ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

User avatar
chris lc90
Posts: 329
Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
Location: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by chris lc90 »

Christopher wrote:συγνώμη αλλά τι ακριβώς καταλάβατε καλά??
ακόμα και αν προσπαθήσω να δω το θέμα από την γωνία που το τοποθετείτε....
δεν μπορώ να αντιληφθώ ότι είναι όλα ΟΚ και ότι 2 λάθη κάνουν 1 σωστό, άρα τι ψάχνει και γυρεύει ο Χρήστος???

κάπου γράψατε ότι τόσες ευκαιρίες ούτε ο Θεός δεν δίνει ... δεν ισχύει το ίδιο για το συνεργείο???
πόσες μπαταρίες έχουν τοποθετήσει? και πόσα διαφορικά? επιτρέπονται τα λάθη που έγιναν στις εραγσίες του Χρήστου??

μήπως ακριβώς επειδή τόσες ευκαιρίες (στο συνεργείο) ούτε ο Θεός δεν δίνει, το ζητούμενο από τον Χρήστο είναι οι απαντήσεις στα βασικά του ερωτήματα ...
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
User avatar
chris lc90
Posts: 329
Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
Location: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by chris lc90 »

chris lc90 wrote:Κυριε Τσουκα ξαναθυμιζω οτι τον ιουνιο του 2007 λετε
(β) Ότι ο αναγνωρισμένος τεχνικός εγκατάστασης ΟΜΕ θα επιλέξει, εγκαταστήσει και ελέγξει το Κιτ με σωστό και επαγγελματικό τρόπο
Βασει του σερτιφικατ που ΕΣΕΙΣ δημοσιευσατε φαινεστε ο μονος αρμοδιος για εγκατασταση αποσβεστηρων κραδασμων..
Το εχετε κανει ποτε?
Και αν ναι..με ποια δικαιοδοσια και τεχνικη γνωση?

Οι τεχνιτες σας ειναι αναγνωρισμενοι τεχνικοι εγκαταστασης απο την εν λογω εταιρεια?

0 κ.Παυλος εχει πτυχιο ηλεκτροτεχνιτη για να τοποθετει συσσωρευτες ηλεκτρικης ενεργειας?(οπως εκανε στο αμαξι μου)

0 μαριος εχει χαρτι μηχανικου και την απαιτουμενη εμπειρια για να κανει τοποθετησεις και ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΩΝ ?(γιατι αυτο που εγινε μπροστα στα ματια μου και που επιβεβαιωθηκε απο αλλους μηχανικους δεν το δειχνουν)

Ο κ.Βρεττος (και οι υπολοιποι τεχνιτες σας) κατεχει/ουν τις ολες τις μετρησεις και ρυθμισεις που προβλεπονται απο τα τεχνικα εγχειριδια της τογιοτα (και που δεν ειναι για ολα τα αυτοκινητα ιδιες..(και αν ναι γιατι δεν τις εκανε και να με ενημερωσει για αυτα που τυχον βρηκε οπως περιγραφονται πιο πανω)


Οι τεχνιτες σας που ασχολουνται με εργασιες ηλεκτροσυγκολησης ειναι πιστοποιημενοι?

Γιατι δεν " μπορεσατε" να διαγνωσετε σαν πρωτη αιτια βλαβης την κακη προφορτιση οπως κανανε ολοι οι αλλοι μηχανικοι ελλαδος και εξωτερικου?

Σε ποιο βιβλιο τεχνικης μηχανικης βρηκατε γραμμενο οτι τα ημιαξονια κοβωνται με τον τροχο και ξαναμπαινουν στο διαφορικο?
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
User avatar
chris lc90
Posts: 329
Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
Location: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by chris lc90 »

xtreme wrote:
Christopher wrote: κάπου γράψατε ότι τόσες ευκαιρίες ούτε ο Θεός δεν δίνει ... δεν ισχύει το ίδιο για το συνεργείο???
πόσες μπαταρίες έχουν τοποθετήσει? και πόσα διαφορικά? επιτρέπονται τα λάθη που έγιναν στις εραγσίες του Χρήστου??

μήπως ακριβώς επειδή τόσες ευκαιρίες (στο συνεργείο) ούτε ο Θεός δεν δίνει,
Christopher ούτε ο θεός δεν δίνει τοσες ευκαιριες όπως λέει και ο iraklis.

Η αλήθεια είναι πως όταν κάποιο συνεργείο σου έχει κάνει κακή δουλειά μια,δυο τρεις...απλά δεν έχει νόημα να πας πάλι εκεί για να σου επισκευασουν κάτι που σου έχουν χαλάσει. Απο εκείνο το σημειο κ μετά φταις εσύ.

Αυτό λέει ο iraklis και έχει δίκαιο.

Μην τα κάνετε όλα ισωμα..
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
User avatar
chris lc90
Posts: 329
Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
Location: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by chris lc90 »

chris lc90 wrote:Ρε παιδια εγω δε γραφω καλα ελληνικα ή εσεις δε κατανοητε τα γραφομενα μου?

Ξαναλεω για τριτη φορα..

Την δευτερη και την τριτη φορα δε ξερω απο τι μπορει να εσπασε..αυτο γραφω πιο πανω και σημαινει οτι..δεν μπορω να τον κατηγορησω για κακη τοποθετηση αλλα ουτε και αυτος εμενα για ζορισμα..
Εγω μιλαω για την τελευταια τεταρτη φορα που στο πισω διαφορικο αφου μου βαζει καινουριο κορωνοπηνιο και ειμαι απο πανω βλεπω πως εργαζονται και πλεον το παω αμεσως σε αλλο μαστορα..εκει ανακαλυπτουμε τα καβαλετα αναποδα και σιγουρευομαι πλεον γιατι δεν μπορουσε ο μαριος να τα κανει να πατησουν σωστα..
Επισης δεν με ενημερωσαν για το αν θα ξαναεσπαγε απο αλλη αιτια που θα ευθυνοταν αλλο εμπλεκομενο εξαρτημα..
Συνειρμικα λοιπον θεωρω οτι δεν καναν σωστα και τις προηγουμενες ρυθμισεις..τις προηγουμενες φορες..

Και παμε στο μπροστινο διαφορικο ..αυτο εσπασε αλλα το ρουλεμαν στο φορεα δεν ειχε τοποθετηθει σωστα οπως ολοι οι μηχανικοι ισχυριστηκαν..δεν ειπα οτι το διαφορικο εσπασε απο αυτο το λογο..
Ειπα ομως οτι αν αυτος το ρυθμισε στο 70% της τελειοτητας που νομιζει αυτος..ενω ενας αλλος μαστορας θα ρυθμιζε και το αλλο 30%..τοτε εγω το εσπασα οχι σΤο 105% των δυνατοτητων ξεπερνωντας την τελειοτητα αλλα ζοριζοντας το μονο 5%πανω απο το 70%..

Αν κανεις τη σουμα μαζι με τη μπαταρια και τη μη παραδοχη λαθων..μαζευτηκαν πολλα..

Και δηλαδη τωρα γεννιεται ενα νεο ερωτημα..???

Αν αλλαζα συνεργειο δε θα επρεπε να δημοσιοποιησω τις ζημιες μου?
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
User avatar
chris lc90
Posts: 329
Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
Location: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by chris lc90 »

GENERAL-LEE wrote:
Iraklis wrote:
G.BOGRIS wrote:
Iraklis wrote:Για να ξεκαθαρίζω κάτι, εγώ δεν πρότεινα τίποτα, ούτε την λύση του Άρη ούτε κάποιου άλλου.
Απλά δεν μου κολλουν κάποια πράγματα όπως το να πας 4 τουλάχιστον φορές στον ίδιο για το κορωνοπήνιο αφου από την πρώτη φορά είχες πρόβλημα. Τόσες ευκαιρίες ούτε ο Θεός δεν δίνει.
Δεν έχω λόγο να το συνεχίσω, προτιμώ να συνεχίσω τα μπάνια μου.
:T :T :T
Δεν πήρες παράδειγμα απο μένα;;;
Τι να πω ρε φίλε! Πλέον το κατάλαβα για τα καλά.
Το παράξενο της υπόθεσης εκτός αυτού , είναι ότι ο φίλος Χρήστος φανταζει ως τέρας τεχνικής μόρφωσης μέσα από τα γραπτά του εδώ... ανακαλύπτω δε ανατριχιαστικές τεχνικές λεπτομέρειες σε αυτά και στοιχεία που ελάχιστοι τσομπανομηχανικοί κατέχουν ... ((mooning))
Πως την πάτησε ρε παιδί μου έτσι αυτός ο άνθρωπος ???? ((headbang))
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
User avatar
chris lc90
Posts: 329
Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
Location: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by chris lc90 »

chris lc90 wrote:Φιλε αρη..ακομη κι αν δεν ηξερα..διαβασα ρωτησα εμαθα διασταυρωσα και συνεχιζω να εχω τα αυτια μου και τα ματια μου ανοιχτα στο να μαθαινω..
Εγινα μηχανικος γιατι ηθελα να μαθω οταν πατας το κουμπι πως βγαινει η χοντρη..
Και οταν κανω λαθη τα παραδεχομαι ..
Γιατι κακο ειναι οχι να μην ξερεις..κακο ειναι να μη θες να μαθεις..
Και οπως ειπα παραπανω..ειμαι πελατης..ΠΕΛΑΤΗΣ..
και εμπιστευομαι την περιουσια μου ΚΑΛΗ ΤΗ ΠΙΣΤΕΙ σε καποιον που δηλωνει μηχανικος για να μου την επισκευασει ή να την κανει καλυτερη..
Αν ηταν ο καθενας μας να καθεται πανω απο τον μηχανικο να βλεπει τι κανει..τοτε δεν κανουμε δουλεια..
Και βεβαια οταν ο πελατης ειναι ασχετος ο μηχανικος τον κοροιδευει ευκολοτερα αφου για κατι αλλο του χρεωνει κατι αλλο και ο πελατης παει σαν προβατο σε σφαγη..

Σου ξαναλεω λοιπον..οτι δεν ειχα ασχοληθει να κατσω απο πανω του να δω τι κανει την καθε φορα..ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΟΥΝ
Αλλα ο θεος αγαπαει τον κλεφτη αγαπαει και τον νοικοκυρη..

Αν ειχα χωρο στο σπιτι μου θα το ρυθμιζα μονος μου..
Οπως αλλαξα timing belt και ρυθμισα βαλβιδες και μετρησα το backlash των εκκεντροφορων..συμφωνα παντα με το εγχειριδιο της τογιοτα..και με λιστα πλαστικοποιημενη με τις οδηγιες και τις ροπες συσφιξης..οπως δουλευουμε στο εξωτερικο..αλλα τι σου λςω εσενα..εσυ αυτα τα ζεις καθε μερα στα συνεργεια που συχναζεις..

Και λιγο ιστορια..
Οι ελληνες μηχανικοι εμπορικου ναυτικου θεωρουνται και ειναι πρωτοι σε πατεντες παγκοσμιως στη σχετικη λιστα..και αυτο απο την εποχη των liberty..γιατι στη μεση του πουθενα κανανε επισκευες με το τιποτε..σημερα αυτα δεν γινονται συμφωνα με κανονισμους που θεσπιστηκαν παγκοσμιως..
Ενα παραδειγμα..
Βαπορι εχει ρηγμα /σκισιμο 2,5μετρα με πλατος 30 ποντους..
Πως το κολλησανε?
Κρεμασαν ενα μπουτι κρεας απο τον μαγειρα βαρους 300 κιλων απεξω με συρματα και γατζους..αυτο βεντουζαρισε στο ρηγμα..το τραβηξαν μεσα με γατζους και αφου σταματησε η διαρροη τοτε μπορεσαν και τοποθετησαν λαμαρινα για να την κολλησουν..
Μεχρι να πανε σε λιμανι και να γινει σωστη επισκευη σε dry dock

Φανταζεσαι να παει ενα βαπορι για επισκευη σε ρηγμα στο καρναγιο και να του πουνε..τι λαμαρινα ρε φιλε?
Αγελαδισιο κρεας θα σου βαλουμε με συρματα και εισαι κομπλε..

Αλλο η πατεντα γιατι ειναι ζητημα ζωης ή θανατου και αλλο η πατεντα σαν λυση..
Επειδη πετυχε το κρεας να σταματησει τη διαρροη θα το γραψουν στα βιβλια ως δοκιμασμενη τεχνικη λυση?

Στη τελευταια σου ερωτηση φιλε αρη για το πως την πατησα..στο ξαναλεω τεταρτη φορα..
Μη μπερδευεις την καλοσυνη με την αδυναμια και μη μπερδευεις την ενδειξη εμπιστοσυνης και καλης πιστης και θελησης εμπρακτως με την ηλιθιοτητα..

Εδω δεν μπηκαν στον κοπο να ανοιξουν το μανουαλ της μπαταριας ακομη και τη στιγμη που τους το λεω μεσα στο γραφειο και μου λενε να τους φερω τα email των ξενων..


Εδω δεν με ενημερωσαν απο τι θα ξαναεσπαγε..αφου δεν τσεκαραν τιποτε..
Και μου παν να παρω και το αμαξι απο τη ραμπα γιατι πιανει χωρο..
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
User avatar
chris lc90
Posts: 329
Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
Location: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by chris lc90 »

Iraklis wrote:
fokion wrote:ή ανοιγουν με τροχο νεες "πατουρες" για τις ασφαλειες γιατι το αυτοκινητο εχει "ποικιλία" ημιαξονιων...

( απο αλλο "4κινητο" μαστορα αυτο )

Chris LC90...
Μην φορτωνεις
Οι εχοντες νου κρινουν ΚΑΙ τι γραφεις ΚΑΙ τι απαντησεις λαμβανεις και τι σκοπο ενδεχεται να εχουν...

Keep............ asking!!!!
Αφου εσύ έχεις νου Φωκίωνα, για πες και τον σκοπό που έχω εγώ συγκεκριμένα.
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
User avatar
chris lc90
Posts: 329
Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
Location: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by chris lc90 »

chris lc90 wrote:Φιλε αρη (και δε σε προσφωνω ειρωνικα )
Για σενα μπορει να φανταζω τερας μορφωσεως για αλλους πιο σχετικους στο επαγγελμα να φανταζω χαζος και να λενε "τι βλακειες λεει ο τυπος".
Παντως σευχαριστω για τα καλα σου λογια..
Και θα με κανεις να περιαυτολογησω ..

Ημουν δοκιμος οταν ο πρωτος μηχανικος με εστειλε στην αποθηκη να βρω τα ανταλλακτικα και τα αναλωσιμα για το εμβολο που θα βγαζαμε..
Αφου ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ FUCKING MANUAL ΓΙΑΤΙ δεν ειμαι Θεος να τα ξερω ολα (και βασικα δεν ηξερα τιποτα αλλα μου ανεθεσε μια δουλεια να την βγαλω εις περας ΥΠΕΥΘΥΝΑ) του εφερα τα λαστιχα του χιτωνιου..
Αλλος κωδικος το πανω
Αλλος κωδικος το κατω..
Διαμετρος κανα μετρο..
Και μεταξυ τους καμποσα χλστα διαφορα..
ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ/ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΘΕΤΗΤΗΣ)

Του λεω λοιπον να τα προσεξει και να μη τα μπλεξει παρολο που τα χω σημειωμενα με χαρτοταινιες και κωδικους..

Νταξ ξερω μου λεει..
30 χρονια πρωτος ειμαι.εχω αλλαξειιιιιιι..
Πηγαινε να βοηθησεις εξω τον φιλιπινεζο δευτερο τον φιλιπινεζο τριτο και τους φιλιπινεζους λαδαδες..
Επασχε και στα αγγλικα του και με ηθελε μεταφραστη..

Εγω του λεω..θα τα βαλω τα λαστιχα οπως λες..αν ομως συγκοινωνησουμε τα νερα και χανουν τα λαστιχα μετα δε θα κατσω να ξαναβγαλω καπακι ..θα το κανεις μονος σου και γω θα τρωω παγωτο στο δωματιο με το air condition..

Μολις συγκοινωνησαμε τα νερα η διαρροη ξεκινησε..
Τωρα του λεω πες του μαγειρα να φερει ενα πεντοκιλο παγωτο να σε βλεπω να ιδρωνεις..εξω με τα φιλιπινια..

Και δεν τον βοηθησα..

Ημουν σιγουρος για τα λογια μου γιατι ειχα ΔΙΑΒΑΣΕΙ..ΤO FUCKING MANUAL..

Κανενας τεχνιτης ή μηχανικος δεν ειναι πιο μαγκας απο τον κατασκευαστη..

Διαβαζω ενημερωνομαι επιμορφωνομαι διασταυρωνω την τεχνικη πληροφορια και εχω την τεχνικη καταρτιση για να κατανοησω ή να καταλαβω..τα του επαγγελματος μου.

Ας γυρισουμε ομως στα αναπαντητα ερωτηματα.. και ας μην αποπροσανατολιζομαστε απο το θεμα μας..που δεν παιρνει απαντησεις..
Αν εσυ εχεις καποια απαντηση (σε τεχνικο ή μη θεμα) παρακαλω να συμβαλεις ετσι ωστε ολοι μας να ενημερωθουμε και να βγουμε σοφοτεροι..
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
GENERAL LEE

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by GENERAL LEE »

User avatar
chris lc90
Posts: 329
Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
Location: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by chris lc90 »

GENERAL-LEE wrote:
chris lc90 wrote:Φιλε αρη (και δε σε προσφωνω ειρωνικα )
Για σενα μπορει να φανταζω τερας μορφωσεως για αλλους πιο σχετικους στο επαγγελμα να φανταζω χαζος και να λενε "τι βλακειες λεει ο τυπος".
...................................
..................................
...................................

Ας γυρισουμε ομως στα αναπαντητα ερωτηματα.. και ας μην αποπροσανατολιζομαστε απο το θεμα μας..που δεν παιρνει απαντησεις..
Αν εσυ εχεις καποια απαντηση (σε τεχνικο ή μη θεμα) παρακαλω να συμβαλεις ετσι ωστε ολοι μας να ενημερωθουμε και να βγουμε σοφοτεροι..
Φίλε Χρήστο ...
ξέρεις ποια είναι η διαφορά μας ?
έτος 2010 κορωνοπηνια (σετ ) 6 !!!!!!!!!
έτος 2011 κορωνοπηνια (σετ ) 9 !!!!!!!!!
έτος 2012 κορωνοπηνια (σετ ) 3 !!!!!!!!!
έτος 2013 αλλαγή άξονα με 9αρι pajero ....

κανένα κορωνοπηνιο από τα ποιο πάνω δεν τοποθετήθηκε στην xtreme !!!!

Αν αμφισβητείς τα νούμερα μίλα μα τον Κώστα να στα επιβεβαιώσει ...


Ποιος λες ότι είναι ποιο διαβασμένος ? εγώ ή εσύ ??? ((emo))
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
Post Reply

Return to “Περί τετρακίνησης και λοιπών θεμάτων...”