Xωρις να μεταφραζω, αλλα αναζητοντας την λογικη,
Μαλλον ο j283 ειχε βγει για τα ιχ που εχουν αυτοφερομενο και αρα κολιεται το cage στα σημεια που δεχεται τα φορτια της αναρτησης.
Απλα λεω πως σε διεθνη baja αλλα και στο ντακαρ, το cage μπαινει στην καμπινα. Δεν κολλιεται στη σκαλα.
Ας δουμε λιγο τι ισχυει η αν εχετε γνωριμιες με κανενα τεχνικο εφορο στο εξωτερικο να μας πει τι ισχυει.
Δεν μιλαω για τα σωληνωτα αμαξια, της Τ1 αλλα για τα νορμαλ της Τ2. Μην ξεχναμε οτι του παλασκα το pajero ετρεχε σε διεθνη baja και προσφατα στο africa race που ειναι fia event.
ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....
Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....
Οι κανονισμοι απευθυνονται σε ολα τα αυτοκινητα!
Κατα το παρελθον σιγουρα ο J ειχε εφαρμοστει σε οχηματα με σκαλα!!
Νομιζω οτι το χανουμε στην μεταφραση κ θα σου πω το γιατι:
Δεδομενο οτι επιτρεπει στο κεντρικο τοξυλιο μονο μια ελαφρια καμπη με την καθετο εφ ενος κ αφ εταιρου οριζει οτι το φαρδος πρεπει να ειναι τετοιο που να καλυπτει τους ωμους του πληρωματος, ειναι ΑΔΥΝΑΤΟ να κατασκευασεις το cage απ ευθειας στην σκαλα μιας κ ολες οι σκαλες βρισκονται περιπου 20-30 ποντους ποιο μεσα απο το πλαινο ακρο της καμπινας.
Εγω ξαναλεω το main chassis συνδιαζομενο με τον αρχικο του ορισμο, εγω το εκλαμβανω ως "το πατωμα του πιλοτηριου" το οποιο μπορει να χρησιμοποιηθει ως σημειο εδρασης σε αντιθεση πχ με τα ραμφη που μπορει να ειναι αφαιρουμενα η τις πορτες πχ που δεν μπορουν να χρησιμοποιηθουν σαν σημεια εδρασης.
Υ. Γ. Πιστευω οτι πρεπει να διαχωρισεις τα περι cage με αυτα των κανονισμων σε αλλο τοπικ.
Κατα το παρελθον σιγουρα ο J ειχε εφαρμοστει σε οχηματα με σκαλα!!
Νομιζω οτι το χανουμε στην μεταφραση κ θα σου πω το γιατι:
Δεδομενο οτι επιτρεπει στο κεντρικο τοξυλιο μονο μια ελαφρια καμπη με την καθετο εφ ενος κ αφ εταιρου οριζει οτι το φαρδος πρεπει να ειναι τετοιο που να καλυπτει τους ωμους του πληρωματος, ειναι ΑΔΥΝΑΤΟ να κατασκευασεις το cage απ ευθειας στην σκαλα μιας κ ολες οι σκαλες βρισκονται περιπου 20-30 ποντους ποιο μεσα απο το πλαινο ακρο της καμπινας.
Εγω ξαναλεω το main chassis συνδιαζομενο με τον αρχικο του ορισμο, εγω το εκλαμβανω ως "το πατωμα του πιλοτηριου" το οποιο μπορει να χρησιμοποιηθει ως σημειο εδρασης σε αντιθεση πχ με τα ραμφη που μπορει να ειναι αφαιρουμενα η τις πορτες πχ που δεν μπορουν να χρησιμοποιηθουν σαν σημεια εδρασης.
Υ. Γ. Πιστευω οτι πρεπει να διαχωρισεις τα περι cage με αυτα των κανονισμων σε αλλο τοπικ.
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....
mitsos wrote: Νομιζω οτι το χανουμε στην μεταφραση κ θα σου πω το γιατι:
Δεδομενο οτι επιτρεπει στο κεντρικο τοξυλιο μονο μια ελαφρια καμπη με την καθετο εφ ενος κ αφ εταιρου οριζει οτι το φαρδος πρεπει να ειναι τετοιο που να καλυπτει τους ωμους του πληρωματος, ειναι ΑΔΥΝΑΤΟ να κατασκευασεις το cage απ ευθειας στην σκαλα μιας κ ολες οι σκαλες βρισκονται περιπου 20-30 ποντους ποιο μεσα απο το πλαινο ακρο της καμπινας.
Μπορείς να κατασκευάσεις το cage απ ευθείας στην σκάλα και να προβληματίσεις τον Τεχνικό Έφορο
αλλά να αναγνωρίσει το σωστό και να δώσει το Οκ.
και ένα σχεδιάκι από τον Τεχνικό των Trial με πρόσθεση ενός στελέχους και είσαι έτοιμος
φωτό για να δέσει το γλυκό
Caveat emptor: Αυτό είναι η πτωχή μου γνώμη και δεν έχει καμία ισχύ έως ότου προβλεφθεί από τους κανονισμούς.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....
Σταθη μου το ξερεις οτι η γνωμη σου ειναι σεβαστη καθως κ επιθυμητη σε μια τετοια συζητηση.
Παρ ολα αυτα στο κεντρικο τοξυλιο ασφαλειας φαινονται ΔΥΟ κουρμπες κ οχι η αποκλειστικα μια που προβλεπει ο κανονισμος.
Το δε αυτο σχεδιο εστω κ με δυο κουρμπες αφηνει ακαλυπτο το μισο κατω εξωτερικο μερος του καθισματος κ κατ επεκταση του πληρωματος.....
Οπως κ να εχει επειδη γενικα δεν μου αρεσει να ξανα-ανακαλυπτω τον τροχο, κ επειδη πιστευω οτι ο J εχει πολλακις εφαρμοστει σε οχηματα με σκαλα, ανετρεξα στον J του 1990 καθως κ στο "appendix K" του 2014 (τιτλοφορειται τεχνικος κανονισμος ιστορικων) καθως τα οχηματα τυπου σκαλας ηταν ευρεως γνωστα το 1990 κ σημερα θεωρουνται ιστορικα, οπου σαφως αναφερεται fixation to the body.
Δεν βρηκα δε πουθενα το επιτρεπτο των διαιρουμενων των ποδαρικων των τοξυλιων ουτε την συνδεση καμπινας καροτσας.
Υ. Γ. Τωρα ειδα τις φωτο.
Πως γινεται αυτα τα cage να εχουνε στοιχεια στις πορτες
Παρ ολα αυτα στο κεντρικο τοξυλιο ασφαλειας φαινονται ΔΥΟ κουρμπες κ οχι η αποκλειστικα μια που προβλεπει ο κανονισμος.
Το δε αυτο σχεδιο εστω κ με δυο κουρμπες αφηνει ακαλυπτο το μισο κατω εξωτερικο μερος του καθισματος κ κατ επεκταση του πληρωματος.....
Οπως κ να εχει επειδη γενικα δεν μου αρεσει να ξανα-ανακαλυπτω τον τροχο, κ επειδη πιστευω οτι ο J εχει πολλακις εφαρμοστει σε οχηματα με σκαλα, ανετρεξα στον J του 1990 καθως κ στο "appendix K" του 2014 (τιτλοφορειται τεχνικος κανονισμος ιστορικων) καθως τα οχηματα τυπου σκαλας ηταν ευρεως γνωστα το 1990 κ σημερα θεωρουνται ιστορικα, οπου σαφως αναφερεται fixation to the body.
Δεν βρηκα δε πουθενα το επιτρεπτο των διαιρουμενων των ποδαρικων των τοξυλιων ουτε την συνδεση καμπινας καροτσας.
Υ. Γ. Τωρα ειδα τις φωτο.
Πως γινεται αυτα τα cage να εχουνε στοιχεια στις πορτες

- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....
Μάλιστα το άσπρο έχει δύο κούρμπες και αυτό προβλημάτισε τον Τεχνικό Έφορο, αλλά όπως είπαμε είδε το σωστό και έδωσε Οκ.
Στο μπλέ και στο κόκκινο έχουμε μόνον μία κούρμπα και είμεθα σύννομοι....
Πάμε παρακάτω
Agkapi mou, λέγοντας για "ιστορικά" είναι μια άλλη όμορφη ιστορία
που βολεύεται πιο εύκολα
τώρα πίσω στα δικά μας.... για στοιχεία στις πόρτες.... όλα γίνονται
αλλά μας διαβάζουν και άλλοι έχουμε και έκλειψη και τους μπαίνουν ιδέες.....
να επαναλάβω
Caveat emptor: Αυτό είναι η πτωχή μου γνώμη και δεν έχει καμία ισχύ έως ότου προβλεφθεί από τους κανονισμούς.
Στο μπλέ και στο κόκκινο έχουμε μόνον μία κούρμπα και είμεθα σύννομοι....
Πάμε παρακάτω
Agkapi mou, λέγοντας για "ιστορικά" είναι μια άλλη όμορφη ιστορία
που βολεύεται πιο εύκολα
τώρα πίσω στα δικά μας.... για στοιχεία στις πόρτες.... όλα γίνονται
αλλά μας διαβάζουν και άλλοι έχουμε και έκλειψη και τους μπαίνουν ιδέες.....
να επαναλάβω
Caveat emptor: Αυτό είναι η πτωχή μου γνώμη και δεν έχει καμία ισχύ έως ότου προβλεφθεί από τους κανονισμούς.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....
Πεθερούλη μου μας έλειψες σε αυτές τις κουβέντες.
keep walking
keep walking

"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....
Κυριε Σταθη μας....
Η τελευταια φωτο, με τα χιαστα στις πορτες ειναι οχημα σωληνωτο, οπουαυτα στον J προβλεπονται ειδικα.
Το μπλε jimny με το λευκο κλουβι, πως θα μπορουσε να εχει στοιχεια στις πορτες;
Ποιο σχεδιοτου J προβλεπει διπλη κουρμπα προς το εσωτερικο στα ποδαρικα των τοξυλιων;
Συνεχιζω στα θεματα της μεταφρασης:
The frame employs a ladder type frame which retards the transmission of vibration from the road to the body.
Απο το manual του κατασκευαστη το παραπανω.
Βρηκα επισης την καμπινα ως body, main body.
Βρηκα την σκαλα ως frame κ underbody.
Απο τον αντιστοιχο J του 1990 προκυπτει σαφως οτι μιλαμε για εγκατασταση "to the body"
Θεωρω οτι η fia γνωριζειτην υπαρξη της λεξης frame.
Επισης θεωρω οτι αν για καποιο λογο ηθελε το cage ντε κ καλα πανω στην σκαλα θα ελεγε "to the frame" η αν το ηθελε εκει που εδραζεται η αναρτηση (και οχι εκει που μεταδιδει φορτια η αναρτηση) θα ελεγε κατι αντιστοιχο......
Υ. Γ. Δεν ειναι ειρωνεια να συζηταμε οτι συζηταμε την στιγμη που υπαρχουν τα σχεδια 1-4?
Η τελευταια φωτο, με τα χιαστα στις πορτες ειναι οχημα σωληνωτο, οπουαυτα στον J προβλεπονται ειδικα.
Το μπλε jimny με το λευκο κλουβι, πως θα μπορουσε να εχει στοιχεια στις πορτες;
Ποιο σχεδιοτου J προβλεπει διπλη κουρμπα προς το εσωτερικο στα ποδαρικα των τοξυλιων;
Συνεχιζω στα θεματα της μεταφρασης:
The frame employs a ladder type frame which retards the transmission of vibration from the road to the body.
Απο το manual του κατασκευαστη το παραπανω.
Βρηκα επισης την καμπινα ως body, main body.
Βρηκα την σκαλα ως frame κ underbody.
Απο τον αντιστοιχο J του 1990 προκυπτει σαφως οτι μιλαμε για εγκατασταση "to the body"
Θεωρω οτι η fia γνωριζειτην υπαρξη της λεξης frame.
Επισης θεωρω οτι αν για καποιο λογο ηθελε το cage ντε κ καλα πανω στην σκαλα θα ελεγε "to the frame" η αν το ηθελε εκει που εδραζεται η αναρτηση (και οχι εκει που μεταδιδει φορτια η αναρτηση) θα ελεγε κατι αντιστοιχο......
Υ. Γ. Δεν ειναι ειρωνεια να συζηταμε οτι συζηταμε την στιγμη που υπαρχουν τα σχεδια 1-4?
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....
Αυτό δεν το καταλαβαίνω......mitsos wrote: Y. Γ. Δεν ειναι ειρωνεια να συζηταμε οτι συζηταμε την στιγμη που υπαρχουν τα σχεδια 1-4?

"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΑΓΩΝΕΣ 4Χ4 2015 .....
xeilas wrote:
Πολύ μου αρέσει, πάρα πολύ, άμα έφτιαχνες και τις ζώνες.........
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...