Μπορουμε πολυ ευκολα να απαντησουμε σε ολες τι παραπανω ερωτησεις σας, γιατι εχω την εντυπωση οτι υπονοειται κατι....Ιχνηλάτης wrote: Το τέλος της ειδικής είναι τέλος ειδικής και όχι ΣΕΧ.
................
Και μία απλή ερώτηση από εμάς: πώς κάνατε 230 και βάλε χιλιόμετρα χωρίς να βάλετε καύσιμα, αφού χάσατε το ΣΕΧ στο Πύλι; Οι περισσότεροι με Vitara διαμαρτύρονται ότι δεν κάνουν περισσότερα από 200 χιλιόμετρα με ένα τεπόζιτο.
Και άλλη μία απλή ερώτηση: πώς βρήκατε τη διαδρομή στο Αγκάλι, 40 ολόκληρα χιλιόμετρα μακριά απο εκεί που είχατε χαθεί, στο τέλος της SS6; Το ότι δεν ακολουθήσατε τη διαδρομή δεν ήταν αρκετό για να καταλάβετε ότι είστε εκτός αγώνα; Πιστεύατε ότι δε θα το δείξει το itrack;
1)Το GV 2.5 εχει ντεποζιτο 65 λιτρων.
Κινουμασταν απο το τελος της SS1 πισωκινητοι λογο προβλημα στην 4κινηση, οποτε κ η καταναλωση μας ηταν τετοια που να μας επιτρεπει αναλογη αυτονομια. To γνωριζαμε καλα αυτο καθ'οτι εχουμε τρεξει αλλον εναν αγωνα πισωκινητοι με το ιδιο προβλημα.
2) Δεν γνωριζω που ειναι το Αγκαλι κ γι αυτο δεν μπορω να σας απαντησω.
Μπορω ομως να σας πω οτι δεν καταφεραμε να ακολουθησουμε τις οδηγιες του ανθρωπου που μας εστελναν απο το τελος της SS6 σχεδον 7χλμ διαδρομη (αντι liaison7) κ καλυψαμε εν αγνοια μας τις 15 πρωτες τουλιπες της liaison 8, εχοντας δει κ ακολουθοντας προπορευομενο οχημα, το οποιο μας ενημερωσε κ για το που ειμαστε.....
Φυσικα αυτα δεν ηταν 40+ χλμ αλλα μολις τα μισα, απο τα οποια μερικα τα ειχαμε σωστα καλυψει, οντως κατα το ημισυ χαμενοι....
3) Γνωριζαμε οτι αυτο θα επιφερει ποινες, σας το ειπαμε απο την αρχη εξ'αλλου, αλλα δεν γνωριζαμε -λαθος μας- για την ποινη του αποκλεισμου. Δεν χρειαζεται να ξερουμε για το i-track την στιγμη που εχουμε παρακαμψει ενα ολοκληρο ΣΕΧ!!!!
4) Στην τελευταια τουλιπα καθε ειδικης το RB ελεγε "Σταθμος Ελεγχου Χρονου". Αν λοιπον δεν λεγεται ΣΕΧ οπως μας προειπατε, δεν μπορω να το γνωριζω.
Εχουμε κι εμεις ομως μια ερωτηση: Ειμασταν το μονο οχημα που παρελειψε να περασει απο ΣΕΧ??