U.S.A. vs Japan

Forum rules
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
johny4x4
Posts: 690
Joined: Wed Jul 01, 2009 11:27
Location: Nafplio

Re: U.S.A. vs Japan

Post by johny4x4 »

Να πω και εγω την αποψή μου μιας που είχα και Ιάπωνα και Αμερικάνο και είμαι πιο αντικειμενικός απο τους περισσότερους σας μιας και εισαστε όλοι κολλημένοι κάγκουρες :lol: :lol: :lol: :lol:
Ο ιάπωνας ήταν ενα jimny 2006 μοντέλο με τα κουμπάκια!
Πρώτη μαλακια όσο το δυνατόν λιγότερα ηλεκτρονικά τόσο το καλύτερο!
Λίγους μήνες πριν κλείσει τρια χρόνια σταματησε να δουλεύει η τετρακίνηση.
Σχεδον 1.5 χρονο αργότερα και ακόμα η τετρακίνηση κανει οτι της καπνίσει!
Για άλλη μια φορά θα το πάω στην αντιπροσωπεία να δούμε τι θα γίνει!
Γενικά θέλει αρκετές ενισχύσεις και χωρίς πολλά πολλά φτιαξίματα που απο την άλλη ενα wrangler ακόμα και οπως είναι το δικό μου δεν θέλει.
Ενα καλό με το jimny είναι οτι είναι μικρό και ελαφρύ οπότε οταν είναι σε μαμά κατάσταση πιστεύω οτι πάει σε μερικά πιο απότομα κομμάτια κάλυτερα απο το wrangler. Καλα για το cherokee δεν μιλάω!! Λεοφορείο....βρίσκουν μούρες κώλοι κτλ.
Αν θες να φτιαξεις ενα jimny τούμπανο και οσο το δυνατον πιο αξιόπιστο τότε πρέπει να δώσεις πάρα πολλά λεφτά!!
Ενα παράδειγμα είναι οτι ημαμα διάσταση του jimny είναι 205/70/15 και με ενα 205/75/15 sirrocco που έβαλα το αυτοκίνητο γονάτισε μιας και ήταν πιο βαρυ το ελαστικό.
Το ίδιο πράγμα σίγουρα το έχει παρατηρήσει και ο lker.
Ενα wrangler για να το φτιάξεις περίπου στα ίδια με το jimny λόγω του οτι υπάρχουν πληθώρα επιλογών και λύσεων απο αμερική σου στοιχίζουν πολύ φθηνότερα ειδικά αν τα φέρεις απο έξω.
Δεν τα αναλύω περισσότερο γιατί τα ξέρετε.
Το wrangler απο την άλλη με το φτιάξιμο που το έκανα και με το 2.5αρι μοτερ γενικά δεν τραβάει, είδικά στην εθνική, αλλα σε μικρές ταχύτητες πάει μια χαρά. Αν ειχε 4.0 θα πέταγε.
Το wrangler φόραγε απο την μανα του 215/70/15 νομίζω και το λάστιχο τώρα είναι 33/12.5/15
Το jimny σίγουρα θα ήθελε και άλλο μοτέρ.
Επίσης ενα σημαντικό είναι οτι τα αμερικάνικα είναι σιδερα ενω τα ιαπωνικά είναι πλαστικούρες. ΠΟλύ με εκνεύριζε αυτό που είχα όλα τα μασπιε και όλους τους προφυλακτήρες σπασμένους (ακόμα ετσι είναι)
Αλλο καλό με το jimny είναι οτι λόγω του οτι δεν είναι πολύ φαρδύ κάποια εμπόδια τα περνάει αέρα και εμείς καθόμαστε και το κοιτάμε και λε΄με πως έγινε αυτό χωρίσ να μπορόυμε να σκεφτούμε οτι υπάρχει αυτοκίνητο που μπορεί να έχει τέτοιο πάτημα όπως εγινε στο δύσκολο κομμάτι στον Άγιο με τον lker (θέλεις γρανάζωμα Λεύτερρρρ)
Αυτά και άλλα πολλά.
Ας αφήσω κανέναν άλλο να πεί τιποτα! :oops: :lol:
Image
lker
Posts: 1274
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:13
Contact:

Re: U.S.A. vs Japan

Post by lker »

St. Tselios wrote:
Drimon wrote:Και όπως λέει και ο Άγγελος: ΙΑΠΩΝ δεν σπάει δεν χαλάει!!!
Αυτή είναι η απάντηση στους "σκόρπιους" για το επίμαχο θέμα των ημιαξονίων! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ναι συμφωνω:
Δεν σπαει,δεν χαλαει........μονο κολαει :lol: :lol: :lol:

Παντως ο lker ακουσε την συμβουλη μου για το Καλλιδρομο και του χρειαστηκε...και μπραβο του
"Ενισχυστε τα σημεια ρυμουλκησης"
Τσελάκο θα σε στρώσω οσονούπω :lol: :lol: :lol: η μάλλον τώρα :lol: :lol: :lol:

Πήρα μάθημα από τους πρώτους καγκουροδιδάξαντες :lol: :lol: :lol: Μα ποιο ήταν το περίπτερο που τραβήχτηκε δις εις το Καλλίδρομο :roll: ποιό ήταν να δείς ρε γμτ ... δε θυμάμαι καθόλου :lol: :P :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
St. Tselios wrote:Κατι τετοιο........ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Γ@μισε τα...αν μας αμολυσουν για καμια βδομαδα στο βουνο...το μονο σιγουρο ειναι πως θα γυρισουμε ολοι με τα ποδια... :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: U.S.A. vs Japan

Post by St. Tselios »

Kala twra,tin patises.
To diko mou...e,kai?
Sta empodia pou travixtika esy kan den mporouses na ftaseis ekei... :lol: :lol: :lol:
Gia pes mas omws kai esy:
Poio itan to monadiko autokinito pou kolise 2 fores stin poreia mas.(Sto isiwma...!!!)
Kai afou to vreis,pes kai tin marka autokinitwn pou to traviksan... :lol: :lol: :lol:
Image
lker
Posts: 1274
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:13
Contact:

Re: U.S.A. vs Japan

Post by lker »

johny4x4 wrote: Να πω και εγω την αποψή μου μιας που είχα και Ιάπωνα και Αμερικάνο και είμαι πιο αντικειμενικός απο τους περισσότερους σας μιας και εισαστε όλοι κολλημένοι κάγκουρες :lol: :lol: :lol: :lol:
Ο ιάπωνας ήταν ενα jimny 2006 μοντέλο με τα κουμπάκια!
Πρώτη μαλακια όσο το δυνατόν λιγότερα ηλεκτρονικά τόσο το καλύτερο!

Γεγονός!
Λίγους μήνες πριν κλείσει τρια χρόνια σταματησε να δουλεύει η τετρακίνηση.
Σχεδον 1.5 χρονο αργότερα και ακόμα η τετρακίνηση κανει οτι της καπνίσει!
Για άλλη μια φορά θα το πάω στην αντιπροσωπεία να δούμε τι θα γίνει!
Γενικά θέλει αρκετές ενισχύσεις και χωρίς πολλά πολλά φτιαξίματα που απο την άλλη ενα wrangler ακόμα και οπως είναι το δικό μου δεν θέλει.

Γιατί ρε κάγκουρα το δικό σου είναι μαμά ? Είχε ενισχυμένες δέστρες εργάτη ανάρτηση λάστιχα κλπ ?


Ενα καλό με το jimny είναι οτι είναι μικρό και ελαφρύ οπότε οταν είναι σε μαμά κατάσταση πιστεύω οτι πάει σε μερικά πιο απότομα κομμάτια κάλυτερα απο το wrangler. Καλα για το cherokee δεν μιλάω!! Λεοφορείο....βρίσκουν μούρες κώλοι κτλ.

Αν θες να φτιαξεις ενα jimny τούμπανο και οσο το δυνατον πιο αξιόπιστο τότε πρέπει να δώσεις πάρα πολλά λεφτά!!

Τρελέ εδώ θα διαφωνήσω ... υπάρχουν λύσεις και αρκετά αξιόπιστες οι οποίες δεν θέλουν ενα σκασμό λεφτά για να τις εφαρμόσεις ... αρκεί να την ψάξεις ... να πιάνουν τα χέρια σου και να έχεις όρεξη να πειραματιστείς ... να είσαι τυχερός να τις έχει δοκιμάσει κάποιος πρίν από σένα για σίγουρα αποτελέσματα ... να ξεφύγεις από το "όλοι κάνουν/βάζουν αυτό" (δλδ της εμπορικής και εκ των χρηστών προώθησης) ... και βασικότερα όλων να ψωνίσεις εκτός συνόρων (τουλάχιστον μέχρι να δούμε λογικές τιμές που τώρα κομματάκι δύσκολο μιας και οι δικαιολογίες θα περισσεύουν)!!! Όπως ισχύει με όλα τα αυτοκίνητα δλδ ;)

Ενα παράδειγμα είναι οτι η μαμα διάσταση του jimny είναι 205/70/15 και με ενα 205/75/15 sirrocco που έβαλα το αυτοκίνητο γονάτισε μιας και ήταν πιο βαρυ το ελαστικό.
Το ίδιο πράγμα σίγουρα το έχει παρατηρήσει και ο lker.

Την ίδια μακακία έκανα και εγώ ... γιατί με 195/80 τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα ... ή έτσι μπορεί να νομίζω :roll:

Ενα wrangler για να το φτιάξεις περίπου στα ίδια με το jimny λόγω του οτι υπάρχουν πληθώρα επιλογών και λύσεων απο αμερική σου στοιχίζουν πολύ φθηνότερα ειδικά αν τα φέρεις απο έξω.
Δεν τα αναλύω περισσότερο γιατί τα ξέρετε.

Ομοίως με πιο πάνω

Το wrangler απο την άλλη με το φτιάξιμο που το έκανα και με το 2.5αρι μοτερ γενικά δεν τραβάει, είδικά στην εθνική, αλλα σε μικρές ταχύτητες πάει μια χαρά. Αν ειχε 4.0 θα πέταγε.
Το wrangler φόραγε απο την μανα του 215/70/15 νομίζω και το λάστιχο τώρα είναι 33/12.5/15
Το jimny σίγουρα θα ήθελε και άλλο μοτέρ.

Με ένα τρανσφεράκι θα ήταν μούρλια και πιστεύω ότι θα πήγαινε σίγουρα ισάξια με ένα στανδ της New York Times :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Επίσης ενα σημαντικό είναι οτι τα αμερικάνικα είναι σιδερα ενω τα ιαπωνικά είναι πλαστικούρες. ΠΟλύ με εκνεύριζε αυτό που είχα όλα τα μασπιε και όλους τους προφυλακτήρες σπασμένους (ακόμα ετσι είναι)

Γεγονός ... βέβαια άλλες οι μελέτες ασφαλείας, θεωρώ, του ενός αυτοκινήτου (και ειδικά σαν εξέλιξη του σάμι, το οποίο και αυτό ήταν τίγκα στο σιδερικό) και άλλες του άλλου ... αν δεν απατώμαι και στα καινούρια πολλά σιδερικά αντικαταστάθηκαν από πλαστικά.
Σημ: mια άποψη εκφράζω για να μην παρεξηγούμαι και ως ειδήμων :lol: :lol: :lol:


Αλλο καλό με το jimny είναι οτι λόγω του οτι δεν είναι πολύ φαρδύ κάποια εμπόδια τα περνάει αέρα και εμείς καθόμαστε και το κοιτάμε και λε΄με πως έγινε αυτό χωρίσ να μπορόυμε να σκεφτούμε οτι υπάρχει αυτοκίνητο που μπορεί να έχει τέτοιο πάτημα όπως εγινε στο δύσκολο κομμάτι στον Άγιο με τον lker (θέλεις γρανάζωμα Λεύτερρρρ)

Μη μου ανησυχείς ... ετοιμάζεται η βρωμοδουλειά :lol: :lol: :lol:

Αυτά και άλλα πολλά.
Ας αφήσω κανέναν άλλο να πεί τιποτα! :oops: :lol:
Last edited by lker on Mon Mar 08, 2010 16:59, edited 3 times in total.
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
lker
Posts: 1274
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:13
Contact:

Re: U.S.A. vs Japan

Post by lker »

St. Tselios wrote:Kala twra,tin patises.
To diko mou...e,kai?
Sta empodia pou travixtika esy kan den mporouses na ftaseis ekei... :lol: :lol: :lol:
Gia pes mas omws kai esy:
Poio itan to monadiko autokinito pou kolise 2 fores stin poreia mas.(Sto isiwma...!!!)
Kai afou to vreis,pes kai tin marka autokinitwn pou to traviksan... :lol: :lol: :lol:
Ναι αλλά δοκίμασα και αν ανέβαινα θα πέρναγα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Δεν ήσουν και στην Α' συνκάγκουρά μου για να με δείς και εκεί :lol: :lol: :lol: Που πάλι στο ίσωμα κολλησα :lol: :lol: :lol:

Γενικά το χώ αυτό :lol: :lol: :mrgreen:

Και ναι εγώ ήμουν και με τράβηξε αμερικλάνος ... ωιμε :cry: :lol: :lol: :lol:
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: U.S.A. vs Japan

Post by St. Tselios »

Epeidi esy to arxises to thema (kolima) ena tha sou pw:
An den koliseis paei na pei pws then dokimazeis,then matheneis,then euxaristiesai......den Kagouriazeis.
Gia auto min xaliesai kai min drepesai an kollas...
(alla min to kaneis kai synithia) :lol:
Image
lker
Posts: 1274
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:13
Contact:

Re: U.S.A. vs Japan

Post by lker »

Φίλε μου το κόλλημα στους κάγκουρες δεν έχει αφορμή ... υπάρχει από γεννησιμιού ή άντε ... εμφανίζεται στα πρώτα χρόνια της εφηβείας :lol: :lol: :lol: Κάτι σα προδιαγραφή σα να λέμε :lol: :lol: :lol: Να ! Σκέψου τον αρχί να μαστορεύει στην αυλή του νεανία :lol: :lol: :lol: Παίζει ο πατέρας του να έψαχνε τροχούς, τιμόνια, πόρτες βίδες κάθε πρωί που θα ξεκίναγε για τη δουλειά :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Εξού και κάγκουρες :lol: :lol: :lol: Και σιγά και που θα ντραπώ :lol: Εδώ δεν ανδρέπεσθε εσείς ... τα γνήσια "τέκνα" της χίλαρυ και του ομπάμα :lol: :lol: :lol: Ίσα ίσα που το καταευχαριστιέμαι :mrgreen:
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: U.S.A. vs Japan

Post by St. Tselios »

Ti allo tha graftei gia ton Vasilia mas...?!
Tainia tha vgei sto telos...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Image
User avatar
XJ ''The Doctor''
Posts: 1277
Joined: Wed Jun 17, 2009 09:33
Contact:

Re: U.S.A. vs Japan

Post by XJ ''The Doctor'' »

St. Tselios wrote: Tainia tha vgei sto telos...

King Kagkouras - Το ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ
O αρχι να φωναζει ποναω, να σκυβει, να κανει αχ/βαχ/μμμμμ ( κατα την αλλαγη ημιαξονιου και τρογωντας σοκοφρετα)
οπως και της Julia :mrgreen:

Δωρεαν μοιρασμα DVD στην Γ' :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Α και για το θεμα, Japanoφιλοι/Ρωσοφιλοι/Αγγλοφιλοι, ολοι στο ιδιο καζανι βραζετε, fake καταστασεις.
XJ 4.6L stroked, 7.5'' lifted, Arb locked, D44f/r chrome shafted and stock leather seats...running on 35's
Proudly Honorary member of 4x4 Kagkouras Club
lker
Posts: 1274
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:13
Contact:

Re: U.S.A. vs Japan

Post by lker »

Α καλά :lol: Μόνο μία ?
Φαντάσου ορισμένους τίτλους :lol:

Basic training of a kagkourchild :lol:
Growing up the KangourKing :lol: :lol:
Σπάστο και σύ! Μπορείς!!! :lol: :lol: :lol:
Φτιάξτο μόνος σου ρε κάγκουρα :lol: :lol: :lol: :lol: (Sequel :lol: )
Ο ιπποπόταμος και εσείς :lol: :lol: :lol: (Οικολογία :lol: )
Σεμεδάκια για τσερόκι :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

.... και άλλες πολλές :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
Post Reply

Return to “Οι Κάγκουρες 4x4 Club”