ΕΓΑΜΗΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΤΙΝΑΚΙ ΚΥΡΙΟΙ.
Αφού άλλαξα φτερωτή στην τουρμπίνα γιατί η παλιά είχε μείνει μισή.
Αφού φτιάξαμε κάτι τρυπούλες στα κολάρα
Αφού κατέβηκε και επισκευάστηκε η τρόμπα που είχε κάψει ποτενσιομετρο απο την ακινησία
Αφού καθαρίστικαν τα μπέκ
Αφού ελέγθηκε και το πρώτο μπέκ με την αντίσταση
Αφού αλλάξαμε και φίλτρο πετρελαίου.
όλοι πιστεύαμε ότι ο υποπόταμος θα ξαναζωντάνευε.
Μάταια όμως...
δεν μπορώ να καταλάβω τι στο διάολο φταίει.
η επιστήμη σήκωσε τα χέρια.
Ολα καλά μέχρι να πιάσει 2000 στροφές. Εκεί κάτι συμβαίνει και δεν του σπρώχνει το καύσιμο που χρειάζεται για να συνεχίσει σταθερά να ανεβάζει στροφές και να "δίνει" το μοτέρ.
Μόλις πιάσει τις 2000 στροφές, σου δίνει την αίσθηση σαν να κόβει το καύσιμο. Σαν να αφήνεις απότομα το γκάζι.
Οτι είχε να κάνει με το τάϊσμα καυσίμου, το επισκευάσαμε, το διορθώσαμε, το αλλάξαμε.
Πρίν παώ για επισκευή τρόμπας, το πρόβλημα ήταν πολύ έντονο και αισθητό απο τον καθένα.
Τώρα που πήρα τον υποπόταμο μετά την επισκευή της τρόμπας, ο καθένας θα έλεγε ότι όλα πάνε καλά. Αγώ όμως που το γνωρίζω τ'αμάξι, ξέρω ότι δεν πήγαινε έτσι. πήγαινε πολύ καλύτερα.
Εχουν σπάσει λίγο τα νεύρα μου με το θέμα.
Αν κάποιος έχει καμιά καλή ιδέα ας την πεί. Αλλά παρακαλώ μην ξανακούσω τα ίδια με αυτά που ακούω όλο αυτό τον καιρό. Δεν είναι η τουρμπίνα, δεν είναι τα μπέκ, δεν είναι τα κολάρα, δεν είναι η τρόμπα, δεν είναι το φίλτρο. Οτι άλλο θέλετε μπορείνα είναι.
...και επίσης το διαγνωστικό που συνδέσαμε στον εγκέφαλο δεν εμφανίζει καμία βλάβη και κανένα πρόβλημα.