το γνωστο και σε πληθωρα εδω 4.0l. ναι τουρπινα, εγκεφαλο, κτλ. απλα και αποδοτικα. στο εγγυς μελλον και με σφηρυλατα για πιο δυνατα τσουφ...JOHNVOR wrote:Mπραβο παιδια. Βγηκε κουκλα το εργαλειο. Τι μοτερ εχει? Το τουρμπισατε εσεις?






το γνωστο και σε πληθωρα εδω 4.0l. ναι τουρπινα, εγκεφαλο, κτλ. απλα και αποδοτικα. στο εγγυς μελλον και με σφηρυλατα για πιο δυνατα τσουφ...JOHNVOR wrote:Mπραβο παιδια. Βγηκε κουκλα το εργαλειο. Τι μοτερ εχει? Το τουρμπισατε εσεις?
Πολυ δουλεια στο αμαξι ναι. το μοτερ το ειχαμε , μονο ο εγκεφαλος ειναι το δυσκολο λογο καλωδιωσης ολα απτην αρχη μεχρι την κορνα . τα υπολοιπα ειναι ευκολα στην μετατροπη του μοτερ.Caravan wrote:Πανέμορφο!
Μόνο που κάνατε τόση δουλειά στο αυτοκίνητο και στον κινητήρα, δεν βάζατε έναν V8 να τελειώνετε;
Ποσο στοιχισε η μετατροπη σε τουρμπο αν επιτρεπεται? Ηταν ευκολη? Δηλ χταποδι, τουρμπινα, ιντερκουλερ, προγραμμα και ετοιμο?AGGELOSK wrote:Πολυ δουλεια στο αμαξι ναι. το μοτερ το ειχαμε , μονο ο εγκεφαλος ειναι το δυσκολο λογο καλωδιωσης ολα απτην αρχη μεχρι την κορνα . τα υπολοιπα ειναι ευκολα στην μετατροπη του μοτερ.Caravan wrote:Πανέμορφο!
Μόνο που κάνατε τόση δουλειά στο αυτοκίνητο και στον κινητήρα, δεν βάζατε έναν V8 να τελειώνετε;
Nicolas wrote: Θα φτιάξω κι άλλο λέει ο παπάρας λες και το έφτιαξε μόνος του.
Όντως γαμεί και δέρνει!!!!!!!!!!!!!Nicolas wrote:Το αμάξι γαμάει ΡΕΕΕΕΕΕΙΙΙΙΙΙ!!