Γιάννης Αθανασίου wrote:Σωστός ο Νικόλας: "σιδερώνουμε" την αδυναμία μας να προλάβουμε, να σχεδιάσουμε.
Και για να είμαστε ξεκάθαροι: δε διαφωνώ με το "σιδέρωμα" - βλέπε roll cage. Διαφωνώ με:
1. Την εφαρμογή του σε όλες τις κατηγορίες
2. Την άμεση εφαρμογή του που θα φέρει προβλήματα εγκατάστασης και αποτελεσματικότητας
3. Την προβολή του ωσάν το μόνο πρόβλημα ασφάλειας στους αγώνες 4Χ4
4. Την εφαρμογή του χωρίς τα παρελκόμενα - κράνη κλπ.
Η συνολική μου πρόταση είναι:
1. Στην open από το 2010
2. Στη normal από το 2012, μέχρι τότε μικρότερες μέσες ταχύτητες
3. Στην entry όχι ακόμη, με εφαρμογή μικρότερων ταχυτήτων
και παράλληλα
1. Μέτρα ασφαλείας FIA στην open από το 2012 και ενοποίηση με την rally
2. Αυστηρότερα μέτρα διαφοροποίησης Normal και Open, με τη normal να είναι ΝΟΡΜΑΛ.
3. Όλα αυτά ανοιχτά σε αλλαγές, ανάλογα με την αποδοχή τους από τους αγωνιζόμενους και τα όποια νέα δεδομένα.
+1000

