Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by mitsos »

Nα συνοψισω εγω ολα τα παρπανω γιατι ακουστηκαν πολλα σωστα πραγματα τα οποια σε τοσες σελιδες ψιλοχανονται...

- Οπου υπαρχει ασφαλτος να ισχυει το οριο του ΚΟΚ. (Τωρα αν αυτο ειναι "παραλογο" ε τι να κανουμε ειναι, αλλα ολοι οδηγουμε βαση ΚΟΚ οποτε....)
ΣΗΜ1 : Οταν βγαινουμε απο χωμα σε ασφαλτο πολλες φορες δεν ξερουμε το οριο του ΚΟΚ κ πρεπει να το "υποθετουμε". ΟΧΙ. Να σημειωνεται πανω στο RB Καθε φορα.
ΣΗΜ2 : Να μην βαζουνε οι οργανωτες στην ασφαλτο ορια μικροτερα απο του ΚΟΚ. Ειναι κ αυτο επικηνδυνο.

- Στο χωμα για την Ζ1 που πληρωσανε ενα σκασμο εξοπλισμο να μπορουνε να κανουνε την πλακα τους κ ναι να τρεχουνε. Δεν εχει νοημα η Ζ1 να πηγαινει με την ιδια η με 5χλμ διαφορα ΜΩΤ απο τις αλλες κατηγοριες γιατι γι αυτους ειναι ξενερωτο. Επελεξαν να ειναι σε αυτη την κατηγορια γι αυτο το λογο.
ΣΗΜ1 : Αν συντρεχει ιδιαιτερος λογος σε καποιο σημειο ας μπει ενα οριο αλλα μονο για ενα συγκεκριμενο σημειο....
Επισης ολα τα επικινδυνα σημεια να σημειωνονται στο RB (για ολες τις κατηγοριες εννοειται) πχ: "χαντακι στα 500μετρα" "στενο περασμα στα 200μετρα" κλπ. Προσωπικα ενα τετοιο RB συναντησα κ ηταν εξυπηρετικοτατο!

- Για τις αλλες κατηγοριες Ζ2 Ζ3 Ζ0 ας υπαρχει ενα ανωτατο οριο να περιοριζει καποιον στα πλαισια της λογικης.
Αν θελετε την προσωπικη μου αποψη τα 70 ειναι λιγα. Τα 100 ισως να ηταν καλυτερα......γιατι σε εναν πατημενο δρομο με ορατοτητα τα 70 τα ξεπερνας ευκολα ενω πανω απο 100 σε καμπυλη δρομου με χαλικι δεν λεμε κι ολας οτι στριβεις ε???
Για τα επικυνδυνα σημεια πρεπει να υπαρχουνε ορια γιατι αν φυγει ενα μαμα απο αποψη εξοπλισμου, αμαξι σε πλαγια κ φερει 3 τουμπες δεν θα μεινουνε κ πολλα..... Οχι ομως ορια ιδια με την Ζ1.

- Οσο για την πλοηγηση κ τις τουλιπες (δεν ειναι θεμα κανονισμου αλλα οργανωτων) το παιχνιδι γινεται ποιο ενδιαφερον οταν ξεφευγουμε απο τους πατημενους χωματοδρομους!
Ειναι ωραιο να υπαρχουνε κομματια τελειως off road που να ενωνουνε αυτους τους δρομους!
Οσο για τα αλλα με πυξιδες μοιρες κλπ εγω που δεν εχω παει φανταρος κ δεν προβλεπεται κι ολας τα βλεπω λιγο επιφυλακτικα.... μπορει το παιχνιδι να γινει ποιο ωραιο κ χωρις αυτα!

Εδω θελω να πω το εξης:
Στους τελευταιους αγωνες βγαζαμε (λογο προβληματος) το 90% των διαδρομων με πισω κινηση.
Γιατι? Γιατι ηταν πατημενο χωμα! Δεν νομιζω να ειναι αυτη η λογικη ενος αγωνα 4χ4! (προσωπικη αποψη)
Ε καπου πρεπει να ζοριστεις κ για να περασεις..... κι αυτο δεν γινεται μεσω πατημενου δρομου.....
Οποτε ειναι καλυτερα να ψαξουνε οσοι γραφουνε διαδρομες να βρισκουνε και "περιεργα" κομματια τελειως εκτος δρομου!

- Για τις κλειστες ειδικες:Θα ηταν πολυ καλο καποιος να μπορουσε να κορδελιασει καποιο τμημα στο βουνο ωστε να γινει παιχνιδι σε πραγματικες συνθηκες κ οχι σε πιστα. Θα ηταν πολυ ωραιο για ολους!
Απο την αλλη καταλαβαινω οτι αυτο λογο κοστους κυριως ισως να μην ειναι εφικτο.
Αν λοιπον αυτες οι διαδομες γινονται αναγκαστικα σε πιστα ας μην εινα ρε παιδια η πιστα τοσο σπαστηρι!
Οτι δεν παθαινουνε τα αμαξια μας στο βουνο το παθαινουνε σε 1χλμ πιστας. Κυριολεκτικα τα σπαμε γιατι πλεον το παιχνιδι γινεται μονο εκει......
Ας το δουνε λιγο οι υπευθυνοι αυτο......

Αυτα (νομιζω :D )
meletis

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by meletis »

Διευκρινιστικά

Κανείς διοργανωτής σε δημόσιο δρόμο δεν μπορεί να δώσει όριο αγώνα πάνω απο αυτό του ΚΟΚ (βάσει του οποίου γίνονται και οι αγώνες).
Κάτι τέτοιο, ειδικά σε σοβαρό ατύχημα με τραυματισμό και προσαγωγή, συνιστά ποινικό αδίκημα.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

meletis wrote:Διευκρινιστικά

Κανείς διοργανωτής σε δημόσιο δρόμο δεν μπορεί να δώσει όριο αγώνα πάνω απο αυτό του ΚΟΚ (βάσει του οποίου γίνονται και οι αγώνες).
Κάτι τέτοιο, ειδικά σε σοβαρό ατύχημα με τραυματισμό και προσαγωγή, συνιστά ποινικό αδίκημα.
Δηλαδή θα πρέπει να περνάμε τη γέφυρα της χαλκίδας με 40 :shock: :shock:
Δημητριάδης Σταύρος
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by mitsos »

stavrosd wrote:
meletis wrote:Διευκρινιστικά

Κανείς διοργανωτής σε δημόσιο δρόμο δεν μπορεί να δώσει όριο αγώνα πάνω απο αυτό του ΚΟΚ (βάσει του οποίου γίνονται και οι αγώνες).
Κάτι τέτοιο, ειδικά σε σοβαρό ατύχημα με τραυματισμό και προσαγωγή, συνιστά ποινικό αδίκημα.
Δηλαδή θα πρέπει να περνάμε τη γέφυρα της χαλκίδας με 40 :shock: :shock:
Θα πρεπει να περναμε την Γεφυρα της Χαλκιδας με το οριο βαση ΚΟΚ της Γεφυρας που ειναι κ το λογικο.... αν αυτο ειναι 40 τοτε 40....
Εγω παραπανω μιλησα για ορια απο οργανωτες χαμηλοτερα του ΚΟΚ.... ετυχε κ τετοια περιπτωση!
souki
Posts: 64
Joined: Fri Jul 31, 2009 14:55

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by souki »

Dista wrote:
stavrosd wrote: Τί είναι η δύσκολη τουλίπα?
Μια τουλίπα στην οποία πρέπει να κατέβει ο πλοηγός και να ψάξει να βρεί που θα σε πάει. Μια τουλίπα που θέλει πυξίδα και περπάτημα για να βρείς την έξοδο. Μια τουλίπα που πας ψάχνοντας μέχρι να βρείς το δρόμο. Μια τουλίπα που σου λέει: η επόμενη είναι στις 275 μοίρες και σε 550 μέτρα, αλλά στις 275 μοίρες δεν περνάει οπότε πρέπει να κάνεις το γύρο και να το βρείς. Μπορώ να σκεφτώ μερικές ακόμα.
για μερικους δυσκολη πλοηγηση ειναι και οι απανωτες τουλιπες ,οι συχνες εναλλαγες κατευθυνσης ......δεν χρειαζεται να φτασουμε ακομα στο αλλο ακρο..

Αληθεια ,αφου το σημαντικο στον αγωνα ειναι η πλοηγηση και απο εκει εξαρταται υποθετικα το παιχνιδι γιατι το 1ο πραγμα που απαγορεψανε δεν ειναι το gps?
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

souki wrote:
Dista wrote:
stavrosd wrote: Τί είναι η δύσκολη τουλίπα?
Μια τουλίπα στην οποία πρέπει να κατέβει ο πλοηγός και να ψάξει να βρεί που θα σε πάει. Μια τουλίπα που θέλει πυξίδα και περπάτημα για να βρείς την έξοδο. Μια τουλίπα που πας ψάχνοντας μέχρι να βρείς το δρόμο. Μια τουλίπα που σου λέει: η επόμενη είναι στις 275 μοίρες και σε 550 μέτρα, αλλά στις 275 μοίρες δεν περνάει οπότε πρέπει να κάνεις το γύρο και να το βρείς. Μπορώ να σκεφτώ μερικές ακόμα.
για μερικους δυσκολη πλοηγηση ειναι και οι απανωτες τουλιπες ,οι συχνες εναλλαγες κατευθυνσης ......δεν χρειαζεται να φτασουμε ακομα στο αλλο ακρο..

Αληθεια ,αφου το σημαντικο στον αγωνα ειναι η πλοηγηση και απο εκει εξαρταται υποθετικα το παιχνιδι γιατι το 1ο πραγμα που απαγορεψανε δεν ειναι το gps?
Συμφωνώ οτι αυτή είναι μία σφικτή πλοήγηση και τέτοιο πρέπει να είναι το στήσιμο. Φαντάζομαι οτι και όλοι οι οργανωτές αυτό θέλουν!

Εμείς τουλάχιστον το gps δεν το χρησιμοποιούμε (στα μέσα του 2009) το βάλαμε αλλα πιο πολύ για χαβαλέ το έχουμε. Αν έχεις terratrip το gps θα σε βοηθήσει μόνο αν χαθείς πολυυυύ και δεν μπορείς να ξαναβρείς το δρόμο σου ή αν η τουλίπα έχει λάθος μέτρα.Και αυτό αν έχεις και τους καλούς χάρτες.
Εσύ πως το χρησιμοποιείς και σου είναι τόσο χρήσιμο??Για λέγε, για λέγε 8-)
Δημητριάδης Σταύρος
souki
Posts: 64
Joined: Fri Jul 31, 2009 14:55

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by souki »

Δημητρα καλα ειναι τα offroad κομματια ,ομως ελα και στη θεση του οργανωτη....
αν μεσα τον αγωνα των 150χλμ μας βαλει 3 offroad και αρχισουν ολοι να πηγαινουν δεξια και αριστερα, την εχασε την μπαλα.
Στα καλαβρυτα που εβαλαν ενα τετοιο κομματι (με το οποιο ξετρελαθηκα)εγινε το ελα να δεις....αυτοκινητα απο δω-μηχανακια απο κει να ψαχνουν το δρομο....ηταν ομως υπο ελενχο και 1 κομματι....
Και παλι υπηρξαν καποιοι που παραπονεθηκαν γιατι το θεωρησαν δυσκολο.....
Ειμαι υπερ της δυσκολης πλοηγησης αλλα με μετρο ....και οπου ειναι εφικτη....
souki
Posts: 64
Joined: Fri Jul 31, 2009 14:55

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by souki »

stavrosd wrote: Εσύ πως το χρησιμοποιείς και σου είναι τόσο χρήσιμο??Για λέγε, για λέγε 8-)
Ας αρχισω απο το οτι απο τοτε που θυμαμαι να τρεχω δεν ειχα καν gps
Σε εναν αγωνα πηγα με gps γιατι δεν εμπαινε terratrip και να σου πω την αληθεια θεωρω αδικη την χρηση του ιδιως οταν ξερεις να το χειριζεσαι.
Το 2009 στη Λειβαδεια σε μια απλη εμειναν ποσα αυτ/τα μεσα στη λασπη,την οποια εμεις περασαμε παραλληλα γιατι ειδα κατα τυχη στο gps οτι και ο διπλα δρομος εβγαζε στο ιδιο σημειο...το θεωρεις δικαιο?ειπα απο μεσα μου.."ατσα αβαντες που εχουν οσοι το χρησιμοποιουν!"
και γιατι εγω που χανομαι να πρεπει να διαβαζω το rb αναποδα και ο αλλος απλος να ακολουθει το ιχνος του?
Ας μην αναφερθω σε κοπανες...ποσο ευκολο ειναι να κανεις.. ;)
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by mitsos »

souki wrote:Δημητρα καλα ειναι τα offroad κομματια ,ομως ελα και στη θεση του οργανωτη....
αν μεσα τον αγωνα των 150χλμ μας βαλει 3 offroad και αρχισουν ολοι να πηγαινουν δεξια και αριστερα, την εχασε την μπαλα.
Στα καλαβρυτα που εβαλαν ενα τετοιο κομματι (με το οποιο ξετρελαθηκα)εγινε το ελα να δεις....αυτοκινητα απο δω-μηχανακια απο κει να ψαχνουν το δρομο....ηταν ομως υπο ελενχο και 1 κομματι....
Και παλι υπηρξαν καποιοι που παραπονεθηκαν γιατι το θεωρησαν δυσκολο.....
Ειμαι υπερ της δυσκολης πλοηγησης αλλα με μετρο ....και οπου ειναι εφικτη....
Σουλα εγω κ ο Σταυρος (υποθετω κ εσυ) εχουμε συναντησει τετοια σημεια.
Ηταν ομως σχεδιασμενα ΣΩΣΤΑ κ στην απεικονηση κ στα μετρα κ αυτο το εκανε "ευκολα" μεσα στην δυσκολια τους.
Ποσο μαλλον αν στην εξοδο υπαρχει ΣΕΔ μαζι με τα σημερινα συστηματα παρακολουθησης δεν νομιζω οτι κανεις αλλος θα χασει την μπαλα παρα μονο οι μη εμπειροι αγωνιζομενοι οι οποιοι θα πρεπει να ψαχτουν για να μπουν στο κλιμα!

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι αν ο δρομος ειναι ενα σταδιο πριν την ασφαλτοστρωση με το 3Α ετοιμο, τοτε χανεται το "παιχνιδι" (οπως το βλεπω εγω τουλαχιστον)..... να πηγαινεις με ενα πισωκινητο αμαξι κ αντι για terratrip με το κοντερ (επειδη διασταυρωση απο διασταυρωση ειναι 500μετρα αποσταση κ αυτα ειναι παλι αρκετα κεντρικα, ε σε βγαζει απο το νοημα του αγωνα πλοηγησης κ 4χ4.....

Αποψη μου παντα.....
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by mitsos »

souki wrote: και γιατι εγω που χανομαι να πρεπει να διαβαζω το rb αναποδα και ο αλλος απλος να ακολουθει το ιχνος του?
Αυτη ειναι η σημαντικοτερη χρηση του gps κατα την γνωμη μου...
Ποσο μαλλον οτι αν χαθεις αρκετα κ δεν θυμασαι απο που ηρθες δεν μπορεις να διαβασεις το RB αναποδα γιατι πολυ απλα εκει που εισαι ..... δεν υπαρχει!!! :D

Για τα αλλα που λες πρεπει αφ'ενος να εχεις τους καταλληλους χαρτες κ να ξερεις να τους χρησιμοποιεις και να παρεις το ρισκο οτι το κομματι που "παρακαμπτεις" δεν εχει ΣΕΧ/ΣΕΔ. Το ξερεις?
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”