To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Ώς συνήθως δε θες να καταλάβεις. Απλά θεωρώ ότι ένα σύστημα το οποίο είναι ασφαλές για ένα αυτοκίνητο που μπορεί να κινείται με 200+ στην Autobahn, ανάμεσα σε αυτοκίνητα που έχουν μέσα παιδιά, είναι ασφαλές για αγώνες στο χώμα, με αυτοκίνητα που κινούνται το πολύ με 100 χλμ./ώρα και είναι κατά βάση ΜΟΝΑ τους εκεί.
Επειδή λοιπόν για τους μηχανικούς αυτούς, που ανέμελα απαξιώνεις, η ζωή των παιδιών που "περιφέρονται" των αυτοκινήτων με LPG, είναι σίγουρα σημαντικότερη από αυτή κάποιων αγωνιζόμενων, που στο κάτω-κάτω κάνουν την τρέλα τους, είναι σίγουρο πως θα έχουν προετοιμάσει τα συστήματά τους για την ΤΕΤΡΑΠΛΗ έκλειση ενέργειας που ενέχει ένα ατύχημα με 200 χαω σε σχέση με ένα με 100! Και το τσιμέντο στη μέση της Autobahn είναι εξίσου σκληρό με τον ελληνικό βράχο και το δέντρο.
Οπότε αν το όποιο σύστημα LPG είναι σχεδιασμένο για μια σύγκρουση με 200, γιατί δεν είναι σχεδιασμένο για μία έξοδο με 100, με ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, σε έναν αγώνα regularity; Αυτό προσπαθώ να καταλάβω. Και σε αυτό περιμένω τεκμηρίωση. Τα υπόλοιπα, δεξαμενές που ίπτανται και περιφέρονται, μπάρμπα Μήτσοι, Πλαίσια και λοιπά, ναι ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ!
Επειδή λοιπόν για τους μηχανικούς αυτούς, που ανέμελα απαξιώνεις, η ζωή των παιδιών που "περιφέρονται" των αυτοκινήτων με LPG, είναι σίγουρα σημαντικότερη από αυτή κάποιων αγωνιζόμενων, που στο κάτω-κάτω κάνουν την τρέλα τους, είναι σίγουρο πως θα έχουν προετοιμάσει τα συστήματά τους για την ΤΕΤΡΑΠΛΗ έκλειση ενέργειας που ενέχει ένα ατύχημα με 200 χαω σε σχέση με ένα με 100! Και το τσιμέντο στη μέση της Autobahn είναι εξίσου σκληρό με τον ελληνικό βράχο και το δέντρο.
Οπότε αν το όποιο σύστημα LPG είναι σχεδιασμένο για μια σύγκρουση με 200, γιατί δεν είναι σχεδιασμένο για μία έξοδο με 100, με ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, σε έναν αγώνα regularity; Αυτό προσπαθώ να καταλάβω. Και σε αυτό περιμένω τεκμηρίωση. Τα υπόλοιπα, δεξαμενές που ίπτανται και περιφέρονται, μπάρμπα Μήτσοι, Πλαίσια και λοιπά, ναι ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ!
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Δεν βλέπω τί δεν καταλαβαίνω.
Εξισώνεις τον αγώνα με την βόλτα στην εθνική, τα παραδείγματά σου είναι ατυχή και συζητάς σε λάθος βάση. Τί άλλο πρέπει να καταλάβω?
2. Ο αγώνας δεν είναι βόλτα και τα κρόκαλα δεν είναι λακούβες στην άσφαλτο ενώ δεν βιαζόμαστε το ίδιο. Επιπλέον άλλο σύγκρουση στην εθνική και άλλο τουμπίδια σε γκρέμι.
3. Ότι είναι σχεδιασμένο από τον κατασκευαστή έχει ορισμένες προδιαγραφές. Λες ο μαστρομήτσος να έκανε μελέτη σε cad? Μήπως έκανε και πραγματική δοκιμή αντοχής?
4. Το βάρος της απόδειξης το φέρεις εσύ που υποστηρίζεις πως είναι ακίνδυνο.
Η FIA σηκώνει τα χέρια, ο επικεφαλής ΤΕ έχει σοβαρές ενστάσεις, οι δοκιμές που μας αναφέρεις δοκιμάζουν την ευλεκτότητα του καυσίμου και όχι αυτό που συζητάμε (άρα δεν υπάρχουν και επίσημα στοιχεία να υποστηρίξουν αυτό που λες) και έρχεσαι εσύ να μας πεις πως είναι καλό και ασφαλές και να αποδείξουμε το αντίθετο.
Δεν γίνεται έτσι.
Εσύ πρέπει να το αποδείξεις εφόσον εσύ θες να το εισάγεις στο χωρό.
Δοκιμή σε cad δεν μπορείς να κάνεις έτσι και αλλιώς, ωστόσο αν είσαι τόσο σίγουρος πως είναι ασφαλές, βάλε το πτυχίο σου μπροστά και υπέγραψε πως φέρεις την αποκλειστική ευθύνη για κάθε ατύχημα που μπορεί να σχετίζεται με την εν λόγω εγκατάσταση και τελειώνει εκεί το θέμα.
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ.
Εξάλλου μην ξεχνάμε πως κατά παραδοχή της EOTA, τα μέτρα ασφαλείας προσαρμόζονται έτσι ώστε να μην αφήσουν κανέναν απ'έξω.
Εγώ έχω άλλα κριτήρια για την ασφάλεια και σίγουρα δεν έχουν σχέση με φράγκα.
Εξισώνεις τον αγώνα με την βόλτα στην εθνική, τα παραδείγματά σου είναι ατυχή και συζητάς σε λάθος βάση. Τί άλλο πρέπει να καταλάβω?
1. Τίποτα δεν είναι σχεδιασμένο για 200. Η δε εγκατάσταση LPG δεν είναι καν σχεδιασμένη. Τα υλικά της ίσως και αυτά όχι όλα.Γιάννης Αθανασίου wrote: Οπότε αν το όποιο σύστημα LPG είναι σχεδιασμένο για μια σύγκρουση με 200, γιατί δεν είναι σχεδιασμένο για μία έξοδο με 100, με ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, σε έναν αγώνα regularity; Αυτό προσπαθώ να καταλάβω. Και σε αυτό περιμένω τεκμηρίωση. Τα υπόλοιπα, δεξαμενές που ίπτανται και περιφέρονται, μπάρμπα Μήτσοι, Πλαίσια και λοιπά, ναι ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ!
2. Ο αγώνας δεν είναι βόλτα και τα κρόκαλα δεν είναι λακούβες στην άσφαλτο ενώ δεν βιαζόμαστε το ίδιο. Επιπλέον άλλο σύγκρουση στην εθνική και άλλο τουμπίδια σε γκρέμι.
3. Ότι είναι σχεδιασμένο από τον κατασκευαστή έχει ορισμένες προδιαγραφές. Λες ο μαστρομήτσος να έκανε μελέτη σε cad? Μήπως έκανε και πραγματική δοκιμή αντοχής?
4. Το βάρος της απόδειξης το φέρεις εσύ που υποστηρίζεις πως είναι ακίνδυνο.
Η FIA σηκώνει τα χέρια, ο επικεφαλής ΤΕ έχει σοβαρές ενστάσεις, οι δοκιμές που μας αναφέρεις δοκιμάζουν την ευλεκτότητα του καυσίμου και όχι αυτό που συζητάμε (άρα δεν υπάρχουν και επίσημα στοιχεία να υποστηρίξουν αυτό που λες) και έρχεσαι εσύ να μας πεις πως είναι καλό και ασφαλές και να αποδείξουμε το αντίθετο.
Δεν γίνεται έτσι.
Εσύ πρέπει να το αποδείξεις εφόσον εσύ θες να το εισάγεις στο χωρό.
Δοκιμή σε cad δεν μπορείς να κάνεις έτσι και αλλιώς, ωστόσο αν είσαι τόσο σίγουρος πως είναι ασφαλές, βάλε το πτυχίο σου μπροστά και υπέγραψε πως φέρεις την αποκλειστική ευθύνη για κάθε ατύχημα που μπορεί να σχετίζεται με την εν λόγω εγκατάσταση και τελειώνει εκεί το θέμα.
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ.
Εξάλλου μην ξεχνάμε πως κατά παραδοχή της EOTA, τα μέτρα ασφαλείας προσαρμόζονται έτσι ώστε να μην αφήσουν κανέναν απ'έξω.
Εγώ έχω άλλα κριτήρια για την ασφάλεια και σίγουρα δεν έχουν σχέση με φράγκα.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Ακριβώς! Όπως η αντικατάσταση των καθισμάτων και των ζωνών μόλις λήξει η ημερομηνία τους! Και η εγκατάσταση αυτόματης πυρόσβεσης σε αγώνες regularity. Και πολλά άλλα!Nicolas wrote:Εγώ έχω άλλα κριτήρια για την ασφάλεια και σίγουρα δεν έχουν σχέση με φράγκα.
Και το LPG το μόνο που έχει να κάνει με τον αγώνα, είναι η ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ!
Και, αν δεν κάνω λάθος, εσείς ασχοληθήκατε με το τί θα κάνουμε εμείς στον αγώνα μας, με τον οποίο, βέβαια, δεν έχετε καμία σχέση. Γιατί θα πρέπει λοιπόν να σας αποδείξουμε ότι έχουμε δίκιο; Σας ζητήσαμε να τον υποστηρίξετε; 'Η θέλετε να διεκδικήσετε, ανώφελα βέβαια

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Απαξ και μιλάμε για αυτοκίνητα παραγωγής με η χωρίς μετατροπές , το σύστημα LPG έχει έγκριση για κυκλοφορία στο δρόμο, δεν μπορείς να το σταματήσεις σε χρήση αγωνιστική όπου επιτρέπονται τα αυτοκίνητα παραγωγής.
Βάσει κανονισμού το LPG δεν υπάρχει όμως σε κανένα αγωνιστικό. Δεν εξαιρείται, απλα δεν αναφέρεται κάν. Αρα δεν υπάρχει
Απο ότι έχω δεί, ακόμα και σε χώρες που το LPG υπάρχει και στα περίπτερα(Βουλγαρία - Ρουμανία) κανένα αγωνιστικό δεν χρησιμοποιεί LPG.
Βάσει κανονισμού το LPG δεν υπάρχει όμως σε κανένα αγωνιστικό. Δεν εξαιρείται, απλα δεν αναφέρεται κάν. Αρα δεν υπάρχει
Απο ότι έχω δεί, ακόμα και σε χώρες που το LPG υπάρχει και στα περίπτερα(Βουλγαρία - Ρουμανία) κανένα αγωνιστικό δεν χρησιμοποιεί LPG.
Last edited by meletis on Thu Jul 29, 2010 16:57, edited 1 time in total.
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Επ! ο τιτλος αυτος ειναι δικος μου.
Ψυχραιμία φιλοι μου...
τα αδειασιστα στοιχεια ειναι τα εξης
α. LPG τρεχει στο BTCC με καποιους ( ας τους βρουμε να παρει ) κανονισμους ( αρα Νικολα προς το παρον υποθετουμε οτι εχουν καλυψει στιριξη σωληνωσεις κ.λ.π. κ.λ.π.)
β. την δοκιμη εφαρμογης του την εχει κανει αξιοπιστη επιτροπή
αρα
βρησκουμε τους κανονισμους κοιταμε τι λενε και το πιανουμε απο κει και περα ως προς το αν και τι εφαρμόζεται στην ελληνική πραγματικοτητα.
Ολα τα αλλα περισσοτερο μοιαζουν για προσωπικές αψιμαχίες ανευ λογου.
Και το "οτι μαμα = δεκτό" ειναι για να εχουμε τον κολο μας καλυμενο... "αφου ολα τα μαμα εξαρτηματα εχουν και ομολογκασίον" ποιος ο λογος για τα ρεζερβουαρ ασφαλειας τοτε??
αληθεια τα ρεζεβουαρ ασφαλειας μολις τιγκαρουν βενζινα ποσο ζυγιζουν? πως στερεονονται?? για αυτα που δεχομαστε μεσα μιλαω, και μη μου πειτε δε δεχομαστε γιατι θ' αρχισω της φωτο παλι οπου το διαχωριστικό ειναι μια..... ναυλον τεντα..
Ψυχραιμία φιλοι μου...
τα αδειασιστα στοιχεια ειναι τα εξης
α. LPG τρεχει στο BTCC με καποιους ( ας τους βρουμε να παρει ) κανονισμους ( αρα Νικολα προς το παρον υποθετουμε οτι εχουν καλυψει στιριξη σωληνωσεις κ.λ.π. κ.λ.π.)
β. την δοκιμη εφαρμογης του την εχει κανει αξιοπιστη επιτροπή
αρα
βρησκουμε τους κανονισμους κοιταμε τι λενε και το πιανουμε απο κει και περα ως προς το αν και τι εφαρμόζεται στην ελληνική πραγματικοτητα.
Ολα τα αλλα περισσοτερο μοιαζουν για προσωπικές αψιμαχίες ανευ λογου.
Και το "οτι μαμα = δεκτό" ειναι για να εχουμε τον κολο μας καλυμενο... "αφου ολα τα μαμα εξαρτηματα εχουν και ομολογκασίον" ποιος ο λογος για τα ρεζερβουαρ ασφαλειας τοτε??
αληθεια τα ρεζεβουαρ ασφαλειας μολις τιγκαρουν βενζινα ποσο ζυγιζουν? πως στερεονονται?? για αυτα που δεχομαστε μεσα μιλαω, και μη μου πειτε δε δεχομαστε γιατι θ' αρχισω της φωτο παλι οπου το διαχωριστικό ειναι μια..... ναυλον τεντα..
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Μελετη, δεν νομιζω οτι ειπε κανεις οτι παμε να το κανουμε υποχρεωτικο. απλά ΑΝ εχει υπο ποιες προυποθεσεις τρεχει..meletis wrote:Απο ότι έχω δεί, ακόμα και σε χώρες που το LPG υπάρχει και στα περίπτερα(Βουλγαρία - Ρουμανία) κανένα αγωνιστικό δεν χρησιμοποιεί LPG.
Τωρα για το αλλο που λες περι ουσιαστικά "street legal" ναι ουσιαστικά αυτο φανταζομαι εννοει κι ο Γιαννης, αλλα μην ξεχναμε οτι για λογους ασφαλειας το street legal το ενισχυουμε ( πχ καλυτερες ζωνες) εως.... το καταργουμε τελειως



Αλλα ναι ειναι μια αρχή...
μια ακομα λυση ( αποδεκτη ή οχι ειναι αλλο θεμα ) ειναι οτι ΝΑΙ δεχομαστε την υπαρξη εγκαταστασης υγραερίου και δεν το αλλαζουμε κατηγορία απο νορμαλ σε παραπανω λογω "επεμβασεων στο μοτερ" για οπου αυτο υφισταται ως κανονισμός, ΑΛΛΑ ο οποιου σχηματος θερμοσιφωνας ειναι βγαλμενος από τον Τεχνικό ελεγχο μεχρι τον τερματισμό.... ( ή εστω αδειος οπως τα δευτερα ρεζερβουαρ στα τριαλ, αλλα ξαναβγαινει το θεμα στιριξη οποτε μαλλον δεν παιζει και πολυ σαν λυση)
Θελω να πω πιθανες λυσεις υπαρχουν αρκει για να σκεφτομαστε να τις βρουμε... κι οχι για να "κραυγασουμε" καλυτερα
Last edited by Φωκίων on Thu Jul 29, 2010 13:40, edited 1 time in total.
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Έτσι ρε Φωκίωνα δε μειώνουμε το κόστος! Απλά φυλάμε τα νώτα μας... Δεν είναι αυτή όμως η ουσία. Η ουσία είναι η τσέπη των αγωνιζόμενων. Και σε έναν αγώνα 300-400 χιλιομέτρων το LPG σημαίνει κάποια 100 ευρώ λιγότερα!Φωκίων wrote: ΑΛΛΑ ο οποιου σχηματος θερμοσιφωνας ειναι βγαλμενος από τον Τεχνικό ελεγχο μεχρι τον τερματισμό....
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
"οι κατοχοι εγκαταστασης υγραεριου με αφαιρεμενο θερμοσιφωνα εχουν εκπτωση 50% στην συμετοχη"
ε???? να μια ακομα πιθανοτητα ως λυση, αν δεν βρουμε καποια αλλη ωστε να φυλαμε ΚΑΙ τα νωτα μας.
Ουτε εμενα αρεσει το βγαλε βαλε αν μπορω να το αποφυγω.
ε???? να μια ακομα πιθανοτητα ως λυση, αν δεν βρουμε καποια αλλη ωστε να φυλαμε ΚΑΙ τα νωτα μας.
Ουτε εμενα αρεσει το βγαλε βαλε αν μπορω να το αποφυγω.
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Νομίζω ότι η αγνοιά μας περί των συστημάτων LPG δεν βοηθάει την κουβέντα.
Last edited by meletis on Thu Jul 29, 2010 16:56, edited 1 time in total.
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Πάλι δεν είναι οικονομία! Πάλι χάνονται κάποια χρήματα! Δεν καταλαβαίνω γιατί τη στενομυαλιά κάποιων πρέπει να την πληρώνουν οι αγωνιζόμενοι!Φωκίων wrote:"οι κατοχοι εγκαταστασης υγραεριου με αφαιρεμενο θερμοσιφωνα εχουν εκπτωση 50% στην συμετοχη"
ε???? να μια ακομα πιθανοτητα ως λυση, αν δεν βρουμε καποια αλλη ωστε να φυλαμε ΚΑΙ τα νωτα μας.
Ουτε εμενα αρεσει το βγαλε βαλε αν μπορω να το αποφυγω.