Το πιο πιθανό είναι να στράβωσε κάτι από την κόλληση. Μάλλον μόνος το έκανες και το πήγες σερί, στο άλλο γκρουπ κολλάς κρυώνει κολλάς κρυώνει κολλάς κρυώνει.
Κάποια στιγμή θα πάρεις Κ/Π στο χέρι. Η πιο σωστή δουλειά είναι να βάλεις spool, αλλά πάλι κορωνα πηνιο στο χέρι.
http://www.ebay.com/itm/Mini-spool-for- ... 0938233615
ή φυγοκέντισης
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-Samurai- ... 93&vxp=mtr
μπλοκε σε Samurai
-
- Posts: 162
- Joined: Tue Sep 29, 2009 14:15
Re: μπλοκε σε Samurai
Το παλικαρι δεν εχει βαλει ακομα το κολλημενο το group.
Εβγαλε τον ενα ιμιαξονιο και προσπαθει να βγαλει το αλλο που εχει σιγουρα φρακαρει το ρουλεμαν πανω στο διαφορικο.
Παρε μια ροδα και βαλε τα 3 απο τα 5 μπουλωνια (βιδωσετα 2 στροφες ισα ισα να κρατανε) κρατοντας την ροδα τραβα
μπρος πισω και με το τακ αυτο θα ξεκολλησει.
Αν δεν ξεκολλησει με ενα φλογιστρο (η καμινετο) ζεστανε το κομματι που κρατα το ιμιαξονια πανω στο διαφορικο (4 βιδες)
και κανε αυτο με την ροδα ξανα.
Εβγαλε τον ενα ιμιαξονιο και προσπαθει να βγαλει το αλλο που εχει σιγουρα φρακαρει το ρουλεμαν πανω στο διαφορικο.
Παρε μια ροδα και βαλε τα 3 απο τα 5 μπουλωνια (βιδωσετα 2 στροφες ισα ισα να κρατανε) κρατοντας την ροδα τραβα
μπρος πισω και με το τακ αυτο θα ξεκολλησει.
Αν δεν ξεκολλησει με ενα φλογιστρο (η καμινετο) ζεστανε το κομματι που κρατα το ιμιαξονια πανω στο διαφορικο (4 βιδες)
και κανε αυτο με την ροδα ξανα.
Re: μπλοκε σε Samurai
Τι βάλε τι βγάλε
Γράψε λάθος

-
- Posts: 118
- Joined: Mon Mar 17, 2014 21:06
- Location: Βόλος
Re: μπλοκε σε Samurai
ευχαριστώ παιδιά το έβαλα σήμερα



Re: μπλοκε σε Samurai
Πες μας εντυπώσεις γιατί ειμαι και γω στο ψάξιμο....4x4 off road wrote:ευχαριστώ παιδιά το έβαλα σήμερα![]()
Το lockright πίσω λένε πολλοί πως δεν κάνει,γούστα ειναι αυτά και εξαρτάται τη χρήση που κάνει κανείς.
Εγώ κινούμαι με το samurai κατά 90% στο χώμα.
Είμαι ένα βήμα πριν την αγορά lockright για πίσω και θέλω να ρωτήσω το εξής......
Αν κολλήσω μονημα το μπροστά διαφορικό,εχοντας χιροκινητες πλυμνες,στο δρόμο δε θα επιρεασει καθόλου αφού δε θα γυρνάει.στο χώμα τι αρνητικά θα έχω?πιο βαρύ τιμόνι?κυνδινο να τα πάρω όλα στη μασχάλη??
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: μπλοκε σε Samurai
Θα πηγαίνεις όλο ευθεία, δεν θα στρίβεις πουθενά.... μα πουθενά.......panoslpm wrote: θέλω να ρωτήσω το εξής......
Αν κολλήσω μονημα το μπροστά διαφορικό,εχοντας χιροκινητες πλυμνες,στο δρόμο δε θα επιρεασει καθόλου αφού δε θα γυρνάει.στο χώμα τι αρνητικά θα έχω?πιο βαρύ τιμόνι?κυνδινο να τα πάρω όλα στη μασχάλη??
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
-
- Posts: 118
- Joined: Mon Mar 17, 2014 21:06
- Location: Βόλος
Re: μπλοκε σε Samurai
Εγώ δεν θα ξανά έβαζα τέτοιο πράγμα πάνω στο αμάξι μου ξανά,καταρχάς είναι πολύ επικίνδυνο ακόμα και στο στεγνό δρόμο,θα σου δημιουργήσει πολλά κενά στο διαφορικό στο τράνσφερ και φυσικά στους σταυρούς.Θα γίνει πολύ απότομο στην σύμπλεξη και αποσύμπλεξη.Γενικά θα το μετανιώσεις.
Re: μπλοκε σε Samurai
Ουτε καν για lockright δηλαδή;4x4 off road wrote:Εγώ δεν θα ξανά έβαζα τέτοιο πράγμα πάνω στο αμάξι μου ξανά,καταρχάς είναι πολύ επικίνδυνο ακόμα και στο στεγνό δρόμο,θα σου δημιουργήσει πολλά κενά στο διαφορικό στο τράνσφερ και φυσικά στους σταυρούς.Θα γίνει πολύ απότομο στην σύμπλεξη και αποσύμπλεξη.Γενικά θα το μετανιώσεις.
Re: μπλοκε σε Samurai
να τα παρουμε απο την αρχη.
αλλο το κολημενο αλλο το λοκραιτ αλλο το αερα.
για κολλημα το μπροστα πανο που ρωτας , αν εχεις ξεκουμποτες τις πλυμνες δεν εχει καμια διαφορα. οταν κουμπωσεις τις πλυμνες , ασχετα αν εχεις τετρακινηση η οχι, θα εχεις μπροστα μπλοκε και δεν θα στριβεις ασφαλτο . στο χωμα παλι θα πεταει λιγο μουτρο αλλα αν δεν εχεις σκοπο να κανεις ραλυ δεν ειναι τραγικο. προσωπικα μπροστα δεν προτεινω κολλημα για τον απλο λογω οτι καποιες φορες δεν θες μπλοκε,οπως σε χιονι η παγο.
επισης βαλε πρωτα το πισω να δεις τι κανει και μετα βαζεις το μπροστα.
για το πισω τωρα. οταν εισαι σε εμποδιο ολα ειναι ιδια. 100% μπλοκε.ειτε αερα ειτε κολλημενο η λειτουργια ειναι ιδια.
λοκ ραιτ εχω οδηγησει. δεν ειναι τοσο τρομαχτικο .μολις μαθεις τη λειτουργια του δεν σε ενοχλει.
κολλημενο ειχα το δικο μου στο παλιο σαμουραι. κυκλοφορουσα και μεσα στο περιστερι και κεντρο και βουνο κ εθνικη και παντου.να σου πω για την ασφαλτο που σε ενδιαφερει.
πιο βαρυ τιμονι και πολυ γρηγορη επαναφορα. προσωπικα η επαναφορα μου αρεσε.
προσοχη σε βροχη και γενικα νερα.εχει παντα μια ταση υπερστροφης που στο νερο γινεται λιγο πιο εντονη. στο στεγνο εμενα δεν πεταγε κωλο.δεν ειχε δυναμη. αλλα εφθειρε πιο γρηγορα τα λαστιχα. στο βρεγμενο ηθελε προσοχη. δεν λεω οτι σε καθε στροφη μπαινεις με πορτες αλλα οτι θα φυγει πολυ πιο ευκολα απο οτι με ελευθερο διαφορικο.
το αμαξι θα κοψει ελαχιστα . μεγαλυτερο ζορι για να κινηθει. το παλιο μου μοτερ ηταν και τελειως ψοφιο ομως. με ενα σε καλη κατασταση δεν θα καταλαβεις διαφορα.
και στο καινουριο που ετοιμαζω πισω θα πεσει κολλημα.
κενα σε σταυρους τρανσφερ κτλ δεν θα γινουν απο το μπλοκε.
συμπλεξη , αποσυμπλεξη ειναι θεμα δισκου πλατο και ρυθμισης του. καμια σχεση δεν εχει με το διαφορικο.
αποψη μου. για πισω η κολλημα , η λοκ ραιτ. θα δεις αλλο αμαξι.
μπροστα αγοραζεις ενα γρουπακι, το ραβεις, το δοκιμαζεις και αν σου κανει οκ. αν οχι το πουλας.
ΒΑΣΙΚΟ.
ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΦΟΡΟΥΜ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ. ΟΛΑ ΕΞΑΡΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ, ΠΟΥ ΟΔΗΓΑΕΙ , ΠΩΣ ΟΔΗΓΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΧΕΙ.
καλα ξεμπερδεματα.οτι θες παρε τηλ.
αλλο το κολημενο αλλο το λοκραιτ αλλο το αερα.
για κολλημα το μπροστα πανο που ρωτας , αν εχεις ξεκουμποτες τις πλυμνες δεν εχει καμια διαφορα. οταν κουμπωσεις τις πλυμνες , ασχετα αν εχεις τετρακινηση η οχι, θα εχεις μπροστα μπλοκε και δεν θα στριβεις ασφαλτο . στο χωμα παλι θα πεταει λιγο μουτρο αλλα αν δεν εχεις σκοπο να κανεις ραλυ δεν ειναι τραγικο. προσωπικα μπροστα δεν προτεινω κολλημα για τον απλο λογω οτι καποιες φορες δεν θες μπλοκε,οπως σε χιονι η παγο.
επισης βαλε πρωτα το πισω να δεις τι κανει και μετα βαζεις το μπροστα.
για το πισω τωρα. οταν εισαι σε εμποδιο ολα ειναι ιδια. 100% μπλοκε.ειτε αερα ειτε κολλημενο η λειτουργια ειναι ιδια.
λοκ ραιτ εχω οδηγησει. δεν ειναι τοσο τρομαχτικο .μολις μαθεις τη λειτουργια του δεν σε ενοχλει.
κολλημενο ειχα το δικο μου στο παλιο σαμουραι. κυκλοφορουσα και μεσα στο περιστερι και κεντρο και βουνο κ εθνικη και παντου.να σου πω για την ασφαλτο που σε ενδιαφερει.
πιο βαρυ τιμονι και πολυ γρηγορη επαναφορα. προσωπικα η επαναφορα μου αρεσε.
προσοχη σε βροχη και γενικα νερα.εχει παντα μια ταση υπερστροφης που στο νερο γινεται λιγο πιο εντονη. στο στεγνο εμενα δεν πεταγε κωλο.δεν ειχε δυναμη. αλλα εφθειρε πιο γρηγορα τα λαστιχα. στο βρεγμενο ηθελε προσοχη. δεν λεω οτι σε καθε στροφη μπαινεις με πορτες αλλα οτι θα φυγει πολυ πιο ευκολα απο οτι με ελευθερο διαφορικο.
το αμαξι θα κοψει ελαχιστα . μεγαλυτερο ζορι για να κινηθει. το παλιο μου μοτερ ηταν και τελειως ψοφιο ομως. με ενα σε καλη κατασταση δεν θα καταλαβεις διαφορα.
και στο καινουριο που ετοιμαζω πισω θα πεσει κολλημα.
κενα σε σταυρους τρανσφερ κτλ δεν θα γινουν απο το μπλοκε.
συμπλεξη , αποσυμπλεξη ειναι θεμα δισκου πλατο και ρυθμισης του. καμια σχεση δεν εχει με το διαφορικο.
αποψη μου. για πισω η κολλημα , η λοκ ραιτ. θα δεις αλλο αμαξι.
μπροστα αγοραζεις ενα γρουπακι, το ραβεις, το δοκιμαζεις και αν σου κανει οκ. αν οχι το πουλας.
ΒΑΣΙΚΟ.
ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΦΟΡΟΥΜ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ. ΟΛΑ ΕΞΑΡΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ, ΠΟΥ ΟΔΗΓΑΕΙ , ΠΩΣ ΟΔΗΓΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΧΕΙ.
καλα ξεμπερδεματα.οτι θες παρε τηλ.
Re: μπλοκε σε Samurai
ΜΠΛΟΚΕ ΚΑΤ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕ ΑΕΡΑ,
Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΛΥΣΗ
.ΜΠΛΟΚΕ ΟΠΟΥ ΘΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΟΠΟΥ ΘΕΣ
.ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΦΘΙΝΟ .
Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΛΥΣΗ
.ΜΠΛΟΚΕ ΟΠΟΥ ΘΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΟΠΟΥ ΘΕΣ
.ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΦΘΙΝΟ .