ίσα - ίσα ρε φωστήρα μου, τώρα που κάνω ιδιοκατασκευή, μπορώ να έχω την καλύτερη γωνία πηνίου με τον άξονα μετάδοσης και την καλύτερη θετική κάστερ. και όπως λεέι ο κατασκευαστής, η προτεινόμενη κάστερ είναι στις 7 μοίρες για να έχω επαναφορά τιμονιού, ελαφρύ τιμόνι, καλή στροφή, αποφυγη death wooble και τέλος και βασικότερο σταθερό τιμόνι μετά τα 160 χλμ/ωραaggas wrote:Συγνώμη αλλά αυτά ισχύουν για τον εργοστασιακό άξονα!!! Δεν αλλάζει τίποτα τώρα που κάνεις ιδιοκατασκευή;;;
ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER
Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER
if it doesn't break, fix it until it does
Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER
Ρε κουρελοφωτισμένε, δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το θέμα και δεν ξέρω, αλλά βρίσκω ευκαιρία να ρωτήσω και να μάθω...antonisxj wrote:ίσα - ίσα ρε φωστήρα μου, τώρα που κάνω ιδιοκατασκευή, μπορώ να έχω την καλύτερη γωνία πηνίου με τον άξονα μετάδοσης και την καλύτερη θετική κάστερ.aggas wrote:Συγνώμη αλλά αυτά ισχύουν για τον εργοστασιακό άξονα!!! Δεν αλλάζει τίποτα τώρα που κάνεις ιδιοκατασκευή;;;
ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΣΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΑ;;;;antonisxj wrote: και όπως λεέι ο κατασκευαστής, η προτεινόμενη κάστερ είναι στις 7 μοίρες για να έχω επαναφορά τιμονιού, ελαφρύ τιμόνι, καλή στροφή, αποφυγη death wooble και τέλος και βασικότερο σταθερό τιμόνι μετά τα 160 χλμ/ωρα
Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER
μα δεν σου είπα και τίποτα. φωστήρα σε είπα μόλις μάθω κι'εγώ, θα σε ενημερώσω.aggas wrote: Ρε κουρελοφωτισμένε, δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το θέμα και δεν ξέρω, αλλά βρίσκω ευκαιρία να ρωτήσω και να μάθω...
...και ναί... ο υποπόταμος πιάνει τα 160. όταν μια φορά σύνδεσα τη ντίζα του ταχυμέτρου με το black&decker, εκεί να δείς χιλιόμετρα. σαν τρελλός πήγαινε...
if it doesn't break, fix it until it does
- ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
- Posts: 738
- Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
- Location: Ξανθη
Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER
Γιατι να τα ξαναγραφω???Αφου τα λεει ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ!!!!antonisxj wrote: ίσα - ίσα ρε φωστήρα μου, τώρα που κάνω ιδιοκατασκευή, μπορώ να έχω την καλύτερη γωνία πηνίου με τον άξονα μετάδοσης και την καλύτερη θετική κάστερ. και όπως λεέι ο κατασκευαστής, η προτεινόμενη κάστερ είναι στις 7 μοίρες για να έχω επαναφορά τιμονιού, ελαφρύ τιμόνι, καλή στροφή, αποφυγη death wooble
Σε κατηφορα με κλιση 90% και με ευνοικο τυφωνα!!!!antonisxj wrote: και βασικότερο σταθερό τιμόνι μετά τα 160 χλμ/ωρα
Ειπαμε να το κανεις να μην σπαει οταν πας να παρκαρεις πανω στο πεζοδρομιο αλλα οχι και να το κανεις dragster!!!!
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER
Εγώ να κάνω τώρα μια ερώτηση για να καταλαβαίνω και να μάθω; Αν υποθέσουμε ότι ξηλώνω στο Terrano όλο το μπροστινό και βάλω άξονα οι ρυθμίσεις CASTER-CAMPER θα είναι οι ίδιες που έχει προβλέψει ο κατασκευαστής σύμφωνα με αυτό που έχει κατασκευάσει;;
- ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
- Posts: 738
- Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
- Location: Ξανθη
Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER
Καθε τυπος αναρτησης εχει της δικες της ρυθμισεις οι οποιες εξαρτουνται απο πολλες παραμετρους οπως σημεια στηριξης,τυπος αναρτησης,ανεξαρτητη ή ακαμπτος αξονας,διαδρομη αναρτησης,βαρος που υποστιριζει και χιλιαδυο αλλα πραγματα.Ενα αλλο παραδειγμα,το δικο σου Terrano με ανεξαρτητη αναρτηση εμπρος δεν εχει καμια σχεση με την γεωμετρια της ανεξαρτητης αναρτησης του δικου μου L 200.Οποτε αν βαλεις αξονα στο Terrano θα πας με την γεωμετρια που "επιβαλει" ο αξονας.
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER
Άρα δηλαδή ο Αντώνης απ' την στιγμή που βάζει άλλο άξονα εμπρός και πατενταρισμένο πισινό για μπροστά, πρέπει να πάει με τα στάνταρντ της Jeep ή της Ford;;
Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER
Ούτε με τα στανταρντ της Jeep ούτε και με αυτά της Ford.
Θα ξεκινήσει με ρυθμίσεις περίπου ίδιες με αυτές της Jeep και θα προχωρήσει ανάλογα.
Η κάμπερ σε άξονες γενικότερα δεν ρυθμίζεται και όποια διαφορά με το μηδέν σημαίνει στραβωμένο εξάρτημα.
Η σωστή ρύθμιση της κάστερ θα γίνει trial 'n' error αφού δεν υπάρχει "σωστή" τιμή γιατί αυτή εξαρτάται από
την ανάρτηση που έχεις, τα λάστιχα, ή ακόμα και το τί θες από το αυτοκίνητο.
Θα ξεκινήσει με ρυθμίσεις περίπου ίδιες με αυτές της Jeep και θα προχωρήσει ανάλογα.
Η κάμπερ σε άξονες γενικότερα δεν ρυθμίζεται και όποια διαφορά με το μηδέν σημαίνει στραβωμένο εξάρτημα.
Η σωστή ρύθμιση της κάστερ θα γίνει trial 'n' error αφού δεν υπάρχει "σωστή" τιμή γιατί αυτή εξαρτάται από
την ανάρτηση που έχεις, τα λάστιχα, ή ακόμα και το τί θες από το αυτοκίνητο.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER
Μάϊστα!!!!! Τώρα ξεκαθαρίζει το τοπίο!!!!Nicolas wrote:Ούτε με τα στανταρντ της Jeep ούτε και με αυτά της Ford.
Θα ξεκινήσει με ρυθμίσεις περίπου ίδιες με αυτές της Jeep και θα προχωρήσει ανάλογα.
Η κάμπερ σε άξονες γενικότερα δεν ρυθμίζεται και όποια διαφορά με το μηδέν σημαίνει στραβωμένο εξάρτημα.
Η σωστή ρύθμιση της κάστερ θα γίνει trial 'n' error αφού δεν υπάρχει "σωστή" τιμή γιατί αυτή εξαρτάται από
την ανάρτηση που έχεις, τα λάστιχα, ή ακόμα και το τί θες από το αυτοκίνητο.