Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Αν για καθε κατηγορία δεν βρεθει το "αποδεκτό" οριο κυνδυνου στο ζυγι με την ευχαριστηση δεν νομιζω οτι ευκολα θα βγει ακρη
Πχ ( τι εννοω ) ο ενας αποδεχετε τον κινδυνο στην Ζ2 μην εχοντας τιποτα ενω ο αλλος δεν τον αποδεχεται ( για τον εαυτο του μιλοντας παντα ) και βαζει rollbar κ.λ.π. εστω κι αν το αυτοκινητο του ειναι κλειστό.
εκτός ομως απο τα μετρα ασφαλειας και την οποια διαφορετική ταχυτητα τι αλλο ειναι αυτο που διαχωριζει τις κατηγορίες???
Πρακτικά τιποτα
Πχ το Jimny του Σταυρου με αυτο του Κωσταντινου μηχανολογικά δεν εχουν καμια διαφορά εκτος των αμορτισερ. ( μη πω οτι over all του Κωσταντινου ειναι καλυτερο ως πιο φρεσκο...)
τα φρενα τα ψαλιδια οι βασεις τους ειναι "μαμα".
Πχ ( τι εννοω ) ο ενας αποδεχετε τον κινδυνο στην Ζ2 μην εχοντας τιποτα ενω ο αλλος δεν τον αποδεχεται ( για τον εαυτο του μιλοντας παντα ) και βαζει rollbar κ.λ.π. εστω κι αν το αυτοκινητο του ειναι κλειστό.
εκτός ομως απο τα μετρα ασφαλειας και την οποια διαφορετική ταχυτητα τι αλλο ειναι αυτο που διαχωριζει τις κατηγορίες???
Πρακτικά τιποτα
Πχ το Jimny του Σταυρου με αυτο του Κωσταντινου μηχανολογικά δεν εχουν καμια διαφορά εκτος των αμορτισερ. ( μη πω οτι over all του Κωσταντινου ειναι καλυτερο ως πιο φρεσκο...)
τα φρενα τα ψαλιδια οι βασεις τους ειναι "μαμα".
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Σταύρο γουστάρεις ανταλλαγή ?Φωκίων wrote:Πχ το Jimny του Σταυρου με αυτο του Κωσταντινου μηχανολογικά δεν εχουν καμια διαφορά εκτος των αμορτισερ. ( μη πω οτι over all του Κωσταντινου ειναι καλυτερο ως πιο φρεσκο...)
τα φρενα τα ψαλιδια οι βασεις τους ειναι "μαμα".





ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Αν μπώ στο δικό σου θα με πιάσει κατάθλιψη
Θα θυμηθώ τι βολικό και τίμιο αυτοκινητάκι ήταν πριν μερικά χρόνια, πόσο πιο ήσυχο και χωρίς τριξίματα άστα καλύτερα θα πικραθώ
... και απο χέρια δεν έχεις ανάγκη, άστα τα ψόφια 


Θα θυμηθώ τι βολικό και τίμιο αυτοκινητάκι ήταν πριν μερικά χρόνια, πόσο πιο ήσυχο και χωρίς τριξίματα άστα καλύτερα θα πικραθώ



Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Καλά ας αλλάξουμε μόνο αμορτισέρ.stavrosd wrote:Αν μπώ στο δικό σου θα με πιάσει κατάθλιψη![]()
![]()
Θα θυμηθώ τι βολικό και τίμιο αυτοκινητάκι ήταν πριν μερικά χρόνια, πόσο πιο ήσυχο και χωρίς τριξίματα άστα καλύτερα θα πικραθώ![]()


Λίγη πλάκα δεν βλάπτει.

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Σταύρο
δυστυχώς έτσι δε μπορούμε να βγάλουμε άκρη. Αν αφήσουμε στην άκρη όσα γίνονται σε όλον τον κόσμο και προσπαθήσουμε να τα εφεύρουμε απο την αρχή, πάμε χαμένοι.
Τα αντικειμενικά κριτήρια μπορούν να υπάρξουν στα όσα είναι "σταθερές αξίες", π.χ. ασθενοφόρο, γιατρός, FIV, ελικόπτερο (!) κλπ. Στις μεταβλητές (μέσες ταχύτητες, μήκος κλπ.) δεν είναι δυνατόν να υπάρξουν, εκτός αν αποδεχτούμε μία τιμή ως κορυφαία και ικανή να καλύψει όλες τις απαιτήσεις (ασφάλεια, ευχαρίστηση κλπ.). Πιστεύεις ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει;
Από τη μία έχουμε διεθνείς πετυχημένους αγώνες και απο την άλλη ελληνικούς με συμμετοχές, χορηγούς κλπ. Αν δεν κοιτάξουμε να δούμε πώς αντιμετωπίζουν τα δεδομένα και πώς πετυχαίνουν κάποια πράγματα, προσαρμόζοντάς τα στα δικά μας δεδομένα, πάμε πίσω και όχι εμπρός. Οι πειραματισμοί είναι καλοί όταν έχεις φτάσει σε ένα επίπεδο. Αν δεν το έχεις φτάσει καλό είναι να ακολουθείς την πεπατημένη.
Φτάνουμε σε διεθνές επίπεδο στα αυτοκίνητα; Άσε καλύτερα! Θελήσαμε να πάμε Ρωσία με τον Αττάρτ και ανακαλύψαμε πόσο πίσω είμαστε!
1. Αν το αυτοκίνητο έχει homologation T2 είσαι τυχερός. Θες - πάνω, κάτω - 10.000 ευρώ να φτάσεις στα επίπεδα της FIA.
2. A δεν έχει, κάηκες! Από φέτος απαιτείται τεπόζιτο ασφαλείας στην Τ!, νομίζω 350 λίτρων, το οποίο κάνει κάποιες χιλιάδες ευρώ. Αφήνω στην άκρη τους περιοριστές, τα ελάχιστα βάρη και άλλα στοιχεία που ζητάει η κατηγορία.
δυστυχώς έτσι δε μπορούμε να βγάλουμε άκρη. Αν αφήσουμε στην άκρη όσα γίνονται σε όλον τον κόσμο και προσπαθήσουμε να τα εφεύρουμε απο την αρχή, πάμε χαμένοι.
Τα αντικειμενικά κριτήρια μπορούν να υπάρξουν στα όσα είναι "σταθερές αξίες", π.χ. ασθενοφόρο, γιατρός, FIV, ελικόπτερο (!) κλπ. Στις μεταβλητές (μέσες ταχύτητες, μήκος κλπ.) δεν είναι δυνατόν να υπάρξουν, εκτός αν αποδεχτούμε μία τιμή ως κορυφαία και ικανή να καλύψει όλες τις απαιτήσεις (ασφάλεια, ευχαρίστηση κλπ.). Πιστεύεις ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει;
Από τη μία έχουμε διεθνείς πετυχημένους αγώνες και απο την άλλη ελληνικούς με συμμετοχές, χορηγούς κλπ. Αν δεν κοιτάξουμε να δούμε πώς αντιμετωπίζουν τα δεδομένα και πώς πετυχαίνουν κάποια πράγματα, προσαρμόζοντάς τα στα δικά μας δεδομένα, πάμε πίσω και όχι εμπρός. Οι πειραματισμοί είναι καλοί όταν έχεις φτάσει σε ένα επίπεδο. Αν δεν το έχεις φτάσει καλό είναι να ακολουθείς την πεπατημένη.
Φτάνουμε σε διεθνές επίπεδο στα αυτοκίνητα; Άσε καλύτερα! Θελήσαμε να πάμε Ρωσία με τον Αττάρτ και ανακαλύψαμε πόσο πίσω είμαστε!
1. Αν το αυτοκίνητο έχει homologation T2 είσαι τυχερός. Θες - πάνω, κάτω - 10.000 ευρώ να φτάσεις στα επίπεδα της FIA.
2. A δεν έχει, κάηκες! Από φέτος απαιτείται τεπόζιτο ασφαλείας στην Τ!, νομίζω 350 λίτρων, το οποίο κάνει κάποιες χιλιάδες ευρώ. Αφήνω στην άκρη τους περιοριστές, τα ελάχιστα βάρη και άλλα στοιχεία που ζητάει η κατηγορία.
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Γιάννη δεν είπα να αφήσουμε στην άκρη όλη αυτή την τεχνογνωσία που υπάρχει στο εξωτερικό, θα χάσουμε χρόνο και χρήμα, αλλά ποια είναι η πεπατημένη?
Δυστυχώς όπως λές και εσυ (!) είμαστε πολύ πίσω απο άποψη αυτοκινήτων και γενικότερα ομάδων, άρα πώς μπορούμε να ακολουθήσουμε πιστά τους ξένους!
Σε ποιά Ευρωπαϊκή χώρα γίνονται αγώνες σαν τους δικούς μας, με αυτοκίνητα του δικού μας επιπέδου σε ανοικτούς δρόμους? (και μη μου πεις για έναν αγώνα μέσα στις χιλιάδες που διοργανώνονται).
Καλώς ή κακώς αυτή είναι η Ελλαδίτσα μας
Και με αυτή προσπαθούμε να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε και σιγάσιγά να φτιάξουμε τα θεμέλια για καλύτερο μέλλον, για καλύτερους αγωνιζόμενους και καλύτερους αγώνες!
Αυτά που αναφέρεις σαν "σταθερές αξίες" είναι εκ των ουκ άνευ! Αν δεν τηρούνται ο παρατηρητής όχι δεν θα βάλει καλή βαθμολογία αλλά το σωστό είναι να μην επιτρέψει καν να γίνει ο αγώνας!
Για τα άλλα έρχεσαι στα λόγια μου! Δεν μπορεί να υπάρχει αντικειμενικός κριτής αφού δεν υπάρχουν αντικειμενικά στάνταρ! Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να είναι ένας άνθρωπος που θα έιναι πάνω απο την οργάνωση και εισπράττοντας και τις εντυπώσεις και προβληματισμούς των συμμετεχόντων να βγάλει ένα συμπέρασμα, αλλά και αυτό πάλι θα έχει την πινελιά του!
Δυστυχώς όπως λές και εσυ (!) είμαστε πολύ πίσω απο άποψη αυτοκινήτων και γενικότερα ομάδων, άρα πώς μπορούμε να ακολουθήσουμε πιστά τους ξένους!
Σε ποιά Ευρωπαϊκή χώρα γίνονται αγώνες σαν τους δικούς μας, με αυτοκίνητα του δικού μας επιπέδου σε ανοικτούς δρόμους? (και μη μου πεις για έναν αγώνα μέσα στις χιλιάδες που διοργανώνονται).
Καλώς ή κακώς αυτή είναι η Ελλαδίτσα μας

Και με αυτή προσπαθούμε να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε και σιγάσιγά να φτιάξουμε τα θεμέλια για καλύτερο μέλλον, για καλύτερους αγωνιζόμενους και καλύτερους αγώνες!
Γιάννης Αθανασίου wrote:Τα αντικειμενικά κριτήρια μπορούν να υπάρξουν στα όσα είναι "σταθερές αξίες", π.χ. ασθενοφόρο, γιατρός, FIV, ελικόπτερο (!) κλπ. Στις μεταβλητές (μέσες ταχύτητες, μήκος κλπ.) δεν είναι δυνατόν να υπάρξουν, εκτός αν αποδεχτούμε μία τιμή ως κορυφαία και ικανή να καλύψει όλες τις απαιτήσεις (ασφάλεια, ευχαρίστηση κλπ.). Πιστεύεις ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει;
Αυτά που αναφέρεις σαν "σταθερές αξίες" είναι εκ των ουκ άνευ! Αν δεν τηρούνται ο παρατηρητής όχι δεν θα βάλει καλή βαθμολογία αλλά το σωστό είναι να μην επιτρέψει καν να γίνει ο αγώνας!
Για τα άλλα έρχεσαι στα λόγια μου! Δεν μπορεί να υπάρχει αντικειμενικός κριτής αφού δεν υπάρχουν αντικειμενικά στάνταρ! Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να είναι ένας άνθρωπος που θα έιναι πάνω απο την οργάνωση και εισπράττοντας και τις εντυπώσεις και προβληματισμούς των συμμετεχόντων να βγάλει ένα συμπέρασμα, αλλά και αυτό πάλι θα έχει την πινελιά του!
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Θα έχει την πινελιά του. Αν είναι ο ίδιος θα έχει την ίδια πινελιά!!!
Σε όλη την Ευρώπη γίνονται αντίστοιχη αγώνες: Βουλγαρία, Τουρκία, Ρουμανία, Ρωσία, Γερμανία (! - Berlin Braslau), Πολωνία κλπ., ακόμη και σε χώρες που μπορεί να μην ξέρω.
Μέχρι στιγμής τις σταθερές αξίες τις έχουμε γραμμένες... Και βασιζόμαστε στις μεταβλητές! Οπότε γιατί ακριβώς μιλάμε;
Σε όλη την Ευρώπη γίνονται αντίστοιχη αγώνες: Βουλγαρία, Τουρκία, Ρουμανία, Ρωσία, Γερμανία (! - Berlin Braslau), Πολωνία κλπ., ακόμη και σε χώρες που μπορεί να μην ξέρω.
Μέχρι στιγμής τις σταθερές αξίες τις έχουμε γραμμένες... Και βασιζόμαστε στις μεταβλητές! Οπότε γιατί ακριβώς μιλάμε;
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Αυτοί οι αγώνες γίνονται με αυτοκίνητα χωρίς μέτρα ασφαλείας?
Για τις μεταβλητές και πώς μας αρέσουν και πιστεύουμε οτι είναι καλύτερες
Για τις μεταβλητές και πώς μας αρέσουν και πιστεύουμε οτι είναι καλύτερες

Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Ναι και χωρίς μέτρα ασφαλείας. Δεν εφεύραμε τον τροχό...
Για τις μεταβλητές δε με κατάλαβες! Οπότε άστο... Για άλλο πράγμα μιλάμε...
Για τις μεταβλητές δε με κατάλαβες! Οπότε άστο... Για άλλο πράγμα μιλάμε...