τα ημιαξονια δεν ειναι ενα απο τα εξαρτηματα που παθαινουν ζημια η σπανε αν ζορισεις πολυ το αμαξι?συνολικα ειναι 2 η 4?παιδια σορυ αν η ερωτηση ειναι καπως μαλακια αλλα μια ζωη μοτοσυκλετες ειχα...kostas654 wrote:πωλουνται τα παραπανω λογω αλλαγης.
Τα πραγματα θα τα βγαλω την αλλη εβδομαδα αρα εχουμε και λεμε
-ημιαξονια 27αρια απο D35 80 ευρω και τα 2
-γκρουπ 80 ευρω
-αναρτηση 2" pro-comp me es9000 αμορτισερ και 2 ποντους εξτρα προσθηκες με πατουρα
στις βασεις 250 ευρω(20.000 χλμ)
-φτερα κομπλε τα μαμα 100 ευρω
Ισως δωσω και τα κορωνοπινια,αν ενδιαφερεται καποιος ας ρωτησει
τηλ 6979670356
Ερώτηση για ημιαξόνια...ένα θέμα που καίει πολλούς
-
- Posts: 74
- Joined: Thu Sep 17, 2009 10:17
Ερώτηση για ημιαξόνια...ένα θέμα που καίει πολλούς
Re: ΓΙΑ ΤJ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ 27+ΓΚΡΟΥΠ ΜΑΜΑ+PRO-COMP 2" ME 2cm+ΦΤΕΡΑ
σορρυ που ανακατεύομαι στην αγγελία.loutrokampines wrote: τα ημιαξονια δεν ειναι ενα απο τα εξαρτηματα που παθαινουν ζημια η σπανε αν ζορισεις πολυ το αμαξι?συνολικα ειναι 2 η 4?παιδια σορυ αν η ερωτηση ειναι καπως μαλακια αλλα μια ζωη μοτοσυκλετες ειχα...
Θα σου λύσω την απορία σε πλαίσιο συμπαράστασης στον καγκουραδελφό Κώστα.
Και καμία ερώτηση δεν είναι μαλακία. Γι' αυτό το έχουμε το "μαγαζί"

Ναι τα ημιαξόνια αν τα ζορίσεις σπάνε.
Είναι οι "ράβδοι" που φεύγουν από το διαφορικό και καταλήγουν στους τροχούς, χοντρά χοντρά, μεταδίδοντας την κίνηση.
Άρα έχεις συνολικά 4. Δύο ασύμετρα μπροστά διότι το καρπούζι του διαφορικού σου δεν είναι στο κέντρο και δύο ίδια πίσω
μιας και τα wrangler πίσω έχουν το καρπούζι στην μέση.
Σπάνε μεν αλλά είναι το πιο ανώδυνο εξάρτημα να σπάσεις.
Μετάφραση:κοστασ654 wrote: εγω βγαζω τα πισω και επειδη βαζω μπλοκε και 33αρια πηγα σε 30αρια γιατι θα εσπαγαν
Το Wrangler του Κώστα φοράει πίσω άξονα Dana35 (όπως και συ) ο οποίος φοράει ημιαξόνια 27 spines.
Αυτός ο άξονας είναι είναι φτιαγμένος να αντέχει μέχρι 32 ίντσες λάστιχο το πολύ, μαμά.
Ο Κώστας τώρα που θέλει να βάλει 33άρι λαστιχάκι και μπλοκέ πρέπει να ενισχύσει λίγο τα
ημιαξόνια για να μην σπάνε με την μία και γι αυτό βάζει 30 spines από Dana44.
Λέω παραπάνω οτι είναι το πιο ανώδυνο να σπάσεις διότι απ ότι βλέπεις σαν ανταλλακτικό
είναι σχετικά φθηνό ενώ αν είναι κάτι να σπάσει και δεν σπάσει το ημιαξόνιο θα σπάσει
το κωρονοπήνιο, το διαφορικό κλπ. Με σπασμένο ημιαξόνιο κουνιέσαι ακόμα.
Με σπασμένο κάτι από τα άλλα, περιμένεις να σε μαζέψουν

Αν έχεις άλλες απορίες, πόσταρε στα τεχνικά και εδώ είμαστε.
Κώστα, μιας και τα λέμε, δεν αλλάζεις και κορωνοπήνια να φέρεις και το βήμα σου
στα ίσια του, να είναι και λίγο πιο ανθεκτικά από τα μαμά?
Και αλήθεια, μπροστά τί θα κάνεις?
33άρια είναι αυτά και πλησιάζει και η καγκουροσυνάντηση...

"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
-
- Posts: 74
- Joined: Thu Sep 17, 2009 10:17
Re: ΓΙΑ ΤJ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ 27+ΓΚΡΟΥΠ ΜΑΜΑ+PRO-COMP 2" ME 2cm+ΦΤΕΡΑ
Nicolas wrote:σορρυ που ανακατεύομαι στην αγγελία.loutrokampines wrote: τα ημιαξονια δεν ειναι ενα απο τα εξαρτηματα που παθαινουν ζημια η σπανε αν ζορισεις πολυ το αμαξι?συνολικα ειναι 2 η 4?παιδια σορυ αν η ερωτηση ειναι καπως μαλακια αλλα μια ζωη μοτοσυκλετες ειχα...
Θα σου λύσω την απορία σε πλαίσιο συμπαράστασης στον καγκουραδελφό Κώστα.
Και καμία ερώτηση δεν είναι μαλακία. Γι' αυτό το έχουμε το "μαγαζί"![]()
Ναι τα ημιαξόνια αν τα ζορίσεις σπάνε.
Είναι οι "ράβδοι" που φεύγουν από το διαφορικό και καταλήγουν στους τροχούς, χοντρά χοντρά, μεταδίδοντας την κίνηση.
Άρα έχεις συνολικά 4. Δύο ασύμετρα μπροστά διότι το καρπούζι του διαφορικού σου δεν είναι στο κέντρο και δύο ίδια πίσω
μιας και τα wrangler πίσω έχουν το καρπούζι στην μέση.
Σπάνε μεν αλλά είναι το πιο ανώδυνο εξάρτημα να σπάσεις.
Μετάφραση:κοστασ654 wrote: εγω βγαζω τα πισω και επειδη βαζω μπλοκε και 33αρια πηγα σε 30αρια γιατι θα εσπαγαν
Το Wrangler του Κώστα φοράει πίσω άξονα Dana35 (όπως και συ) ο οποίος φοράει ημιαξόνια 27 spines.
Αυτός ο άξονας είναι είναι φτιαγμένος να αντέχει μέχρι 32 ίντσες λάστιχο το πολύ, μαμά.
Ο Κώστας τώρα που θέλει να βάλει 33άρι λαστιχάκι και μπλοκέ πρέπει να ενισχύσει λίγο τα
ημιαξόνια για να μην σπάνε με την μία και γι αυτό βάζει 30 spines από Dana44.
Λέω παραπάνω οτι είναι το πιο ανώδυνο να σπάσεις διότι απ ότι βλέπεις σαν ανταλλακτικό
είναι σχετικά φθηνό ενώ αν είναι κάτι να σπάσει και δεν σπάσει το ημιαξόνιο θα σπάσει
το κωρονοπήνιο, το διαφορικό κλπ. Με σπασμένο ημιαξόνιο κουνιέσαι ακόμα.
Με σπασμένο κάτι από τα άλλα, περιμένεις να σε μαζέψουν![]()
Αν έχεις άλλες απορίες, πόσταρε στα τεχνικά και εδώ είμαστε.
Κώστα, μιας και τα λέμε, δεν αλλάζεις και κορωνοπήνια να φέρεις και το βήμα σου
στα ίσια του, να είναι και λίγο πιο ανθεκτικά από τα μαμά?
Και αλήθεια, μπροστά τί θα κάνεις?
33άρια είναι αυτά και πλησιάζει και η καγκουροσυνάντηση...







Re: ΓΙΑ ΤJ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ 27+ΓΚΡΟΥΠ ΜΑΜΑ+PRO-COMP 2" ME 2cm+ΦΤΕΡΑ
Ζω εδώ και μου αρέσει να προσέχω το σπίτι μου και τους καλεσμένους μου




"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
- boysetsfire
- Posts: 129
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:02
- Location: Vrilissia Hills
Re: ΓΙΑ ΤJ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ 27+ΓΚΡΟΥΠ ΜΑΜΑ+PRO-COMP 2" ME 2cm+ΦΤΕΡΑ








...καλυτερα τρεις μερες λυκος...παρα μια ζωη προβατο!
Ερώτηση για ημιαξόνια
Με σπασμενο ημιαξονιο(κ με δεδομενο το c-clip)δεν σου φευγει στο δρομο?
who dares wins
Re: ΓΙΑ ΤJ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ 27+ΓΚΡΟΥΠ ΜΑΜΑ+PRO-COMP 2" ME 2cm+ΦΤΕΡΑ
Στον 35αρι που εχουν τα TJ αν σπασει ημιαξονιο σου φευγει ολος ο τροχος, γιατι το ημιαξονιο συνδεεται με το γκρουπ με ενα c-clip.Αρα σιγουρα ακινητοποιειται το jeep.Aκομη και με το 30αρι ακινητοποιειται αφου κι αυτα με c-clip πιανονται απλα ειναι περιπου 35% πιο γερα.Μονο με το c-clip eliminator kit της superior ( http://www.jeepforum.com/forum/f9/super ... ng-538780/ ) γλυτωνεις απο το c-clip απλα χανεις αναγκαστικα το abs αν εχεις.Nicolas wrote: Σπάνε μεν αλλά είναι το πιο ανώδυνο εξάρτημα να σπάσεις.
Λέω παραπάνω οτι είναι το πιο ανώδυνο να σπάσεις διότι απ ότι βλέπεις σαν ανταλλακτικό
είναι σχετικά φθηνό ενώ αν είναι κάτι να σπάσει και δεν σπάσει το ημιαξόνιο θα σπάσει
το κωρονοπήνιο, το διαφορικό κλπ. Με σπασμένο ημιαξόνιο κουνιέσαι ακόμα.
Με σπασμένο κάτι από τα άλλα, περιμένεις να σε μαζέψουν![]()
Re: ΓΙΑ ΤJ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ 27+ΓΚΡΟΥΠ ΜΑΜΑ+PRO-COMP 2" ME 2cm+ΦΤΕΡΑ
Α γεια σου!!!!!.........
who dares wins
Re: ΓΙΑ ΤJ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ 27+ΓΚΡΟΥΠ ΜΑΜΑ+PRO-COMP 2" ME 2cm+ΦΤΕΡΑ
Σωστά. O D35 του wrangler είναι semi floating.
Τουλάχιστον όμως με λίγη βοήθεια (και πολλές κλοτσιές) κουνιέσαι.
Με σπασμένο διαφορικό, δεν πας πουθενά.
Βλέπεις αν έχεις full floating 44άρη τα ξεχνάς αυτά
Τα σεμινάρια περί semi vs. full floating στο επόμενο τευχός στα τεχνικά θέματα.
Το ABS απ'όσο γνωρίζω όντως το χάνεις με c-clip eliminator
αν και κάτι είχα ακούσει για λύση.
Αν μάθω, θα το ποστάρω.
Τουλάχιστον όμως με λίγη βοήθεια (και πολλές κλοτσιές) κουνιέσαι.

Με σπασμένο διαφορικό, δεν πας πουθενά.
Βλέπεις αν έχεις full floating 44άρη τα ξεχνάς αυτά

Τα σεμινάρια περί semi vs. full floating στο επόμενο τευχός στα τεχνικά θέματα.
Το ABS απ'όσο γνωρίζω όντως το χάνεις με c-clip eliminator
αν και κάτι είχα ακούσει για λύση.
Αν μάθω, θα το ποστάρω.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
-
- Posts: 2414
- Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13
Re: ΓΙΑ ΤJ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ 27+ΓΚΡΟΥΠ ΜΑΜΑ+PRO-COMP 2" ME 2cm+ΦΤΕΡΑ
Διαβαζω που γραφετε για τον πισω αξονα.ημιαξονια κλπ....
Ειδατε πολλά αυτοκινητα να κοβουν ημιαξονιο πισω και να μπορουν να πηγαινουν κανονικα μετα...
Καλα αυτα με τα C-Clip σου βγαινει το ημιαξονιο και το κοιτας με χαρη (και λες μ@κ@κια εκανα?)
Τα υπολοιπα ομως που στην ουσια κρατιουνται απο μια μεταλλικη φλατζα (περιπου 4mm) ειναι καλυτερα?
Για σκεφτείτε που θα στηρίζεται όλο το ημιαξόνια μετά?
Στο ρουλεμάν του άκρου του άξονα και μόνο εκεί.
Και αν κανείς το λάθος και το περπατήσεις πολύ έτσι τρως και το ρουλεμάν.
Άρα αν σε κοπεί το πίσω ημιαξονιο. Το βγάζεις το αυτοκίνητο από το σημείο που έγινε η ζημιά και περιμένεις για οδική βοήθεια.
Όσο για τα C-Clip αν έχεις δισκοφρενα πίσω δεν σου φεύγει αμέσως το ημιαξόνιο (το κρατάει η δαγκάνα)
Άρα και εκεί μπορείς να μετακινηθείς για λίγα μέτρα.
Μ’αυτά και μ’αυτά όμως πρέπει να γνωρίζουμε πως τα πίσω ημιαξόνια με την βαφή που έχουν δεν σπανέ εύκολα, αλλά στραβώνουν....
Κάτι αντίστροφο με τα μπροστινά...
Ειδατε πολλά αυτοκινητα να κοβουν ημιαξονιο πισω και να μπορουν να πηγαινουν κανονικα μετα...
Καλα αυτα με τα C-Clip σου βγαινει το ημιαξονιο και το κοιτας με χαρη (και λες μ@κ@κια εκανα?)
Τα υπολοιπα ομως που στην ουσια κρατιουνται απο μια μεταλλικη φλατζα (περιπου 4mm) ειναι καλυτερα?
Για σκεφτείτε που θα στηρίζεται όλο το ημιαξόνια μετά?
Στο ρουλεμάν του άκρου του άξονα και μόνο εκεί.
Και αν κανείς το λάθος και το περπατήσεις πολύ έτσι τρως και το ρουλεμάν.
Άρα αν σε κοπεί το πίσω ημιαξονιο. Το βγάζεις το αυτοκίνητο από το σημείο που έγινε η ζημιά και περιμένεις για οδική βοήθεια.
Όσο για τα C-Clip αν έχεις δισκοφρενα πίσω δεν σου φεύγει αμέσως το ημιαξόνιο (το κρατάει η δαγκάνα)
Άρα και εκεί μπορείς να μετακινηθείς για λίγα μέτρα.
Μ’αυτά και μ’αυτά όμως πρέπει να γνωρίζουμε πως τα πίσω ημιαξόνια με την βαφή που έχουν δεν σπανέ εύκολα, αλλά στραβώνουν....
Κάτι αντίστροφο με τα μπροστινά...
