Από κοντά και οι διάφοροι μαϊντανοί, moderators και χαβαλέδες του facebook και των διάφορων φόρουμ που αρέσκονται να υποδαυλίζουν γράφοντας ανακρίβειες για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα και αναγνωσιμότητα, παρά για το ότι έχουν εμπεριστατωμένη άποψη. Φυσικά και κάποιοι γνωστοί-άγνωστοι που κρύβονται πίσω από τις δαιδαλώδεις νομικές διαδικασίες ταυτοποίησης του Facebook προκειμένου να αποφύγουν τις νομικές συνέπειες των λεγόμενων τους και συνεχίζουν να κουνούν καρώ σημαίες (όχι για πολύ). Και φυσικά ο μοναδικός βόθρος που όλοι γνωρίζεται και αρέσκεστε να διαβάζετε.
Πίστευα ότι φορούν παντελόνια και θα είχαν τα “αμελέτητα” βαριά να παίρνουν τηλέφωνο και να ακούν και την άλλη άποψη πριν γράψουν κάθε φορά τις λάσπες τους. Ειδικά ο κ.κ. “δημοσιογράφος-οργανωτής-βόθρος” ξεχνά το 1ο κανόνα της δημοσιογραφίας για την οποία κόπτεται και “υπηρετεί”. Αλλά μάταια, μαζί με την ηθική χάθηκαν και τα “αμελέτητα”.
“Κύριοι” , κρύβετε την αλήθεια έλλειψη σοβαρών επιχειρημάτων και ασχετοσύνης σας, πετώντας λάσπη οδηγούμενοι από ιδιοτέλεια :
Γενικός Κανονισμός και Τεχνικός Κανονισμός για το 2015, και για τα Trophy και για τους υπόλοιπους αγώνες, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΙΣΧΥ ΕΩΣ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΝΕΟΣ. Είναι σε ισχύ αυτός που ίσχυε και το 2014 και το 2013. Δεν υπάρχει, από όσο διαβάζω στο site της ΟΜΑΕ, καμία εγκύκλιος η οποία να αναστέλλει την ισχύ τους.
Δεν είναι αναγκαία ύπαρξη εγκυκλίου που να επιβεβαιώνει ότι κάτι δεν ακυρώθηκε ή ότι είναι ακόμη σε ισχύ !
Και καταργημένοι να είναι, με όποια διαδικασία και να γινόταν αυτό, αποκρύπτετε κ.Μελέτη ότι κατά τα πρότυπα του αγώνα της Φλώρινας σας ζήτησαν και εσάς να στείλετε Ειδικό Κανονισμό και Πλάνο Ασφαλείας και να τα εγκρίνουν.
Άρα? νομίζεις κ. Μελέτη, δεν ξέρουν στην ΕΠΑ ότι ο Ειδικός πρέπει να πατάει σε κάποιο Γενικό?
Άρα? Γενικός Κανονισμός υφίσταται ! Μήπως έχετε κάποια γραπτή αναφορά επί του αντιθέτου?
Γιατί τόση φασαρία? Είχες στείλει μήπως και εσύ από το 2014 Ειδικό Κανονισμό για τον αγώνα σου και δεν σου απάντησαν? Κατηγορείς τον αγώνα της Φλώρινας για τι πράγμα ? ότι προετοιμάζεται από νωρίς ενώ εσύ την τελευταία στιγμή? και γιατί εσύ τη τελευταία στιγμή? για να μπαίνουν στο δίλημμα (όπως κάθε χρόνο) πως θα γίνει να σου δώσουν άδεια τέλεσης ? Ή μήπως είσαι απλά άσχετος και ανοργάνωτος? …. όπως είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω και με τα μάτια μου πέρσι στη Ναύπακτο.
Για την ουσία των κανονισμών, έχω άποψη, είναι γνωστή, αλλά έτσι και αλλιώς στη συγγραφή τους ούτε έχω λόγο ούτε μου έχει ζητηθεί. Πάντως, οι όποιοι κανονισμοί πρέπει να κινούνται προς το στόχο βελτίωσης και όχι ανατροπής. Ότι τυχόν ριζοσπαστικό αποφασίζεται πρέπει να έχει μεταβατικές περιόδους. Σε γενικές γραμμές, είμαι αντίθετος με τα όσα διαμηνύονται για το κανονισμό που προσπαθούν να γράψουν. Και για τη Ζ1 και για τη Ζ2. Το όλο θέμα έγκειται στο να δοθεί πειστική απάντηση στη διατύπωση του κανονισμού για εναρμόνιση με το Κ.Ο.Κ. όταν οι διαδρομές είναι ανοικτές στη κυκλοφορία.
Η Επιτροπή 4x4 θα έπρεπε να ήταν ήδη σπίτι της αφού δεν έχει βγάλει κανονισμούς. Κανονισμοί που σε κανονικές συνθήκες δεν θέλουν πάνω από 3-4 ώρες για να συνταχθούν. Παραγνωρίζετε βέβαια σκόπιμα ότι ο μοναδικός ο οποίος βγήκε αντρίκια και είπε ότι δεν προσυπογράφει, τον νέο κανονισμό που θέλανε να ανακοινώσουν, είναι ο Παπαθάνου, αυτόν που βρίζατε νυχθημερόν. Αυτός έχει σώσει τη παρτίδα προς το παρόν και για τα trophy.
Ο κ.Μελέτης είναι γνώστης όλων των παραπάνω. Γιατί λοιπόν ωρύεται? Και γιατί τόσο μένος εναντίων του αγώνα της Φλώρινας? Γιατί αντιδρά με δακρύβρεχτα post και ανούσιες έγγραφες απειλές ?
Ο αγώνας του μπορούσε και μπορεί να γίνει απρόσκοπτα (για τη Ζ1, γιατί τη Ζ2 την έχει χεσμένη από ανέκαθεν αλλά τώρα κόπτεται και για αυτή άσχετα αν δεν τη κάνει δεκτή στον αγώνα του. Βασικά χέστηκε για τους Έλληνες αγωνιζόμενους. Ένα κανονισμό θέλει στα μέτρα του (αν είναι δυνατό με ελαχιστοποίηση του κόστους για τον Οργανωτή) για να βγάζει το μεροκάματο από τους ξένους. Στους έλληνες πετάει τα αποφάγια “ελάτε να τρέξετε το Σαββατοκύριακο”….. και αν σας αρέσει).
Μία εκδοχή του γιατί ωρύεται, και την οποία δεν θέλω να ενστερνιστώ αλλά με βάζει σε σκέψεις όταν την άκουσα είναι :
Ο Μελέτης μάλλον φέτος συνειδητοποίησε ότι ο αγώνας του και ο αγώνας της Φλώρινας είναι άκρως ανταγωνιστικοί μεταξύ τους σε ότι αφορά το που θα κατευθυνθούν οι συμμετοχές αφού έχουν χρονική απόσταση μόνο 20 ημερών. Απόσταση που ενώ το 2013 ήταν στις 45 ημέρες, ο ίδιος επεδίωξε φέτος να μειώσει, με κουτοπόνηρο τρόπο, ελπίζοντας ότι θα κερδίσει τη μάχη των συμμετοχών στα αυτοκίνητα. Προφανώς ο αγώνας του φέτος δεν έχει τις αναμενόμενες συμμετοχές οπότε έβαλε σε εφαρμογή το αγαπημένο σχέδιο “δεν έχω συμμετοχές εγώ – να μην γίνει ούτε ο άλλος αγώνας ” . Απόδειξη των παραπάνω ότι ο κ.Musi (promoter του αγώνα του) τον διασύρει στο fb.
Πως θα μπορέσει να συμβεί αυτό?
Μόνο με το να μείνουν οι αγώνες χωρίς κανονισμούς ή να πει η ΕΠΑ “άει σιχτίρ” ποτέ πια αγώνες 4x4. Και στις 2 περιπτώσεις δυστυχώς η Επιτροπή 4x4 με τη στάση της ηθελημένα ή μη, θα παίζει το παιχνίδι του Μελέτη.
Τι θα κερδίσει από αυτό ο Μελέτης? (και από σπόντα και ο Doc)
Να συνεχίσει να κάνει αγώνες με την ονομασία Rally Raid, μόνο με μοτοσυκλέτες, το όνομα των αγώνων τους να συνεχίσει να υφίσταται στο εξωτερικό και ο αγώνας της Φλώρινας και ο 24ωρος να σβήσουν μιας και δεν έχουν μοτοσυκλέτες στις συμμετοχές. Μετά από 1-2 χρονάκια ο Μελέτης θα έρθει σαν ο σωτήρας που ανασταίνει το 4x4 προσβλέποντας και σε αλλαγή στη προεδρεία και στο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Είναι τυχαία η αήθεις επίθεση κατά του ΠΡΟΕΔΡΟΥ της ΟΜΑΕ και της κυρίας ΠΡΟΕΔΡΟΥ της ΕΠΑ ?
Μέχρι πρότινος ο πρώην πρόεδρος της ΟΜΑΕ (Χαλιβελάκης) ήταν το καθίκι και φυσικά επηρεαζόταν από κολλητούς. Τώρα ο Χαλιβελάκης είναι άγιος και το νέο καθίκι είναι ο νέος πρόεδρος (Μιχελακάκης) που και αυτός επηρεάζεται από τους ίδιους κολλητούς !
Προσωπικά και τότε τον Χαλιβελάκη και τώρα τον Μιχελακάκη τους σέβομαι και τους τιμώ καταρχήν και πάνω από όλα σαν θεσμούς της ΟΜΑΕ.
Μήπως ο χαρακτηρισμός “φτωχομπινές” προς τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ !!!! πρέπει να σας επιστραφεί στο πολλαπλάσιο όταν για προσωπικό σας οικονομικό όφελος πάτε να τα διαλύσετε όλα?
Και μόνο το ότι χαρακτηρίζετε έτσι τον εκλεγμένο από ΕΣΑΣ Πρόεδρο της Ομοσπονδίας που ανήκετε δείχνει το επίπεδο σας, ανεξάρτητα του ατόμου και των θέσεων του, ανεξάρτητα αν διαφωνείτε ή συμφωνείτε. Αν δεν σεβαστείτε εσείς τη θέση του προέδρου της ΟΜΑΕ και της ΕΠΑ ως θεσμικές θέσεις τότε μη περιμένετε να έχετε και θεσμικές απαντήσεις. Μάλλον μια μούντζα θα πάρετε που τα σκάγια της όμως θα πάρουν μπάλα όλο το 4x4. Για αυτό και δεν έχετε δικαίωμα να παρουσιάζεστε ως υπερασπιστής του 4x4.
Ποιόν μέλλοντα υποψήφιο Πρόεδρο της ΟΜΑΕ αβαντάρετε κ.Μελέτη με αυτή σας τη συμπεριφορά? Ποιο νέο λόμπυ σχηματίζετε και με ποιους για να ελέγξετε τα τεκταινόμενα στην ΟΜΑΕ? Τι ανταλλάγματα έχετε ζητήσει? Ετοιμάζεται ανώμαλες εξελίξεις για την ΟΜΑΕ γενικότερα όχι από καπρίτσιο αλλά με προμελετημένο σχέδιο? Είμαι σίγουρος ότι κάποιος κακόμοιρος και ανίδεος άνθρωπος για το ποιόν σας θα είναι αφού οι παραπάνω είναι πολύ ξύπνιοι για να πέσουν στη λούμπα σας. ΚΑΙ ΑΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙΣ ΑΦΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΟΛΑ ΓΥΑΛΙΑ ΚΑΡΦΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΝΟΙΑΞΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΜΟΤΟΕ ΓΙΑ ΑΠΟΚΟΥΜΠΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ.
Κατάλαβες βόθρε που του κάνεις και πλάτες? Ότι το παιχνίδι ξεπερνά το μικρόκοσμο του 4x4 ? Ότι τα σπίρτα τα κρατά άλλος όταν καίγεται το σπίτι? ….. και τελικά έτσι όπως το πάει θα κάψει όλο το οικοδομικό τετράγωνο?
Και να πεις ότι εντάξει, να κάνουν τους “μεγάλους” αγώνες, βγάζουν από τους κουτόφραγκους κανένα μεροκάματο αλλά κάνουν και κανένα μικρό αγωνάκι για τους Έλληνες σε άλλη ημερομηνία επιδοτώντας αυτόν τον αγώνα από τα κέρδη του μεγάλου, πάει στην ευχή. Ακούσατε ποτέ κάτι τέτοιο ? Ποτέ ! αν ο μεγάλος αγώνας βγάλει λεφτά, όλα στη τσέπη. Αν δεν πάει καλά, φέσι στη τοπική κοινωνία και σε όλους τους παρατρεχάμενους, promoters κλπ
Και η συνέχεια της εκδοχής που άκουσα, δεν θέλω να ενστερνιστώ αλλά με βάζει σε σκέψεις:
Ο αγαπητός κ.Μελέτης το παίζει χαζός μη κατανοώντας πως γίνεται να υπάρχει κανονισμός για τον αγώνα της Φλώρινας από το Σεπτέμβριο του 2014. Είναι αυτό που δεν κάνει ποτέ. Ποτέ δεν έχει ένα σωστό Ειδικό Κανονισμό και ποτέ δεν τον ανακοινώνει από νωρίς. Φυσικό αυτό γιατί δεν θέλει να φαίνονται στα γραπτά οι αοριστίες του αγώνα του. Θυμάστε υποθέτω ότι δεν είναι μακριά τα χρόνια εκείνα που ο αγώνας του ξεκίναγε χωρίς να έχει αποστείλει καν Ειδικό Κανονισμό της προκοπής και ούτε λόγος για πλάνα ασφαλείας και εκβιαστικά απαιτούσε να του δοθεί η άδεια τέλεσης του αγώνα.
Ο αγώνας της Φλώρινας κάνει όλες τις διαδικασίες από νωρίς ώστε να ξέρει που βαδίζει και παράλληλα να ξέρουν και οι αγωνιζόμενοι.
Άλλωστε ένας κανονισμός που ανακοινώνεται με την ένδειξη “εκκρεμεί η οριστική έγκριση από την ΕΠΑ” είναι ουσιαστικά ενημερωτικός και όχι δεσμευτικός για την ίδια την ΕΠΑ. Σας ενημερώνω λοιπόν ότι το Σεπτέμβριο του 2015 θα ανακοινώσουμε με τον ίδιο τρόπο τον Ειδικό Κανονισμό για τον αγώνα του 2016.
Ψιλά γράμματα αυτά. Ρήψη λάσπης περί διαπλεκόμενων και όλο και κάτι θα μείνει.
Ο αγαπητός κ.Μελέτης βασίζει τα έσοδα του αγώνα του στις μοτοσυκλέτες. Τα αυτοκίνητα, η εκδοχή που άκουσα, τα θέλει μόνο και μόνο για να δικαιολογεί το όνομα Rally Raid και να έρχονται πρωτίστως ακόμη πιο πολλές μηχανές. Άλλωστε η επαναληψημότητα των συμμετοχών του στα αυτοκίνητα δείχνει ότι όσοι έρχονται δύσκολα ξαναέρχονται. Για το λόγο αυτό και πέρσι αντέγραψε τα κομμάτια των διαδρομών που είχαν μπει στα Καλάβρυτα το 2013, μήπως και το ευχαριστηθούν οι οδηγοί αυτοκινήτων και ξαναέρθουν. Δυστυχώς φέτος οι δρόμοι της Ορεινής Ναυπακτίας είναι σε άθλια κατάσταση λόγω των συνεχών βροχοπτώσεων.
Ο κ. Μελέτης ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ 4Χ4 ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ, ΡΙΧΝΕΙ ΤΗ ΜΠΑΛΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝ ΘΑ ΤΟΥ ΔΟΘΕΙ ΑΔΕΙΑ Ή ΟΧΙ. ΣΑΜΑΤΑΣ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΛΑΣΠΗ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ.
Μοτοσυκλετάς είναι ο άνθρωπος, μοτοσυκλετάς θα παραμείνει, αλλά αυτό δεν του δίνει το δικαίωμα να τινάζει τα πάντα στο 4x4 με τα λεγόμενα και τις πράξεις του. ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΓΙΝΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ 5-6 ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΟΝΟ ΤΟΥ.
Και εδώ έρχεται ο βόθρος κρυμμένος πίσω από “καρώ σημαιούλες” να αμολήσει τις βρωμιές του ανισσόροπου πλέον μυαλού του, ότι δήθεν οι κανονισμοί δεν αναγγέλλονται επειδή εγώ και όσοι επηρεάζονται μέσα στην Επιτροπή θέλουν να καταστρέψουν τον 24ωρο με το να αλλάξουν οι κανονισμοί και να ενταχθεί και ένας 24ωρος αγώνας τύπου Γαλλίας και Ιταλίας. (Όταν μου είπαν ότι έγραψε κάτι τέτοιο στη αρχή τσαντίστηκα. Όταν μπήκα και το διάβασα, γέλασα και τον λυπήθηκα).
Παρεμπιπτόντως οι 24ωροι αγώνες σε Γαλλία και Ιταλία καμία σχέση σε κανονισμούς και τρόπο εκτέλεσης δεν έχουν με τον ελληνικό 24ωρο. Αν κάποιος θελήσει να κάνει ένα ίδιο αγώνα με αυτούς Γαλλίας-Ιταλίας θα χρειαστεί να δώσει για έγκριση στην ΕΠΑ ένα εξαρχής νέο και αποκλειστικό κανονισμό μόνο για αυτό το είδος αγώνα. Ο Κανονισμός που τώρα προσπαθεί η Επιτροπή να συντάξει καμία σχέση με τέτοιους αγώνες δεν έχει. Είναι σαν να παρομοιάζουμε τις αναβάσεις με τα ραλλύ.
Η πλάκα είναι ότι ο ίδιος ο βόθρος διατείνεται ότι έχει ζητήσει από την ΟΜΑΕ να κάνει τέτοιο στυλ αγώνα οπότε θα χρειαστεί να εγκριθεί και τέτοιος κανονισμός. Άμα λέω τρικυμία !
Γιατί ο βόθρος εφεύρει τέτοια σενάρια?
Εδώ δυστυχώς τα πράγματα είναι επί προσωπικού και άπτονται της σχιζοφρένειας του. Απεχθάνεται ότι έχει σχέση με Αποστολίδη και Θεολόγη. Είναι οι “de facto εχθροί” του 24ωρου και δυστυχώς θα γεράσει και δεν θα καταλάβει ότι εχθρός του αγώνα του είναι πρωτίστως ο ίδιος του ο εαυτός.
1ο Παράδειγμα, γράφει ο βόθρος:
ΨΕΥΔΕΤΑΙ. Και το 2013 και το 2014 δεν ζήτησε αυτό ! ζήτησε να πληρώσει 1 συμμετοχή ανά αυτοκίνητο ανεξάρτητα από το πόσα πληρώματα θα μπουν να οδηγήσουν το ίδιο αυτοκίνητο. Εξ όσων γνωρίζω, η απάντηση ήταν ότι μπορούν να τρέξουν όσοι θέλουν με το ίδιο αυτοκίνητο αρκεί να πληρώσουν το αντίστοιχο ασφάλιστρο για την Ασφάλιση Προσωπικού Ατυχήματος. Τελικά δεν του έκατσε να εισπράττει για 3 πληρώματα-συμμετοχές και να πληρώνει στην ΟΜΑΕ για 1 και στην υγεία των υπόλοιπων αγωνιζόμενων που θα πλήρωναν κανονικά. Αν δεν ζήτησε αυτό και ζήτησε κάτι άλλο, καλό είναι να ψάξει αλλού για αυτόν που του βάζει τρικλοποδιές.“Ο Ιχνηλάτης το 2014 είχε ζητήσει να υπάρξουν στον αγώνα του 2014 συμμετοχές με περισσότερα από ένα πληρώματα που να εναλλάσσονται σε ένα αυτοκίνητο. Η ΕΠ.Α. (Επιτροπή 4Χ4) το αρνήθηκε, με τη δικαιολογία ότι η ασφαλιστική δεν το καλύπτει ασφαλιστικά. Πώς θα επιτραπεί κάτι αντίστοιχο στους «ιταλικούς» 24ωρους; “
2ο Παράδειγμα, γράφει ο βόθρος:
“ ΥΓ. Επειδή αρέσκεστε στα ονόματα τα μέλη της Επιτροπής 4Χ4 που έχουν άμεση σχέση είναι οι κύριοι Μήλας, Παπαθάνου, Σταθάκος για τους αγώνες αντοχής και Σιδέρης, Κατσιμαλής για τα Trophy & Wild Terrain.
Και βέβαια ας μη ξεχνάμε τη σχέση του κυρίου Θεολόγη με το θέμα, που παρουσιάζεται τόσο σαν ασφαλιστής της ΟΜΑΕ, όσο και σαν οργανωτής. Σαν ασφαλιστής δεν ασφαλίζει αγώνες όπως του Μελέτη και ο 24ωρος και σαν οργανωτής κανονίζει να φέρει Ιταλούς να κάνουν 24ωρο στην Ελλάδα. “
ΨΕΥΔΕΤΑΙ. Εξ όσων γνωρίζω, καμία Ασφαλιστική, καμία ΟΜΑΕ, καμία ΕΠΑ δεν έχει πει ή καν υπονοήσει ότι δεν καλύπτονται από τη στιγμή που παίρνουν έγκριση τέλεσης από την ΟΜΑΕ. Τι θέλει να πει ο βόθρος? ότι έχει κάνει ανασφάλιστο αγώνα αυτός ή ο Μελέτης?
Απεναντίας φέτος τα ασφαλιστήρια συμβόλαια έχουν βελτιώσεις που είναι φωτογραφικές για τη καλυτέρευση του 4χ4. Διαβάστε και ξεστραβωθείτε !!! Αλλά αυτά τα προσπερνά και ο Μελέτης και ο βόθρος ενώ θα τα εκμεταλλευτούν στους αγώνες τους ….. αν τα πάρουν είδηση !!
Σχετικά με αυτασφαλίσεις και άλλες επαίσχυντες ανακρίβειες, η ηθική (που φαίνεται δεν είναι χαρακτηριστικό σας) απαιτεί τουλάχιστον την επιβεβαίωση από άμεσα εμπλεκόμενους πριν δημοσιοποιείτε μαλακίες.
Είπαμε όμως, αγνώμονες και εμπαθείς.
Επίσης, Οργανωτής του αγώνα της Φλώρινας είναι Αθλητικό Σωματείο (στο οποίο είμαι απλό μέλος) και η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα φαίνεται ξεκάθαρα από ποια άτομα απαρτίζεται μέσα στον Ειδικό Κανονισμό. Αν θεωρεί η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ ότι υπάρχει κάποιο ασυμβίβαστο με το να έχω τη τιμητική θέση του Υπευθύνου Σχέσεων με τους Αγωνιζόμενους, ας μου το πούνε.
Ασυμβίβαστο δεν είναι να προσπαθείς να συνεισφέρεις στο άθλημα με όποιο εποικοδομητικό τρόπο και υπό άπλετο φως, ΒΑΖΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΝΤΟΡΒΑ. Ασυμβίβαστο είναι να είσαι Τεχνικός Έφορος ή Αλυτάρχης με δίπλωμα από την ΟΜΑΕ και να σε κρατάνε ακόμη στις λίστες των στελεχών αγώνων ενώ βρίζεις και λοιδορείς εδώ και χρόνια τον όποιο Πρόεδρο της ΟΜΑΕ και της ΕΠΑ. Ασυμβίβαστο είναι να έχεις ακόμη και τη φίλαθλο ιδιότητα για αυτό το σπορ με τέτοιο κακό που του προκαλείται. Ασυμβίβαστο είναι να υπάρχουν ακόμη αυτά τα Σωματεία μέλη στην ΟΜΑΕ τη στιγμή που αποδεδειγμένα κάνουν κακό στο άθλημα. Ασυμβίβαστο είναι να βάζεις πολιτικά μέσα για να γίνει ο αγώνας σου. Αναρωτιέμαι αν θα τεθούν τέτοια θέματα (δεοντολογίας, ηθικής και αποπομπής) στα επερχόμενα Δ.Σ. και Γ.Σ. της ΟΜΑΕ.
Τέλος δεν κανονίζω να έρθουν Ιταλοί για κανένα είδους 24ωρο. Όταν και αν ποτέ συμβεί θα ανακοινωθεί επίσημα και όχι δια της τεθλασμένης που θέλει να καταδείξει ο βόθρος.
Και καλά ρε βόθρε και αηδιαστικέ μαϊντανέ …. γράψτε για όλους , για το Μήλα που χαροπάλεψε τόσο καιρό στο νοσοκομείο και τώρα συνήλθε δεν ντρέπεστε να τον κατηγορείτε ενώ ήταν απών? ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ !
Αλλά το ποιόν σου και το επίπεδο σου επιβεβαιώθηκε άλλη μία φορά και στο Φλοίσβο όπου εξ αρχής δεν σεβάστηκες ούτε τη παρουσία κυριών, όπως τη πρόεδρο της ΕΠΑ, και έβριζες με το που ήρθες τους πάντες. Κρίμα που δεν έχωσες και καμία μπουνιά.
Μη συνεχίσω με άλλα παραδείγματα με το βόθρο….. θα κλάψετε από τα γέλια ή και το αντίστροφο. Άλλωστε τόσα χρόνια τον ξέρετε όλοι και λίγο πολύ έχετε πάρει μυρωδιά από τη μπόχα του.
Οι αγωνιζόμενοι της Ζ1, της Ζ2, των Trophy έχουν κάθε λόγο να αηδιάζουν και να γυρνούν τη πλάτη. Αλλά τους προτρέπω να βλέπουν πάντα πίσω από τα γραφόμενα του καθενός τι κρύβεται και μετά να κρίνουν. Να βλέπουν το δάσος και όχι το δέντρο. Και προπαντός να μη γίνονται πιόνια. Το λέω γιατί κάπου στο 2000 πήγα να τη πατήσω και εγώ.
Ο αγώνας της Φλώρινας γίνεται με γνώμονα την συμμετοχή και ελληνικών πληρωμάτων αλλά οικονομικά δεν στηρίζεται σε αυτά. Απεναντίας τα πριμοδοτεί όπως το έδειξε πέρσι έμπρακτα (αυτοκινητάμαξα, μειωμένο παράβολο, κλπ). Σε κάθε περίπτωση, και αυτό είναι γνωστό σε όλους, το κίνητρο οργάνωσης του αγώνα δεν είναι οικονομικό.
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΘΛΗΤΕΣ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΑΛΛΑ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΠΑΡΩΝ. ΑΠΟΧΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ κ.ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ4Χ4. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΤΟΥΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΣΑΣ.
Αν συμμετάσχουν φέτος περισσότερα ελληνικά πληρώματα (πλέον των 4 που ήδη έχουν δηλώσει συμμετοχή) θα μας χαροποιήσει. Αν μας γυρίσουν τη πλάτη, θα μας στεναχωρήσει αλλά και πάλι τη καλημέρα μας θα τη λέμε και το καλαμπούρι μας θα το κάνουμε. Εμείς θα δεχθούμε κανονικά και Ζ1 και Ζ2 και θα προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε από πέρσι. Έτσι και αλλιώς με 22 συμμετοχές έγινε πέρσι ο αγώνας, με 22-25 θα γίνει φέτος παρά το πόλεμο που δέχεται.
Καλημέρες λοιπόν με όλους που έχουν ευγένεια και επίπεδο.
Και μη ρωτήσετε με βάση πιο κανονισμό γίνονται δεκτές συμμετοχές ! …. Με βάση τον ισχύοντα ! και Γενικό Κανονισμό και Τεχνικό Κανονισμό !
Προσωπικά, αλλά και όσοι ασχολούνται με τον αγώνα αυτό, ούτε μας αγγίζουν τα περί διαπλοκής ούτε αποσκοπούμε σε κάτι σκοτεινό, υποχθόνιο και ιδιοτελές, ούτε αποσκοπούμε να βγάλουμε μεροκάματο από το 4x4.
Μας αρέσει το 4x4 (από το 1989 όταν δεν υπήρχαν βόθροι) και μακάρι να συνταχθούν και άλλοι μαζί μας στη προσπάθεια για καλύτερους, πιο πολλούς αγώνες με πιο πολλές συμμετοχές με μεγαλύτερη δημοσιότητα, με ήθος και επίπεδο από περισσότερους οργανωτές, αποτρέποντας τα σχέδια κάποιων για οριστικό ενταφιασμό τους .
Ο κ.Μελέτης μπορεί να ασχοληθεί με τις μοτοσυκλέτες του και να αφήσει ήσυχο το 4x4 για το οποίο είναι παντελώς ανίδεος. Στο 4x4 στην Ελλάδα και στους έλληνες αγωνιζόμενους δεν έχει προσφέρει ποτέ τίποτα. Είναι πασιφανές ότι από τότε που μπήκε στο χώρο μας τα έκανε επιεικώς χάλια και με τον τρόπο του έδιωξε παραδοσιακές λέσχες του 4x4 από το να ασχολούνται με διοργάνωση εκδηλώσεων.
Η επανεμφάνιση ανθρώπων του 4x4 που δεν μπορούν να τους συναγωνιστούν ούτε σε επίπεδο ούτε σε οργάνωση ούτε και σε μέσα , τους κάνει να λασπολογούν και να λοιδορούν.
Απευθύνω έκκληση προς την ΟΜΑΕ και την ΕΠΑ να αναδιοργανώσουν άμεσα την Επιτροπή 4x4.
Απευθύνω έκκληση να απομονωθούν οι διάφοροι Γκεπελίσκοι και βόθροι που διαβρώνουν το 4x4. Στην επερχόμενη Γ.Σ. να απομονωθούν και να καταγγελθούν ως υποκινητές για τη διάλυση του 4x4 και της ΟΜΑΕ.
Απευθύνω έκκληση ώστε όλοι να προσυπογράψουν αίτημα για την σύνταξη ενός κώδικα συμπεριφοράς και ηθικής όλων των εμπλεκομένων στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Να θέσουμε οριστικά τέλος στη λασπολογία και να θέσουμε τους ανάξιους, τους λαϊκιστές και τους ψυχοπαθείς εκεί που τους αρμόζει.
Αν πάντως απογοητεύτηκα για κάτι είναι γιατί βλέπω τον κ. Μελέτη, εκτός των άλλων, να ασχολείται ως σαν να είναι ανεπάγγελτος, καθημερινά με το να γράφει οπουδήποτε στο ίντερνετ το καημό του και να πλατσουρίζει με τις λασπούλες, γλύφοντας εκεί που παλιά έφτυνε και αντίστροφα βέβαια. Κρίμα.
Και τώρα λυσσάξτε και απαντήστε γράφοντας τις παπαριές σας κάνοντας ότι δεν καταλαβαίνετε το νόημα των όσων γράφω και προσπαθώντας να κάνετε το άσπρο μαύρο ρίχνωντας τη λάσπη σας !
Σε αυτή τη ζωή όλα πληρώνονται με το ίδιο νόμισμα

Καλούς αγώνες σε όλους (όπου και όποτε) ! ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΑΝΟΙΚΤΑ !
Υ.Γ.1 Τα παραπάνω αντηχούν αποκλειστικά προσωπικές θέσεις – απόψεις.
Υ.Γ.2 Για τις “πλάτες” που έχω βάλει προσωπικά και ειδικά για την εκκίνηση της ΟΜΑΕ, για να υπάρχουν γενικά αγώνες και να μπορούμε να τσακωνόμαστε, να ρωτήσεις να μάθεις και μετά αφού κατανοήσεις να το ράψεις.