panmal wrote:ageorgakis wrote:εμείς καλιμπράραμε το TerraTrip στην Αττική Οδό ανά 100μ. Στον αγώνα πέφταμε ακριβώς στα μέτρα που έγραφε το RB εκτός απο κανα 2-3 σημεία όπου το RB έπεφτε έξω κατά 150-200μ!!! Σ'αυτά τα σημεία γινόταν πανζουρλισμός απο άλλα αυτοκίνητα που ήταν χαμένα μαζί με μας, με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε όλοι ψάχνοντας. Αν στα 800 χλμ οι 2-3 τουλίπες ήταν λάθος τότε θεωρώ πως το RB ήταν πετυχημένο. Πάντως, αυτά τα σημεία έδωσαν ένα άλλο χρώμα στον αγώνα γιατί ανάγκασε τους αγωνιζόμενους να συνεργαστούν. Εκτιμήσαμε πολύ κάποιους που φώναζαν "ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ!" την ώρα που ψάχναμε όλοι μες τα σκοτάδια.
Ναι;;; Και αν τώρα είχες το αμάξι σου στο φαναρτζή (για να μην πω τίποτα χειρότερο), γιατί κάποιος θερμόαιμος γύριζε πίσω στην προηγούμενη τουλίπα με χίλια για να ξαναμετρήσει, πάλι επιτυχία θα το έλεγες;
Δεν καταλαβαίνω τις ανοχές σας. Επειδή είναι “παιχνίδι” δεν πρέπει να είναι και σωστό; Στη δήλωση συμμετοχής βάζεις την υπογραφή σου εκεί που λέει “Γνωρίζω ότι ο αγώνας στον οποίο επιθυμώ να λάβω μέρος είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ και αποδέχομαι τις συνέπειες”. Μήπως τώρα κατάφερα να τονίσω τη σοβαρότητα της κατάστασης;
Ο οργανωτής πρέπει να κάθε τρόπο να εξασφαλίσει, στα πλαίσια του ανθρωπίνως δυνατού, τη σταθερή ροή του ΑΓΩΝΑ και να αποφύγει πάση θυσία τη δημιουργία του πανζουρλισμού που ανέφερερες. Δεν είναι “Μυστηριάδα” ο 24ώρες. Μήπως τώρα φαίνεται περισσότερο αγώνας και λιγότερο παιχνίδι;
..............
Συμφωνώ πως οι μετρήσεις πρέπει να είναι σωστές και όχι πρόκληση μαντεψιάς.
Ίσως ο οργανωτής να έγραφε τον αγώνα με τέρατριπ το οποίο ο ίδιος θα είχε καλιμπράρει σε χιλιόμετρο της εθνικής οδού.
Αφού αυτό γίνει γνωστό , ο καθένας μπορεί να καλιμπράρει από την προηγούμενη μέρα στην εθνική οδό διανύοντας 20 χλμ και τσεκάροντας 10 φορές σε αυτά τα 20 χλμ!!!!!!!
panmal το ότι έρχετε ένα αγωνιστικό ανάποδα δεν λέει τίποτα περισσότερο πέρα από το γεγονός πως πρέπει να είμαστε παντού προσεχτικοί!!!
Μια φορά εσύ που πας καλά και δυο φορές αυτός που ψάχνεται
Υπενθιμίζω πως μιλάμε για έναν αγώνα αντοχής που πολλών τα μάτια μετά το δωδεκάωρο βλέπουν και πουλάκια.
Ο τερματισμός αλλά και η καλή θέση σε αυτόν έχει να κάνει με το σωστό μοίρασμα των δυνάμεων ανθρώπινου δυναμικού όσο και μηχανοκίνητου.
Αν τα φορτώσουμε όλα στην ταχύτητα απλά κοιτάχτε τα αποτελέσματα στην ραλύ και γενικότερα στις εγκαταλήψεις του 24ωρου.
Δεν χρειάζεται να έχει λάθη το RB για να δεις αμάξια να έρχονται ανάποδα.
Εγώ για παράδειγμα χάθηκα μες την χαλκίδα και παρέσυρα μαζ'ι μου και άλλους 5 ( εκεί να δεις μύλος που έγινε στην διασταύρωση!!!).
Τέλος εγώ επιμένω πως το δρομοβιβλίο πρέπει να έχει σωστή αναπαράσταση σωστά μέτρα , πλήρη αναγραφή των κυνδίνων και από εκεί και ύστερα καμία άλλη βοήθεια..........ούτε ένα προσκυνητάρι ζωγραφιστό.
Οι πολλές διευκολύνσεις σας κάνουν και φτάνεται με μια ώρα προπορεία.............και μετά σας φταίνε το κατά πόσο κοντά πρέπει να πλησιάσεις το μηχανάκι καταγραφής χρόνου.
Όταν φτάνουμε σε αυτό το σημείο ο αγώνας από αντοχής γίνεται ακροβατικός.