Εγω θα συμφωνησω με τον Nicolas.Δεν ηθελα με κανεναν τροπο να χαλασω αυτο το θεμα.Επετρεψε μου να εχω μακραν καλυτερη αποψη απο το θεμα ασφαλεια και τι θα προκαλεσει καθε σημειο στο τζιπ στον ανθρωπο σε περιπτωση ατυχηματος.Καθε μερα τα βλεπουμε.Αν οχι σε στρατιωτικο σε πολλα αλλα διαφορετικα.τρακτερ,νταλικα,φορτηγακι,πολιτικο ΙΧ,μηχανακι κτλ.
Επισης τυχαινει να εχω λιγες γνωσεις πανω στο στρατιωτικο.Και να εχω δει μερικα και τον τροπο ανακατασκευης τους.
Δεν εχω καμια διαθεση να φωναξω.Πραγματικα το κανω πολυ σπανια και δεν νομιζω οτι αξιζει εδω
Επισης δεν εγινα εριστικος και ειδικα προς τα εσενα.Νομιζω οτι σε προηγουμενο ποστ που αναφερεις ξεκαθαρισα την αποψη μου προς το ατομο σου και ειπα ΤΕΡΜΑ.
Βλεπω οτι συμφωνουμε (τουλαχιστον εγω και ο Nicolas) οτι υπαρχει σχεδον μηδενικη ασφαλεια σε αυτα το οχηματα.Αρα τι ασφαλεια να συζητησουμε?Δεν θα ηθελα να κοντραρουμε σαν παιδακια τελικα ποιος ειναι καλυτερος "χερας" και σωστος οδηγος.Και τελικα θα ηθελα πραγματικα να ακουσω την αποψη καποιου που πιστευει οτι αυτα τα οχηματα εχουν εστω και ενα ιχνος ασφαλειας πανω τους!!
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...
Re: ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...
Δύο πραγματάκια...
Πρώτον είπες ΤΕΡΜΑ και δεν το έχεις τηρήσει...
Δεύτερον σε ότι αφορά την άποψή σου για το άτομό μου αναμένω μια φιλική συνάντηση για να σου μεταφέρω και εγώ την δική μου άποψη για το δικό σου άτομο έτσι για να είμαστε εντελώς ξεκάθαροι και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, κόντρες και προστριβές. Καλύτερα να είμαστε εξηγημένοι παρά παρεξηγημένοι...
Τώρα για το θέμα της ενεργητικής ασφάλειας των στρατιωτικών οχημάτων μπορούμε να το αναπτύξουμε όσο τραβάει η ψυχή σου...
Πρώτον είπες ΤΕΡΜΑ και δεν το έχεις τηρήσει...
Δεύτερον σε ότι αφορά την άποψή σου για το άτομό μου αναμένω μια φιλική συνάντηση για να σου μεταφέρω και εγώ την δική μου άποψη για το δικό σου άτομο έτσι για να είμαστε εντελώς ξεκάθαροι και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, κόντρες και προστριβές. Καλύτερα να είμαστε εξηγημένοι παρά παρεξηγημένοι...
Τώρα για το θέμα της ενεργητικής ασφάλειας των στρατιωτικών οχημάτων μπορούμε να το αναπτύξουμε όσο τραβάει η ψυχή σου...
Willys-Overland 1963 M38A1C ΕΣ27030
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Willys-Overland 1953 M38 ΕΣ69148
Dodge 1953 Μ37 ΕΣ48617
Bantam 1951 Μ100
Re: ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...
Μα δεν ειπα τιποτα για εσενα.Εκει εγινε η παρεξηγηση.Ουτε ηθελα να σχολιασω το βιντεακι επειδη το ανεβασες εσυ.Απλα ειπα οτι επειδη τα θεωρω γελοια αυτα,οποιος θελει ας ερθει να τον κανω μια βολτα με το ασθενοφορο και εαν ειναι τυχερος θα δει μερικα καλα!!Οποτε το τερμα ισχυει.
Φιλικη συναντηση μπορει να γινει καποτε.Καπου θα πετυχουμε να ανταλλαξουμε αποψεις.
Και πραγματικα αφου εχω πει εγω την γνωμη μου θα ηθελα να μου πεις εσυ την δικια σου στο θεμα της ενεργητικης ασφαλειας στρατιωτικων οχηματων.
Φιλικη συναντηση μπορει να γινει καποτε.Καπου θα πετυχουμε να ανταλλαξουμε αποψεις.
Και πραγματικα αφου εχω πει εγω την γνωμη μου θα ηθελα να μου πεις εσυ την δικια σου στο θεμα της ενεργητικης ασφαλειας στρατιωτικων οχηματων.
Re: ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...
Για μένα που θέλω να βάλω τα 3 παιδιά μου στο Μ38Α1 ή στο Μ715 και να πάω για μπάνιο το καλοκαίρι, ΔΕΝ είναι γελοία. Θέλω τη μέγιστη ασφάλεια που μπορώ να πάρω από το κάθε αμάξι. Αν θυμάσαι, είχα βάλει παλιότερα ένα θέμα για ζώνες ασφαλείας και παιδικά καθίσματα, αλλά δεν προχώρησε.ktm25089 wrote:... επειδη τα θεωρω γελοια αυτα ...
Κι άμα πάω σε μια εφημερία του ΚΑΤ θα δώ ακόμη περισσότερα "καλά". Και στον Αγιο Σάββα θα βρω εκατοντάδες γυναίκες με καρκίνο της μήτρας. Τι σημαίνει αυτό? Πως δεν πρέπει να ασχολούμαστε με το Τεστ ΠΑΠ?ktm25089 wrote:... οποιος θελει ας ερθει να τον κανω μια βολτα με το ασθενοφορο και εαν ειναι τυχερος θα δει μερικα καλα!!
Αν και ρωτάς τον Γιάννη, σου λέω τη δικά μου μετά από κάμποση χρήση των δυο οχημάτων μου: η ενεργητική σφάλεια είναι κοντά στο μηδέν, η παθητική όμως όχι. Αν δεν τουμπάρεις, έχεις υψηλότερη παθητική ασφάλεια από το μέσο όρο των σύγχρονων οχήματων. Παρ' όλα αυτά, θεωρώ πως μπορούμε να κάνουμε κάποια απλά πράγματα για την ασφάλεια αυτών των οχημάτων, που άλλωστε σχεδιάστηκαν με προδιαγραφές ασφαλείας παντηκονταετίας (και βάλε). Τι? Πρώτον, να το να περάσουμε εθελοντικά ΚΤΕΟ. Δεύτερον, να μαζέψουμε αυτά που θα εντοπιστούν: τελειωμένα αμορτισέρ, τζόγους στο τιμόνι, φαγωμένα ταμπούρα κλπ. Τρίτον, να έχουμε 2 τετράδες λάστιχα, μια για "κανονική" χρήση και μια για show-off με στρατιωτικό πέλμα (κι ας είναι και πλαστικά κινέζικα. Δεν θα κινδυνέψεις ιδιαίτερα από το σπίτι σου στην ΔΕΘ!). Τέταρτον, να το συντηρούμε σχολαστικά με αμερικάνικα και όχι κινέζικα και ινδικά αναλώσιμα και ανταλλακτικά. Πέμπτον (και σηματικότερο), να γνωρίζουμε τα όρια του οχήματος και να μην τα ξεπερνάμε. Με αυτές τις συνθήκες, το Μ38Α1 με 40ΜΑΩ είναι όσο ασφαλές είναι το NIVA με 90kmh. Το 715 είναι ακόμη ασφαλέστερο...ktm25089 wrote:Και πραγματικα αφου εχω πει εγω την γνωμη μου θα ηθελα να μου πεις εσυ την δικια σου στο θεμα της ενεργητικης ασφαλειας στρατιωτικων οχηματων.
Πολλές περεξηγήσεις μαζευτήκανε τελευταία, μήπως πρέπει να χαλαρώστε κάπως?ktm25089 wrote:Εκει εγινε η παρεξηγηση
Re: ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...
καλημερα Φραγκισκο!!
Εχεις απολυτο δικιο με τα παιδια σου. Και δικιο εχεις διοτι το οχημα ειναι καμπριο και εχει την πλακα του στην παραλια. Ειναι ομορφο και ταιριαζει στην παραλια το καλοκαιρι. Εγω προσωπικα εαν δεν εβαζα ενα roll-bar και εστω ζωνες μεσης σωστα στερεωμενες δεν θα τα εβαζα πανω.
Μπερδευτηκες με τα περιστατικα. Στο ΚΑΤ σιγουρα θα δεις πιο πολλα. Αλλα θα δεις τον τραυματια σε ενα φορειο πανω. Εγω ελεγα να δεις πως ειναι μεσα στο αμαξι, πως παραμορφωνεται το αμαξι, πως επιδρουν οι δυναμεις πανω του και ολα αυτα. Την σκηνη του ατυχηματος ελεγα και οχι μονο τον ανθρωπινο πονο. Αυτο ειναι αλλο κεφαλαιο. Απο την στιγμη που θα παει στο νοσοκομειο μετα ειναι καθαρα ιατρικο.
Μαζι σου ενεργητικη οχι κοντα στο μηδεν ειναι μηδεν. Εαν δεν κανω λαθος ειναι τα συστηματα προληψης ατυχηματος. Οπως π.χ ABS,ESP κτλ. Εμενα το μονο ηλεκτρονικο στο τζιπ ειναι το κρυμμενο ραδιοφωνακι.
Παθητικη τωρα νομιζω οτι ειναι τα συστηματα που σε περιπτωση συγκρουσης προστατευουν τον οδηγο του οχηματος. Π.χ ζωνες ασφαλειας, αεροσακοι, ζωνες παραμορφωσης, ΜΑΛΑΚΑ υλικα στο ταμπλο κτλ. Πραγματικα εμενα το Μ38Α1 μου δεν εχει τιποτα ουτε απο αυτα. Οποτε ειναι μηδενικο και σε αυτο.
Και απολυτα συμφωνω μαζι σου για τα ανταλλακτικα και το ΚΤΕΟ. Εγω φετος παρεδωσα τις πολιτικες πινακιδες. 12 χρονια πληρωνα τελη και περνουσα ΚΤΕΟ ΑΛΑΔΩΤΟ. Γιατι πραγματικα δεν ξερω ποσα λεφτα εχουν φυγει σε αυτο το τζιπ. Απλα δεν πηγα ποτε σε εναν λαμαρινα να το κανει ομορφο και δεν ασχοληθηκα με ψιλολεπτομερειες. Ποσοι εχουν αλλαξει ταμπουρα εδω με NOS??? ξερεις ποσο βγηκαν τα μεταφορικα απο αμερικη για 4 ταμπουρα??? 2 φορες την τιμη των ταμπουρων. Φρενα ολοκληρωτικα καινουργια με τρομπα και κυλινδρακια wagner. Εχω τις αποδειξεις. Αναρτησεις kayaba στο σωστο υψος.Τιμονι ολοκαινουργιο μεχρι ταιλευταια ροδελα και βασιλικος πειρος φτιαγμενος στον τορνο με ταιριαγμα εκεινη την ωρα στα βελονοειδη ρουλεμαν του.λαστιχα εχω για τον δρομο yokohama geolandar και ενα σετ στρατιωτικα για την εκθεση και την παρελαση.
Τι αλλο θελεις να ρωτησεις να σε πω?
Και ομως το θεωρω τραγικα ανασφαλες και εχω φτιαξει ενα rollbar απο φ100 σωληνα οχι νερου που σπαει αλλα σιδερενια και εβαλα ενα ζευγαρι ζωνες για την κακια ωρα.
Να ρωτησω κατι και σε εσενα, το ρωτησα και στον Γιαννη αλλα δεν με απαντησε κανεις. Απο οτι σε θυμαμαι στην εκθεση τα εχεις τα κιλακια σου. Οχι οτι εγω δεν τα εχω . Οποτε το τιμονι ερχεται ακριβως κατω απο τον θωρακα στο υψος του διαφραγματος. Φανταστικες ποτε τι θα γινει σε μια απαλη συγκρουση μετωπικη??? Αυτο για την ασφαλεια οδηγου. Για τον συνοδηγο εχει ενα φανταστικο χερουλι εκει μπροστα να χτυπησει την "κασιδα" του και ενα πολυ ωραιο μεταλλικο παρμπριζ να καρφωθει
Ποσοι απο εδω εβαλαν triplex τζαμι οταν αλλαζαν το σπασμενο τους παρμπριζ?? Γιατι 2 Μ151 που ξερω εχουν απλο τζαμι σπιτιου!!
Συνεχιζουμε οσο θες αυτην την συζητηση.Μπορουμε να την κανουμε και πολυ πιο επιστημονικη. Εαν θες ειμαι και εκπαιδευτης στο PHTLS http://www.naemt.org/education/PHTLS/phtls_a.aspx εαν θελεις τιποτα πιο ειδικο
Εχεις απολυτο δικιο με τα παιδια σου. Και δικιο εχεις διοτι το οχημα ειναι καμπριο και εχει την πλακα του στην παραλια. Ειναι ομορφο και ταιριαζει στην παραλια το καλοκαιρι. Εγω προσωπικα εαν δεν εβαζα ενα roll-bar και εστω ζωνες μεσης σωστα στερεωμενες δεν θα τα εβαζα πανω.
Μπερδευτηκες με τα περιστατικα. Στο ΚΑΤ σιγουρα θα δεις πιο πολλα. Αλλα θα δεις τον τραυματια σε ενα φορειο πανω. Εγω ελεγα να δεις πως ειναι μεσα στο αμαξι, πως παραμορφωνεται το αμαξι, πως επιδρουν οι δυναμεις πανω του και ολα αυτα. Την σκηνη του ατυχηματος ελεγα και οχι μονο τον ανθρωπινο πονο. Αυτο ειναι αλλο κεφαλαιο. Απο την στιγμη που θα παει στο νοσοκομειο μετα ειναι καθαρα ιατρικο.
Μαζι σου ενεργητικη οχι κοντα στο μηδεν ειναι μηδεν. Εαν δεν κανω λαθος ειναι τα συστηματα προληψης ατυχηματος. Οπως π.χ ABS,ESP κτλ. Εμενα το μονο ηλεκτρονικο στο τζιπ ειναι το κρυμμενο ραδιοφωνακι.
Παθητικη τωρα νομιζω οτι ειναι τα συστηματα που σε περιπτωση συγκρουσης προστατευουν τον οδηγο του οχηματος. Π.χ ζωνες ασφαλειας, αεροσακοι, ζωνες παραμορφωσης, ΜΑΛΑΚΑ υλικα στο ταμπλο κτλ. Πραγματικα εμενα το Μ38Α1 μου δεν εχει τιποτα ουτε απο αυτα. Οποτε ειναι μηδενικο και σε αυτο.
Και απολυτα συμφωνω μαζι σου για τα ανταλλακτικα και το ΚΤΕΟ. Εγω φετος παρεδωσα τις πολιτικες πινακιδες. 12 χρονια πληρωνα τελη και περνουσα ΚΤΕΟ ΑΛΑΔΩΤΟ. Γιατι πραγματικα δεν ξερω ποσα λεφτα εχουν φυγει σε αυτο το τζιπ. Απλα δεν πηγα ποτε σε εναν λαμαρινα να το κανει ομορφο και δεν ασχοληθηκα με ψιλολεπτομερειες. Ποσοι εχουν αλλαξει ταμπουρα εδω με NOS??? ξερεις ποσο βγηκαν τα μεταφορικα απο αμερικη για 4 ταμπουρα??? 2 φορες την τιμη των ταμπουρων. Φρενα ολοκληρωτικα καινουργια με τρομπα και κυλινδρακια wagner. Εχω τις αποδειξεις. Αναρτησεις kayaba στο σωστο υψος.Τιμονι ολοκαινουργιο μεχρι ταιλευταια ροδελα και βασιλικος πειρος φτιαγμενος στον τορνο με ταιριαγμα εκεινη την ωρα στα βελονοειδη ρουλεμαν του.λαστιχα εχω για τον δρομο yokohama geolandar και ενα σετ στρατιωτικα για την εκθεση και την παρελαση.
Τι αλλο θελεις να ρωτησεις να σε πω?
Και ομως το θεωρω τραγικα ανασφαλες και εχω φτιαξει ενα rollbar απο φ100 σωληνα οχι νερου που σπαει αλλα σιδερενια και εβαλα ενα ζευγαρι ζωνες για την κακια ωρα.
Να ρωτησω κατι και σε εσενα, το ρωτησα και στον Γιαννη αλλα δεν με απαντησε κανεις. Απο οτι σε θυμαμαι στην εκθεση τα εχεις τα κιλακια σου. Οχι οτι εγω δεν τα εχω . Οποτε το τιμονι ερχεται ακριβως κατω απο τον θωρακα στο υψος του διαφραγματος. Φανταστικες ποτε τι θα γινει σε μια απαλη συγκρουση μετωπικη??? Αυτο για την ασφαλεια οδηγου. Για τον συνοδηγο εχει ενα φανταστικο χερουλι εκει μπροστα να χτυπησει την "κασιδα" του και ενα πολυ ωραιο μεταλλικο παρμπριζ να καρφωθει
Ποσοι απο εδω εβαλαν triplex τζαμι οταν αλλαζαν το σπασμενο τους παρμπριζ?? Γιατι 2 Μ151 που ξερω εχουν απλο τζαμι σπιτιου!!
Συνεχιζουμε οσο θες αυτην την συζητηση.Μπορουμε να την κανουμε και πολυ πιο επιστημονικη. Εαν θες ειμαι και εκπαιδευτης στο PHTLS http://www.naemt.org/education/PHTLS/phtls_a.aspx εαν θελεις τιποτα πιο ειδικο
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...
Μπορώ...???
Συγνώμη φίλοι μου, πιστεύω ότι σκοπός αυτών των οχημάτων ήταν (και είναι) να σε πάνε στη μάχη για να πυροβολήσεις πρώτος.
Είναι όπλα, δεν είναι παιχνίδια.
Και σαν όπλα πρέπει να τα βλέπουμε, να τα συντηρούμε και να τα χρησιμοποιούμε.
παρά πόδα ... αρμ.
Συγνώμη φίλοι μου, πιστεύω ότι σκοπός αυτών των οχημάτων ήταν (και είναι) να σε πάνε στη μάχη για να πυροβολήσεις πρώτος.
Είναι όπλα, δεν είναι παιχνίδια.
Και σαν όπλα πρέπει να τα βλέπουμε, να τα συντηρούμε και να τα χρησιμοποιούμε.
παρά πόδα ... αρμ.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...
Σεμιναριάκι δεν θα μας έκανε καθόλου κακό.ktm25089 wrote:Συνεχιζουμε οσο θες αυτην την συζητηση.Μπορουμε να την κανουμε και πολυ πιο επιστημονικη. Εαν θες ειμαι και εκπαιδευτης στο PHTLS http://www.naemt.org/education/PHTLS/phtls_a.aspx εαν θελεις τιποτα πιο ειδικο
Ειδικά για φίλους που βοηθάνε στους αγώνες σαν Rescue και FIV.
Κάτι σαν αυτό http://www.rally-safety.com/index2.htm
Οργάνωσε το.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...
Εδώ φαίνεται σε αργή κινηση η προσκρουση (Crash Test) ενός CMP ("καρνάβαλου") σε σταθερή επιφάνεια:
Ο άξονας του τιμονιού υποχωρεί προς τα πίσω και κτυπάει τον οδηγό στο στήθος.
Ο άξονας του τιμονιού υποχωρεί προς τα πίσω και κτυπάει τον οδηγό στο στήθος.
Re: ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...
α,να μπραβο!!!friar wrote:Μπορώ...???
Συγνώμη φίλοι μου, πιστεύω ότι σκοπός αυτών των οχημάτων ήταν (και είναι) να σε πάνε στη μάχη για να πυροβολήσεις πρώτος.
Είναι όπλα, δεν είναι παιχνίδια.
Και σαν όπλα πρέπει να τα βλέπουμε, να τα συντηρούμε και να τα χρησιμοποιούμε.
παρά πόδα ... αρμ.
δεν τους ενδιεφερε η ασφαλεια.Τεποζιτο π.χ που ξεχασα κατω απο τον οδηγο!Γενικα εκεινη την εποχη δεν ειχαν μελετηση ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια.Απλα ενα οχημα το οποιο ειχε πορτες,ουρανο,πιο μακρια το τιμονι και οχι τοσο μεταλλο ηταν λιγο πιο ασφαλες προς τον οδηγο του.
Re: ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...
Χαριδημε ωραιο βιντεο. Δεν μπορεσα να καταλαβω ακριβως το υψος της θεσης του οδηγου που ερχεται απο πισω.Αλλα ετσι οπως φαινεται ξεκιναει χαμηλα απο θωρακα με αποτελεσμα σε σπληνα και ηπαρ συνεχιζει στον θωρακα και πηγαινει ευθεια για κεφαλι και αυχενα υπολογιζοντας βεβαια και οτι κινειται και ο οδηγος κατα πανω του.XAΡΙΔΗΜΟΣ wrote:Εδώ φαίνεται σε αργή κινηση η προσκρουση (Crash Test) ενός CMP ("καρνάβαλου") σε σταθερή επιφάνεια:
http://www.youtube.com/watch?v=l8FD9-JUl1U
Ο άξονας του τιμονιού υποχωρεί προς τα πίσω και κτυπάει τον οδηγό στο στήθος.
Μαλλον δεν θα την εβγαλε καθαρη ο φανταρος!