Καλη χρονια σε ολους.
Σε καποια στρατιωτικα οχηματα φορουσανε βοηθητικα dana 18 οπου οι εξοδοι
των κεντρικων ειναι απο την πλευρα του συνοδηγου.
Ξερω πως στα γρηγορα ειναι 1/1 ξερετε αν ειναι εφιχτο να μπουνε αλλα
γραναζια και να κοντινουνε τα γρηγορα?
Ο λογος που χρειαζομαι αυτη την πληροφορια ειναι διοτι θελω να βαλω
διπλοσταυρους σε ενα project που φτιαχνω (για extreme βολτες) και
αυτη την στιγμη μονο του samurai το βοηθητικο εχει κοντο βημα στα
γρηγορα.
Ομως του samurai το βοηθητικο δεν εχει την αντοχη να κρατησει το βαρος
των διπλοσταυρων και ειτε τρωει τα ρουλεμαν η σπασει το κελυφος.
Dana Model 18 Transfer Case
-
- Posts: 162
- Joined: Tue Sep 29, 2009 14:15
-
- Posts: 707
- Joined: Thu Oct 01, 2009 20:23
- Location: αμαλιαδα
Re: Dana Model 18 Transfer Case
kalh χρονια φιλος!!!!!!!!!
αν δεν κανω λαθος η βοηθητικη του λαντ ροβερ εχει εξοδους δεξια και κοντενει και τα γρηγορα.
βγαινει σε 3 μειωσεις.
αν δεν κανω λαθος η βοηθητικη του λαντ ροβερ εχει εξοδους δεξια και κοντενει και τα γρηγορα.
βγαινει σε 3 μειωσεις.
KAGOURES 4X4 CLUB
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||
||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / TOYOTA / \ ||
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ V6\ / \ / ||
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||
||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / TOYOTA / \ ||
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ V6\ / \ / ||
Re: Dana Model 18 Transfer Case
Σε όλα τα land rover τα αργά ειναι ίδια
Μόνο στο γρήγορο ειναι διαφορετικά .
Από το 24D-29D
Που ειναι το ποιο γρήγορο από όσο ξέρω .
Για ποιο αργα στα αργά βάζεις το
Anter draive για πολυ αργα λέμε ...
Μιλά με τον Μακρινό για περισσότερα ...
Μόνο στο γρήγορο ειναι διαφορετικά .
Από το 24D-29D
Που ειναι το ποιο γρήγορο από όσο ξέρω .
Για ποιο αργα στα αργά βάζεις το
Anter draive για πολυ αργα λέμε ...
Μιλά με τον Μακρινό για περισσότερα ...
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
-
- Posts: 162
- Joined: Tue Sep 29, 2009 14:15
Re: Dana Model 18 Transfer Case
Του Land Rover εχει το μεγεθος ενος διχρονου μοτερ
Ειδα απο κοντα ενα Dana 18 και δεν ειναι τοσο τεραστιο απλα ειναι μαντεμενιο και βαρυ λογικα.

Ειδα απο κοντα ενα Dana 18 και δεν ειναι τοσο τεραστιο απλα ειναι μαντεμενιο και βαρυ λογικα.
Re: Dana Model 18 Transfer Case
Καλή χρονιά Φώτη (Γάτε του Σεξ και του Καράτε!!!)Φωτης ranger wrote:kalh χρονια φιλος!!!!!!!!!
αν δεν κανω λαθος η βοηθητικη του λαντ ροβερ εχει εξοδους δεξια και κοντενει και τα γρηγορα.
βγαινει σε 3 μειωσεις.
το LT 230 όπως είναι η ονομασία του βοηθητικού κιβωτίου του Λαντ Ρόβερ (Leyland Transmision model no 230)
έχει 3 βασικές μειώσεις στα γρήγορα (1,222/1 και 1,410/1 και 1,667/1 ΟΕΜ) και μια στα αργά 3,32/1
βέβαια έχει εταιρίες βελτίωσης (βλέπε Ashcroft) που δίνουν στα γρήγορα λιγότερη μείωση(αν ασχοληθείς με πορταλς π.χ.)όπως 1,003/1 και 1.192/1 και 1.206/1 και 1.211/1
καθώς και έξτρα μειωτήρες στα αργά όπως σωστά έχει ειπωθεί με μείωση στα αργά 8.93/1



Για εμένα μονόδρομος το lt 230 αν κάποιος θέλει αντοχή σε τρελά επίπεδα καθώς και μείωση στα γρήγορα...

...a hundred clocks are ticking
the line becomes a circle
spin the wheel of fortune
or learn to navigate ...
the line becomes a circle
spin the wheel of fortune
or learn to navigate ...