Πρόταση για τα Trial & WT (by General)
- sonixthessaloniki
- Posts: 75
- Joined: Mon Mar 19, 2012 12:00
Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)
Πολυ καλο το θεμα που ανοιξατε αν και δεν θα βγει πουθενα νομιζω.....τεσπα
θα μιλησω ανοιχτα λοιπον και θα αναφερω πως προσοπικα τα τραιαλ δεν με απασχολουν και ας κανουν οτι θελουν ...
απο κει και περα wt πρεπει να διαχωριστουν 2 κατηγοριες....
μια κατηγορια με αυτοκινητα στημενα μεχρι 35''λαστιχο .......
και μια οπεν να κανουν οτι θελουν και σ αυτη τη κατηγορια να συμπεριλαμβανονται και τα σωληνωτα....
ειναι πολυ δυσκολο να χτυπηθει ενα αμαξι με 33'' λαστιχο με ενα 44'' 40''..(oχι αδυνατο)
στα WT πριν 2 χρονια τα μονα αμαξια που συμετεχαν ηταν τροφαδικα ΟΛΑ και ξαφνικα γ@μηθηκ@ν τα τραιλ και σκασαν μυτη οι σωληνες!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ για να υπαρχει δικαιος συναγωνισμος ..οσα πληρωματα εχουν σωστα στημενα αυτοκινητα και ειναι καλα προπονημενα να μπορουν ολοι να αναμετρουνται!
Οσο για τον εργατη που αναφερεται ειναι μεσα στο παιχνιδι οπως αναφερε καποιος...οποιος μπορει βαζει καλο εργατη απλα και βγαινει γρηγοροτερα!!οποιος δεν μπορει να εχει τετοιο ειδους εργατη κοιταει να κερδισει χρονο απο αλου!!
φιλικα!
Γιάννογλου Απόστολος _ xtreme 4x4 thessalonikis
θα μιλησω ανοιχτα λοιπον και θα αναφερω πως προσοπικα τα τραιαλ δεν με απασχολουν και ας κανουν οτι θελουν ...
απο κει και περα wt πρεπει να διαχωριστουν 2 κατηγοριες....
μια κατηγορια με αυτοκινητα στημενα μεχρι 35''λαστιχο .......
και μια οπεν να κανουν οτι θελουν και σ αυτη τη κατηγορια να συμπεριλαμβανονται και τα σωληνωτα....
ειναι πολυ δυσκολο να χτυπηθει ενα αμαξι με 33'' λαστιχο με ενα 44'' 40''..(oχι αδυνατο)
στα WT πριν 2 χρονια τα μονα αμαξια που συμετεχαν ηταν τροφαδικα ΟΛΑ και ξαφνικα γ@μηθηκ@ν τα τραιλ και σκασαν μυτη οι σωληνες!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ για να υπαρχει δικαιος συναγωνισμος ..οσα πληρωματα εχουν σωστα στημενα αυτοκινητα και ειναι καλα προπονημενα να μπορουν ολοι να αναμετρουνται!
Οσο για τον εργατη που αναφερεται ειναι μεσα στο παιχνιδι οπως αναφερε καποιος...οποιος μπορει βαζει καλο εργατη απλα και βγαινει γρηγοροτερα!!οποιος δεν μπορει να εχει τετοιο ειδους εργατη κοιταει να κερδισει χρονο απο αλου!!
φιλικα!
Γιάννογλου Απόστολος _ xtreme 4x4 thessalonikis
..:: Τeam Spider Thessaloniki ::..
Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)
Wt , trophy και εργατης πανε μαζι και είναι μια σημαντικη συνισταμενη του αγωνα σιγουρα.GENERAL LEE wrote:Να πω κατι ακομη που ακουγετε ...
Η χρήση εργάτη στους αγώνες WT είναι επιβεβλημένη αφού μιλάμε για αγώνες του επάθλου περιπέτειας και άρα αφορά πληρώματα και αυτοκίνητα trophy ... το πόσο γρήγορος είναι ο εργάτης , το πόσο αξιόπιστος είναι , το πόσο καλά ρεύματα έχει το αυτοκίνητο , το πόσα μέτρα σχοινί έχει και το κατά πόσο ένα πλήρωμα " το χει" να βγάλει ένα αυτοκίνητο από ένα σημείο με εργάτη είναι μέρος του παιχνιδιού και ναι ίσως δεν αναδεικνύει μόνο τις ικανότητες του αυτοκινήτου ή και του οδηγού αποκλειστικά ! υπάρχει και ο συνοδηγός και ο εξοπλισμός recovery του αυτοκινήτου .... αυτό είναι όμως το παιχνίδι !!!
Αν μιλάμε για αγώνες που κρίνονται στα αυτοκίνητα και τους οδηγούς αποκλειστικά τότε νομίζω ότι μιλάμε για αγώνες trial !
Στη περιπτωση όμως που η οργανωση του εκαστοτε αγωνα εχει χαραξι
ετσι την διαδρομη ώστε να συμβαινει αυτό. Διαφορετικα υπαρχει περιπτωση
να διαγωνιζονται μονο οι εργατες.
Πια αυτοκίνητα εννοούμε σωληνωτά ??sonixthessaloniki wrote:Πολυ καλο το θεμα που ανοιξατε αν και δεν θα βγει πουθενα νομιζω.....τεσπα
θα μιλησω ανοιχτα λοιπον και θα αναφερω πως προσοπικα τα τραιαλ δεν με απασχολουν και ας κανουν οτι θελουν ...
απο κει και περα wt πρεπει να διαχωριστουν 2 κατηγοριες....
μια κατηγορια με αυτοκινητα στημενα μεχρι 35''λαστιχο .......
και μια οπεν να κανουν οτι θελουν και σ αυτη τη κατηγορια να συμπεριλαμβανονται και τα σωληνωτα....
ειναι πολυ δυσκολο να χτυπηθει ενα αμαξι με 33'' λαστιχο με ενα 44'' 40''..(oχι αδυνατο)
στα WT πριν 2 χρονια τα μονα αμαξια που συμετεχαν ηταν τροφαδικα ΟΛΑ και ξαφνικα γ@μηθηκ@ν τα τραιλ και σκασαν μυτη οι σωληνες!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ για να υπαρχει δικαιος συναγωνισμος ..οσα πληρωματα εχουν σωστα στημενα αυτοκινητα και ειναι καλα προπονημενα να μπορουν ολοι να αναμετρουνται!
Οσο για τον εργατη που αναφερεται ειναι μεσα στο παιχνιδι οπως αναφερε καποιος...οποιος μπορει βαζει καλο εργατη απλα και βγαινει γρηγοροτερα!!οποιος δεν μπορει να εχει τετοιο ειδους εργατη κοιταει να κερδισει χρονο απο αλου!!
φιλικα!
Γιάννογλου Απόστολος _ xtreme 4x4 thessalonikis
Από αυτά που τρέχουν στα wt τα προηγούμενα χρόνια και φέτος στην Πάτρα
,πόσα δεν έχουν καθόλου καμπίνα ? είτε είναι υποτυπώδες είτε δεν υπάρχει ,
αυτά θεωρούνται η όχι σωληνωτά?
Απορια????
Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)
Ο ορισμός σωληνωτό δεν είναι ικανό μέτρο σύγκρισης !
και το δικό μου αυτοκίνητο μπορεί να θεωρηθεί σωληνωτό αφού το σασί έχει κοπεί , αντικατασταθεί και ενισχυθεί όπου αυτό έχει μείνει από σωλήνα μα δεν έχει καμιά σχέση με το αυτοκίνητο , ασ πούμε , του Ψιστάκη !
Το μέτρο είναι τα λάστιχα !
Φυσικά παίζει πάντα ρόλο η ιπποδύναμη , το βάρος , το μεταξόνιο αλλά νομίζω ότι το μπλέκουμε πολύ ...
και το δικό μου αυτοκίνητο μπορεί να θεωρηθεί σωληνωτό αφού το σασί έχει κοπεί , αντικατασταθεί και ενισχυθεί όπου αυτό έχει μείνει από σωλήνα μα δεν έχει καμιά σχέση με το αυτοκίνητο , ασ πούμε , του Ψιστάκη !
Το μέτρο είναι τα λάστιχα !
Φυσικά παίζει πάντα ρόλο η ιπποδύναμη , το βάρος , το μεταξόνιο αλλά νομίζω ότι το μπλέκουμε πολύ ...
Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)
Φυσικά και αυτό μπορεί να παίξει , φαντάσου όμως ότι κάποιος έχει έναν πολύ γρήγορο εργάτη και αφού κάνει δυο τρεις προσπάθειες τελικά τον χρησιμοποιεί για να ανέβει γρήγορα και κάποιος άλλος με έναν συμβατικό εργάτη δένει κατ ευθείαν χωρίς καμιά προσπάθεια ! ποιος λες ότι έκανε καλύτερο χρόνο τελικά ???AGGELOSK wrote:Wt , trophy και εργατης πανε μαζι και είναι μια σημαντικη συνισταμενη του αγωνα σιγουρα.GENERAL LEE wrote:Να πω κατι ακομη που ακουγετε ...
Η χρήση εργάτη στους αγώνες WT είναι επιβεβλημένη αφού μιλάμε για αγώνες του επάθλου περιπέτειας και άρα αφορά πληρώματα και αυτοκίνητα trophy ... το πόσο γρήγορος είναι ο εργάτης , το πόσο αξιόπιστος είναι , το πόσο καλά ρεύματα έχει το αυτοκίνητο , το πόσα μέτρα σχοινί έχει και το κατά πόσο ένα πλήρωμα " το χει" να βγάλει ένα αυτοκίνητο από ένα σημείο με εργάτη είναι μέρος του παιχνιδιού και ναι ίσως δεν αναδεικνύει μόνο τις ικανότητες του αυτοκινήτου ή και του οδηγού αποκλειστικά ! υπάρχει και ο συνοδηγός και ο εξοπλισμός recovery του αυτοκινήτου .... αυτό είναι όμως το παιχνίδι !!!
Αν μιλάμε για αγώνες που κρίνονται στα αυτοκίνητα και τους οδηγούς αποκλειστικά τότε νομίζω ότι μιλάμε για αγώνες trial !
Στη περιπτωση όμως που η οργανωση του εκαστοτε αγωνα εχει χαραξι
ετσι την διαδρομη ώστε να συμβαινει αυτό. Διαφορετικα υπαρχει περιπτωση
να διαγωνιζονται μονο οι εργατες.
?
Όλα είναι θέμα συνάρτησης αυτοκινήτου και πληρώματος , τα WT δεν είναι Trial !!!
Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)
Αρη δηλαδη αμα του βαλεις 44" λαστιχα θασαστε το ιδιο με το ψιστακη???
πλακα κανω..
Δεν τα μπερδευουμε συζηταμε , ενα πολυ σημαντικο θεμα που ανοιξες και κατα τη γνωμη μου
πρεπει να ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΠΟΛΥ . κατι θα βγει..
Σιγουρα ειναι ετσι οπως το λες αλλα αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι τα περισσοτερα αυτοκινητα
πλεον και στο wt οπως ειδα στην πατρα μπορεις και να τα πεις και σωληνωτα ετσι δεν ειναι?
οταν δεν εχει τζαμια μπαμπριζ καμπινα πορτες κ.τ.λ. τι ειναι??!!!
πλακα κανω..
Δεν τα μπερδευουμε συζηταμε , ενα πολυ σημαντικο θεμα που ανοιξες και κατα τη γνωμη μου
πρεπει να ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΠΟΛΥ . κατι θα βγει..
Σιγουρα ειναι ετσι οπως το λες αλλα αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι τα περισσοτερα αυτοκινητα
πλεον και στο wt οπως ειδα στην πατρα μπορεις και να τα πεις και σωληνωτα ετσι δεν ειναι?
οταν δεν εχει τζαμια μπαμπριζ καμπινα πορτες κ.τ.λ. τι ειναι??!!!
Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)
Φυσικά δεν θα είναι Το ίδιο ! θα είναι πολύ καλύτερο από του Ψιστάκη !!!AGGELOSK wrote:Αρη δηλαδη αμα του βαλεις 44" λαστιχα θασαστε το ιδιο με το ψιστακη???
πλακα κανω..
Δεν τα μπερδευουμε συζηταμε , ενα πολυ σημαντικο θεμα που ανοιξες και κατα τη γνωμη μου
πρεπει να ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΠΟΛΥ . κατι θα βγει..
Σιγουρα ειναι ετσι οπως το λες αλλα αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι τα περισσοτερα αυτοκινητα
πλεον και στο wt οπως ειδα στην πατρα μπορεις και να τα πεις και σωληνωτα ετσι δεν ειναι?
οταν δεν εχει τζαμια μπαμπριζ καμπινα πορτες κ.τ.λ. τι ειναι??!!!
Μεγάλα λάστιχα θα πει μεγάλο μοτέρ , μεγάλοι άξονες και φυσικά μεγαλύτερο βάρος !!!
Το να τρέξεις ένα trophy με ένα αυτοκίνητο τόσο φαρδύ , τόσο μακρύ , τόσο βαρύ και το πλήρωμα τόσο εκτεθειμένο σε κλαριά και νερό μάλλον θεωρείται ηρωική κίνηση !!!
Λάβε ακόμη υπόψιν ότι οι τροφαδες κουβαλάνε στα αμάξια τους αρκετά ανταλλακτικά και εργαλεία για τυχών επισκευές και τα ρεζερβουάρ τους είναι τέτοια ώστε να μπορούν να αγωνιστούν από το πρωί ως το απόγευμα χωρίς ανεφοδιασμό , άρα μιλάμε για τελείως διαφορετική νοοτροποία κατασκευής των οχημάτων !
Πέρσι στα Γρεβενά έσπασα μπαλάκι τιμονιού δεξιά μέσα στην ειδική ... το άλλαξα επί τόπου μέσα στο εμπόδιο και συνέχισα ..
Φέτος στην Πάτρα έσπασα έναν longfield τον είχα μέσα στο αυτοκίνητο καθώς και τα εργαλεία να τον αλλάξω , δεν πήρα ούτε λεπτό καπέλο αφού πρόλαβα και μπήκα επισκευασμένος στο επόμενο εμπόδιο εντός χρόνου ...
Φαντάσου οτι τα περισσότερα πληρώματα που τρέχουν σε trophy έχουν τόσο οργανωμένη εργαλειοθήκη και την κουβαλάνε μαζί τους πάντα !!!
Last edited by GENERAL LEE on Sun Jun 09, 2013 19:49, edited 1 time in total.
Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)
χαχαχαχαχαχαχχαχα ..
ΨΙΣΤΑΚΗ ΤΡΕΕΕΕΜΜΕΕΕΕΕΕ... θα σε φαμε ζωντανο.
Σκεψου το ενδεχομενο καποιος που εχει ενα ποοολυυυ γρηγορο εργατη
δεν προσπαθει καθολου . ποιος ο λογος ,τι τον αποτρεπει , τι συναγωνιζεται ???
ΨΙΣΤΑΚΗ ΤΡΕΕΕΕΜΜΕΕΕΕΕΕ... θα σε φαμε ζωντανο.
Σκεψου το ενδεχομενο καποιος που εχει ενα ποοολυυυ γρηγορο εργατη
δεν προσπαθει καθολου . ποιος ο λογος ,τι τον αποτρεπει , τι συναγωνιζεται ???
Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)
Πολύ γρήγορος εργάτης σημαίνει πολύ εύκολο κόψιμο του σχοινιού !!!AGGELOSK wrote:χαχαχαχαχαχαχχαχα ..
ΨΙΣΤΑΚΗ ΤΡΕΕΕΕΜΜΕΕΕΕΕΕ... θα σε φαμε ζωντανο.
Σκεψου το ενδεχομενο καποιος που εχει ενα ποοολυυυ γρηγορο εργατη
δεν προσπαθει καθολου . ποιος ο λογος ,τι τον αποτρεπει , τι συναγωνιζεται ???
Ο εργάτης δεν θέλει κόπο ! θέλει τρόπο !!!
-
- Posts: 50
- Joined: Thu Nov 05, 2009 21:54
Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)
ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΣ. ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΜΕ ΣΕ ΑΓΩΝΑ.ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΙΚΟΥΝΤΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ
GEORGE ANTHIS TUNING
Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)
Όσο ποιο απλά τόσο ποιο καλά !
Ξαναλέω και επιμένω , τέλος τα πασαλάκια και οι όπισθεν στα trial ! κορδέλιασμα και χρόνος ! όποιος φτάσει ποιο μακριά κερδίζει , είναι ο μόνος τρόπος να αναδειχτούν τα σωληνωτά και να προσφέρουν θέαμα !
Τώρα ..για τα WT αν οι συμμετοχές έχουν πάνω από 5 αυτοκίνητα μεγαλης κατηγορίας ας κάνουμε δυο κατηγορίες στα τα ίδια εμπόδια !
Ξαναλέω και επιμένω , τέλος τα πασαλάκια και οι όπισθεν στα trial ! κορδέλιασμα και χρόνος ! όποιος φτάσει ποιο μακριά κερδίζει , είναι ο μόνος τρόπος να αναδειχτούν τα σωληνωτά και να προσφέρουν θέαμα !
Τώρα ..για τα WT αν οι συμμετοχές έχουν πάνω από 5 αυτοκίνητα μεγαλης κατηγορίας ας κάνουμε δυο κατηγορίες στα τα ίδια εμπόδια !