Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι δεν απαντάς τις ερωτήσεις μου αλλά επιλέγεις που θα αναφερθείς !Είναι μέρος της στρατηγικής σου ? δεν ξέρεις να απαντήσεις ? ή αισθάνεσαι τον τοίχο να σου χαϊδεύει την πλάτη ?
Σου έχω ζητήσει να είσαι περιληπτικός ...chris lc90 wrote:μαλλον στο σφυριξαν οτι την μπαταρια την τοποθετησε ο παυλος και την εδεσε με το μαυροζωναρι..αφου το γραφω μεσα..
Γιατι δε φαινεται οτι παρακολουθεις ..
Παρ όλα αυτά , κατά τα λεγόμενα σου , η ζώνη μπήκε στην μπαταρία μετά από προτροπή της Xtreme !!! ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ !!!
Διακρίνω μια ειρωνεία στην απάντηση σας ...chris lc90 wrote:GENERAL-LEE wrote:2)Αποδέχτηκε να σας καλύψει το κόστος του χαλασμένου ανταλλακτικού του μπλοκε σας παρ ότι εκτός εγγύησης , με την συνδρομή φυσικά της μαμά εταιρίας (arb) η οποία με την σειρά της αποδέχτηκε το μέσω mail αίτημα σας ! ( τουλάχιστον εγώ αυτό κατάλαβα ότι λέει ο Βρεττος ! )
...![]()
o οποίος κ.Βρεττος την αναγκην φιλοτιμιαν ποιουμενος
Εκ του αποτελέσματος έχουμε αντικατάσταση του υλικού ! κάνω λάθος ?
Συγνώμη έχεις δίκιο ... όπως σου είπα ο εγκέφαλος δίνει εντολή στα μάτια να προσπεράσουν όταν διαβάζουν παρλαπίπες ... γράφεις πολλά και χωρίς λόγο ! ( ή ο λόγος που το κάνεις είναι πονηρός !!! )chris lc90 wrote:GENERAL-LEE wrote:Παρακολουθώ ημέρες τώρα το συγκεκριμένο θέμα και ήμουν σίγουρος για την κατάληξη του ...
Θεωρώ λοιπών βάση των γραφόμενων εδώ ότι αφού :
1) η εταιρία xtreme αντικατέστησε εντός ημερολογιακής εγγύησης την μπαταρια σας και ακόμη καλύτερα αποδέχτηκε με την κίνηση αυτή το σφάλμα του τεχνικού της ! ( αν δεν το αποδέχτηκε τότε μάλλον ο εργάτης είναι ακόμη συνδεδεμένος στον μικρο πόλο !!! )GENERAL LEE wrote:Θέλοντας να είμαι ποιο ξεκάθαρος ως αφορά την άποψη μου θα διευκρινίσω τα εξής ..
Η xtreme παρότι εκτός εγγύησης σας αντικατέστησε την μπαταρία με μια καινούργια και τοποθέτησε τους ακροδέκτες στους μεγάλους πόλους κατά τα λεγόμενα σας … Αυτό σημαίνει ότι όταν φύγατε από το συνεργείο βγήκαν όλοι στην πόρτα και σας μούτζωσαν ? ή ότι αποδέχτηκαν το λάθος τους ..Δεν εχεις διαβασει ΤΙΠΟΤΑ
Φασκεις και αντιφασκεις .
Φάσκω και αντιφάσκω ? Οκ εκτός εγγύησης ! συγχώρεσε μου ένα λάθος ν στη θέση του κ ! παρ όλα αυτά η αλήθεια είναι ότι ήσασταν εκτός εγγύησης !!!
chris lc90 wrote:[quote="GENERAL LEE] Γιατί δεν πήγες το αυτοκίνητο σου στην xtreme και να απαιτήσεις να ρυθμιστεί το κωρονοπήνιο βάση των γνώσεων σου και βάση των οδηγιών της arb ? φυσικά χωρίς να πληρώσεις εσύ το τίμημα για όλη την εργασία αφού όπως μαρτυρούν τα mail είχε γίνει κακή ρύθμιση ? Νομίζω ότι αυτό θα ήταν πραγματικά μια πολύ << καλή >> τιμωρία με δυο καλά ! το πρώτο ότι θα έφτιαχνες το αυτοκίνητο σου χωρίς επιπλέον έξοδα και το δεύτερο ότι θα τους μάθαινες να κάνουν σωστά την δουλειά τους !!! ΜΑΓΚΙΑ !!!!
Ζήτησες κάτι τέτοιο και στο αρνήθηκαν ?
Δεν δέχομαι το ότι δεν μπορείς να τσεκάρεις την ποιότητα εργασίας και ρυθμίσεων και να μην την κάνεις αποδεκτή αν είναι λάθος καθώς βιντεάκια σου στο διαδυκτιο μαρτυρουν οτι μεχρι και οργανο ρυθμισης εχεις στην κατοχη σου

Φυσικά και όχι ...εσείς όμως πάτε στην xtreme με λυμένο γκρουπ ! στα χέρια δηλαδή ! πως να πιστοποιήσει η xtreme το λάθος της ? μήπως το ξαναλύσατε και το ξαναδέσατε μόνος σας ? Τα βιντεάκια μαρτυρούν ότι βάζετε το χεράκι σας ! δεν λέω ότι το κάνατε αλλά ... όλα αυτά τα όργανα ... ύποπτο ! θα ήταν τελείως διαφορετικά τα πράγματα αν πηγαίνατε με το αυτοκίνητο στο συνεργείο και απλά περιμένατε να δείτε τι θα σας πουν ! γνώσεις έχετε ! δεν μπορούν να σας κοροϊδέψουν !!!
Η απόλυτη ρύθμιση βάση ποιου manual ? της ARB , της NITRO ή της ΤΟΥΟΤΑ ? Γιατί βάση της ΤΟΥΟΤΑ αυτή δεν είναι η απόλυτη ρύθμιση !!!chris lc90 wrote:GENERAL LEE wrote: Θα ήθελα επίσης να μας πεις αν ο τεχνικός που εξέτασε τις ρυθμίσεις σε διαβεβαίωσε ότι με απόλυτη ρύθμιση δεν θα ξανασπάσεις το κωρονοπήνιο σου ...
Αρη, Ξερω οτι εχει γινει η απολυτη ρυθμιση οπως λες! Αυτο ειναι αρκετο για την ωρα. Δεν συμφωνεις?
Διάβασε κάνα βιβλίο ! αφού λες ότι σ αρέσει το διάβασμα !!
Ένας βοηθός τεχνίτη μπορεί να κάνει τα πάντα υπό την εποπτεία του τεχνίτη ...chris lc90 wrote:GENERAL LEE wrote: Σε βλέπω να ζητάς επίμονα τις άδειες των εργαζομένων ... χαχαχα βρε συ ... σε όλα τα συνεργεία ακόμα και αν δεν βλέπεις τα πτυχία των τεχνιτών αναρτημένα , υπάρχει από το νόμο , σε εμφανή σημείο η λίστα εργαζόμενων του ΙΚΑ ! εκεί αναφέρεται και η ειδικότητα του κάθε ενός εργαζομένου αν σε ενδιαφέρει ...![]()
...
Ζητάς πιστοποίηση της arb για τοποθέτηση των προϊόντων της από τους εργαζόμενους της xtreme , η xtreme είναι η μόνη αντιπροσωπεία τις ARB στην Ελλάδα ... που στο συνεργείο της έχει τα ίδια άτομα εδώ και σχεδόν 10 χρόνια ! Αυτό θα πρέπει να θεωρηθεί έξυπνη ερώτηση ???
by the way ... ξέρεις ποιες εργασίες μπορεί να κάνει ένας βοηθός τεχνίτη σε ένα συνεργείο ? έχεις διαβάσει δηλαδή πουθενά ότι ένας βοηθός απαγορεύεται να ρυθμίσει κωρονοπήνιο ? άσε που μετά από 10 χρόνια μάλλον δεν είσαι βοηθός αλλά λέμε τώρα ....
Αν υπαρχουν πιστοποιησεις ή οποιαδηποτε αλλα χαρτια, μενει να τα δω αφου ως πελατης εχω το δικαιωμα. Εχω ηδη ζητησει ξεναγηση στον τοιχο με τα διπλωματα..Ενας βοηθος, αν για 10 χρονια σκουπιζει τα λαδια δεν μπορεις να τον βαλεις τον 11ο χρονο να μονταρει κινητηρα. Εχει εξελιχθει μονο σε ενα πολυ καλο βοηθο για σκουπισμα λαδιων.Παρολα αυτα ομως, την ευθυνη του βοηθου την εχει ο μαστορας του που πρεπει συνεχεια να τον ελεγχει.και την ευθυνη ολων, ο ιδιοκτητης της επιχειρησης...Το τι ειναι ο καθενας, αποδεικνυται με χαρτια..(μονο ως ιδιοτητα)και οχι η εμπειρια..
Βοηθός τεχνίτη όμως θα σε δυσαρεστήσω αλλά δεν υπάρχει στην xtreme !
Θα έχεις την ευκαιρία να δεις όλη την χαρτούρα αφού νομίζω ότι εκκρεμεί μια επίσκεψη σου στο συνεργείο για να πάρεις το ανταλλακτικό εγγύησης !

[/quote]chris lc90 wrote:GENERAL LEE wrote: Ζητάς ακόμη ηθική ικανοποίηση δημοσίως ...δηλαδή ...αν τελικά όλο το πανηγυράκι είναι ένα φιάσκο που επινόησες για τους δικούς σου λόγους .... Η xtreme τι θα πρέπει να ζητήσει από εσένα ???Θα δω τι εχει ζητησει ηδη με το εξωδικο και θα πραξω και γω αναλογως (αν μεσα απο κει δεν εχω απαντησεις.) μεχρι τωρα, εγω ειμαι σαφης σε οτι εχω γραψει.
Αν με τις λεξεις πανηγυρακι και φιασκο θελεις να πεις κατι, απλα πες
το.
Οσον αφορα τον παντελονατο τροπο..
Πιο παντελονατος θα ηταν ο τροπος αν μου λεγε "συγνωμη "την στιγμη που μου αλλαξε την μπαταρια..πριν βγω απτο μαγαζι..
Ή τη στιγμη που θα εδινε το χαλασμενο διαφορικο καθε φορα για ελεγχο στον αρχιτεχνιτη του
με την εντολη να μη βγει το αμαξι εξω πριν βρουν τι φταιει..και να ενημερωσουν τον πελατη..
Και οχι να λεει πριν ανοιχθει το διαφορικο.:"το ζορισες" ή μετα..παρε το αμαξι απο τη ραμπα γιατι θελω να βαλω αλλο..
Ή στο τελος αφου υπαρχει αγνοια γνωσεων .."θα το στειλουμε στην arb και ο,τι μας πουν.."
Το διαφορικο στο βιντεο ειναι το πισω.
.εγω μιλαω οχι για το σπασιμο του μπροστινου..αλλα για την κακη τοποθετηση του ρουλεμαν στο μπροστινο (που ομως μπορει να προκαλεσει το σπασιμο του διαφορικου αλλα δε ζητησα ουτε απο την xtreme ουτε απο την arb ολικη αντικατασταση του μπλοκε)
Το γυρίζεις λιγάκι από κουτσαβέ σε μελό εδώ αλλά δεν πειράζει ...είναι στην μέση βλέπεις το εξώδικο ...