Αυτό δεκτό...Γιάννης Αθανασίου wrote: Αλλά αυτό είναι επιλογή των ιδιοκτητών τους και όχι επιβολή κάποιου συστήματος αγώνων.
Αυτό τώρα σηκώνει πολύ συζήτηση δεδομένου οτι βάσει κανονισμών εφόσον υπάρχειΓιάννης Αθανασίου wrote: Και παρεπιπτόντως ο κλωβός στο δικό σου αυτοκίνητο δεν κάνει ούτε για δεξιοτεχνία, κύριε τεχνικέ έφορε (θα γλύτωνες νόμισες;). Που είναι τα χιαστί σου, πού είναι τα πλευρικά σου, που δένει το εμπρός κομμάτι;
εργοστασιακή προστασία από ανατροπή δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Έχω διαφωνήσει πάμπολες φορές και με τον Στάθη για το συγκεκριμένο θέμα και άκρη δεν βγάλαμε. Είναι λίγο γκρίζο. Φυσικά δεν μιλάω για rally, αλλά βρε Γιάννη μου, έστω και αυτό που δεν έχει χιαστί και μπροστινά στηρίγματα είναι πολύ καλύτερο από το τίποτα...
Εξάλλου το γενικότερο πνεύμα μου δεν είναι ομολογκέ σε όλους ανεξαιρέτως αλλά έστω κάτι να μην φύγει το κεφάλι μαζί με το κράνος.
Πάντως μιας και υπάρχουν πολύ πιο έμπειροι άνθρωποι από εμένα να σκεφτούν όλες τις παραμέτρους ενός ολοκληρωμένου κανονισμού και γενικότερα του γενικότερου συμφέροντος των αγώνων, επιμένω σε αυτό που ακόμα και χωρίς γνώσεις μπορείς να συμπεράνεις μόνο και μόνο για να μας το θυμίζω πόσο σημαντικό είναι...
Ασφάλεια, ασφάλεια, ασφάλεια.
Και έστω λοιπόν οτι είχαμε 1000 ενεργούς αγωνιζόμενους με πολλά χρήματα ο καθένας
15 αυτοκίνητα στο γκαράζ και τρία φουλ ομολογκέ αγωνιστικά...
Θα το συζητούσαμε ακόμα?
Είναι φανερό οτι κάνουμε τον συμβιβασμό δεδομένης της έλλειψης "επαγγελματιών" οδηγών και έλλειψης κονδυλίων.
Και επειδή γνωρίζεις πολύ καλά την κατάσταση (και ξέρω πως δεν ξεχνάς

