chris lc90 wrote:Αρη ,
Δεν αμφισβητω τιποτε..ολοι ειμαστε αθωοι μεχρι αποδειξεως του εναντιον..και δεν εχω λογους να μην πιστεψω τα γραφομενα σου..
Δεν συγκρινομαι μαζι σου σε νουμερα αφου εσυ εισαι αγωνιζομενος..
Ομως εδω μου δηλωνεις οτι αν εχεις παει ποτε στην xtreme θα ηταν /ειναι μονο για καφε και οχι για σοβαρες εργασιες..οπως η ρυθμιση ενος διαφορικου..που την εμπιστευοσουν και εμπιστευεσαι σε αλλους μαστορες..
Εσυ λοιπον εισαι πιο "διαβασμενος"σε ποιο πραγμα?
Στο αν διαβαζες στα διαφορα φορα για ζημιες σε διαφορικα που τυχον ειχαν γινει στο συγκεκριμενο συνεργειο αρα το ..απεφευγες?
Ενω εγω δε διαβασα στα φορα οτι εκει δεν πανε αγωνιζομενοι ...
Ή στο οτι οι τεχνικες σου γνωσεις στο συγκεκριμενο θεμα ειναι ανωτερες απο τις δικες μου και προηλθαν απο την πειρα των σπασιματων σου?
Αν ρωταγες καθε φορα τον εκαστοτε μαστορα τα αιτια ..τα συζηταγες με φιλους σου ή τα μοιραζοσουν με το ευρυ κοινο?
( οχι οτι εισαι ή ησουν υποχρεωμενος να το κανεις)..
Εσυ σε καθε διαφορικο καθοσουν απο πανω στη ρυθμιση?
ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
chris lc90 wrote:Αρη θα παρακαλουσα και θα προτεινα συναμα να ανοιξουμε θεμα για να μας πεις αναλυτικα την ιστορια του καθε διαφορικου που εσπασες ή αν το εχεις κανει ηδη παλαιοτερα δωσε μας το λινκ..
Εδω θα ηθελα να μεινουμε στο θεμα μας..
Γιατι δεν με ενημερωναν για την διαδικασια ελεγχων στα διαφορικα μου..
Και ολα τα υπολοιπα αναπαντητα ερωτηματα..
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
GENERAL-LEE wrote:Αφού λοιπών θεωρείσαι διαβασμένος για πες μου τι διάκενα ρύθμισης δίνει η ΤΟΥΟΤΑ για την ρύθμιση (by the fucken manual as you said ! ) και τι προτείνει η ARB !!! :Tchris lc90 wrote:Αρη ,
Δεν αμφισβητω τιποτε..ολοι ειμαστε αθωοι μεχρι αποδειξεως του εναντιον..και δεν εχω λογους να μην πιστεψω τα γραφομενα σου..
Δεν συγκρινομαι μαζι σου σε νουμερα αφου εσυ εισαι αγωνιζομενος..
Ομως εδω μου δηλωνεις οτι αν εχεις παει ποτε στην xtreme θα ηταν /ειναι μονο για καφε και οχι για σοβαρες εργασιες..οπως η ρυθμιση ενος διαφορικου..που την εμπιστευοσουν και εμπιστευεσαι σε αλλους μαστορες..
Εσυ λοιπον εισαι πιο "διαβασμενος"σε ποιο πραγμα?
Στο αν διαβαζες στα διαφορα φορα για ζημιες σε διαφορικα που τυχον ειχαν γινει στο συγκεκριμενο συνεργειο αρα το ..απεφευγες?
Ενω εγω δε διαβασα στα φορα οτι εκει δεν πανε αγωνιζομενοι ...
Ή στο οτι οι τεχνικες σου γνωσεις στο συγκεκριμενο θεμα ειναι ανωτερες απο τις δικες μου και προηλθαν απο την πειρα των σπασιματων σου?
Αν ρωταγες καθε φορα τον εκαστοτε μαστορα τα αιτια ..τα συζηταγες με φιλους σου ή τα μοιραζοσουν με το ευρυ κοινο?
( οχι οτι εισαι ή ησουν υποχρεωμενος να το κανεις)..
Εσυ σε καθε διαφορικο καθοσουν απο πανω στη ρυθμιση?
Γιατί η arb λέει close to 0 ? γιατί η ΤΟΥΟΤΑ δίνει διάκενο ? γιατί το καρέ του ημιαξονίου πατάει 2 πόντους λιγότερο από το μαμά γκρουπ ? γιατί τα 5,29 βήματα αναφέρουν ONLY FOR OFFROAD USE ! Παίζει ρόλο το τι βήμα φοράς στην αντοχή και αν ναι ποιο είναι αυτό ?
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
Φωτης ranger wrote:καλησπερα στρατηγε!!!!GENERAL-LEE wrote: έτος 2010 κορωνοπηνια (σετ ) 6 !!!!!!!!!
έτος 2011 κορωνοπηνια (σετ ) 9 !!!!!!!!!
έτος 2012 κορωνοπηνια (σετ ) 3 !!!!!!!!!
έτος 2013 αλλαγή άξονα με 9αρι pajero ....
αν εχεις σπασει τοσα κορωνοπηνια στους αξονες σου
που κατα γενικη ομολογια ελλαδας και εξωτερικου εχουν φοβερη φημη αντοχη
και αξιοπιστια και μαλιστα γεματοι με τα καλυτεροι καλουδια που κυκλοφορουν
τοτε αν μη τι αλλο το σπασιμο τοσων κορωνωπηνιων πρεπει να σε προβληματισει ταμαλα!![]()
![]()
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
GENERAL-LEE wrote:Στην διάθεση σας για οποιδήποτε πληροφορία !!!Φωτης ranger wrote:καλησπερα στρατηγε!!!!GENERAL-LEE wrote: έτος 2010 κορωνοπηνια (σετ ) 6 !!!!!!!!!
έτος 2011 κορωνοπηνια (σετ ) 9 !!!!!!!!!
έτος 2012 κορωνοπηνια (σετ ) 3 !!!!!!!!!
έτος 2013 αλλαγή άξονα με 9αρι pajero ....
αν εχεις σπασει τοσα κορωνοπηνια στους αξονες σου
που κατα γενικη ομολογια ελλαδας και εξωτερικου εχουν φοβερη φημη αντοχη
και αξιοπιστια και μαλιστα γεματοι με τα καλυτεροι καλουδια που κυκλοφορουν
τοτε αν μη τι αλλο το σπασιμο τοσων κορωνωπηνιων πρεπει να σε προβληματισει ταμαλα!![]()
![]()
για την ιστορία
5 με βήμα 5,29
2 με βήμα 4,88
11 με βήμα 4,10
κανένα με high pinion Τoyota 8in front !!!
τα τελευταία 7-8 με καβούκι v6 !!!
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
Φωτης ranger wrote:τα μπροστινα σου εσπαγαν συνηθως?GENERAL-LEE wrote:
Στην διάθεση σας για οποιδήποτε πληροφορία !!!
για την ιστορία
5 με βήμα 5,29
2 με βήμα 4,88
11 με βήμα 4,10
κανένα με high pinion Τoyota 8in front !!!
τα τελευταία 7-8 με καβούκι v6 !!!
θα ηταν ανοησια μου να πω οτι το καβουκι απο v6 exei δικο του κορωνωπηνιο..ε
![]()
![]()
![]()
ετοιμο σεταρισμενο γεματο καβουκι δοκιμασες![]()
το hi pinion απο οτι γραφουν οι αμερικανοι ειναι πιο δυνατα.
με ολο το θαρος στρατηγε μου
μου φαινεται οτι εχεις ταλαιπωρηθει πολυ με την αντοχη των κορωνοπηνιων σου.![]()
![]()
τα πισω σου σπανε απο μικρο μεγεθος κωρονας??
αυτο ειναι το προβλημα??για αυτο βαζεις αξονα με μεγαλυτερη κωρονα?
οχηματα με 35αρια ελαστικα
λοκερ
την δυναμη σου και το βαρος σου υπαρχουν πολλα.
δεν εχω ακουσει ρε γαμωτο να σπανε κορωνοπηνια ετσι.![]()
![]()
ΑΛΑΖΩ ΜΑΡΚΑ ΤΕΛΟΣ!!!!!!
ΤΟ ΠΟΥΛΑΩ ΤΟ ΠΑΛΙΟHILUX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
GENERAL-LEE wrote:Φιλαράκο ... επειδή δεν σε ξέρω ... επειδή κι εσύ δεν με ξέρεις .... δεν πας να παίξεις πουθενά αλλού λέω γω γιατί εδώ μυρίζουν τα πόδια μου ???Φωτης ranger wrote:τα μπροστινα σου εσπαγαν συνηθως?GENERAL-LEE wrote:
Στην διάθεση σας για οποιδήποτε πληροφορία !!!
για την ιστορία
5 με βήμα 5,29
2 με βήμα 4,88
11 με βήμα 4,10
κανένα με high pinion Τoyota 8in front !!!
τα τελευταία 7-8 με καβούκι v6 !!!
θα ηταν ανοησια μου να πω οτι το καβουκι απο v6 exei δικο του κορωνωπηνιο..ε
![]()
![]()
![]()
ετοιμο σεταρισμενο γεματο καβουκι δοκιμασες![]()
το hi pinion απο οτι γραφουν οι αμερικανοι ειναι πιο δυνατα.
με ολο το θαρος στρατηγε μου
μου φαινεται οτι εχεις ταλαιπωρηθει πολυ με την αντοχη των κορωνοπηνιων σου.![]()
![]()
τα πισω σου σπανε απο μικρο μεγεθος κωρονας??
αυτο ειναι το προβλημα??για αυτο βαζεις αξονα με μεγαλυτερη κωρονα?
οχηματα με 35αρια ελαστικα
λοκερ
την δυναμη σου και το βαρος σου υπαρχουν πολλα.
δεν εχω ακουσει ρε γαμωτο να σπανε κορωνοπηνια ετσι.![]()
![]()
ΑΛΑΖΩ ΜΑΡΚΑ ΤΕΛΟΣ!!!!!!
ΤΟ ΠΟΥΛΑΩ ΤΟ ΠΑΛΙΟHILUX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
Φωτης ranger wrote:εγινε!!!!!!!!!!φευγω παω να παιξω ((party)) ((party))GENERAL-LEE wrote: Φιλαράκο ... επειδή δεν σε ξέρω ... επειδή κι εσύ δεν με ξέρεις .... δεν πας να παίξεις πουθενά αλλού λέω γω γιατί εδώ μυρίζουν τα πόδια μου ???
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
Palaz wrote:Παιδιά δεν είμαι administrator αλλά μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι αν δεν παραμείνετε εντός θέματος και -κυρίως- εντός ορίων, όπως τα έχουμε εμπεδώσει εν τοις πράγμασιν σε αυτό εδώ το forum, θα πέσει σκούπα.
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
chris lc90 wrote:Πολυ καλα τα ερωτηματα σου αρη...αλλα ελειπη..
Λειπουν αλλες 15 ερωτησεις..
Θα ανοιξουμε ενα θεμα οπως ειπα να αναλυσουμε εκει οτι θες..
Και θα παρακαλεσω τους admin να καθαρισουν το τοπικ απο οτιδηποτε αποπροσανατολιζει το θεμα..
Αρη το θεμα μας δεν ειναι οι γνωσεις σου/μου..
Το ξερουμε (κι αν δε το ξεραμε το μαθαμε) τον αριθμο σπασμενων κ/π που εχεις στο παλμαρε σου..
Αυτες τις ερωτησεις τις εκανες ποτε σε δημοσιο διαλογο ή τωρα σου ρθε η ορεξη..
Ειναι τα ερωτηματα που περιμενουν απαντηση..οχι απο σενα..
εκτος και εκτελεις χρεη..
Που δε το πιστευω..
Ασε να απαντησουν οι αμεσα εμπλεκομενοι..
Εσυ δεν εμπλεκεσαι πουθενα και κακως ενεπλακεις εξαρχης ..σε μια τετοια ειδους διενεξη..που μονο κακο μπορει να κανει στο ονομα σου..
Φιλικα παντα..
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks