Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Elouros
Posts: 48
Joined: Tue Dec 07, 2010 22:06

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by Elouros »

Kανονισμος και τεχνικος ελεγχος ΜΟΝΟ για ασφαλεια.
Οχημα-ικανοτητα πληροματος-εργατης-λαστηχα-εξοπλησμος-τυχη=καταταξη.

Μια κατηγορια-μια καταταξη.
Τα τρεια πρωτα οχηματα στην Πατρα δεν ειχαν αθροισμα τον κυβισμο του Φελωνη π.χ.
Νταγκας δεμενος και Θεολογης να περνα αερα περσυ.
Πολλα ακομη παραδειγματα στο παρελθον.
Λεει κατι?
Ειμαστε λιγοι και σε δυσκολη συγκηρια για να εχουμε κατηγοριες.
Ποιος μπορει να ειναι σηγουρος σε ενα εμποδιο οτι περνα ενα 44' και οχι ενα 33' ελαστικο?
Εγω σιγουρα OXI.
Φωτης ranger
Posts: 707
Joined: Thu Oct 01, 2009 20:23
Location: αμαλιαδα

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by Φωτης ranger »

GENERAL LEE wrote:Όσο ποιο απλά τόσο ποιο καλά !
Ξαναλέω και επιμένω , τέλος τα πασαλάκια και οι όπισθεν στα trial ! κορδέλιασμα και χρόνος ! όποιος φτάσει ποιο μακριά κερδίζει , είναι ο μόνος τρόπος να αναδειχτούν τα σωληνωτά και να προσφέρουν θέαμα !
στην κ3 αναφερεσαι ε??? :?: :?: :roll: :roll:
KAGOURES 4X4 CLUB

||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||
||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / TOYOTA / \ ||
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ V6\ / \ / ||
GENERAL LEE

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by GENERAL LEE »

Elouros wrote:Kανονισμος και τεχνικος ελεγχος ΜΟΝΟ για ασφαλεια.
Οχημα-ικανοτητα πληροματος-εργατης-λαστηχα-εξοπλησμος-τυχη=καταταξη.

Μια κατηγορια-μια καταταξη.
Τα τρεια πρωτα οχηματα στην Πατρα δεν ειχαν αθροισμα τον κυβισμο του Φελωνη π.χ.
Νταγκας δεμενος και Θεολογης να περνα αερα περσυ.
Πολλα ακομη παραδειγματα στο παρελθον.
Λεει κατι?
Ειμαστε λιγοι και σε δυσκολη συγκηρια για να εχουμε κατηγοριες.
Ποιος μπορει να ειναι σηγουρος σε ενα εμποδιο οτι περνα ενα 44' και οχι ενα 33' ελαστικο?
Εγω σιγουρα OXI.

Φελώνης DNF στην Πάτρα !
Ντάγκας δεμένος μα ξεζανταρισμένος !!!
Θέση ο Θεολόγης αλλά για να την πάρει τσακώθηκε με ένα δέντρο ο Άνθης στον τερματισμό !
Ήμουν μπροστά σε όλα αυτά και γνωρίζω ακριβώς τι συνέβη !!!
Δεν υπάρχει περίπτωση ένα αυτοκίνητο με μικρά λάστιχα να ανταγωνιστεί ένα με μεγάλα ! μην τρελαθούμε τελείως !!!
Elouros wrote: Ποιος μπορει να ειναι σηγουρος σε ενα εμποδιο οτι περνα ενα 44' και οχι ενα 33' ελαστικο?
Εγω σιγουρα OXI.
Ναι αλλά επειδή εγώ αγωνίζομαι και δεν παίζω Τζόκερ θεωρώ ότι αυτός που έχει τα μικρότερα λάστιχα έχει τις λιγότερες πιθανότητες !
Το ζευγάρι μου στα trophy τρέχει με 35αρια , εγώ με 37αρια , ξέρεις πόσες φορές στο ίδιο πάτημα εγώ περνάω και ο Μανώλης δυσκολεύεται ? και μιλάμε για 2 ίντσες διαφορά !!!
User avatar
sonixthessaloniki
Posts: 75
Joined: Mon Mar 19, 2012 12:00

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by sonixthessaloniki »

ο ανθης με 2 σειρες που εγραψε δινει την γρηγοροτερη και σωστοτερη απαντηση μπαμ μπαμ.....

Σωληνωτα ενοω π.χ ανθης ,νταγκας,κοκολακης,ψιστακης,λοτοι και αρκετα που διαφευγουν σιγουρα...αυτα ειναι μια κατηγορια και φοραν τεραστια λαστιχα...
του μπεη, φελωνιδες και καποια ειναι κανονικα αυτοκινητα αλλα εχουν μεγαλα λαστιχα ..οποτε παν εδω κι αυτοι...

και η επομενη κατηγορια να ειναι οτι αμαξι υπαρχει ειτε ολοκληρο ειτε trayback...επηδη κοψαν τον κολο και βαλαν 10 σωληνες δεν θεωρειται φυσικα σωληνωτο..η καμπινα υπαρχει πορτες και τζαμια υπαρχουν!
αυτη η κατηγορια μεχρι 35'' maximum!
και απο μοτερ θα πω την γνωμη μου ...ο καθενας οτι μπορει ας εχει!!να μην μπουν ορια σε μοτερ σε καμια κατηγορια!

οσο για το αν περναει ενα 37'' 40'' 44'' λαστιχο ενα εμποδιο ευκολοτερα απο ενα 33'' αρι, ας μην το κανουμε θεμα και πιανουμε χωρο στις σελιδες αδικα!!! αυτο απο κει και περα ειναι στα χερια!

καλες προπονησεις σε ολους μεχρι τον επομενο αγωνα !!

και παλι φιλικα...... ;) ;)
..:: Τeam Spider Thessaloniki ::..
User avatar
manouzz
Posts: 112
Joined: Tue Jun 16, 2009 18:45
Location: Σερραι

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by manouzz »

εχω την εντυπωση οτι προτρεχουμε!
οκ στη κονιτσα εχει 30 συμμετοχες μεχρι στιγμης,καμια ομως επιβεβαιωμενη.το ιδιο συνεβει σε πατρα και εβρο.
και ενταξει εκανες 2 κατηγοριες στη κονιτσα,συμπληρωνονται 2,στο επομενο wt λογο αποστασης λογο 1002 λογων δε συμπληρωνεται,τι γινεται μετα?στη τελικη εχουμε τοσα πολλα αυτοκινητα που μπορουν να ακολουθησουν ολο το επαθλο-πρωταθλημα για ενα η δυο χρονια.Να ειχαμε 100 συμμετοχες ολα μαζι οκ το καταλαβαινω,χωρισε κατηγοριες,εδω πλεον οι αγωνες φυτοζωουν.εχω καταλαβει οτι τους αγωνες τους κρατανε οι συμμετοχες και οχι οι κατηγοριες.τρανταχτο παραδειγμα τα τραηαλ,απο κ1 κ2 εγιναν κ0,κ1,κ2,κ3 και τελος μετα.
και στο κατω κατω αν δειτε τα αποτελεσματα τα 33'' δεν εχουν να ζηλεψουν και πολλα απο τα 40'' σε wt και trophy.με τα θεματα ασφαλειας συμφωνω με ολους απολυτως

κατα τα αλλα δεν ειμαστε αμερικη!μη τρελενεστε
X.E.S.E. CLUB
samisnow
Posts: 580
Joined: Tue Sep 29, 2009 15:34
Location: ΡΕΘΥΜΝΟ
Contact:

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by samisnow »

AGGELOSK wrote:χαχαχαχαχαχαχχαχα ..
ΨΙΣΤΑΚΗ ΤΡΕΕΕΕΜΜΕΕΕΕΕΕ... θα σε φαμε ζωντανο.
:D :D :D :D :D :D :D :D
Σκεψου το ενδεχομενο καποιος που εχει ενα ποοολυυυ γρηγορο εργατη
δεν προσπαθει καθολου . ποιος ο λογος ,τι τον αποτρεπει , τι συναγωνιζεται ???
τι σας εχω κανει ρε?εγω ουτε που σας εχω ενοχλησει φετος καθολου....ουστ απο δω σκυλοι :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
KING RC 5,2 V8 COMPRESSOR
Psistakis Manolis
samisnow
Posts: 580
Joined: Tue Sep 29, 2009 15:34
Location: ΡΕΘΥΜΝΟ
Contact:

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by samisnow »

συμφωνω με ολα οσα γραφτηκαν απο τον αρη τον ανθη τον αγγελο και ολους ομως οπως ειπε και ο φιλος ο manouzz ολα εξαρτονται απο τις συμετοχες.
καποια στιγμη σιγουρα πρεπει να γινει ενα ξεκαθαρισμα η κολοεποχη τωρα ειναι λιγο περιεργη...
το τριαλ οντως πεθενει ομως μας ενδιαφερει η οχι πρεπει να ξανα αναγεννηθει...λιγο η πολυ μας μαζευει και κρατιωμαστε λιγο ζεστοι μεχρι να γινει κατι πιο δυνατο οπωσ ενα WT h trophy...
θεωρω και γω οτι οσο πιο απλα τα πραγματα τοσο πιο καλα οσον αφορα τον αγωνα αλλα οχι με τα μετρα ασφαλειας που πλεον ειναι γνωστο σε ολους μας οτι δεν παιζουμε...
οσον αφορα τα wt νομιζω οτι ειναι καπως δυσκολο να ξεχωρισουν οι κατηγοριες απο τη στιγμη που δεν υπαρχουν σε ολους τους αγωνες μεγαλα αυτοκινητα...
με την διασταση ελαστικου ισως γινει κατι ομως....(εγω τηα βαλω 33αρι οποτε θα τρεχω με τον general... :lol: :lol: )
KING RC 5,2 V8 COMPRESSOR
Psistakis Manolis
User avatar
YJ ''The Doctor''
Posts: 1761
Joined: Fri Aug 13, 2010 00:31

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by YJ ''The Doctor'' »

To..... Χ αμαξι ειναι σωληνωτο....το Ψ αμαξι δεν ειναι και ας εχει μονο το σημα του κατασκευαστη επειδη εχει πορτες και παραθυρα....το Ζ εχει μεγαλα λαστιχα και το Ω εχει μικρα...ΟΚ και το δικο μου ειναι 'μαμα' YJ, πηγε-ηρθε οδηγωντας το με 120 στην Εθνικη Λαρισα -Πατρα και ελαβε μερος και στο super trial, εχει και air-condition... :lol: :lol: :lol:
Ο Α αγωνας σχεδιαστηκε για να ευνοει τα μικρα...ειχε στενα περασματα, ο Β αγωνας σχεδιαστηκε για να ευνοει τα μεγαλα ειχε τεραστια εμποδια....ο Γ για να ευνοει οσους εχουν καλο εργατη.....

Ρε παιδια θα τρελαθουμε τελειως?

Ολα τα αυτοκινητα, ειτε μικρα ειτε μεγαλα εχουν φτασει σε απιστευτες δυνατοτητες με τα ''εξαρτηματα'' που το καθενα διαθετει ( εργατη, αναρτηση, μοτερ, οτιδηποτε), λιγοι ειμαστε και δυσκολα πλεον κανουμε οτι κανουμε ας το υποστηριξουμε ολοι μαζι για να συνεχιστει.

Αποψη μου? Καμια εκπτωση στην ασφαλεια γιατι οι Ελληνικοι ερασιτεχνικοι αγωνες ειναι πρωτιστως διασκεδαση και απο εκει και περα με οτι διαθετει ο καθενας ας αποφασιζει να λαμβανει η οχι μερος στις κατηγοριες αγωνων που εχουν θεσμοθετηθει. Ολοι που υποστηριζουν τους αγωνες υπο τετοιες συνθηκες αξιζουν ενα 'κυπελλο' και εμενα δεν με ενοχλει καθολου εαν το παιρνουν μονο οι 3 πρωτοι.

Αυτα.
The Donkey tube chassis
Proud member of 4x4 Kagkoures Club
User avatar
YJ ''The Doctor''
Posts: 1761
Joined: Fri Aug 13, 2010 00:31

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by YJ ''The Doctor'' »

GENERAL LEE wrote:
Elouros wrote:Kανονισμος και τεχνικος ελεγχος ΜΟΝΟ για ασφαλεια.
Οχημα-ικανοτητα πληροματος-εργατης-λαστηχα-εξοπλησμος-τυχη=καταταξη.

Μια κατηγορια-μια καταταξη.
Τα τρεια πρωτα οχηματα στην Πατρα δεν ειχαν αθροισμα τον κυβισμο του Φελωνη π.χ.
Νταγκας δεμενος και Θεολογης να περνα αερα περσυ.
Πολλα ακομη παραδειγματα στο παρελθον.
Λεει κατι?
Ειμαστε λιγοι και σε δυσκολη συγκηρια για να εχουμε κατηγοριες.
Ποιος μπορει να ειναι σηγουρος σε ενα εμποδιο οτι περνα ενα 44' και οχι ενα 33' ελαστικο?
Εγω σιγουρα OXI.

Φελώνης DNF στην Πάτρα !
Ντάγκας δεμένος μα ξεζανταρισμένος !!!
Θέση ο Θεολόγης αλλά για να την πάρει τσακώθηκε με ένα δέντρο ο Άνθης στον τερματισμό !
Ήμουν μπροστά σε όλα αυτά και γνωρίζω ακριβώς τι συνέβη !!!
Δεν υπάρχει περίπτωση ένα αυτοκίνητο με μικρά λάστιχα να ανταγωνιστεί ένα με μεγάλα ! μην τρελαθούμε τελείως !!!

Νταγκας ΔΕΜΕΝΟΣ??? Που στα Γρεβενα?????? Προφανως ειτε ΔΕΝ ησασταν παρων ειτε ΔΕΝ ειδατε καλα το βιντεο.

Νταγκας ξεζανταρισμενος με απλωμενο και μπερδεμενο σκοινι που το κρατουσε ο συνοδηγος του και ανεβηκε... οχι δεμενος φυσικα. Και ο Θεολογης ανεβηκε φυσικα.... κανεις αλλος. Μην γραφετε οτι να'ναι...
The Donkey tube chassis
Proud member of 4x4 Kagkoures Club
User avatar
manouzz
Posts: 112
Joined: Tue Jun 16, 2009 18:45
Location: Σερραι

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by manouzz »

GENERAL LEE wrote: Ναι αλλά επειδή εγώ αγωνίζομαι και δεν παίζω Τζόκερ
εχεις την εντυπωση οτι ολοι οι υπολοιποι μας παιζουμε τζοκερ!

σαν να μας προσβαλεις τωρα!!!δεν νομιζεις?
X.E.S.E. CLUB
Post Reply

Return to “Κανονισμοί. Απορίες-διευκρινήσεις”