Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

User avatar
PANIAIN
Posts: 140
Joined: Mon Nov 23, 2009 10:39
Location: Αγ.Παρασκευή, Αθήναι

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by PANIAIN »

stavrosd wrote:
panmal wrote: Ρώτα και το Κουτσίκο με το Range Rover που έβγαζε στη καλύτερη ένα διήμερο πριν τα κάνει φυτίλια :lol: :lol: :lol: :lol:
Καλά αυτουνού δεν του έφταιγε μόνο το βάρος.
Απο όπου πέρναγε κατέβαζε και το μισό βουνό με το θηρίο :lol: :lol:
και μια κατσίκα...μη το ξεχνάμε :lol: :lol: ...Α ρε Κουτσικο....γύρνα πίσω...χτίστω το σπιτάκι....πες μου να έρθω να βοηθήσω να σε έχουμε πάλι στους αγώνες...
User avatar
panmal
Posts: 11
Joined: Thu Dec 03, 2009 13:19

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by panmal »

PANIAIN wrote:
stavrosd wrote:
panmal wrote: Ρώτα και το Κουτσίκο με το Range Rover που έβγαζε στη καλύτερη ένα διήμερο πριν τα κάνει φυτίλια :lol: :lol: :lol: :lol:
Καλά αυτουνού δεν του έφταιγε μόνο το βάρος.
Απο όπου πέρναγε κατέβαζε και το μισό βουνό με το θηρίο :lol: :lol:
και μια κατσίκα...μη το ξεχνάμε :lol: :lol: ...Α ρε Κουτσικο....γύρνα πίσω...χτίστω το σπιτάκι....πες μου να έρθω να βοηθήσω να σε έχουμε πάλι στους αγώνες...
Σωστά Ιαν. Πέρισυ στο Πόρτο Χέλι :lol:
Γιατί δεν τη φάγαμε όμως; Δεν μπορώ να θυμηθώ… :roll:
User avatar
ageorgakis
Posts: 41
Joined: Mon Nov 23, 2009 13:44
Contact:

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by ageorgakis »

εμείς καλιμπράραμε το TerraTrip στην Αττική Οδό ανά 100μ. Στον αγώνα πέφταμε ακριβώς στα μέτρα που έγραφε το RB εκτός απο κανα 2-3 σημεία όπου το RB έπεφτε έξω κατά 150-200μ!!! Σ'αυτά τα σημεία γινόταν πανζουρλισμός απο άλλα αυτοκίνητα που ήταν χαμένα μαζί με μας, με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε όλοι ψάχνοντας. Αν στα 800 χλμ οι 2-3 τουλίπες ήταν λάθος τότε θεωρώ πως το RB ήταν πετυχημένο. Πάντως, αυτά τα σημεία έδωσαν ένα άλλο χρώμα στον αγώνα γιατί ανάγκασε τους αγωνιζόμενους να συνεργαστούν. Εκτιμήσαμε πολύ κάποιους που φώναζαν "ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ!" την ώρα που ψάχναμε όλοι μες τα σκοτάδια.
User avatar
PANIAIN
Posts: 140
Joined: Mon Nov 23, 2009 10:39
Location: Αγ.Παρασκευή, Αθήναι

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by PANIAIN »

panmal wrote:Σωστά Ιαν. Πέρισυ στο Πόρτο Χέλι :lol:
Γιατί δεν τη φάγαμε όμως; Δεν μπορώ να θυμηθώ… :roll:
αυτό ακόμα το βλέπω στον ύπνο μου και ξυπνάω λίγο πριν το ψήσιμο :lol: :lol: :lol:
User avatar
panmal
Posts: 11
Joined: Thu Dec 03, 2009 13:19

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by panmal »

ageorgakis wrote:εμείς καλιμπράραμε το TerraTrip στην Αττική Οδό ανά 100μ. Στον αγώνα πέφταμε ακριβώς στα μέτρα που έγραφε το RB εκτός απο κανα 2-3 σημεία όπου το RB έπεφτε έξω κατά 150-200μ!!! Σ'αυτά τα σημεία γινόταν πανζουρλισμός απο άλλα αυτοκίνητα που ήταν χαμένα μαζί με μας, με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε όλοι ψάχνοντας. Αν στα 800 χλμ οι 2-3 τουλίπες ήταν λάθος τότε θεωρώ πως το RB ήταν πετυχημένο. Πάντως, αυτά τα σημεία έδωσαν ένα άλλο χρώμα στον αγώνα γιατί ανάγκασε τους αγωνιζόμενους να συνεργαστούν. Εκτιμήσαμε πολύ κάποιους που φώναζαν "ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ!" την ώρα που ψάχναμε όλοι μες τα σκοτάδια.
Ναι;;; Και αν τώρα είχες το αμάξι σου στο φαναρτζή (για να μην πω τίποτα χειρότερο), γιατί κάποιος θερμόαιμος γύριζε πίσω στην προηγούμενη τουλίπα με χίλια για να ξαναμετρήσει, πάλι επιτυχία θα το έλεγες;
Δεν καταλαβαίνω τις ανοχές σας. Επειδή είναι “παιχνίδι” δεν πρέπει να είναι και σωστό; Στη δήλωση συμμετοχής βάζεις την υπογραφή σου εκεί που λέει “Γνωρίζω ότι ο αγώνας στον οποίο επιθυμώ να λάβω μέρος είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ και αποδέχομαι τις συνέπειες”. Μήπως τώρα κατάφερα να τονίσω τη σοβαρότητα της κατάστασης;
Ο οργανωτής πρέπει να κάθε τρόπο να εξασφαλίσει, στα πλαίσια του ανθρωπίνως δυνατού, τη σταθερή ροή του ΑΓΩΝΑ και να αποφύγει πάση θυσία τη δημιουργία του πανζουρλισμού που ανέφερερες. Δεν είναι “Μυστηριάδα” ο 24ώρες. Μήπως τώρα φαίνεται περισσότερο αγώνας και λιγότερο παιχνίδι;
Φίλε μου δεν σε ειρωνεύομαι. Ίσως είναι λίγο έντονο το ύφος του γραπτού μου αλλά δεν σε ειρωνεύομαι. Απλά έχω δει ίσως 5 πράγματα παραπάνω και θεωρώ ότι ο χαβαλές είναι μόνο για την Εκκίνηση και το Τερματισμό.
User avatar
PANIAIN
Posts: 140
Joined: Mon Nov 23, 2009 10:39
Location: Αγ.Παρασκευή, Αθήναι

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by PANIAIN »

panmal wrote:
Ναι;;; Και αν τώρα είχες το αμάξι σου στο φαναρτζή (για να μην πω τίποτα χειρότερο), γιατί κάποιος θερμόαιμος γύριζε πίσω στην προηγούμενη τουλίπα με χίλια για να ξαναμετρήσει, πάλι επιτυχία θα το έλεγες;
Δεν καταλαβαίνω τις ανοχές σας. Επειδή είναι “παιχνίδι” δεν πρέπει να είναι και σωστό; Στη δήλωση συμμετοχής βάζεις την υπογραφή σου εκεί που λέει “Γνωρίζω ότι ο αγώνας στον οποίο επιθυμώ να λάβω μέρος είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ και αποδέχομαι τις συνέπειες”. Μήπως τώρα κατάφερα να τονίσω τη σοβαρότητα της κατάστασης;
Ο οργανωτής πρέπει να κάθε τρόπο να εξασφαλίσει, στα πλαίσια του ανθρωπίνως δυνατού, τη σταθερή ροή του ΑΓΩΝΑ και να αποφύγει πάση θυσία τη δημιουργία του πανζουρλισμού που ανέφερερες. Δεν είναι “Μυστηριάδα” ο 24ώρες. Μήπως τώρα φαίνεται περισσότερο αγώνας και λιγότερο παιχνίδι;
Φίλε μου δεν σε ειρωνεύομαι. Ίσως είναι λίγο έντονο το ύφος του γραπτού μου αλλά δεν σε ειρωνεύομαι. Απλά έχω δει ίσως 5 πράγματα παραπάνω και θεωρώ ότι ο χαβαλές είναι μόνο για την Εκκίνηση και το Τερματισμό.
έχω καρτούλα φανοποιίου αν θέλει κάποιος
User avatar
almak
Posts: 44
Joined: Tue Jun 16, 2009 19:16
Location: Αχαρνές
Contact:

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by almak »

panmal wrote:
ageorgakis wrote:εμείς καλιμπράραμε το TerraTrip στην Αττική Οδό ανά 100μ. Στον αγώνα πέφταμε ακριβώς στα μέτρα που έγραφε το RB εκτός απο κανα 2-3 σημεία όπου το RB έπεφτε έξω κατά 150-200μ!!! Σ'αυτά τα σημεία γινόταν πανζουρλισμός απο άλλα αυτοκίνητα που ήταν χαμένα μαζί με μας, με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε όλοι ψάχνοντας. Αν στα 800 χλμ οι 2-3 τουλίπες ήταν λάθος τότε θεωρώ πως το RB ήταν πετυχημένο. Πάντως, αυτά τα σημεία έδωσαν ένα άλλο χρώμα στον αγώνα γιατί ανάγκασε τους αγωνιζόμενους να συνεργαστούν. Εκτιμήσαμε πολύ κάποιους που φώναζαν "ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ!" την ώρα που ψάχναμε όλοι μες τα σκοτάδια.
Ναι;;; Και αν τώρα είχες το αμάξι σου στο φαναρτζή (για να μην πω τίποτα χειρότερο), γιατί κάποιος θερμόαιμος γύριζε πίσω στην προηγούμενη τουλίπα με χίλια για να ξαναμετρήσει, πάλι επιτυχία θα το έλεγες;
Δεν καταλαβαίνω τις ανοχές σας. Επειδή είναι “παιχνίδι” δεν πρέπει να είναι και σωστό; Στη δήλωση συμμετοχής βάζεις την υπογραφή σου εκεί που λέει “Γνωρίζω ότι ο αγώνας στον οποίο επιθυμώ να λάβω μέρος είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ και αποδέχομαι τις συνέπειες”. Μήπως τώρα κατάφερα να τονίσω τη σοβαρότητα της κατάστασης;
Ο οργανωτής πρέπει να κάθε τρόπο να εξασφαλίσει, στα πλαίσια του ανθρωπίνως δυνατού, τη σταθερή ροή του ΑΓΩΝΑ και να αποφύγει πάση θυσία τη δημιουργία του πανζουρλισμού που ανέφερερες. Δεν είναι “Μυστηριάδα” ο 24ώρες. Μήπως τώρα φαίνεται περισσότερο αγώνας και λιγότερο παιχνίδι;
..............
Συμφωνώ πως οι μετρήσεις πρέπει να είναι σωστές και όχι πρόκληση μαντεψιάς.
Ίσως ο οργανωτής να έγραφε τον αγώνα με τέρατριπ το οποίο ο ίδιος θα είχε καλιμπράρει σε χιλιόμετρο της εθνικής οδού.
Αφού αυτό γίνει γνωστό , ο καθένας μπορεί να καλιμπράρει από την προηγούμενη μέρα στην εθνική οδό διανύοντας 20 χλμ και τσεκάροντας 10 φορές σε αυτά τα 20 χλμ!!!!!!!

panmal το ότι έρχετε ένα αγωνιστικό ανάποδα δεν λέει τίποτα περισσότερο πέρα από το γεγονός πως πρέπει να είμαστε παντού προσεχτικοί!!!
Μια φορά εσύ που πας καλά και δυο φορές αυτός που ψάχνεται ;)

Υπενθιμίζω πως μιλάμε για έναν αγώνα αντοχής που πολλών τα μάτια μετά το δωδεκάωρο βλέπουν και πουλάκια.
Ο τερματισμός αλλά και η καλή θέση σε αυτόν έχει να κάνει με το σωστό μοίρασμα των δυνάμεων ανθρώπινου δυναμικού όσο και μηχανοκίνητου.
Αν τα φορτώσουμε όλα στην ταχύτητα απλά κοιτάχτε τα αποτελέσματα στην ραλύ και γενικότερα στις εγκαταλήψεις του 24ωρου.
Δεν χρειάζεται να έχει λάθη το RB για να δεις αμάξια να έρχονται ανάποδα.

Εγώ για παράδειγμα χάθηκα μες την χαλκίδα και παρέσυρα μαζ'ι μου και άλλους 5 ( εκεί να δεις μύλος που έγινε στην διασταύρωση!!!).

Τέλος εγώ επιμένω πως το δρομοβιβλίο πρέπει να έχει σωστή αναπαράσταση σωστά μέτρα , πλήρη αναγραφή των κυνδίνων και από εκεί και ύστερα καμία άλλη βοήθεια..........ούτε ένα προσκυνητάρι ζωγραφιστό.

Οι πολλές διευκολύνσεις σας κάνουν και φτάνεται με μια ώρα προπορεία.............και μετά σας φταίνε το κατά πόσο κοντά πρέπει να πλησιάσεις το μηχανάκι καταγραφής χρόνου.
Όταν φτάνουμε σε αυτό το σημείο ο αγώνας από αντοχής γίνεται ακροβατικός.
Image
Γιάννης Αθανασίου

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

panmal wrote:
ageorgakis wrote:εμείς καλιμπράραμε το TerraTrip στην Αττική Οδό ανά 100μ. Στον αγώνα πέφταμε ακριβώς στα μέτρα που έγραφε το RB εκτός απο κανα 2-3 σημεία όπου το RB έπεφτε έξω κατά 150-200μ!!! Σ'αυτά τα σημεία γινόταν πανζουρλισμός απο άλλα αυτοκίνητα που ήταν χαμένα μαζί με μας, με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε όλοι ψάχνοντας. Αν στα 800 χλμ οι 2-3 τουλίπες ήταν λάθος τότε θεωρώ πως το RB ήταν πετυχημένο. Πάντως, αυτά τα σημεία έδωσαν ένα άλλο χρώμα στον αγώνα γιατί ανάγκασε τους αγωνιζόμενους να συνεργαστούν. Εκτιμήσαμε πολύ κάποιους που φώναζαν "ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ!" την ώρα που ψάχναμε όλοι μες τα σκοτάδια.
Ναι;;; Και αν τώρα είχες το αμάξι σου στο φαναρτζή (για να μην πω τίποτα χειρότερο), γιατί κάποιος θερμόαιμος γύριζε πίσω στην προηγούμενη τουλίπα με χίλια για να ξαναμετρήσει, πάλι επιτυχία θα το έλεγες;
Δεν καταλαβαίνω τις ανοχές σας. Επειδή είναι “παιχνίδι” δεν πρέπει να είναι και σωστό; Στη δήλωση συμμετοχής βάζεις την υπογραφή σου εκεί που λέει “Γνωρίζω ότι ο αγώνας στον οποίο επιθυμώ να λάβω μέρος είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ και αποδέχομαι τις συνέπειες”. Μήπως τώρα κατάφερα να τονίσω τη σοβαρότητα της κατάστασης;
Ο οργανωτής πρέπει να κάθε τρόπο να εξασφαλίσει, στα πλαίσια του ανθρωπίνως δυνατού, τη σταθερή ροή του ΑΓΩΝΑ και να αποφύγει πάση θυσία τη δημιουργία του πανζουρλισμού που ανέφερερες. Δεν είναι “Μυστηριάδα” ο 24ώρες. Μήπως τώρα φαίνεται περισσότερο αγώνας και λιγότερο παιχνίδι;
Φίλε μου δεν σε ειρωνεύομαι. Ίσως είναι λίγο έντονο το ύφος του γραπτού μου αλλά δεν σε ειρωνεύομαι. Απλά έχω δει ίσως 5 πράγματα παραπάνω και θεωρώ ότι ο χαβαλές είναι μόνο για την Εκκίνηση και το Τερματισμό.
Ένα δύο πράγματα για να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο:
1. Η μέτρηση της απόστασης γίνεται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και ουσιαστικά στο μεσο-δεξιό του δρόμου. Οπότε σε κατάσταση αγώνα - κόβω ευθεία, γλυστράω - είναι λογικό να υπάρχουν αποκλίσεις από το ιδανικό που αναφέρει το RB.
2. Στην απόσταση πρέπει κανείς να υπολογίζει και το "συντελεστή σπιναρίσματος". Η καταγραφή γίνεται με χαμηλή ταχύτητα και μηδέν σπινάρισμα. Στον αγώνα αυτό αλλάζει, ιδίως σε σαθρό έδαφος και λάσπη, με αποτέλεσμα το οποιοδήποτε μετρητικό όργανο, εκτός από το GPS, να γράφει περισσότερα μέτρα απο όσα πραγματικά κάνει το αυτοκίνητο. Στο τσεκάρισμα του αγώνα μία απόσταση 250 μέτρων καταγράφηκε από το terratrip σαν 1440! Και, όπως καταλαβαίνεται, το τσεκάρισμα έγινε με αυτοκίνητο που είχε και TERRATRIP και GPS!
3. Οι κραυγές υπέρ του ενός συστήματος ή του άλλου αγγίζουν τα όρια της χαζομάρας. Υπάρχουν φανατικοί του ενός και του άλλου συστήματος. Διεθνείς αγώνες που χρησιμοποιούν τον ένα ή τον άλλο τρόπο καταγραφής. Η διαφορά από το ένα σύστημα στο άλλο, σε μέτρηση απόστασης, δεν είναι τέτοια που να δικαιολογεί τα όποια χασίματα. Στις περισσότερες των περιπτώσεων οφείλονται σε λάθος εκτίμηση του πληρώματος.
4. Σε οποιονδήποτε αγώνα του είδους υπάρχει πιθανότητα να συναντήσουμε αντίθετα ερχόμενο αυτοκίνητο, αγωνιστικό ή όχι. Πρέπει λοιπόν να το έχουμε κατά νου για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο και στη θέση του. Αλλά νομίζω ότι αυτό το ξέρουμε όλοι. Ίσως στο άμεσο μέλλον να έχουμε και το σαντινέλ, το σύστημα του Dakar που ειδοποιεί για άλλο αγωνιστικό αυτοκίνητο σε κοντινή απόσταση.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by Nicolas »

Γιάννης Αθανασίου wrote:...
Ίσως στο άμεσο μέλλον να έχουμε και το σαντινέλ, το σύστημα του Dakar που ειδοποιεί για άλλο αγωνιστικό αυτοκίνητο σε κοντινή απόσταση.
Το τρακτέρ που θα έρχεται αντίθετα πάντως δεν θα έχει τέτοιο :mrgreen:
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Προτάσεις για τη βελτίωση του 24 Hours 4x4 2010

Post by friar »

Ούτε φώτα θα έχει για να το δείς, αλλά την νύχτα το τρακτέρ έχει πάει για ύπνο (για αυτό δεν έχει και φώτα).
Ετσι το νυχτερινό κομμάτι γίνεται και το ασφαλέστερο. Χωρίς τρακτέρ.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”