Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

ΑΑΑΑ! :D
Άρα προτείνεις για Ζ2 και Ζ3 τα 100?

Τα 90 όντως στο Ναύπλιο ήταν ενοχλητικά, αλλά που? Στις ευθείες των κάμπων!
Για το μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής ήταν υπεραρκετά άρα πιό το νόημα? Να κόβουμε στις ευθείες?
Εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα καθότι Ζ1 αλλά μην είναι πολλά να γίνουν όλα αυτά μαζί και χάσουμε πάλι την μπάλα και έχουμε γκρίνιες?
Δημητριάδης Σταύρος
DINIE
Posts: 204
Joined: Fri Nov 20, 2009 15:41
Location: Αγία Παρασκευή

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by DINIE »

stavrosd wrote:ΑΑΑΑ! :D
Άρα προτείνεις για Ζ2 και Ζ3 τα 100?

Τα 90 όντως στο Ναύπλιο ήταν ενοχλητικά, αλλά που? Στις ευθείες των κάμπων!
Για το μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής ήταν υπεραρκετά άρα πιό το νόημα? Να κόβουμε στις ευθείες?
Εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα καθότι Ζ1 αλλά μην είναι πολλά να γίνουν όλα αυτά μαζί και χάσουμε πάλι την μπάλα και έχουμε γκρίνιες?

Nομίζω ότι απλά όπως μας δώσανε το roadbook στο Ναύπλιο με διαφορετικές μω ανά κατηγορία έτσι μπορούν οι οργανωτές να διευκρινίζουν το ανώτατο όριο στη Ζ2,Ζ3. Οι ευθείες πολλές φορές κρύβουν πιο πολλούς κινδύνους από τις στροφές. Ας μην πηγαίνουμε τάπα στις ευθείες. Εξάλου 100 με ένα jimny ή vitara είναι λίγο στο χώμα ? Αν κάποιος θέλει πιο πολλά ας πάει Ζ1. Εγώ το σκέφτομαι για του χρόνου. :D :D
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
littledevil
Posts: 15
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:46

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by littledevil »

Επίσης θα πρότεινα τα εξής.

Το σχέδιο του αγώνα που αφορά την διαδρομή, τα σημεία ανεφοδιασμού, τα μέτρα ιατρικής βοήθειας , στις έξοδους ανάγκης και τις επικοινωνίες (ομπρέλα) να κατατίθενται πριν από κάθε αγώνα στην αρμόδια αρχή (ΕΘΕΑ) και αφού πάρουν έγκριση από τους αντίστοιχους τεχνικούς συμβούλους (εάν δεν υπάρχουν θα πρότεινα να συσταθούν) στις συγκεκριμένες συνθήκες η αρμόδια αρχή να ζητά την κρατική συμβολή (αστυνομία, πυροσβεστική, ΕΚΑΒ) και μετά να επιτρέπετε η διεξαγωγή του αγώνα.

Επίσης τα σημεία ανεφοδιασμού να είναι συγκεκριμένα και εκεί να υπάρχει με φροντίδα της οργάνωσης νεκρός χρόνος ώστε να μήν υπάρχουν αδικίες στο εαν κάποιο πλήρωμα καθυστερήσει γιατί πχ υπάρχει traffic στο βεζινάδικο απο παράγωντες εκτός αγώνα...

Τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων να σφραγίζονται στην εκκίνηση έως και το σημείο ανεφοδιασμού για να αποφεύγεται η επικίνδυνη μεταφορά καυσίμων.

Όλοι οι οδηγοί και οι συνοδηγοί να κάνουμε υποχρεωτικά σεμινάρια πρώτων βοηθειών, χρήσης των ασυρμάτων, χρήσης του terratrip και του gps.

Γιώργος Παίδας
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Nicolas »

littledevil wrote: Όλοι οι οδηγοί και οι συνοδηγοί να κάνουμε υποχρεωτικά σεμινάρια πρώτων βοηθειών, χρήσης των ασυρμάτων, χρήσης του terratrip και του gps.

Γιώργος Παίδας
+1
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
DINIE
Posts: 204
Joined: Fri Nov 20, 2009 15:41
Location: Αγία Παρασκευή

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by DINIE »

littledevil wrote:Επίσης θα πρότεινα τα εξής.

Τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων να σφραγίζονται στην εκκίνηση έως και το σημείο ανεφοδιασμού για να αποφεύγεται η επικίνδυνη μεταφορά καυσίμων.

Όλοι οι οδηγοί και οι συνοδηγοί να κάνουμε υποχρεωτικά σεμινάρια πρώτων βοηθειών, χρήσης των ασυρμάτων, χρήσης του terratrip και του gps.

Γιώργος Παίδας
Για τα ρεζερβουάρ δεν το καταλαβαίνω. Πως γίνεται μεταφορά επικίνδυνων καυσίμων ?
Για τα υποχρεωτικά σεμινάρια πρώτων βοηθειών,ασυρμάτων,gps ΟΚ. Για το terratrip όμως, δεν το χρησιμοποιούν όλοι και δεν είναι δύσκολο στη χρηση του και δεν βρίσκω να υπάρχει θέμα ασφάλειας όπως στα άλλα θέματα που είπατε. Είναι στην κρίση του καθενός.
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
Φωκίων

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Φωκίων »

Σε μπιτονια μεσα στο αυτοκινητο...
καποια βενζινοβόρα αν πανε ταπα απο την αρχη μεχρι το τελος εν το βγαζοιυν ουτε το σκελος...
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

littledevil wrote:Επίσης θα πρότεινα τα εξής.

Το σχέδιο του αγώνα που αφορά την διαδρομή, τα σημεία ανεφοδιασμού, τα μέτρα ιατρικής βοήθειας , στις έξοδους ανάγκης και τις επικοινωνίες (ομπρέλα) να κατατίθενται πριν από κάθε αγώνα στην αρμόδια αρχή (ΕΘΕΑ) και αφού πάρουν έγκριση από τους αντίστοιχους τεχνικούς συμβούλους (εάν δεν υπάρχουν θα πρότεινα να συσταθούν) στις συγκεκριμένες συνθήκες η αρμόδια αρχή να ζητά την κρατική συμβολή (αστυνομία, πυροσβεστική, ΕΚΑΒ) και μετά να επιτρέπετε η διεξαγωγή του αγώνα.

Επίσης τα σημεία ανεφοδιασμού να είναι συγκεκριμένα και εκεί να υπάρχει με φροντίδα της οργάνωσης νεκρός χρόνος ώστε να μήν υπάρχουν αδικίες στο εαν κάποιο πλήρωμα καθυστερήσει γιατί πχ υπάρχει traffic στο βεζινάδικο απο παράγωντες εκτός αγώνα...

Τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων να σφραγίζονται στην εκκίνηση έως και το σημείο ανεφοδιασμού για να αποφεύγεται η επικίνδυνη μεταφορά καυσίμων.

Όλοι οι οδηγοί και οι συνοδηγοί να κάνουμε υποχρεωτικά σεμινάρια πρώτων βοηθειών, χρήσης των ασυρμάτων, χρήσης του terratrip και του gps.

Γιώργος Παίδας
Συμφωνώ με όλα αλλά
φαντάζομαι οτι το πρώτο είναι ήδη απαιτούμενο αν και αρμόδια και φαντάζομαι σχολαστική προς αυτό είνα η ΕΘΕΑ. Ας το προσθέσουμε δε νομίζω να έχει κανείς αντίρρηση!

Το δεύτερο και τρίτο είναι λίγο δύσκολο καθότι πες οτι εγώ χάθηκα κάπου και η βενζίνη δε με βγάζει μέχρι το προκαθορισμένο σημείο ανεφοδιασμού τί κανω,?
ή εσυ χρειάζεσαι κάθε 170 χλμ βενζίνη ενώ εγώ καθε 130 χλμ σε μία διαδρομή 300 χλμ. Αρα εσύ χρειάζεσαι έναν ανεφοδιασμό εγώ δύο, πως θα ορίσουμε επιτηρούμενα σημεία ανεφοδιασμού? Μάλλον θέλει πολύ κόσμο για μικρή ουσία!

Για το τελευταίο +1000 αλλά πάλι διαδικαστικά είναι δύσκολο, ίσως μόνο για την Ζ1?
Δημητριάδης Σταύρος
Γιάννης Αθανασίου

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Το πρώτο είναι αναγκαίο και απαιτητό, αν και δε πιστεύω ότι υπάρχει για όλους τους αγώνες. Η κρατική συμβολή είναι πάντοτε απαιτητή, αφού η έγκριση περνά από όλους τους τοπικούς παράγοντες.
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Pet4x4 »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Πέτρο, αν μιλάς γι΄αυτό ΟΚ! Κατάλαβα για κάτι παραπάνω... και το παραπάνω είναι επικίνδυνο, αφού "γνωρίζοντας" το δρόμο πας πιό γρήγορα.

10-20 σημειώσεις επικίνδυνων σημείων ΟΚ!
O.K. λοιπόν... για αυτά μιλάω, οχι για κάτι παραπάνω αφού πολύ σωστά λές, το κάτι παραπάνω θα σε κάνει να πηγαίνεις πιο γρήγορα! Μόνο τα επικίνδυνα! Αυτά που ΜΠΟΡΕΙ να δημιουργίσουν προβλημα αν πηγαίνεις με πολλά.
Γιάννης Αθανασίου wrote: Αυτό που ζητήθηκε απο πλήρωμα πέρσι "...γιατί δεν είχε την κατηφόρα..." όχι.

Αυτή είναι η άποψή μου.
Είπαμε, όχι και έτσι... Εχεις δίκιο. Αυτό είναι το άλλο άκρο! Εγώ λέω για σημεία όπως: O δρόμος που περνάει ακριβός δίπλα απο το κανάλι του Μόρνου στο χωριό Ύπατο στην Θήβα, είναι φαρδύς, πατημένος και άνετα μπορείς να αναπτύξεις ταχύτητες ακόμα και τον 120 χιλιομέτρον, ΟΜΩΣ, ανα τακτά χρονικά διαστήματα έχει εγκάρσια τσιμεντένια λούκια τα οποία αν δέν τα γνωρίζεις και τα περάσεις με πολλά, μπορεί άνετα να μετρήσεις πολλές τούμπες! Αυτό λοιπόν θέλει απλά μια σημείωση στο RB που να λέει: " S.O.S Για τα επόμενα 5 χιλ. εγκάρσια τσιμεντένια λούκια". Πάνε λοιπον τα 120 χιλιόμετρα.... Όλοι φυλάγοντε και έχουν τα μάτια τους στον δρόμο! Δέν χρειάζεται κανένα όριο εκεί! Γιατί αν μπεί όριο, τα μάτια φεύγουν απο τον δρόμο και πάνε στο κοντέρ που θα πρέπει να είναι κολημένο στα 90 π.χ. Αυτό θα είναι τελικά πιο επικίνδυνο! Έτσι δέν είναι βρε Γιάννη?

Παραδείγματα σχετικά υπάρχουν πολλά ακόμα... Στις αντιπυρικές με τα "χασήματα" ας πούμε που ήταν στον περσυνό και προπέρσυνο 24ώρο. Εκεί τι όριο να μπει? 50 μέτρα φάρδος ο δρόμος, ευθεία, μετά ανηφόρα διαρκείας και στην κορυφή "χάσιμο". Αμέσος μετά, 50 μέτρα φάρδος κατηφόρα, ευθεία, και πάλι τα ίδια! Είναι επικίνδηνο μόνο στην κορυφή! Μια απλή σημείωση στο RB θα γλειτώσει τους αγωνιζόμενους απο το να πηγαίνουν με 40 ακόμα και σε μία κατηφόρα με 50 μέτρα φάρδος και 100 μήκος + 300
ακόμα ευθεία! Πάει η ευχαρήστηση... πήγε περίπατο αν μπεί όριο και εκεί, έγινε σπαστικό μετά το παιχνίδι! Έχω άδικο?

Αποψή μου πάντα...
DINIE
Posts: 204
Joined: Fri Nov 20, 2009 15:41
Location: Αγία Παρασκευή

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by DINIE »

Dista wrote:Να κάνω μια ....ερωτησούλα για να προχωράτε (προχωράμε)? :roll:
Αφήνουμε την Ζ1 που τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα και πάμε στις Ζ2-Ζ3.
Σε κομμάτια ασφαλή και χωρίς κίνηση από τρίτους ή ακόμα και σε κλειστά κομμάτια, η πρόταση ποια είναι? Με αυτοκίνητα χωρίς μέτρα ασφαλείας, πάνε με όσο θέλουν χωρίς όριο? Τους βάζουμε όριο στο R.B. για όλες τις τουλίπες? Τους κάνουμε μετρήσεις κρυφές για να πηγαίνουν με τη ΜΩΤ και κανονική Regularity? Κάτι άλλο?
Μιά ειδική regularty όπως στο Ναύπλιο μικρού μήκους μέσα στις απλές είναι πραγματικά ωραία και σε κρατάει στην τσίτα. Όμως ένας ολόκληρος αγώνας regylarity , καταντάει βαρετός και στο τέλος δεν έχεις και την αίσθηση του τι έχεις κάνει από χρόνους. Άρα νομίζω όρια στο χώμα σε πολύ συγκεκριμένα σημεία για την ασφάλεια όλων είναι ίσως πιο καλή λύση. Πάντα για την Ζ2,Ζ3. Αν είναι δύσκολο για έναν οργανωτή στο roadbook να έχει σημειώσεις για την Ζ1 και όρια για την Ζ2 (δεδομένου του κοινού roadbook και στις δύο κατηγορίες) τότε σημειώσεις και στους δύο και όρια πρόσθετα στην ενημέρωση για την Ζ2. Ίσως και να γράφονται σε ένα σημείο στην τουλίπα και να αφορούν μόνο τη Ζ2.


Κάτι άλλο που δεν έχουμε συζητήσει είναι το νούμερο των αγώνων που θέλουμε να έχουμε στο πρωτάθλημα. Αυτό ίσως είναι και ένα θέμα που καίει και δεν πρέπει να συζητηθεί ακόμα.Άποψη μου είναι πως λίγοι αγώνες όπως φέτος είναι πιο ρεαλιστικό σενάριο για την χώρα μας ειδικά για την εποχή που ζούμε πλέον.
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”