Πράγματι οι ανοχές που θα πρέπει να έχει η όχι το σύστημα θα πρέπει να μελετηθούν γιατί είναι κρίμα για περιπτώσεις που δεν παραβιάζουν το ζητούμενο (ασφάλεια σε κατοικημένες περιοχές) να πέφτουν καμπάνες!Φωκίων wrote: ( "λυσεις" τυπου "πηγαινε αλλα 30 μετρα πριν γκαζωσεις να εισαι σιγουρος" και η απαιτηση για ψηφιακα χρονομετρα ακριβειας και "χιλιομετρο" για το καλυμπραρισμα του teratrip απο την αλλη σαν "φιλοσοφίες" επι του ιδιου αγωνα ειναι μαλλον αντικρουομενες....)
Ενα αλλο θεμα που πρεπει να εξεταστει, ειναι το θεμα της οριοθετησης της στιγμιαιας μεγιστης ταχυτητας.
Αν και ποσο και για ποσο αυτη μπορει (???) να ξεπεραστει..
μερικά παραδειγματα προς σκεψη..
οχημα κατεβαινει λασπερη κατηφόρα και αρχιζει να τον παιρνει με το πλαι - ο οδηγός γκαζωνει για να ισιωσει και στο γκαζομα αυτο ξεπερνα για Χ χιλιομετρα και για Χ δευτερολεπτα το οριο...
αλλο οχημα -μικρου κυβισμου- εχει σε Χ μετρα να αντιμετοπισει μια ανηφόρα διαρκειας αποτομη οτι θελετε.. το οτι θα πρεπει να παρει "φορα" γιατι δεν εχει το γκαζι ενός 4λιτρου πχ. ειναι ....... ποινικώς κολασιμο????
Ξαναλεω δεν μιλαω για την μεση αλλα για το στιγμιαιο ( περιπου) "ξεπερασμα" της μεγιστης. Φυσικά οποιος πηγαινει 50 χλμ παραπανω απο το οριο επι 5λεπτο..............
Θεωρω οτι η ενδειξη ταχυτητας ( για την στιγμιαια μιλαω παντα ) μεσω GPS, ειναι οτι πιο ακριβες μπορεις να εχεις συγκριτικά με κοντερ πχ. σαφως και το χρονομετρο ειναι πιο ακριβες αλλα δεν μπορει να ειναι "στιγμιαια μετρηση"
Πιθανός μία λύση ενός μέσου όρου των τεσσάρων υψηλότερων ταχυτήτων με απόσταση πάνω απο 50 μέτρα του ενός με του άλλου και μία ανοχή +-5% σε αυτόν τον μέσο όρο θα μπορούσε να βελτιώσει την κατάσταση.
Αν και απο ότι ξέρω έγιναν δοκιμές στον αγώνα του enduro θα συμφωνήσω οτι ίσως για το 2009 θα έπρεπε να δουλέψει δοκιμαστικά και με εκπαιδευτικό χαρακτήρα και ποινές σε επικίνδυνες καταστάσεις (δύσκολο να το κρίνεις βέβαια), αλλά απο την άλλη πάντα θα υπάρχουν αγωνιζόμενοι που θα το δούν πρώτη φορά μιας και έχουμε πολλούς επισκέπτες!και μια προσωπικη αποψη ( εξαιροντας παντα την την βοηθεια στην ασφαλεια που προσφαιρει η χρηση τους η οποια ειναι αναμφισβητητη )
πιστευω οτι θα ηταν πιο πρακτικό και σωστό ΠΡΙΝ την χρηση του συστηματος για την επιβολή ποινων να εχει γινει χρηση αυτου σε ενα - δυο αγωνες "δοκιμαστικά" ωστε να φανουν οι τυχόν ιδιοτροποιες του κι οχι εφαρμογή του "με την μια", ωστε να λυθουν οι οποιες απωρειες και λεπτομερειες στην χρηση του..
στο κατω κατω αυτο θα αυξανε και την εμπιστοσυνη προς αυτο..
Αδιαμφισβήτητα είναι κάτι που θα πρέπει να εισαχθεί στους αγώνες μας αλλά με σαφήνεια και καλή μελέτη.
Μη κάνουμε τα λάθη των κυβερνήσεών μας
