Μην το παιδεύετε δεν είναι δικό μου, εγώ έχω jimny και τo έχω σπάσει τόσο που θα είχα αγοράσει και φτιάξει wrangler. Η παρέα βοηθά τον φίλο να μαζέψει σωστές πληροφορίες για να το στήσει σωστά, ο δικός μου ρόλος περιορίζεται στον υπολογιστή τον οποίο και δεν κατέχει.
Το θέμα με το γκρουπ ARB θα λυθεί
Για βήμα απο 4.10 σε 5.13 είναι σωστό ξαναρωτω?
Στο θέμα ανάρτησης μια σκέψη είναι η 2' long arm με body lift και ίσως flat fenders για να μην παίρνουν γωνίες οι σταυροί, αλλιώς 4' long arm με τα παρελκόμενα. Για θέμα αντοχής θα μείνει στα 33' σχεδόν σίγουρα. Είμαστε στο σωστό δρόμο; υπάρχει άλλη επιλογή;
Έχει σχεδόν τελειώσει και το roll cage... και μετά τους custom προφυλακτήρες περιμένει ο εργατης και οι 10ρες procomp, βλέπεις το κάνει με μεράκι και θέλει να γίνει σωστά.
Οτι άλλη πληροφορία καλοδεχούμενη
μην ξεχάσω το αμάξι ΔΕΝ θα πάει πλατεία
ΔΕΝ είναι για πεζοδρόμια αλλά πολύ πιθανών να του φερθούν σαν του 'πεζοδρομίου'
