γιαλια motocross και σε συνδιασμο με το κρανος μου θεορω οτι εχω αναλογη προστασια με ενα αμαξι που εχει παρμπριζ...οπως επισης με τα δυχτια προστασιας που εμενα προσωπικα ειναι φτιαχτα αλλα δεν νομιζω οτι θα κολαγα να παρω αναγνωρισμενα αν στην πραγματικοτητα μπορουσαν να υπαρχουν για το δικο μου σχεδιο...
οικολογικους λογους δεν δεχομαι απο την στιγμη που οτι αμαξι και ναναι παει βουνο σε σημεια που αβατα μαλλον για το κοινο....(προσωπικη μου αποψη)!
οπως επισης δεν με περνει να κανω νεο αυτοκιντο για να αγωνιζομαι σε εναν αγωνα το χρονο και ααααννν γινει......
και 35αρια να βαλω στα διαφορικα μου ομως και βαλω κουβουκλι κλπ...ε παλι ειμαι πανω απο 220cm φαρδος...ε τι να κανω...

δεν κατανοω τον ορο κανονικο trophy...ta trophy στην ελλαδα ειναι οπως ειναι..ποια ειναι τα κανονικα και ποια οχι?

καποιοι απο μας και μονο τα τελευταία χρονια καναμε καποια πρωτοτυπα με σκοπο να τρεξουμε οπου και οποτε μπορουμε για το μερακι μας...τωρα καποιοι ακυρωνουν αυτο με καποιες θεοριες που δεν τις καταλαβαινω....και οταν λεω καποιοι δεν εννοω συγκεκριμενα ατομα....ο καθε ενας για τον σκοπο του τελος παντων....

μακαρι να βρεθει λυση...και μακαρι να ξαναγινουν τροφυ και να μαστε παρον....

απανταω στο διμοσιευμα σου οχι για αντιπαραθεση...προς θεου....απανταω μονο σαν σωληνωτος και τιποτα αλλο οκ?
KING RC 5,2 V8 COMPRESSOR
Psistakis Manolis
LRD90
Posts: 74
Joined: Thu Jul 02, 2009 16:50

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by LRD90 »

Μανώλη προς θεού καμία αντιπαράθεση, κάθε άλλο το αυτοκίνητό σου το χαζεύω και το ζηλεύω(με την καλή έννοια πάντα).
Απλά αυτό που προσπάθησα να κάνω ήταν να οριοθετήσω λίγο τα πράγματα σαν οργανωτής, γιατί αν θέλουμε να μας αντιμετωπίσουν με σοβαρότητα στο 4χ4 πρέπει να δείξουμε οργανωμένοι με προτάσεις οι οποίες να ειναι στοιχειοθετημένες και να μπορούν να υλοποιηθούν.
Οταν λέω κανονικό trophy δεν εννοώ καλό trophy για να μην παρεξηγηθώ πάλι.

Στο τελευταίο trophy της Θεσσαλονίκης το πρώτο ζευγάρι την πρώτη μέρα τερμάτισε μετά απο 7 ώρες και 15 λεπτά έχοντας διανύσει περίπου 130 με 135 χλμ. Οι τελευταίοι εγκατέληψαν σούρουπο γύρω στις 6:30 το απόγευμα επειδή πλέον ήταν εκτός χρόνου και δεν είχε νόημα να ταλαιπωρούνται μεσα στη νύχτα.

Αυτό εννοώ κανονικό trophy και φαντάζομαι ότι ενα αυτοκίνητο που κινεί 44'' λάστιχα έχει πολύ μεγάλη κατανάλωση για να μπορεί να αντιμετωπίσει τόσα χλμ και ίσως αλλα τόσα με τα χασίματα δουλευοντας με αργά κλπ κλπ.

Και φυσικά πως θα είναι το πλήρωμα απο τις 8:00 το πρωί μέχρι τις 6:00 το απόγευμα σε μια βροχερή μέρα με θερμοκρασίες χαμηλές, σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει χώρο να κουβαλήσει τίποτα περισσότερο απο ενα μπουκάλι νερό.

Ενα αυτοκίνητο σαν το δικό σου πιστεύω ότι είναι πολύ καλύτερα να αγωνιστεί σε ενα χώρο συγκεκριμένο όπου θα μαζευτούν και 500 με 1000 άτομα να το χαζεύουν, απο το να χαθεί μέσα στο βουνό και να μην το απολαύσει κανείς.

Και πάντα όλα καλοπροέραιτα απο κάποιον ρομαντικό που ελπίζει ακόμα οτι μπορεί κάτι να γίνει και να ξαναγινουν αγωνες περιπέτειας όπως παλιά.
Bogiatzis Cris
Two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe.
HellasRally
Posts: 88
Joined: Tue Sep 18, 2012 14:01

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by HellasRally »

Πρός άπαντες τους ενδιαφερόμενους

Η πρόταση μου στην ΕΠΑ και στο ΔΣ είναι να ανασυνταχθεί μια επιτροπή με την λογική που υπάρχει σε όλες τις ομοσπονδίες του κόσμου.
Τα μέλη της επιτροπής πρέπει να προκύπτουν απο τα Σωματεία που απαρτίζουν την Ομοσπονδία και να συμμετέχουν εκρπόσωποι των αγωνιζομένων απο κάθε άθλημα.
Δηλαδή σε συζήτηση για τα αντοχής κάποιος αγωνιζόμενος εκλεγμένος απο τους αγωνιζόμενους αντοχής και αντίστοιχα trophy-wild terrain κλπ.

Αυτό είναι ο μόνος τρόπος να γίνει κάτι ουσιαστικό, όλοι ανήκετε σε κάποιο σωματείο που έχει ΔΣ και προεδρείο άς αναλάβουν και αυτοί τις ευθύνες τους και τις υποχρεώσεις τους απέναντι στα μέλη και τους αθλητές τους.
Εδώ πιά το θέμα είναι θεσμικό και όχι συζήτηση για το αν 35'' ή 40''.

Ελπίζω το θέμα να βrεί και άλλους υποστηρικτές απο τις ενεργές λέσχες.
Η πίεση που ασκήσαμε μόνο εμείς απο τα αντοχής μαζί με τους αγωνιζόμενους κάπου οδήγησε, τώρα αρχίζουμε, βάλτε πλάτη.

Καλό μήνα
LRD90
Posts: 74
Joined: Thu Jul 02, 2009 16:50

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by LRD90 »

Ηθελα να γράψω πολλά για τις διοικήσεις & τις επιτροπές αλλά μετα απο ενα τηλ και την ανάλογη ενημέρωση για την παραίτηση της επιτροπής θα γράψω μόνο ένα πράγμα.

Τους αγώνες φίλοι μου και φίλες τους κατέστρεψαν οι προηγούμενοι, οι τωρινοί απλά τους αποτελειώνουν :mrgreen: :mrgreen:

Επιφυλάσσομαι περιμένοντας τα νεότερα.
Bogiatzis Cris
Two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe.
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by mitsos »

Οποιος μιλαει με τους κ. κ. Μιχελακακη κ Σιδερη, να τους ενημερωσει οτι οι νομοι για την προστασια του περιβαλλοντος κ των δασων δεν ενδιαφεονται με τι μεγεθος ελαστικο πατας το δεντρακι για να σε τραβηξουνε μεχρι το αυτοφορο κ να σε τραβανε για χρονια, ουτε καν με το τι οχημα το πατας.
Ενδιαφερονται ΑΝ το πατας η οχι.
Οποτε το "μεχρι 35' στα τροφυ" μαλλον διχνει αδυναμια κατηγοριοποιησης κ οχι ενδιαφερον για το περιβαλλον.

Στο εξωτερικο κατα βαση οπου κατηγοριοποιουν το κανουνε με το μεγεθος ελαστικων. Τοσο λαθος ειναι;
Ειναι δυνατον αγαπητε Χρηστο να λες "δεν εχει καμια σημασια το ελαστικο παρα μονο τα μετρα ασφαλειας"?
Το ιδιο δλδ θα παει ενα μαμα jimny 1300 που με το ζορι γυρναει 33αρια με το wrangler x000 κυβικα που γυρναει τα 44αρια+???
Απο τα ιδια εμποδια περνανε κ με την ιδια ανεση???
Κι αν ειναι ετσι γιατι δεν τρεχουνε ολοι με 31/10.5/15 να τερματιζουνε ασπαστοι, ευελικτοι κ με μεγιστη αυτονομια;;;;;
Η απαντηση ειναι απλη.... Γιατι απο την εκκινηση μεχρι τον τερματισμο θα αντιμετωπιζουνε..... τοιχους!!!!!!
Τα μετρα ασφαλειας να κατηγοριοποιησουνε τι; μονο τους χαβαλεδες απο τους αγωνιζομενους μπορουν να διαχωρισουνε. Οι μεν δευτεροι κατοχοι αγωνιστικων αυτοκινητων θα κανουνε αγωνα.
Οι δε αλλοι με το.... μαμα θα πανε βολτα.
Σιγουρα δεν ειναι λογικο να κανουνε το ιδιο πραγμα η την ιδια διαδρομη!!
Αλλιως προς τι η κατηγοριοποιηση;;;;
Μονο κ μονο για να παρουνε περισσοτεροι κυπελλο;;;;

Πραγματικα χωρις διαθεση αντιπαραθεσης αλλα με διαθεση να καταλαβω προς τα που ζητατε να παει το πραγμα στο συνολο του......
HellasRally
Posts: 88
Joined: Tue Sep 18, 2012 14:01

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by HellasRally »

Η Επιτροπή Αγώνων της ΟΜΑΕ στη συνεδρίασή της, της 30ης Μαρτίου 2015 αποφάσισε τα εξής:
1. ΕΠΙΤΡΟΠΗ 4Χ4
Με απόφαση της ΕΠ.Α. ζητήθηκε η παραίτηση των μελών της Επιτροπής 4Χ4 (ήδη εστάλησαν οι παραιτήσεις). Προκειμένου να προχωρήσει ο έλεγχος των προτάσεων της Επιτροπής για τους Κανονισμούς Wild Terrain και Trophy που έχει συντάξει η Επιτροπή, αλλά και η ανάρτηση του προγράμματος των αγώνων 4Χ4 για το 2015, η ΕΠ.Α. αποφάσισε προσωρινά την ένταξη δύο εκπροσώπων από το χώρο του 4Χ4, σαν υποεπιτροπή στην Επιτροπή Ράλλυ/Ράλλυ Σπριντ, μέχρις ότου αποφασιστεί η σύνθεση της νέας Επιτροπής 4Χ4.
Μέχρι την ανακοίνωση νέου Κανονισμού Αντοχής 2015, θα ισχύει ο Κανονισμός του 2013, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες για τον έλεγχο και την έγκριση των αντίστοιχων Συμπληρωματικών Κανονισμών, θα ανακοινωθούν με σχετική Εγκύκλιο.
http://www.omae-epa.gr/index.php/nea/an ... pis-agonon

Το επόμενο ματς όταν μάθουμε τα πρόσωπα της υπο επιτροπής και φυσικά το χρονοδιάγραμμα του νέου κανονισμού.
Ενημερώνω τα σωματεία που είναι μέλη της ΟΜΑΕ ότι έχουν δικαίωμα ένστασης κατα ενός κανονισμού κάποιες μέρες μετά την έκδοση του, είναι δικαίωμα που απορρέει απο τον νόμο.
Οπότε το υπο εξέταση κανονισμό trophy - wild terrain μην τον καταπιείτε αμάσητο.
samisnow
Posts: 580
Joined: Tue Sep 29, 2009 15:34
Location: ΡΕΘΥΜΝΟ
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by samisnow »

χαχαχαχαχαχαχα να πω για ποιο πραμα ειμαστε?? η οχι????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
KING RC 5,2 V8 COMPRESSOR
Psistakis Manolis
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by mitsos »

samisnow wrote:χαχαχαχαχαχαχα να πω για ποιο πραμα ειμαστε?? η οχι????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Σε προλαβαν αλλοι απο την πρωτη κι ολας σελιδα!!!! :lol: 8-)
fakas
Posts: 18
Joined: Mon Feb 15, 2010 01:52
Location: Αμφιλοχία-Ηράκλειο-νυν Πάτρα

Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....

Post by fakas »

Μιας και η κουβέντα πήγε στα trophy και wild terrain και με αφορμή ένα προηγούμενο post, θα μπω στη διαδικασία να κάνω κι εγώ ένα σχόλιο.
Να ξεκαθαρίσω ότι ως αγωνιζόμενος δεν χαρακτηρίζομαι για τη μεγάλη μου εμπειρία, ωστόσο παρακολουθώ αυτού του είδους τους αγώνες χρόνια τώρα, οπότε χωρίς να είμαι ειδήμονας αλλά κυρίως ως παρατηρητής θα ‘θελα να πω τα έξης:

Αναφορικά με τα wild terrain, θεωρώ ότι ο παράγοντας «ελαστικό», και ότι αυτό προϋποθέτει (ενισχυμένοι άξονες, μεγάλης ιπποδύναμης μοτέρ κ.λπ.), επηρεάζει συνήθως το αποτέλεσμα και επομένως δευτερευόντως και το κόστος συμμετοχής (στήσιμο αυτοκινήτου) εάν θες να είσαι ανταγωνιστικός, οπότε καλό θα ήταν να υπάρχει διαχωρισμός ακόμα κι αν αρχικά οι συμμετοχές είναι λίγες. Γιατί :?: Γιατί θεωρώ ότι είναι βασικό για να μπουν στο παιχνίδι και καινούργιοι, ή τουλάχιστον για να μαζευτούν σιγά-σιγά οι ήδη υπάρχοντες (που δεν είναι και λίγοι μεταξύ μας… ;) ). Βέβαια, να πω επίσης ότι κι αυτή η ανάγκη διαχωρισμού δεν είναι απόλυτη και προϋποθέτει ότι ο οργανωτής δεν μπορεί ή δεν γνωρίζει ή βαριέται ή δεν θέλει να σχεδιάσει έναν αγώνα δίκαιο για όλους. Για παράδειγμα, η λέσχη της Πάτρας διοργάνωσε ένα αγώνα πολύ δίκαια σχεδιασμένο, με αποτέλεσμα όλοι να έχουν δυνατότητες να διεκδικήσουν θέση, και αναφέρω τον συγκεκριμένο αγώνα γιατί συμμετείχα ως αγωνιζόμενος οπότε και γνωρίζω, χωρίς να θέλω να μειώσω άλλες αντίστοιχες προσπάθειες από άλλες λέσχες. Ακόμα όμως κι αν όλοι οι αγώνες ήταν δίκαια σχεδιασμένοι για όλους, πράγμα ανέφικτο πέρα από τη διάθεση και την εμπειρία του οργανωτή (μπορεί να μη βοηθάει το terrain), πιστεύω πως η ανάγκη για διαχωρισμό παραμένει και για λόγους που σχετίζονται με την ενίσχυση του κινήτρου του αγωνιζόμενου. 8-)

Αναφορικά με τα trophy, δεν θεωρώ ότι, τουλάχιστον θεωρητικά, υπάρχει θέμα διαχωρισμού ελαστικού, για το λόγο ότι αυτοί οι αγώνες είναι σχεδιασμένοι με εντελώς διαφορετική λογική που βασίζεται κυρίως σε δεξιότητες του πληρώματος (π.χ. πλοήγηση, στρατηγική) ή και χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που αφορούν κυρίως την αξιοπιστία του και την ευκολία του να οδηγείται για ώρες (λιγότερο κουραστική οδήγηση) και δευτερευόντως άλλων ειδών δυνατότητες (π.χ. διάμετρος ελαστικού, ιπποδύναμη, ανάρτηση). Τώρα ένας διαχωρισμός τύπου expert και hobby νομίζω θα είχε νόημα προσελκύοντας νέους αγωνιζόμενους στο χώρο, οι οποίοι θα μπορούσαν να συμμετάσχουν με το ήδη υπάρχων εκδρομικό καθημερινό τους αυτοκίνητο χωρίς να χρειάζεται να στήσουν κατ’ ανάγκη αγωνιστικό ;) .

:arrow: Τώρα αναφορικά με την «οικολογική καταστροφή» των μεγάλων ελαστικών, τι να πω… :roll: :geek: :roll: Καλό είναι νομίζω να αναπτύξουμε οικολογική συνείδηση ως πολίτες, συμφωνώ, και οι αγώνες να γίνονται με τέτοιου είδους λογική, αλλά να μιλάμε επί της ουσίας… Καταρχήν, η όποια καταστροφή προκαλείται από ένα 33άρι ελαστικό πρακτικά προκαλείται κι από ένα 40άρι. Δε νομίζω οι 10 πόντοι ύψος ή οι 5 πλάτος παραπάνω να είναι το κυρίως πρόβλημα της «οικολογικής καταστροφής» που μπορεί να προκαλούν οι αγώνες 4x4, μην κοροϊδευόμαστε. Τώρα αν οι οργανωτές έχουν σχεδιάσει έτσι τον αγώνα ώστε να περνάει αναγκαστικά το όχημα πάνω από μικρά δέντρα, ας υπάρξουν θεσπισμένες κυρώσεις επί του οργανωτή, ή αν το πλήρωμα έχει βίτσιο να ξεριζώνει δέντρα ας υπάρξουν θεσπισμένες κυρώσεις επί του πληρώματος ;) . Κάτι τέτοιο νομίζω έχει λογική βάση, οπότε οι «άρχοντες και νομοθέτες» του χώρου μπορούν να θεσπίσουν τέτοιου είδους μέτρα, ευπρόσδεκτα… :mrgreen: Τώρα, αν θεωρούμε ότι η καταστροφή που προκαλεί το πέλμα του ελαστικού στο έδαφος γενικότερα είναι αίτιο καθοριστικής οικολογικής ζημιάς :shock: , τότε δεν πρέπει να πραγματοποιούνται αγώνες και βόλτες με μηχανοκίνητα στο βουνό. Αν δεν θεωρούμε όμως κάτι τέτοιο και αποφασίσουμε να πραγματοποιούνται αγώνες ή βόλτες, τότε αν θέλουμε να περιορίσουμε τις όποιες οικολογικές συνέπειες επί της ουσίας άλλα μέτρα και διαδικασίες θα ήταν λογικές… :!: :!: Τι εννοώ :?: Εννοώ ότι μία από τις κύριες αιτίες οικολογικής καταστροφής η οποία συνδέεται και με τους αγώνες ή τα events με τα μηχανοκίνητα στο βουνό, είναι η ρύπανση και όχι η διάβρωση του εδάφους από τα ελαστικά. Όσοι έχουν το βίτσιο να γυρίζουν τα βουνά ανά την Ελλάδα, αυτό που θα έχουν παρατηρήσει σίγουρα είναι οι «αυτοσχέδιοι» σκουπιδότοποι σε ρεματιές, ρυάκια, κι όπου ο νους μας μπορεί να φανταστεί… :cry: :evil: Αντίστοιχα, όλοι μας σε αγώνες, βόλτες ή events, έχουμε δει να πετιούνται πλαστικά μπουκαλάκια νερού, καφέδων, περιτυλίγματα από κάθε λογής εδέσματα κ.λπ. (ή μπορεί να έχουμε συμμετάσχει κιόλας… :!: ). Επομένως, αν οι άρχοντες των αγώνων και οι οργανωτές διακατέχονται από οικολογική συνείδηση καλό θα ήταν να περιορίσουν το γεγονός αυτό, το οποίο πράγματι αποτελεί οικολογική ζημιά, οι μεν θεσπίζοντας κυρώσεις επί των οργανωτών και οι δε με ενημέρωση συμμετεχόντων και θεατών και τοποθέτηση κάδων σκουπιδιών στα σημεία θέασης ;) :!: .

Τέλος, αναφορικά με τη διατύπωση του φίλου συμφορουμιστή παραπάνω, ότι: …τα σωληνωτά είναι αγωνιστικά με απίστευτες δυνατότητες αλλα παντού στο κόσμο συμμετέχουν σε αγώνες επίδειξης, δηλαδή μεταφράζοντάς το στα ελληνικά WILD TERAIN & TRIAL… :roll: θα διαφωνήσω, και δεν νομίζω πως αφορά μόνο μια δική μου φαντασίωση… :arrow: Για του λόγου το αληθές, όσοι παρατηρούν λίγο τα παγκόσμια δρώμενα αναφορικά με τέτοιου είδους αγώνες, σίγουρα θα γνωρίζουν ότι συμμετέχουν σωληνωτά σε αγώνες trophy και αντίστοιχου τύπου αγώνες (βλέπε MAGAM trophy, Croatia trophy, Ladoga trophy, King of the Hummers κ.λπ.) :!: :!: . Το ότι αρκετά από αυτά τα σωληνωτά διαθέτουν πάνελ για να σχηματίσουν μια υποτυπώδη καμπίνα (και όχι όλα :!: ) δε αναιρεί το γεγονός ότι είναι σωληνωτά. Τώρα αν κάποιος δε θέλει να σχηματίσει κλειστή καμπίνα, και για τους δικούς του λόγους αρέσκεται να βρέχει τον πισινό του στα ποτάμια ή να «χαστουκίζεται» από κλαδιά :mrgreen: νομίζω πως είναι καθαρά δικό του θέμα και δεν αποτελεί λόγο αποκλεισμού του από αυτούς τους αγώνες. Βέβαια, από την άλλη, αυτό δε σημαίνει ότι επειδή θα υπάρχουν τέτοιου είδους συμμετοχές σε ένα trophy θα πρέπει ο οργανωτής να σχεδιάζει τον αγώνα με άλλα πρότυπα, δηλαδή να μη βάλει νερά, λάσπες ή στενά περάσματα… :!: :!: :evil:

Αυτά λοιπόν και καλό μήνα…
Sorry που έγραψα πολλά και σας κούρασα, εις υγείαν και του χρόνου πάλι… :mrgreen:

Στέφανος Φώκος
(ιδιότητα: οικολόγος, ψυχολόγος, νευρολόγος, βιολόγος….ά, και συνοδηγός του αλεμάο… :D )
Βόηθα με να σε βοηθώ ν' ανεβούμε στο βουνό

[url]http://www.zookaction.gr/forum/viewtopic.php?f=19&t=3810[/url]
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”