UAZ469b
UAZ469b
Καλησπέρα
Έχω αγοράσει απο τον Ελληνικό Στρατό το όχημα UAZ469b Σοβιετικής κατασκευής έτους 1979 και προελεύσεως Ανατολικής Γερμανίας. Είναι ένα απο τα 292 που ήλθαν στην Ελλάδα και εδόθη σε Μονάδα της Θεσσαλονίκης. Του έχω αλλάξει τα ηλεκτρικά γιατί τα οχήματα αυτά έπαιρναν φωτιά στις υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού στην Ελλάδα. Επίσης έχω βελτιώσει τα φρένα του και για να παίρνει εύκολα μπροστά, του τοποθέτησα ηλεκτρική βενζιναντλία και του αντικατέστησα το καρμπυρατέρ με άλλο διπλό της Weber. Το χρησιμοποίησα για μερικά χρόνια για όχημα αναψυχής και τώρα το έχω με πινακίδες Ιστορικού οχήματος ΕΛΠΑ.
Έχω αγοράσει απο τον Ελληνικό Στρατό το όχημα UAZ469b Σοβιετικής κατασκευής έτους 1979 και προελεύσεως Ανατολικής Γερμανίας. Είναι ένα απο τα 292 που ήλθαν στην Ελλάδα και εδόθη σε Μονάδα της Θεσσαλονίκης. Του έχω αλλάξει τα ηλεκτρικά γιατί τα οχήματα αυτά έπαιρναν φωτιά στις υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού στην Ελλάδα. Επίσης έχω βελτιώσει τα φρένα του και για να παίρνει εύκολα μπροστά, του τοποθέτησα ηλεκτρική βενζιναντλία και του αντικατέστησα το καρμπυρατέρ με άλλο διπλό της Weber. Το χρησιμοποίησα για μερικά χρόνια για όχημα αναψυχής και τώρα το έχω με πινακίδες Ιστορικού οχήματος ΕΛΠΑ.
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: WILLYS MB KAI FORD GPW….ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.
Αρκετά μάχιμο το βλέπω!!!!πού είναι η φωτογραφία;;
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: UAZ469b
Η φωτογραφία είναι στην Ερμούπολη της Σύρου σε παρουσίαση- εκδήλωση Ιστορικών Οχημάτων.
-
- Posts: 2
- Joined: Sun Jan 29, 2012 10:40
Re: UAZ469b
kalispera pareaaa eimai neo melos pou me sustisai enas maximos me ena jimny maur exo na po pos nai auto einai rooosos
Re: UAZ469Β
@Στέφανε καλησπέρα!
Το όχημά σου το είχα πρωτοδει σε ένα ολοσέλιδο άρθρο σε τεύχος του περιοδικού Classic Century του Μιχ. Ρασιδάκη. Θα ανεβάσω φωτό αύριο, και εάν έχεις άλλες φωτό, βεβαίως και είναι ευπρόσδεκτες. Καλώς ήρθες στην παρέα!
Το όχημά σου το είχα πρωτοδει σε ένα ολοσέλιδο άρθρο σε τεύχος του περιοδικού Classic Century του Μιχ. Ρασιδάκη. Θα ανεβάσω φωτό αύριο, και εάν έχεις άλλες φωτό, βεβαίως και είναι ευπρόσδεκτες. Καλώς ήρθες στην παρέα!
Re: UAZ469b
Kαλώς ήρθατε και οι δύο.
Με τον συγκεκρίμένο τύπο οχήματος έχω κάνει γύρω στις 20.000 χλμ.
ως στρατιώτης. Εκπληκτικές εκτός δρόμου ικανότητες, μεγάλη αντοχή, ευκολία συντήρησης
φτηνά ανταλλακτικά, με μόνο μειονέκτημα τα ηλεκτρολογικά του και την υψηλή
κατανάλωση
( το βενζινοκίνητο).
Καλοτάξιδο!

ως στρατιώτης. Εκπληκτικές εκτός δρόμου ικανότητες, μεγάλη αντοχή, ευκολία συντήρησης
φτηνά ανταλλακτικά, με μόνο μειονέκτημα τα ηλεκτρολογικά του και την υψηλή

( το βενζινοκίνητο).
Καλοτάξιδο!
Re: UAZ469b
Καλησπέρα σε όλους σας και ευχαριστώ για την υποδοχή.
Πράγματι το όχημα έχει πολύ καλές επιδόσεις αλλά και όλα τα προβλήματα ενός στρατιωτικού οχήματος που σχεδιάστηκε στην Σοβιετική Ένωση για τις Ένοπλες Δυνάμεις του Συμφώνου Βαρσοβίας. Προσπαθώ να το διατηρήσω στην μορφή που θα είχε ένα αντίστοιχο του Σοβιετικού Στρατού σε οποιοδήποτε σημείο της αυτοκρατορίας. Έτσι το μόνο που δεν έχει ακόμη είναι το καλορηφέρ- προθερμαντήρας του κινητήρα, που και αυτό θα τοποθετηθεί, όταν βρώ και αγοράσω τον ηλεκτρικό πίνακα ελέγχου της συσκευής. Τα υπόλοιπα ήδη υπάρχουν στην προίκα του οχήματος που με τον χρόνο απέκτησα απο το http://www.e-bay.de.
Το όχημα θέλει πολύ λίγη φανοποιία και φυσικά βάψιμο. Όταν έχω κέφι ασχολούμαι.
Πράγματι το όχημα έχει πολύ καλές επιδόσεις αλλά και όλα τα προβλήματα ενός στρατιωτικού οχήματος που σχεδιάστηκε στην Σοβιετική Ένωση για τις Ένοπλες Δυνάμεις του Συμφώνου Βαρσοβίας. Προσπαθώ να το διατηρήσω στην μορφή που θα είχε ένα αντίστοιχο του Σοβιετικού Στρατού σε οποιοδήποτε σημείο της αυτοκρατορίας. Έτσι το μόνο που δεν έχει ακόμη είναι το καλορηφέρ- προθερμαντήρας του κινητήρα, που και αυτό θα τοποθετηθεί, όταν βρώ και αγοράσω τον ηλεκτρικό πίνακα ελέγχου της συσκευής. Τα υπόλοιπα ήδη υπάρχουν στην προίκα του οχήματος που με τον χρόνο απέκτησα απο το http://www.e-bay.de.
Το όχημα θέλει πολύ λίγη φανοποιία και φυσικά βάψιμο. Όταν έχω κέφι ασχολούμαι.
Re: UAZ469b
Στέφανος wrote:Καλησπέρα σε όλους σας και ευχαριστώ για την υποδοχή.
Πράγματι το όχημα έχει πολύ καλές επιδόσεις αλλά και όλα τα προβλήματα ενός στρατιωτικού οχήματος που σχεδιάστηκε στην Σοβιετική Ένωση για τις Ένοπλες Δυνάμεις του Συμφώνου Βαρσοβίας. Προσπαθώ να το διατηρήσω στην μορφή που θα είχε ένα αντίστοιχο του Σοβιετικού Στρατού σε οποιοδήποτε σημείο της αυτοκρατορίας. Έτσι το μόνο που δεν έχει ακόμη είναι το καλορηφέρ- προθερμαντήρας του κινητήρα, που και αυτό θα τοποθετηθεί, όταν βρώ και αγοράσω τον ηλεκτρικό πίνακα ελέγχου της συσκευής. Τα υπόλοιπα ήδη υπάρχουν στην προίκα του οχήματος που με τον χρόνο απέκτησα απο το http://www.e-bay.de.
Το όχημα θέλει πολύ λίγη φανοποιία και φυσικά βάψιμο. Όταν έχω κέφι ασχολούμαι.
- Attachments
-
- UAZ469COMIC.JPG (32.48 KiB) Viewed 4671 times
Re: UAZ469b
Στέφανος wrote:Καλησπέρα σε όλους σας και ευχαριστώ για την υποδοχή.
Πράγματι το όχημα έχει πολύ καλές επιδόσεις αλλά και όλα τα προβλήματα ενός στρατιωτικού οχήματος που σχεδιάστηκε στην Σοβιετική Ένωση για τις Ένοπλες Δυνάμεις του Συμφώνου Βαρσοβίας. Προσπαθώ να το διατηρήσω στην μορφή που θα είχε ένα αντίστοιχο του Σοβιετικού Στρατού σε οποιοδήποτε σημείο της αυτοκρατορίας. Έτσι το μόνο που δεν έχει ακόμη είναι το καλορηφέρ- προθερμαντήρας του κινητήρα, που και αυτό θα τοποθετηθεί, όταν βρώ και αγοράσω τον ηλεκτρικό πίνακα ελέγχου της συσκευής. Τα υπόλοιπα ήδη υπάρχουν στην προίκα του οχήματος που με τον χρόνο απέκτησα απο το http://www.e-bay.de.
Το όχημα θέλει πολύ λίγη φανοποιία και φυσικά βάψιμο. Όταν έχω κέφι ασχολούμαι.
- Attachments
-
- uazarmy.jpg (16.82 KiB) Viewed 4670 times
Re: UAZ469b
φιλε μου Στεφανε καλησπερα...ενδιαφερομαι για την αγορα ενος UAZ469 σαν το δικο σου καλη ωρα και θα ηθελα καποιες περαιτερω πληροφοριες...
Για αρχη ας πουμε την καταναλωση του, φημιζεται για 15/20 λιτρα ανα 100 χλμ (μιας που θα ειναι κανονικα ΙΧ και θα γραφει αρκετα χιλιομετρα) με τον στανταρ 2400 βενζινη και αν δουλευει καθαρα (ενδεχεται να δουλευει σε υψομετρα με χιονια ή μεσα στο κατακαλοκαιρο σε δασικες πυρκαγιες).
Eπισης σκεφτομουν αν θα εμπαινε ενας lada niva 1700 injection επανω, ιδια αλογα, και 5αρι σασμαν ισως να βελτιωνε λιγο την κατασταση σε πορεια και καταναλωση. Δυστυχως λογω της καθημερινης χρησης θελω να κανω καποιες αλλαγες και γω που ναι μεν θα του αλλαξουν τον κλασσικο χαρακτηρα αλλα οι περιστασεις πλεον μας πιεζουν..
Γενικα οτι εχεις να μου πεις απο την συμβιωση μαζι του καλοδεχουμενο...
Για αρχη ας πουμε την καταναλωση του, φημιζεται για 15/20 λιτρα ανα 100 χλμ (μιας που θα ειναι κανονικα ΙΧ και θα γραφει αρκετα χιλιομετρα) με τον στανταρ 2400 βενζινη και αν δουλευει καθαρα (ενδεχεται να δουλευει σε υψομετρα με χιονια ή μεσα στο κατακαλοκαιρο σε δασικες πυρκαγιες).
Eπισης σκεφτομουν αν θα εμπαινε ενας lada niva 1700 injection επανω, ιδια αλογα, και 5αρι σασμαν ισως να βελτιωνε λιγο την κατασταση σε πορεια και καταναλωση. Δυστυχως λογω της καθημερινης χρησης θελω να κανω καποιες αλλαγες και γω που ναι μεν θα του αλλαξουν τον κλασσικο χαρακτηρα αλλα οι περιστασεις πλεον μας πιεζουν..
Γενικα οτι εχεις να μου πεις απο την συμβιωση μαζι του καλοδεχουμενο...