Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by mitsos »

ctsaligo wrote:Προσοχή ακολουθεί μακροσκελές κείμενο άπειρου συνοδηγού, παρατηρητή μέχρι τώρα των δρώμενων σε αυτό το forum.
Καλα κανεις κ μπαινεις στην κουβεντα μας οσο περισσοτερες αποψεις ακουστουν τοσο καλυτερα!

Κατ'αρχην να κανω μια μικρη επεμβαση (οπως νομιζω σωστοτερο) τα δεδομενα - ζητουμενα:
Τις συγκεκριμένες προτάσεις μπορείτε να τις πετάξετε στα σκουπίδια, αλλά νομίζω ότι το πρώτο κομμάτι σχετικά με τα δεδομένα και τα ζητούμενα πρέπει να ολοκληρωθεί και να είναι στο μυαλό του καθενός πριν προτρέπει προς τη μία η την άλλη κατεύθυνση.

Δεδομένα

1. Τρεις κατηγόριες αυτοκινήτων:
a. Αυτοκίνητα με πλήρη μέτρα ασφαλείας
b. Αυτοκίνητα χωρις μετρα ασφαλειας αλλα με εμπειρια πληρωματων
c. Αυτοκίνητα χωρίς μέτρα ασφαλείας κ με απειρα πληρωματα
2. Διαφορετικά είδη αγώνων
a. Trial raid
b. Enduro
c. 24hours
d. Rally Raid
e. ΟΧΙ ΡΑΛΙ
3. Διαφορετικές διαδρομές
a. Ανοιχτή στη κυκλοφορία δρόμοι
b. Κορδελιασμένες μικρές ειδικές
c. Κλειστές μεγαλύτερες ειδικές (Πρόλογος Πευκί)
d. Εκτός δρόμου εντελώς
4. Διοργανωτές με συγκεκριμένες οικονομικές δυνατότητες λόγο περιορισμένου αριθμού συμμετοχών και ανάγκης για λογικά κόστη συμμετοχής από τους λίγους που συμμετέχουν.

Ζητούμενα

1. Ασφάλεια πάνω από όλα
a. Ασφάλεια για τους άλλους χρήστες των ανοιχτών στην κυκλοφορία δρόμων
b. Ασφάλεια για τους αγωνιζόμενους
c. Ασφάλεια για τους Θεατές
2. Χαρά για όλους τους συμμετέχοντες στους αγώνες
a. Διαφορετικές απαιτήσεις για κάθε κατηγορία
b. Ενδιαφέρων και για τους συνοδηγούς
c. Προσέλκυση θεατών (Τα άλλα έπονται...σπόνσορες TV κτλ.)
Mε bold ειναι οσα εχω προσθεσει.....
Οποιος διαφωνει ας το εκφρασει....

Παμε παρακατω.... η διαφωνια μου ειναι στο εξης:
Δεν μπορεις να ζητας απο την Ζ2 να εξοπλισει τα αυτοκινητα (roll cage/bar καθισματα) η να εξοπλιστει με κρανη κλπ κλπ με μονη εναλλακτικη την Ζ3 που στην ουσια αυτη τη στιγμη ειναι "μισος αγωνας".
Πρεπει να υπαρχει κ μια κατηγορια να μπορει ο "χομπιστας" να αγωνιστει κανονικα μεσα σε καποια ορια.

Η Ζ2 δλδ πρεπει να ειναι πληρης αγωνας με ορια.
Ενω η Ζ1 πρεπει να ειναι πληρης αγωνας με τα λιγοτερα (η χωρις καθολου) ορια....

Κατα συνεπεια συμφωνουμε στα εξης:
Για αυτοκίνητα (entry):
1. Μικρότερες διαδρομές (αποφυγή δύσκολων κομματιών)
2. Μικρές ΜΩΤ
3. ΟΡΙΑ. Όριο μέγιστης ταχύτητας, όρια στα επικίνδυνα κομμάτια (τα περισσότερα) και όρια σε διασταυρώσεις, τυφλά σημεία, εξοχικά, κυνηγότοπους, κτλ.
Ωστε να μπορεσουνε να παρουνε "το βαπτισμα του πυρος" κ να νιωσουνε λιγο αγωνα

Συμφωνω επισης στα παρακατω για την Ζ2:
2. Όρια μέγιστης ταχύτητας (φυσικά μεγαλύτερα της entry) και πριν αρχίσετε να φωνάζετε, σκεφτείτε ότι δεν μιλάμε για ράλι αλλά για 4χ4 και ότι το παιχνίδι δεν θέλουμε να παίζεται στα λίγα κομμάτια που κάποιος μπορεί να πάει με 120 -130 αλλά σε όλα τα υπόλοιπα .
3. ‘Όρια σε σημεία με οικήματα έστω και μεμονωμένα.
4. Σημεία (+-50 μέτρα) σημειωμένα στο Roadbook με όριο.
5. ΜΩΤ που το πιάνει το 10%-15% των αγωνιζομένων. Κατάταξη μπορεί να γίνει σε κάποιους αγώνες ανάλογα με το είδος τους(Π.χ. Κορδελιασμένη μικρή ειδική – enduro) σε κάποιους αγώνες όχι. Αν δεν σας αρέσει ανεβείτε κατηγόρια. Αυτός είναι και ο στόχος νομίζω, και όχι να έχουμε κατηγορίες πατέντες.
Και φυσικα συμφωνω στα της Ζ1 ωστε πλεον να διαφοροποιειται απο την Ζ2:
Για αυτοκίνητα Ζ1:
1. ‘Όρια σε σημεία με οικήματα έστω και μεμονωμένα.
2. Σημεία σημειωμένα στο Roadbook (χωρίς όριο)
3. ΜΩΤ που να ζορίζει τα πληρώματα και να (μην) βγαίνει σε μία, δύο, (τρεις) ειδικές το πολύ.
User avatar
ctsaligo
Posts: 5
Joined: Fri Nov 20, 2009 16:20

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by ctsaligo »

stavrosd wrote:Φίλε ctsaligo μία μόνο διόρθωση!
Η Ζ2 αυτή τη στιγμή δεν έχει καθόλου μα καθόλου απαιτήσεις ασφαλείας.
Το μόνο που διαφοροποιεί την Ζ2 απο την Ζ3 είναι ουσιαστικά οι προθέσεις του πληρώματος αν θέλουν αν παίξουν πιό γρήγορα ή πιο εκδρομικά!

Κατα τα άλλα συμφωνώ με την φιλοσοφία των τοποθετήσεων σου απλά προσπαθούμε να το κάνουμε λίγο πιο ξεκάθαρο για να καταλάβουμε εμείς πρώτα αλλά και οι οργανωτές τί μας αρέσει και δεν μας αρέσει ακριβώς και τι μας προβληματίζει ακριβώς ;)
Πχ Όρια μέγιστης ταχύτητας...πόσο? και γιατί?
Διαφορετικοί τύποι αγώνων με διαφορετική φιλοσοφία, ποιός μας αρέσει πιό πολύ? τί μας αρέσει απο τον καθένα και τί όχι?

Συμφωνώ οτι το ποιός αγώνας θα μαζέψει περισσότερες συμμετοχές θα αποδείξει και ποιός μας αρέσει, απλά μ'αρέσει να δουλεύω προληπτικά και όχι απολογιστικά. Η δυναμική μας άλλωστε δε νομίζω οτι έχει και τις απεριόριστες ανοχές για πειραματισμούς!

Η Ζ2 κακός δεν έχει προαπαιτήσεις ασφάλειας. Αυτό ακριβώς εννοώ με το καθορισμό μέτρων ασφαλείας για τα αυτοκίνητα με ‘ημίμετρα’. ‘Έχεις δίκιο η κατηγορίες αυτή τη στιγμή είναι:
1. Τρεις κατηγόριες αυτοκινήτων:
a. Αυτοκίνητα με πλήρη μέτρα ασφαλείας
b. Αυτοκίνητα με εθελοντικής βάσης ‘ημίμετρα’
c. Αυτοκίνητα χωρίς μέτρα ασφαλείας

Όριο 90 γιατί οι αγώνες μας δεν είναι ράλι. Ο σχεδιασμός εδώ παίζει καθοριστικό ρόλο.


Αν μπορούσαμε όλοι να εκφραστούμε μέσα από αυτό το βήμα συμφωνώ. Διαφορετικά μόνο απολογιστικά μπορεί να λειτουργήσει. Εκτός αν κανονιστεί επιτέλους μια συνάντηση των ενδιαφερόμενων.
Χ. Τσαλιγόπουλος
MUD TORO TEAM
User avatar
ctsaligo
Posts: 5
Joined: Fri Nov 20, 2009 16:20

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by ctsaligo »

mitsos wrote: b. Αυτοκίνητα χωρις μετρα ασφαλειας αλλα με εμπειρια πληρωματων

Δεν ζήτησα cage και κάθισμα, αλλά ένα minimum ασφάλειας πρέπει να υπάρχει για να διαχωρίζει την κατηγορία από την entry.

Η εμπειρία δεν αποτρέπει τη δύσκολη στιγμή. Το κράνος ναι.
Χ. Τσαλιγόπουλος
MUD TORO TEAM
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Θα συμφωνήσω με την Δήμητρα οτι η Ζ2 δεν έχει υποχρεωτικά μέτρα γιατί είναι μιά κατηγορία ανοιχτή για όλους.
Το πλαίσιο που θα τρέχει αυτή η κατηγορία είναι υπο κατασκευή ακόμα και αυτό συζητάμε ;)
Το να κάνεις υποχρεωτικά τα ημίμετρα θα είναι άλλη μια ελληνική πατέντα που θεωρώ οτι καλό είναι να την αποφύγουμε! ή έχεις μέτρα ασφαλείας ή όχι μην το κάνουμε ακόμα πιο πολύπλοκο!
Το αν κακώς πήγαμε απο το χύμα κατευθείαν στο roll cage και δεν αφήσαμε 1 ή δύο χρόνια να περάσουν με roll bar είναι άλλη κουβέντα.
Για το αν το 90 είναι σωστό ή όχι... αρχικά και εγώ είχα την ίδια άποψη αλλά τελικά έχω πεισθεί οτι δεν έχει νόημα άσε δε που πιθανός να είναι και νομικό ατόπημα!
Δες στις σελίδες 22-28 (έχει υλικό ουυυυυ :lol: ) πίσω τί ειπώθηκε για αυτό! Αν τα έχεις λάβει υπόψη σου όλα αυτά και επιμένεις στο 90, σεβαστό και μετρήσιμο.
ctsaligo wrote:Η εμπειρία δεν αποτρέπει τη δύσκολη στιγμή. Το κράνος ναι.
Μάλλον ήθελες να πείς όταν γίνει η στραβή το κράνος βοηθάει και όχι στην αποτροπή.ε?
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

ctsaligo wrote:Εκτός αν κανονιστεί επιτέλους μια συνάντηση των ενδιαφερόμενων.
Προσωπικά δεν έχω κάποιο πρόβλημα και για εμένα είναι καλή περίοδος τώρα, αλλά στο Πευκί δεν φάνηκε οτι υπάρχει λόγος :roll:
Ας το κάνουμε πάραυτα και βλέπουμε! Ε? τι λέτε οι υπόλοιποι?
Δημητριάδης Σταύρος
DINIE
Posts: 204
Joined: Fri Nov 20, 2009 15:41
Location: Αγία Παρασκευή

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by DINIE »

Η Ζ2 είναι Ελληνική πατέντα Σταύρο έτσι και αλλιώς. Το θέμα είναι τι κάνουμε. Εδώ νομίζω πως οι πιό παλιοί του χώρου μπορούν να βοηθήσουν και φυσικά ο Dista. Έτσι όπως είναι η Ζ2 αυτή τη στιγμή αγωνιστικά είναι πολύ καλά. Απο άποψη ασφάλειας? Στα ανοιχτά αυτοκίνητα το rollbar είναι υποχρεωτικό. Γιατί όχι και στα κλειστά? Δεν ξέρω αν είναι το ζητούμενο αυτό αλλά σίγουρα θα βοηθήσει. Γιάυτό επιμένει και ο Dista. Το ερώτημα του είναι πως είναι δυνατόν να πηγαίνουν σε αυτούς τους ρυθμούς αυτοκίνητα που δεν είναι αγωνιστικά. :o Που δεν έχουν κανένα μέτρο ασφάλειας. :o . Αν υποθέσουμε ότι δεν πρέπει η Ζ2 να έχει μέτρα ασφαλείας τότε θα πρέπει ο ρυθμός της να είναι σαφώς υποδιέστερος της Ζ1 και ας μην μας αρέσει αυτό. :cry:
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
User avatar
ctsaligo
Posts: 5
Joined: Fri Nov 20, 2009 16:20

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by ctsaligo »

stavrosd wrote:Θα συμφωνήσω με την Δήμητρα οτι η Ζ2 δεν έχει υποχρεωτικά μέτρα γιατί είναι μιά κατηγορία ανοιχτή για όλους.
Το πλαίσιο που θα τρέχει αυτή η κατηγορία είναι υπο κατασκευή ακόμα και αυτό συζητάμε ;)
Το να κάνεις υποχρεωτικά τα ημίμετρα θα είναι άλλη μια ελληνική πατέντα που θεωρώ οτι καλό είναι να την αποφύγουμε! ή έχεις μέτρα ασφαλείας ή όχι μην το κάνουμε ακόμα πιο πολύπλοκο!
Το αν κακώς πήγαμε απο το χύμα κατευθείαν στο roll cage και δεν αφήσαμε 1 ή δύο χρόνια να περάσουν με roll bar είναι άλλη κουβέντα.
Για το αν το 90 είναι σωστό ή όχι... αρχικά και εγώ είχα την ίδια άποψη αλλά τελικά έχω πεισθεί οτι δεν έχει νόημα άσε δε που πιθανός να είναι και νομικό ατόπημα!
Δες στις σελίδες 22-28 (έχει υλικό ουυυυυ :lol: ) πίσω τί ειπώθηκε για αυτό! Αν τα έχεις λάβει υπόψη σου όλα αυτά και επιμένεις στο 90, σεβαστό και μετρήσιμο.
ctsaligo wrote:Η εμπειρία δεν αποτρέπει τη δύσκολη στιγμή. Το κράνος ναι.
Μάλλον ήθελες να πείς όταν γίνει η στραβή το κράνος βοηθάει και όχι στην αποτροπή.ε?
Ανοιχτή κατηγορία υπάρχει η entry.

Συμφωνώ ότι μέτρα ασφαλείας θα έπρεπε να είναι αδιαπραγμάτευτα αλλά εδώ κολλάγανε και τα δεδομένα της Ελλάδας. (Βλ. λίγες συμμετοχές)

Θα τα διαβάσω και θα επανέλθω σε αυτό.

Έτρεξε η σκέψη λίγο πιο μακριά ( ....ράμματα)
Χ. Τσαλιγόπουλος
MUD TORO TEAM
DINIE
Posts: 204
Joined: Fri Nov 20, 2009 15:41
Location: Αγία Παρασκευή

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by DINIE »

stavrosd wrote:
ctsaligo wrote:Εκτός αν κανονιστεί επιτέλους μια συνάντηση των ενδιαφερόμενων.
Προσωπικά δεν έχω κάποιο πρόβλημα και για εμένα είναι καλή περίοδος τώρα, αλλά στο Πευκί δεν φάνηκε οτι υπάρχει λόγος :roll:
Ας το κάνουμε πάραυτα και βλέπουμε! Ε? τι λέτε οι υπόλοιποι?
Εμείς Σταύρο ξέρεις πως είμαστε "μέσα" για κάτι τέτοιο.
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Nicolas »

Σταύρο, το κλουβί και τα παρελκόμενα είναι κάτι που το λέμε από το 2008 για εφαρμογή το 2010.
Δεν είναι τωρινή απαίτηση.
Απλά οι αγωνιζόμενοι κατά κύριο λόγο το έκαναν γαργάρα.
Ακόμα και όταν ήρθε το 2010 είχαμε πάλι τα ίδια
και έτσι εφαρμόστηκε το δελτίο μπας και είμαστε έτοιμοι το 2011.

Και πολύ φοβάμαι πως ούτε το 2011 θα είμαστε έτοιμοι για διάφορους λόγους...


Επαναλαμβανόμαστε.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

ctsaligo wrote:Συμφωνώ ότι μέτρα ασφαλείας θα έπρεπε να είναι αδιαπραγμάτευτα αλλά εδώ κολλάγανε και τα δεδομένα της Ελλάδας. (Βλ. λίγες συμμετοχές)
Μα ακόμα και η Ζ1 πατέντα είναι απο του χρόνου που μάλλον θα μπούν και η πυρόσβεση και 2-3 πραγματάκια ακόμη θα φτάσει τα διεθνή στανταρ
DINIE wrote: Αν υποθέσουμε ότι δεν πρέπει η Ζ2 να έχει μέτρα ασφαλείας τότε θα πρέπει ο ρυθμός της να είναι σαφώς υποδιέστερος της Ζ1 και ας μην μας αρέσει αυτό. :cry:
Αυτό πιστεύω και εγώ και αν όχι να είναι υποδεέστερος σίγουρα με μεγαλύτερη ευαισθησία στα όρια και που πρέπει να μπαίνουν!


Νικόλα για να ακριβολογούμε τότε ήταν υπο σκέψη και συζήτηση!
Ξεχνάς πέρσυ τι πανικός έγινε μετα την τούμπα στο trail που βγήκε ο Δουκέρης και είπε "ποτε ξανα αγώνα χωρίς Cage"?
Συζητιόταν, και πέρσυ προτάθηκε, και φέτος εφαρμόστηκε, και ήμουν και εγώ υπέρ (και είμαι) απλά τελικά μόνο 3 πληρώματα κάναμε το βήμα, ίσως έπρεπε πρώτα να κάνουμε ένα μικρότερο (μετα Χρηστό προφήτης γίνομαι αλλά αυτή είναι η θλιβερή πραγματικότητα).
Δημητριάδης Σταύρος
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”