Όσο αφορά τη σήμανση θεωρώ οτι σε συνδυασμό με την ενημέρωση των χωριών και δήμων, αν έμπαινε μια πινακιδούλα/αφίσα στους κεντρικούς χωματόδρομους που συνήθως μπαίνουν οι κυνηγοί, οι χορτροκυνηγοί και γενικά όλοι οι τρίτοι θα βοηθούσε ωστε τουλάχιστον να προσέχουν και αυτοί λίγο. Δεν είναι λίγες οι φορές που συνάντησα ανθρώπους που ήταν στην κοσμάρα τους και είτε οδηγούσαν στην αντίθετη μεριά, είτε πήγαιναν χειρότερα απο εμάς
Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Για τον παρατηρητή της ΕΘΕΑ εννοώ έναν άνθρωπο της ΕΘΕΑ που θα παραβρίσκεται κατα τη διάρκεια του αγώνα με την οργάνωση για να επιβλέπει οτι όλα δουλεύουν βάση σχεδιασμού και με τις προδιαγραφές που έχουν συμφωνηθεί αλλά και θα αποκτά ιδία άποψη για την αρτιότητα του εκάστοτε αγώνα και οργανωτή.
Όσο αφορά τη σήμανση θεωρώ οτι σε συνδυασμό με την ενημέρωση των χωριών και δήμων, αν έμπαινε μια πινακιδούλα/αφίσα στους κεντρικούς χωματόδρομους που συνήθως μπαίνουν οι κυνηγοί, οι χορτροκυνηγοί και γενικά όλοι οι τρίτοι θα βοηθούσε ωστε τουλάχιστον να προσέχουν και αυτοί λίγο. Δεν είναι λίγες οι φορές που συνάντησα ανθρώπους που ήταν στην κοσμάρα τους και είτε οδηγούσαν στην αντίθετη μεριά, είτε πήγαιναν χειρότερα απο εμάς
Όσο αφορά τη σήμανση θεωρώ οτι σε συνδυασμό με την ενημέρωση των χωριών και δήμων, αν έμπαινε μια πινακιδούλα/αφίσα στους κεντρικούς χωματόδρομους που συνήθως μπαίνουν οι κυνηγοί, οι χορτροκυνηγοί και γενικά όλοι οι τρίτοι θα βοηθούσε ωστε τουλάχιστον να προσέχουν και αυτοί λίγο. Δεν είναι λίγες οι φορές που συνάντησα ανθρώπους που ήταν στην κοσμάρα τους και είτε οδηγούσαν στην αντίθετη μεριά, είτε πήγαιναν χειρότερα απο εμάς
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Καταλαβα το πνευμα σου.
Βρισκω καλες τις προτασεις και νομίζω ότι οι διοργανωτες θα τις εφαρμόσουν. Ειδικα το 5. ειναι σημαντικό !
Βρισκω καλες τις προτασεις και νομίζω ότι οι διοργανωτες θα τις εφαρμόσουν. Ειδικα το 5. ειναι σημαντικό !
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Για αυτά συμφωνείτε, διαφωνείτε θεωρείτε οτι χρειάζεται κάτι άλλο?stavrosd wrote: Μετρήσεις/Βαθμολογία
1. Ενιαίο ποινολόγιο μετρήσεων.
a. Προάφιξη είτε σε απλή είτε σε ειδική 2:1 (το 10:1 το θεωρώ άδικο και άσκοπο αφού στους περισσότερους αγώνες οι προπορείες χρεώνονται από απλό λάθος και δεν ανταποκρίνονται στον πραγματικό ρυθμό)
3. Οι απλές να είναι πράγματι απλές (με άνεση για βενζίνες, κατούρημα κτλ) και να μή βγάζουν ποινές και οι ειδικές να είναι περισσότερες. Συγκεκριμένα για τα Enduro να ξεφύγουν απο τις κλειστέ ειδικές (σαν αυτές που υπάρχουν τώρα) και να βάλουν ειδικές και στα βουνά. Αλλιώς αν θέλουν τις απλές να τις διαχειρίζονται σαν ειδικές τότε θα πρέπει και οι ποινές να είναι ισάξιες με αναλογία 1:1
4. Συντελεστής για τον κάθε αγώνα με γνώμονα τα χιλιόμετρα και τις μέρες. (Αλήθεια τί ισχύει σήμερα?)
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Mακαρι να μπορεσει να γινει!stavrosd wrote: Συγκεκριμένα για τα Enduro να ξεφύγουν απο τις κλειστέ ειδικές (σαν αυτές που υπάρχουν τώρα) και να βάλουν ειδικές και στα βουνά.
Πολυ θα ηθελα να δω κορδελες στο βουνο εστω για ενα μικρο κομματι 3-5χλμ.
Θα ηταν πολυ καλυτερα απο το να σπαμε τα αμαξια μας σε ενα "χωραφι"!!!
Μιας κ (τουλαχιστον οπως τα εχω δει εγω) οι απλες δεν εχουνε μεγαλες διαφορες απο τις ειδικες (εκτος αν πηγαινουμε προς τον τερματισμο που συνηθως παμε ελευθεροι χρονου,Αλλιώς αν θέλουν τις απλές να τις διαχειρίζονται σαν ειδικές τότε θα πρέπει και οι ποινές να είναι ισάξιες με αναλογία 1:1
Η θα πρεπει οπως λες να διαχωριζονται σαφως η να ειναι ολες το ιδιο....
Ναι πιστευω θα ηταν καλο αυτο, αν κ μετα ισως προσπαθησουνε ολοι να κανουνε αγωνες πολλων χιλιομετρων/ημερων που δεν ξερω αν ειναι κατι που θελουμε στην παρουσα φαση....4. Συντελεστής για τον κάθε αγώνα με γνώμονα τα χιλιόμετρα και τις μέρες. (Αλήθεια τί ισχύει σήμερα?)
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Στο μυαλό μου έχω τεσσάρων κατηγόριων διαδρομές.mitsos wrote:Mακαρι να μπορεσει να γινει!
Πολυ θα ηθελα να δω κορδελες στο βουνο εστω για ενα μικρο κομματι 3-5χλμ.
Θα ηταν πολυ καλυτερα απο το να σπαμε τα αμαξια μας σε ενα "χωραφι"!!!
1.Οι ειδικές τύπου Enduro. Δηλαδή πίστας που έχει ως πλεονεκτήματα την εύκολη πρόσβαση θεατών και πιο ελεγχόμενο περιβάλλον. Αλλά δεν συνάδει με τον τίτλο αντοχής και πραγματικά σπάμε τα αυτοκίνητα χωρίς να το ευχαριστιόμαστε εξίσου.
2.Οι κλειστές στην κυκλοφορία (χωρίς όρια ταχύτητας και ΜΩΤ, ή πολύ υψηλή, για την Ζ1), ειδικές πάνω στο βουνό που σαφώς και μας αρέσουν πιό πολύ αλλά μάλλον οργανωτικά είναι πολύ απαιτητικές για να έχουν εκτεταμένη εφαρμογή αλλά και αναφέρονται στα αυτοκίνητα με μέτρα ασφαλείας.
3. Οι ανοιχτές στην κυκλοφορία ειδικές (με όρια ταχύτητας για όλους) με στόχο τον ιδανικό χρόνο που όμως δεν έρχεται εύκολα και οποιοδήποτε λάθος δύσκολα το μαζεύεις (με τα όρια θα είναι λίγα τα σημεία που θα μπορείς μαζέψεις)
και τέλος
4. Οι απλές, που εγώ τις εννοώ και τις θέλω πραγματικά απλές. Όπως αυτές οι τελευταίες που λές και εσυ!
Το ιδανικό για εμένα είναι οι διαδρομές του 2ου τύπου, μετά έρχονται του 3ου και τέλος του 1ου.
Για τους δύο πρώτους τύπους θεωρώ οτι θα πρέπει να έχουν κοινό τρόπο κοινολόγησης 1:1 και τον τρίτο να μετράει το ιδανικό λεπτό(όπως τώρα).
Για τις απλές (αν είναι πράγματι απλές ) θα μπορούσε να μετράει το 1'' σαν 10'' είτε προπορίας είτε αργοπορίας.
ΑΛΛΑ πλέον με την ηλεκτρονική παρακολούθηση δεν νομίζω οτι η προπορεία θα πρέπει να τιμωρείτε πιο αυστηρά απο την αργοπορία.
Αυτό γινόταν για να μην τρέχουμε αλλα τώρα το διασφαλίζουμε πολύ καλύτερα
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
stavrosd wrote:Στο μυαλό μου έχω τεσσάρων κατηγόριων διαδρομές.mitsos wrote:Mακαρι να μπορεσει να γινει!
Πολυ θα ηθελα να δω κορδελες στο βουνο εστω για ενα μικρο κομματι 3-5χλμ.
Θα ηταν πολυ καλυτερα απο το να σπαμε τα αμαξια μας σε ενα "χωραφι"!!!
1.Οι ειδικές τύπου Enduro. Δηλαδή πίστας που έχει ως πλεονεκτήματα την εύκολη πρόσβαση θεατών και πιο ελεγχόμενο περιβάλλον. Αλλά δεν συνάδει με τον τίτλο αντοχής και πραγματικά σπάμε τα αυτοκίνητα χωρίς να το ευχαριστιόμαστε εξίσου.
2.Οι κλειστές στην κυκλοφορία (χωρίς όρια ταχύτητας και ΜΩΤ, ή πολύ υψηλή, για την Ζ1), ειδικές πάνω στο βουνό που σαφώς και μας αρέσουν πιό πολύ αλλά μάλλον οργανωτικά είναι πολύ απαιτητικές για να έχουν εκτεταμένη εφαρμογή αλλά και αναφέρονται στα αυτοκίνητα με μέτρα ασφαλείας.
3. Οι ανοιχτές στην κυκλοφορία ειδικές (με όρια ταχύτητας για όλους) με στόχο τον ιδανικό χρόνο που όμως δεν έρχεται εύκολα και οποιοδήποτε λάθος δύσκολα το μαζεύεις (με τα όρια θα είναι λίγα τα σημεία που θα μπορείς μαζέψεις)
και τέλος
4. Οι απλές, που εγώ τις εννοώ και τις θέλω πραγματικά απλές. Όπως αυτές οι τελευταίες που λές και εσυ!
Το ιδανικό για εμένα είναι οι διαδρομές του 2ου τύπου, μετά έρχονται του 3ου και τέλος του 1ου.
Για τους δύο πρώτους τύπους θεωρώ οτι θα πρέπει να έχουν κοινό τρόπο κοινολόγησης 1:1 και τον τρίτο να μετράει το ιδανικό λεπτό(όπως τώρα).
Για τις απλές (αν είναι πράγματι απλές ) θα μπορούσε να μετράει το 1'' σαν 10'' είτε προπορίας είτε αργοπορίας.
ΑΛΛΑ πλέον με την ηλεκτρονική παρακολούθηση δεν νομίζω οτι η προπορεία θα πρέπει να τιμωρείτε πιο αυστηρά απο την αργοπορία.
Αυτό γινόταν για να μην τρέχουμε αλλα τώρα το διασφαλίζουμε πολύ καλύτερα
+1 Συμφωνώ σε όλα !!
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Αχ βρε Ντινο καλά που είσαι και εσυ και δυο τρεις ακόμα!
Που είναι οι άλλοι οέο?!
Γραφτέ βρε τι σας προβληματίζει, τι δε σας αρέσει ή πώς θα τα θέλατε τα πράγματα!
Μονο στη γκρίνια μιλάμε?
Αντε ντε!
Πείτε έστω αν θέλετε καμία συνάντηση γιατί εγώ δε βλέπω λόγω μέχρι τώρα.
5 άνθρωποι είμαστε και τα βρίσκουμε
Που είναι οι άλλοι οέο?!
Γραφτέ βρε τι σας προβληματίζει, τι δε σας αρέσει ή πώς θα τα θέλατε τα πράγματα!
Μονο στη γκρίνια μιλάμε?
Αντε ντε!
Πείτε έστω αν θέλετε καμία συνάντηση γιατί εγώ δε βλέπω λόγω μέχρι τώρα.
5 άνθρωποι είμαστε και τα βρίσκουμε
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Σταύρο όποτε θέλεις και συνάντηση από κοντά, μέσα είμαι. Μόνο την μέρα να διευκρινήσουμε γιατί έχω και μαγαζί και καταλαβαίνεις λίγα απογεύματα έχω ελεύθερα. Σε μία συνάντηση σίγουρα και ο Φώτης είναι μέσα.
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
stavrosd wrote:Για αυτά συμφωνείτε, διαφωνείτε θεωρείτε οτι χρειάζεται κάτι άλλο?stavrosd wrote: Μετρήσεις/Βαθμολογία
1. Ενιαίο ποινολόγιο μετρήσεων.
a. Προάφιξη είτε σε απλή είτε σε ειδική 2:1 (το 10:1 το θεωρώ άδικο και άσκοπο αφού στους περισσότερους αγώνες οι προπορείες χρεώνονται από απλό λάθος και δεν ανταποκρίνονται στον πραγματικό ρυθμό)
3. Οι απλές να είναι πράγματι απλές (με άνεση για βενζίνες, κατούρημα κτλ) και να μή βγάζουν ποινές και οι ειδικές να είναι περισσότερες. Συγκεκριμένα για τα Enduro να ξεφύγουν απο τις κλειστέ ειδικές (σαν αυτές που υπάρχουν τώρα) και να βάλουν ειδικές και στα βουνά. Αλλιώς αν θέλουν τις απλές να τις διαχειρίζονται σαν ειδικές τότε θα πρέπει και οι ποινές να είναι ισάξιες με αναλογία 1:1
4. Συντελεστής για τον κάθε αγώνα με γνώμονα τα χιλιόμετρα και τις μέρες. (Αλήθεια τί ισχύει σήμερα?)
Μιά χαρά είναι. Δικαιότατο! + 1 !
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Oι διαδρομές του πρώτου τύπου, είναι αυτές που με απέτρεψαν απο τα Enduro! Τις θεωρώ εντελώς λάθος, σπαστήρια, χωρίς καμία οδηγική ευχαρίστηση για μένα τουλάχιστον και αρκετά ζημιογώνες για το αυτοκίνητο. Τα αποτελέσματα του φετινού 24ώρου μιλούν απο μόνα τους. Απο όσα αυτοκίνητα ακολουθούν το πρωτάθλημα και εκκίνησαν στον 24ώρο δέν τερμάτισε κανένα με εξαίρεση αυτό του Φώτη, που άν δεν ήταν ο Φώτης μηχανικός, κανονικά θα είχε εγκαταλείψει απο την Αράχωβα! Όλα κουβαλάγανε "κουσούρια" απο τα Enduro που βγήκανε μόλις πιεστήκανε για πολύ ώρα. Άλλα λιγότερα και άλλα περισσότερα. Το κάθε άλμα, το κάθε κοπάνημα κτλ. που κάνει ένα αυτοκίνητο, σημειώνεται στην "μνήμη" του και μόλις μαζευτούν αρκετά τα "θυμάται" όλα!stavrosd wrote:Στο μυαλό μου έχω τεσσάρων κατηγόριων διαδρομές.mitsos wrote:Mακαρι να μπορεσει να γινει!
Πολυ θα ηθελα να δω κορδελες στο βουνο εστω για ενα μικρο κομματι 3-5χλμ.
Θα ηταν πολυ καλυτερα απο το να σπαμε τα αμαξια μας σε ενα "χωραφι"!!!
1.Οι ειδικές τύπου Enduro. Δηλαδή πίστας που έχει ως πλεονεκτήματα την εύκολη πρόσβαση θεατών και πιο ελεγχόμενο περιβάλλον. Αλλά δεν συνάδει με τον τίτλο αντοχής και πραγματικά σπάμε τα αυτοκίνητα χωρίς να το ευχαριστιόμαστε εξίσου.
2.Οι κλειστές στην κυκλοφορία (χωρίς όρια ταχύτητας και ΜΩΤ, ή πολύ υψηλή, για την Ζ1), ειδικές πάνω στο βουνό που σαφώς και μας αρέσουν πιό πολύ αλλά μάλλον οργανωτικά είναι πολύ απαιτητικές για να έχουν εκτεταμένη εφαρμογή αλλά και αναφέρονται στα αυτοκίνητα με μέτρα ασφαλείας.
3. Οι ανοιχτές στην κυκλοφορία ειδικές (με όρια ταχύτητας για όλους) με στόχο τον ιδανικό χρόνο που όμως δεν έρχεται εύκολα και οποιοδήποτε λάθος δύσκολα το μαζεύεις (με τα όρια θα είναι λίγα τα σημεία που θα μπορείς μαζέψεις)
και τέλος
4. Οι απλές, που εγώ τις εννοώ και τις θέλω πραγματικά απλές. Όπως αυτές οι τελευταίες που λές και εσυ!
Το ιδανικό για εμένα είναι οι διαδρομές του 2ου τύπου, μετά έρχονται του 3ου και τέλος του 1ου.
Οπώτε για εμένα αυτές οι ειδικές, δέν κάνουν... δέν αξίζει, πώς αλλιώς να το πώ?
Οι 2 είναι οι ιδανικές αλλά αδύνατες προς υλοποίηση.
Οι 3 είναι μια χαρά, αρκεί αυτά τα όρια ταχύτητας να μήν στερούν πολύ την οδηγική ευχαρίστηση και στο τέλος καταντάνε σπαστικά. Ναι στα ορια. Ναι στα σωστά όρια όμως! Και εκεί που χρειάζονται μόνο!
Για το 4 συμφωνώ απολύτος και εγώ. Δέν μπορεί να λέμε πως μας νοιάζει η ασφάλεια και να κάνουμε τις απλές, ίδιες και χειρότερες απο τις ειδικές!
+1 σε όλα, εκτός απο το ....1" σαν 10".... μάλον ήθελες να γράψεις 1' σαν 10". Σωστά?stavrosd wrote: Για τους δύο πρώτους τύπους θεωρώ οτι θα πρέπει να έχουν κοινό τρόπο κοινολόγησης 1:1 και τον τρίτο να μετράει το ιδανικό λεπτό(όπως τώρα).
Για τις απλές (αν είναι πράγματι απλές ) θα μπορούσε να μετράει το 1'' σαν 10'' είτε προπορίας είτε αργοπορίας.
ΑΛΛΑ πλέον με την ηλεκτρονική παρακολούθηση δεν νομίζω οτι η προπορεία θα πρέπει να τιμωρείτε πιο αυστηρά απο την αργοπορία.
Αυτό γινόταν για να μην τρέχουμε αλλα τώρα το διασφαλίζουμε πολύ καλύτερα![]()